Last news in Fakti

5 Юли, 2015 15:21 13 242 25

Бетонът по германските аутобани се напука от жегите

  • магистрали-
  • бетон-
  • напукване-
  • германия-
  • жега

От нетипичните за Германия жеги последните дни страдат не само хората и животните, до и пътищата и най-вече магистралите с бетонно покритие. В Баден Вюртенберг дори беше въведено ограничение от 80 км. за превозните средства, които се движат по бетонни пътища.

От Министерството на транспорта на ФРГ съобщиха за висока степен на опасност от напукване на настилката заради горещините. Така например, на един от главните аутобани в страната – №5, недалеч от Хайделберг в резултат на жегите пътят, се е напукал, а бетонна на места се е повдигнал. Ограничение от 80 км. е въведено и на определени участъци от магистрали А14 и А9 в Саксония-Анхалт, поради опасност от напукване на пътната настилка.

В събота най-високата дневна температура беше измерена в Бад-Дюркхайм в провинция Рейнланд-Пфалц – 39.2 градуса по Целзий. Предишният рекорд от 40.2 градуса не беше счупен, припомни Германската метеорологична служба.

Нетипичните за Германия жеги накараха голяма част от местното население да потърси разхлаждане в море, езера и басейни. Това обаче доведе до рязко покачване през последните два дни на смъртните случаи. В езеро в Бавария се удави 4-годишно момченце, а на открит басейн в град Зиген – тийнейджър. Двама мъже се удавиха недалеч от Ахен. В Бранденбург, Хамбург и други градове също са регистрирани смъртни случаи в следствие на удавяния. От германската спасителна служба припомнят, че през 2014 г. са се удавили 392 души, като повечето от тях са се къпали в реки и езера.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 tortopolasyn

    2 2 Отговор
    Българския се разлага като жиле. Да се учат от нас!

    Коментиран от #17

  • 2 незнайко

    1 1 Отговор
    Сега разбрахте ли защо са им били здрави магистралите ? Няма ли са жега. Сега и много други работи ще имат последици.

    Коментиран от #4

  • 3 сссс

    0 2 Отговор
    за по незапознатите да им дам инфо че аутобаните от бетон са строени от Хитлер след него чак почват асфалтовите в германия . иединственият недостатък на хитлеровите аутобани е че имат на 300 м фуга да обира разширенията и се чува лек шум като минават гумите но пък са много здрави и до ден днешен са идеално гладки и здрави ..за пръв път чувам да има дефекти по тези магистрали явно голяма жега е било

    Коментиран от #7, #9

  • 4 сссс

    1 1 Отговор

    До коментар #2 от "незнайко":

    не се притеснявай за тях, те ще си оправят пътищата, но ние наште едва ли..

    Коментиран от #6

  • 5 оня без коня

    0 0 Отговор
    Явно са го полагали немски фирми с български работници (назначени на трудов договор в Бг и изпратени в командировка), По-малки заплати, по-малки осигуровки, по-некачествени материали... Запитах се наскоро дали ние сме само с най-топлия климат у света, че само у нас асфалта се гъне като пластелин.... Погледнете Хемус, Тракия, Орлов мост и вс. други.... Срам ме е..За Бойко-не знам
  • 6 незнайко

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "сссс":

    Прав си съгласен съм с теб.
  • 7 СтарТИРаджия

    2 0 Отговор

    До коментар #3 от "сссс":

    А за мислещите, че са запознати да добавя, че и сега основният пласт на германските и австрийски аутобани . се прави от бетон, но в/у него се полага и асфалт, като аварийната лента е само на бетон. А асфалта се полага, точно защото на бетона му липсва гладкост! При техният невероятен трафик(и тежкотоварен), ако бяха само на асфалт, трябваше да преасфалтират всяка година. Панимаиш!

    Коментиран от #8

  • 8 до тираджията

    0 1 Отговор

    До коментар #7 от "СтарТИРаджия":

    Не, не се и надявай, този шашеат ссссъсльо не е от тез които много панимаят.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Роб от Бегето

    0 1 Отговор
    100% строителната фирма или работниците са от Бегето.
  • 11 ссс

    1 3 Отговор
    за по незапознатите да им дам инфо че аутобаните от бетон са строени от Хитлер след него чак почват асфалтовите в германия . иединственият недостатък на хитлеровите аутобани е че имат на 300 м фуга да обира разширенията и се чува лек шум като минават гумите но пък са много здрави и до ден днешен са идеално гладки и здрави ..за пръв път чувам да има дефекти по тези магистрали явно голяма жега е било

    Коментиран от #12, #13

  • 12 няма нужда сссъсльо

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "ссс":

    не ти е вярна скапаната информация сссъсльо кът ни ги разбираш тез работи нидей съ убажда там .. хихихи
  • 13 киро

    1 2 Отговор

    До коментар #11 от "ссс":

    прав си така е не обясняваи на празни американски тикви

    Коментиран от #14

  • 14 до ссссъсела койту са прай на киру

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "киро":

    сссъселчо тъй ни сми са разбрали ку ша пищиш ,пиши кът хората, чак у кремъл да та чуят иначи щи резна 20 -30 купейки и шъ устаниш гладен нидей тъй мойту мумче
  • 15 Кобрата

    1 1 Отговор
    До коментари:#12,#14 - Първо се научете да пишете грамотно, така че хората да ви разбират и тогава изказвайте мнение по въпроса. Заради такива като вас, държавата ни е на този хал. Човек, който не може да чете и пише и не си знае историята, не ми го хвали. Вашите неграмотни коментари са ''живият'' пример за това. И затова ще ни командва Ахмет Доган.
  • 16 МИСЪЛ

    0 1 Отговор
    "жиле".............................................нямам думи!!!
  • 17 ha ha

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "tortopolasyn":

    То пълно с неграмотни в БГ-то
  • 18 само селяните карат нисан

    0 0 Отговор
    надали е така ама айде а тука какво да кажем като нямаме какво да се разпада то няна пътища и да си припомним и друг интересен факт че в Германия на тези "напукани " аутобани няма ограничение на скороста който е ходил знае все пак

    Коментиран от #19

  • 19 onq s konq

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "само селяните карат нисан":

    Ами то като няма ограничение на скоростта по тия немски аутобани,няма и тръпка.Няма и място за сравнение като у нас да се погнете с някой джигит и да правите як слалом в трафика по тесните и извити пътища!Но...това е първо ниво на играта за начинаещи.На второ ниво се включват и сериозни дупки по трасето,както и сърдити катаджии с камери.Третото ниво си е обаче баш за екстремни личности-там към изброените препятствия се прибавя и порядъчно количество алкохол или дрога и нещата стават 6:)
  • 20 Бате Цецо

    1 2 Отговор
    Тия германци не се научиха да правят магистрали или пък са строени от приятелски кръгове
    ;-)
  • 21 ттт

    0 1 Отговор
    Тия кога ще се научат да строят като китайците? Китайската стена е 100 пъти по-стара от германските магистрали и нищо и няма.
  • 22 сссс

    0 1 Отговор
    за по незапознатите да им дам инфо че аутобаните от бетон са строени от Хитлер след него чак почват асфалтовите в германия . иединственият недостатък на хитлеровите аутобани е че имат на 300 м фуга да обира разширенията и се чува лек шум като минават гумите но пък са много здрави и до ден днешен са идеално гладки и здрави ..за пръв път чувам да има дефекти по тези магистрали явно голяма жега е било

    Коментиран от #24

  • 23 до сссссъскащия папагал

    1 1 Отговор
    я тролчо повтори си тъпотоята още веднъж , та окончателнл да ни стане ясно хихихи
  • 24 до папагалчето дет сссъска

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "сссс":

    гепи майна ощи 10 купейки хихихи
  • 25 ярослав станчев

    0 0 Отговор
    Хехехе,пукат се немските аутобани,70 години след като са построени.А тук магистрала Тракия я ремонтират 1 година след като я построиха.Голям виц.