От днес линейките би трябвало да пристигат при нуждаещите се от тях пациенти за времето от 8 минути до 2 часа, в зависимост от спешността на случая. Идеята на здравното министерство е новият стандарт за спешната помощ, който регламентира това.
Новите правила предвиждат диспечерите, които приемат спешни повиквания, да работят по таблици от общо над 550 въпроса, за да преценят какво е състоянието на нуждаещия се от бърза помощ.
Пациентите ще бъдат разделяни по спешност в категории с червен, жълт и зелен код, който пък ще определя колко може да се забави линейката. Това ще се случва на базата на таблици с общо над 550 въпроса.
Телефонният триаж ще се прави от диспечерите, работещи на телефон 112.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 бай Иван
10:11 02.01.2016