Факти, новини, статии - Да извадим фактите наяве

Запознайте се с новия Mercedes-Maybach

Публикувана: 20 Ноември, 2014 10:57
37 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 28356
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Mercedes-Benz представи първия модел от възродения бранд Maybach. В сравнение с дългата S-Klasse новият Maybach е удължен с още 20 см. Пълното название на автомобила е Mercedes-Maybach S600, а премиерата се състоя едновременно на две автомобилни изложения - в Гуанджоу и в Лос Анжелис. По време на тези представяния от компанията споделиха и основните технически характеристики на автомобила.

Габаритната дължина на Mercedes-Maybach S600 е 5 453 мм, а междуосието - 3 365 мм. Въпреки че е по-голям от удължената версия на S-Klasse, задните врати на Maybach са по-къси с 66 мм и са лишени от триъгълното стъкло. То е пренесено на масивната задна колонка, като решението има за цел да направи пасажерите отзад по-малко видими отвън. Идеята е да се почувстват по-уединени.

В задната част на салона са монтирани две огромни и свръхкомфортни самостоятелни кресла с електрически регулировки и системи за масаж. Гърбовете на тези седалки могат да се регулират до ъгъл 43.5 градуса. За пасажерите отзад са предвидени и отделни масички,  мултимедийни системи и индивидуален климат-контрол. Като опция е наличен и бар с две сребърни чаши, ръчна изработка.

Според производителя това е най-тихият сериен седан в света. Купето е отлично шумоизолирано, като конструкторите са обърнали внимание на съвсем дребни детайли като обезшумяване на механизмите за предпазните колани, например. Коефициентът на въздушно съпротивление на седана е 0.26, което също играе роля за ниските нива на шум в купето. Точно толкова е и коефициентът на въздушно съпротивление на BMW i8.

Първоначално новият Maybach ще се предлага в две версии - S500 и S600. Първата разполага с V-образен осемцилиндров 4.7-литров турбомотор с 455 конски сили. S600 пък има под капака си V12 двигател, който е с два турбокомпресора и мощност от 530 коня. S500 се оборудва с деветстепенна автоматична трансмисия, а S600 със седемстепенна автоматична скоростна кутия.

От юни догодина S500 ще се предлага и във версия с четири задвижващи колела. Иначе и двата седана ускоряват от 0 до 100 км/ч за 5 секунди, а максималната им скорост е електронно ограничена на 250 км/ч. Разходът на гориво в смесен цикъл е 8.9 и 11.7 литра на 100 км, съответно за S500 и S600. Цените на Mercedes-Maybach ще бъдат обявени през декември, но по непотвърдени данни те няма да са по-ниски от 300 000 евро.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Гостът
(гост)

Неутрално
1 Отговор
Със сигурнос и знаменити български Л..НА ще се возят вътре

Коментиран от #2, #7


Оценка:
-1 +4

2
Този коментар е премахнат от модератор
S600
(гост)

Неутрално
3 Отговор
ДАНО И В БЪЛГАРИЯ ДА ГО КУПУВАТ ВЪПРЕКИ ВИСОКАТА МУ ЦЕНА,НО ВСЕ ПАК Е МАЙБАХ И НЯМА КАК ЦЕНАТА ДА Е НИСКА.СПОРЕД МЕН ТРЯБВА ДА ГИ ИМА ВСИЧКИ ДВИГАТЕЛИ КОИТО ГИ ИМА В СЕГАШНАТА С КЛАСА,ДОРИ И ДИЗЕЛИТЕ И ХИБРИДИТЕ

Оценка:
-2 +1

dobroslav
(гост)

Неутрално
4 Отговор
az li4no 6te si go zema

Оценка:
-2 +0

5
Този коментар е премахнат от модератор
ВИП АМГ

Неутрално
6 Отговор
nai dobrite.bravo.ot 10 godini kopuvam avtomobili ot markata i sam mnogo dovolen.Pozdravlenia za Radoslav Slavchev za hubavata tema.

Оценка:
-2 +1

ВИП АМГ

Неутрално
7 Отговор

До коментар #1 от "Гостът":


mercedes benz bili darveni i nebili luxozni.hahaha ti mai na razlichno neshto ot 190ka nesi se kachval.

Коментиран от #8, #9, #26


Оценка:
-1 +2

БУМЕР КАМОР
(псевдоним)

Неутрално
8 Отговор

До коментар #7 от "ВИП АМГ":


benza si e benz drugite sa gola vodica

Оценка:
-3 +3

9
Този коментар е премахнат от модератор
Мони НСА
(гост)

Неутрално
10 Отговор

До коментар #9 от "БУМЕР КАМОР":


евала за коментара. напално си прав

Оценка:
-2 +1

аз
(гост)

Неутрално
11 Отговор
Мерцедес иииии всички останали....

Коментиран от #16


Оценка:
-1 +2

диан
(гост)

Неутрално
12 Отговор
май с каравана ще е по удобно

Оценка:
-2 +1

Пламен Бакърджиев

Неутрално
13 Отговор
Единствено МЕРЦЕДЕС и БМВ не правят предни решетки тип (паст на акула) ,което им прави чест. Красотата е видима.

Оценка:
-1 +3

Дудук
(гост)

Неутрално
14 Отговор
Тъпо! Името е Майбах, а не С-класа. Можеше да използват платформата на С-клас както предния път, но трябваще да се отличава поне малко. Поне различна предница, различни фарове, различни стопове. Това е просто удължена С-класа, каквито правят и къстъм фирми. Майбах трява да е нещо друго. Не друга марка както преди, просто модел, но нещо повече. Излагация.

Оценка:
-0 +3

Japoneze
(гост)

Неутрално
15 Отговор
Царе на лукса!Този разход -ако е верен,и аз мога да си я позволя-:-))!
Най-добрия автомобил в Света- заслужено,уважение към Мерцедес!

Коментиран от #30


Оценка:
-1 +4

Пакман
(гост)

Неутрално
16 Отговор

До коментар #11 от "аз":


11 на сто казват. По- скоро ще е 21 на сто. Според мен трябва да има само една версия, един двигател. Все пак не е обикновена С класа да ги има всички разновидности. Звучи гадно да си купиш майбах с опционално двойно задвижване или да си купиш по- малкия мотор. Всичко опционално в тези коли звучи смешно, както и при ролс имаше някви опционални неща. Още повече трябваше да хвърлят мерседесовите емблеми и да сложат двтете м отпред и отзад. Също щеше да е по готино ако не приличаше толкова много на обикновена С класа, но поне не са я загроили толкова много както предишния майбах

Оценка:
-0 +2

S600
(гост)

Неутрално
17 Отговор
АЗ ПЪК МИСЛЯ ТОЧНО ОБРАТНАТА.СПОРЕД МЕН ЗА ДА ИМА ПОВЕЧЕ КУПУВАЧИ ТРЯБВА ДА ГИ ИМА ВСИЧКИ ДВИГАТЕЛИ КОИТО ГИ ИМА И В НОРМАЛНАТА С КЛАСА.ОСОБЕНО ДИЗЕЛИТЕ И ХИБРИДИТЕ.ЗАЩОТО ЕДНО Е ДА ХАРЧИ 11-12 НА 100 ДРУГО Е ДА ХАРЧИ 7-8 НА 100

Оценка:
-0 +0

Дудук
(гост)

Неутрално
18 Отговор
Да си продължа мисълта от пост 14. Тоя Майбах е толкова обикновенна С-класа, че съм сигурен, че у нас ще се появат много много Майбаси. Зимаш си една по-базова С-класа и се лепват отзаде една лепенка Майбах, отсрани емблемата и много народ (дори разбирачи) трудно ще хванат измамата. Дори може да се навъдят готови китове.

Коментиран от #19, #21


Оценка:
-0 +2

Л Иванов
(гост)

Неутрално
19 Отговор

До коментар #18 от "Дудук":


Това не е Майбах, а Мерцедес модел Майбах, затова е като S-класа, но в доста по-луксозен вариянт (до колкото е възможно това), затова и дизайна според мен е почти същия, а иначе автомобила е страхотен и повярвай ми не мисля, че каквато и емблема да сложеш ще ме накараш да помисля, че някоя си S-класа е Майбах ;)

Оценка:
-0 +2

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
20 Отговор
Тва не е ли S-klasse?

Оценка:
-3 +0

Пакман
(гост)

Неутрално
21 Отговор

До коментар #18 от "Дудук":


Напълно съм съгласен с теб, ще стане също като и с лепенките на амг. Обаче, има една разлика която трудно ще се измитира. Задните врати. Тук вече няма нищо общо с обикновената С класа където рамката обхваща целия прозорец, а тук остава едно триъгълниче отзад, но нищо не им пречи на шефовете да опитат ;) Иначе джантата е уникална

Оценка:
-0 +0

mediator37
(гост)

Неутрално
22 Отговор
Мълчанието на джапанките!

Хайде, японците, някой нещо да се изразходи по въпроса?!

Оценка:
-0 +2

пешо
(псевдоним)

Неутрално
23 Отговор
Самолет....

Оценка:
-0 +0

Кобрата
(псевдоним)

Неутрално
24 Отговор
Този автомобил е кола мечта...ако имам възможност веднага бих си го купил.

Коментиран от #25


Оценка:
-0 +0

Shmeker
(псевдоним)

Неутрално
25 Отговор

До коментар #24 от "Кобрата":


Тия коли са да те возят. Аз не бих си я купил.

Коментиран от #29, #36


Оценка:
-0 +0

Георги Г
(гост)

Неутрално
26 Отговор

До коментар #7 от "ВИП АМГ":


В България важното не е на какви Мерцедеси се е качвал даден човек, а на какви не се е качвал. Защото (и специално за луксозни Мерцедеси важи) в Мерцесесите се возят - душевно гнили келеши, които нямат нищо хубаво в живота освен интериора на Мерцедеса

Коментиран от #35


Оценка:
-1 +0

lost paradise
(гост)

Неутрално
27 Отговор
всичко е прекрасно само дето е невъзможно разхода да е толкова.
С класа имаше шефа . е не беше първа младост и му харчеше 30 на 100.
сега е с лексус 15 на 100.
някой спомена къде били джапанките!

Коментиран от #28


Оценка:
-0 +0

Дудук
(гост)

Неутрално
28 Отговор

До коментар #27 от "lost paradise":


Там където свършват цените на Лексусите, там почват цените на Мерцедесите. Къде сравняваш несравними неща? И защо гледате разхода на луксозните лимузини, когато там по-големия разход е престиж?

Оценка:
-0 +1

Autohouse Randm

Неутрално
29 Отговор

До коментар #25 от "Shmeker":


ti kakvo ochakvash ot avtomobila osven da se vozish?

Оценка:
-0 +0

Autohouse Randm

Неутрално
30 Отговор

До коментар #15 от "Japoneze":



Оценка:
-0 +0

dockera
(гост)

Неутрално
31 Отговор
Боже колко мъка има на някои хора в коментарите :)
Да изказваш мнение за тази кола, е меко казано неразумно.

Оценка:
-0 +1

Кадилак Елдорадо
(гост)

Неутрално
32 Отговор
Безполезна играчка за богати.

Оценка:
-1 +0

Тинчо
(гост)

Неутрално
33 Отговор
Това като поостарее и се пренесе към масовия потребител в държавицата ни, колко ли несретници ще се изредят да му връзват пластмасите с тел :)))

Оценка:
-1 +0

бенц
(гост)

Неутрално
34 Отговор
124-ка фейслифт

Оценка:
-1 +0

Autohouse Randm

Неутрално
35 Отговор

До коментар #26 от "Георги Г":


tova tvoeto e chista proba zavist i kompleksarshtina

Оценка:
-0 +0

Кобрата
(псевдоним)

Неутрално
36 Отговор

До коментар #25 от "Shmeker":


Ами то всички коли са направени за да се возиш в тях...

Коментиран от #37


Оценка:
-0 +1

Autohouse Randm

Неутрално
37 Отговор

До коментар #36 от "Кобрата":



Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери