6 Декември, 2014 09:16 8 172 39

Subaru с рекордни продажби за 2014 г.

  • subaru

С края на месец ноември Subaru обяви рекордни продажби. Японската марка е успяла да продаде цели 463 770 автомобила от началото на годината до сега, като за миналата година този показател е бил 384 511. Само за миналия месец са реализирани 45 273 коли. Подобрени са рекордите по продажби на моделите Outback, Forester и WRX/STI. Legacy от своя страна направо е удвоила продажбите си с цели 97%. 

С рекорда си до момента Subaru подобрява и годишния рекорд, който е от миналата година с 424 683 автомобила. Отличникът за миналата година е бил Forester със 144 790 продадени коли, втори е бил Outback със 124 018, а трети - XV Crosstrek с 65 474 бройки. След тях са се наредили Imperza с 52 188, Legacy с 46 813, WRX/STI моделите с 22 676 и накрая двувратото купе BRZ със 7 088. 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 199

    1 3 Отговор
    това е колата
  • 2 Милен Веселинов

    1 3 Отговор
    И моята,и моята :)
  • 3 БМВ 330i

    1 2 Отговор
    Това си им е рекорд само за тях си . Вътре за фирмата. А не че са продали най много коли от всички марки.

    Коментиран от #4

  • 4 Милен Веселинов

    0 1 Отговор

    До коментар #3 от "БМВ 330i":

    Някъде да пише че става въпрос за други марки ?
  • 5 Гост

    3 2 Отговор
    Заслужаващо внимание е само Имреца, другите модели приличат на евтина Киа. За тези пари в САЩ бих си купил Мустанг!
  • 6 субару дъ бест

    1 3 Отговор
    Субару Форестър е най-универсалния и здрав автомобил, който съм карал някога. Велика кола.
  • 7 Ехаа

    0 3 Отговор
  • 8 Plovdiv

    3 1 Отговор
    През 1999 г. си купих едно Субару Е10... Когато три години по-късно го бракувах, все едно си го бях купил пак два пъти, заради безконечните проблеми и ремонти, които бяха постоянно явление. Така че, който иска - да си ги кара, без мен!

    Коментиран от #9, #10

  • 9 199

    0 3 Отговор

    До коментар #8 от "Plovdiv":

    кой ти е крив че не разбираш от коли,аз също имах субару и го карах 6 години и сега пак ще си купя по-нов модел
  • 10 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Plovdiv":

    На фанатичните ултраси не може да им го обясниш. Не приемат и, че Субару гние като "Опел Кадет"!
    Величаят я все едно е "Ягуар" или "Порше", а реално тази марка е най-обикновена - без грам иновации, но с наистина добро 4х4.

    Коментиран от #12

  • 11 mediator37

    1 4 Отговор
    Откакто карам 4х4 , не искам да чуя нито за предно нито за задно. Просто всички ми се пречкат. Вервайте ми !

    Имам голям приятел хирург, кара субару- градска сапунерка от най-малките- джъсти или нещо подобно, не им знам номенклатурата, и казва: Зимата на поледица, всички имам чувството, че стоят , а само аз се движа и всички други ме изнервят, бавни са.
    Да живее боксерът- най-нисък център на тежестта! 4х25%
    ... ама са леко грозновати.
  • 12 199

    0 4 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    коя кола не гние-мерцедес ес класа ли? субаруто си е субару,върви на всякъде и е корава машина

    Коментиран от #13

  • 13 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #12 от "199":

    Я не се излагай - никоя от премиум марките не гние. Освен това всички имат 4х4.
    Ела да видиш дали "Ягуар" гние, дори и с олющен кит. Той също е 4х4, а интериора му е като на космически кораб сравнение с тоя гнилоч!!!

    Коментиран от #16, #35

  • 14 Japoneze

    0 3 Отговор
    Най-добрата AWD система,няма спор. Ще се продават - пооправиха си дизайна,обърнаха повече внимание на интериора,цените са разумни (за съжаление само в Щатите),в Европа не ти идва много изгодно да я купиш нова,за съжаление !
  • 15 dess79

    0 0 Отговор
    Кой купува тия грозни и абсолютно безсмислени коли?!?!?!
  • 16 S Doichinov

    0 0 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    Я пак.Видях S класа на години колкото моя кош.Няма да споменавам колко.Знаеш ли колко беше изгнила?Не ръждясала-ИЗГНИЛА.Само единия му компютър сигурно е по-скъп от моята кола и какво от това като няма къде да го сложиш.Да ти кажа ли колко ръжда има по моята кола?Тогава нямаше никъде.Как ти се струва да вдигнеш капака на багажника и да виждаш земята?Вътре обече всичко си беше идеално и работеше

    Коментиран от #17

  • 17 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "S Doichinov":

    Ако е на 25 години, може и да е изгнила тая S-ката. Сега новата Цедка дори е поцинкована.
    Говорех за моя дърт "Ягуар" - той също е поцинкован и няма и следа от ръжда. Знаеш ли, че Субару-та на половината години на моята кола, са вече с дупки по калниците, а са двойно по-скъпи? Така, че това с евтината и надеждна марка "Субару", ги разправяйте на някой друг, който не се е качвал на такава скопена в интериорно отношение кола!

    Коментиран от #19, #20, #26

  • 18 Shmeker

    0 0 Отговор
    Браво!
  • 19 Mr. Swaggerson

    1 3 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    Нали нямаше да казваш каква кола караш, няли беше над тия работи, ама ти порасна ... работата и сега си я мяташ, като не искаш, не се качвай бе. GC8/GF8 след facelift-а има доста приличен интериор, не е нищо за което трябва да се говори, но е подреден и не "бие" на евтиния. Ръжда има на 1 място за 15 години както казах и не знам, колко коли са издържали на 320,000 хил. км. и единственото нещо от което се е нуждаела колата за 15 хил. км. да са свещи, картер(някой го е ударил), и кабелче за газово.

    @dess79 виц на века, "безсмислени коли" - AWD системата им минава отвсякъде, седях на светофарите зад "премиум" марките цяла зима и им се смях, ако това е безсмислен автомобил, то всеки друг е само украса.

    Коментиран от #21

  • 20 S Doichinov

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    Наполовината на 25години беше.Външно не си личи нищо но като легнеш отдолу лъсва истината.Само за сведение ще ти кажа,че беше закарана за изкърпване и продаване.
  • 21 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #19 от "Mr. Swaggerson":

    Ако 14 годишен "Ягуар" е нещо, което ти се струва като хвалба, за мен не е! А и тук не съм коментирал твои постове, че да ми се правиш на оригинален!
    Аз повече няма да се кача на собствено Субару, пък ти си вярвай, колко велики коли са! Качи се на истинска кола и ще забравиш за тези ръждиви коруби. Най-малко ще спреш да пишеш такива тъпотии как Субару правело смешно зимата на светофарите премиум марките. Интересно ми е как изобщо може да сравниш зимата в града един "VW Phaeton" с някакво Субару?! Това може да го напише само някой пълен лаик!
  • 22 Mr. Swaggerson

    2 3 Отговор
    Ще си говорим след 1 месец. Виждал ли си Phaeton по улиците, защото аз не съм. То си е чиста А8, която за мен е от хубавите коли, но това е един от най-неуспешните експерименти на VW. Не знам къде живееш, но на офроуд, който окачването понася, няма ни кал, ни лед, ни сняг. Нарочно съм си правил експерименти да спра на баир на лед, не става, не се спира. Кола е дърпана на сняг по един сравнително стръмен склон. Виждал съм го, правил съм го, за цената, едва ли има кола, която комбинира така добре комфорт, поведение и проходимост(за кола става въпрос). Лека ти вечер.

    Коментиран от #23, #25

  • 23 пешо

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "Mr. Swaggerson":

    OПА ОПА леко да не литне........
  • 24 Курджалан

    2 0 Отговор
    Субару е един от производителите с най-далновидна политика, също и единственият японски производител залагащ на почтеността. Подходът им е коренно различен от този на другите японци и никога не са залагали на икономичността, а най-вече на пърформанса и надеждността. Дизайнът им наистина е спорен. Ако за вас q7 и самсунг галакси са синоним за дизайн, едва ли ще харесате субару. Дано добрите им резултати им дадат възможност да удържат напъните на тойота за поглъщане.
  • 25 Гост

    6 2 Отговор

    До коментар #22 от "Mr. Swaggerson":

    Стига си писал глупости - първо чети, после помисли дали трябва да пишеш такива небивалици! Phaeton не е А8-ца, а е по-скоро Бентли и оттам идва неуспеха на модела - много скъп и качествен автомобил, но неоценен заради емблемата която носи! Прочети малко от заданията които са били спуснати от шефа на Порше при проектирането и не се излагай повече така!
    Пък 4х4 на Субару не е по-добро от това на Ауди или на Ягуар /който ползва на Роувър/. Стъпете здраво на земята и разберете, че Субару е една обикновена марка с добро 4х4 и не се излагайте като му преписвате митологични способности!!!

    Коментиран от #28

  • 26 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    Какъв Ягуар караш?

    Коментиран от #27

  • 27 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #26 от "Shmeker":

    Дърт 14 годишен X-type 4х4. То двигателя му е на Мазда, окачването на Роувър, само интериора е на Ягуар :))) Иначе съм адски доволен от него за почти 5 години.

    Коментиран от #32

  • 28 Shmeker

    1 2 Отговор

    До коментар #25 от "Гост":

    Жокер: Ако искаш да имаш хубаво, икономично, стилно и здраво Субару, с истински централен диф, тройно галванизирано против корозия марката се казва Ауди.
  • 29 CarPro

    2 3 Отговор
    Subaro sa mnogo dobri nai nakraq neshto po razlichno ot mercedesite
  • 30 ярослав станчев

    0 0 Отговор
    Преди години се двоумях какво да си взема,дали Ауди куатро,които държаха много висока цена или Субару импреза.Е бях на косъм да взема Субито,ама ред причини ме спреха,имат си проблеми и те.Не е като да нямат.Но главно специфичната поддръжка на боксера и ръждата се оказаха причините,която ме разколебаха.За сега карам едно дърто Ауди,но не се знае дали няма да мина на 4х4 и то само Ауди или Субару,мечта ми е кола с такова задвижване.Според мен Субару са си нормални коли,но с добра система 4х4.
    Едно обаче ме учудва,как така продават само около 500 000 коли?Мислех,че стигат поне милион,ама явно нещо им куца,маркетинга и рекламата.Не са лоши коли,дори превъзхождат повечето дараци-ширпотреба,а и цените им не са кой знае колко високи,поне в Европа и в САЩ.Не отдават обаче голямо значение на хорското мнение,карат си както си знаят.Те си знаят де,ама малко ми се виждат тези продажби на фона на една Тойота или Нисан.

    Коментиран от #31

  • 31 Име:

    1 0 Отговор

    До коментар #30 от "ярослав станчев":

    Преди да се кача на 4х4 изобщо не възприемах колко голяма е разликата. Оттук натам няма връщане назад за мен. Само 4х4 и субару. Особено зимата разликата е толкова голяма... Единственото по-специфично при подръжката на боксера е като дойде време за смяна на ремъци/ролки и свещи, защото доста неща се свалят за да достигнеш до мотора.
    Субару винаги са били малка фирма и винаги са произвеждали това, което търсят техните си клиенти. Маркетинга си им е доста добър в Щатите и Австралия където им е главния пазар.
    Със субаруто забравих какво означава нещо по колата да ти се счупи или да не работи... Само консумативи, е как да не станеш фен?

    Коментиран от #34

  • 32 Shmeker

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "Гост":

    Е как дърт, страшен модел е. Не знам колко е Мазда и колко е Форд или колко Ровър. Дизел ли е?

    Коментиран от #33

  • 33 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #32 от "Shmeker":

    Нямат дизел 4х4. Абе не е по-лошо от на Субару 4х4-то :)))
  • 34 Shmeker

    2 1 Отговор

    До коментар #31 от "Име:":

    То това важи за всяка немска, карана от грамотни хора преди да я купиш.

    Коментиран от #39

  • 35 199

    0 4 Отговор

    До коментар #13 от "Гост":

    а стига бе-знаеш ли кви гнили ес класи има в германия??????? коя е поцинкована от всичките??????? за ягуар можеш да мечтаеш а и що ти е китосван-да не го е карала и него някоя баба до гробищата само....

    Коментиран от #36

  • 36 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #35 от "199":

    Избивай комплекси на друго място ако обичаш!
  • 37 Ура

    1 0 Отговор
    Ако се учудваш на "малкия" брой продадени Субару-та - фирмата се контролира от Тойота. Въпреки, че Субару BRZ и Тойота GT86 е едно и също нещо (с изключение на емблемата) , Тойота е "заповядала" от десет произведени коли - 9 да са GT86 и само една BRZ.

    Коментиран от #38

  • 38 Shmeker

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Ура":

    Те Тойота погребаха Дайхатсу вече
  • 39 ттттттттт

    0 0 Отговор

    До коментар #34 от "Shmeker":

    при всички марки е така , не само при немските