Рали спортът е странно нещо. За разлика от Формула 1, колите, които участват там, изглеждат познато. Те могат да бъдат видени по улиците, макар и в доста по-”цивилно” облекло. Всички си даваме сметка, че състезателните машини нямат нищо общо с колите, които производителите предлагат на пазара, но също така би трябвало да си даваме сметка, че спортът е школовка. Това означава, че компаниите черпят опит от състезателните отсечки, който впоследствие, или поне част от него, влиза в употреба при конструирането на серийните модели. Точно заради това решихме тази седмица да подберем 5 коли, чието име свързваме с ралитата. За горна граница на цената избрахме 7000 лева, а за да е по-интересно, филтрирахме предложения с мощност от 120 к.с. нагоре.
Източник: blog.autocredit.bg
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 VR4
Коментиран от #19
10:42 31.08.2015
2 Радо
11:13 31.08.2015
3 Ralliart
Коментиран от #4
11:19 31.08.2015
4 Марто
До коментар #3 от "Ralliart":
Това са пет от колите с рали минало, Никъде не се твърди, че са всички. Освен това се гони и цена до 7000 лв. На мен най- ми харесва субарото.11:39 31.08.2015
5 Гост
12:44 31.08.2015
6 оня същия
Да добавя само за Focus-a - за дизелите не знам как е положението, но 1.6 16v бензин е възможно най-голямата грешка която може да се направи - има капсулована глава, тръгне ли да гори масло няма спасение.
12:57 31.08.2015
7 асд
Някой да ми преведе това изречение, че нещо май съм прос.....
13:43 31.08.2015
8 Vettel 4
Коментиран от #10
15:05 31.08.2015
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 пак аз
До коментар #8 от "Vettel 4":
Хапчетата момче, хапчетата... Subaru на 150к за боклука и двигатели без тяга.... :))) Ти да не си от ония дето ги вадиха с Impreza-та миналата година на БМВ събора?Коментиран от #21
15:58 31.08.2015
11 бмв е61
16:10 31.08.2015
12 Motor Sport
Коментиран от #13
16:38 31.08.2015
13 miro
До коментар #12 от "Motor Sport ":
Mi to tova pishe be laik16:44 31.08.2015
14 qwerty
17:38 31.08.2015
15 Крачола
18:53 31.08.2015
16 Ани
Коментиран от #35
18:57 31.08.2015
17 фокус
Коментиран от #18, #27, #36
20:00 31.08.2015
18 Роки
До коментар #17 от "фокус":
Фокуса е най голямата кочина от всичките!На всичкото отгоре са забравили да му сложат шпонки на колелетата на агренажния ремък .Евтин боклук !Коментиран от #20
20:13 31.08.2015
19 тя и той
До коментар #1 от "VR4":
Алсолютно правилно.20:26 31.08.2015
20 LDS4
До коментар #18 от "Роки":
браво много точно казано20:26 31.08.2015
21 Субару Форестър
До коментар #10 от "пак аз":
Тръгнах да си купувам Субару Форестър миналата година. Не в България, а в Чехия, Прага 4 - Подоли. Какво да видя - автомобил от 2003 година, 4х4 задвижване, атмосферен бензин. Много запазен отвън. Сядам вътре - типичната клаустрофобия заради тесните пространства. Евтини пластмаси, които скърцат. Отваряме капака - ръжди! 12- годишна кола, която ръждясва като Опел, но не е Опел. Що е то?! Субару!Какво се оказва - двигателят сменен на около 130 хил. км. Защо, питам аз. Ами, не държи, отговаря собственикът. Купихме друг от Германия!
Обиколих още 6 продаващи Субару. Едни и същи проблеми, едни и същи детски болести, едни и същи разходи, които човек ще трябва да направи, за да "вдигне на крака" умиращото Субару! И с този "елегантен" външен вид на леко повдигнато комби - добро е за запален рибар, който да се прибере от гората като завали!
Коментиран от #30, #31, #32
21:24 31.08.2015
22 perde
21:25 31.08.2015
23 Миро У😁я
Със същия успех мога да си карам и Нивата, щото пак й знам проблемите и недостатъците, та със скъп ремонт да ме изненада няма 😁
21:32 31.08.2015
24 Киро
21:41 31.08.2015
25 Пинджи
Коментиран от #26
22:46 31.08.2015
26 Миро У😁я
До коментар #25 от "Пинджи":
А ти в колко ралита ще се пробваш?! Щото е най-лесно да си говорим по принцип. Колко общо имат тези автомобили с предназначените за рали? Нищичко!Около мен доста хора си карат Соренто и никой не се оплаква от скоростните кутии, на които нямало смогване. Хондата гори масло, но пак е пренебрежим проблем спрямо здравината на двигателя и автомобила. Даже Нисан с дизелов мотор имах - гореше около литър на всеки няколко хиляди километра. Почти нов. Пък и ти - имаш пари да даваш за бензин или нафта, но нямаш пари да долееш масло.
Най-лесно е да дрънкаш за рали, а да си с нещо старо и скромно, на което е изтърбушен за звук катализатора (ако има) или направо гърнето. Сериозно те питам, Пинджо, в колко ралита участваш месечно и дали съм те виждал някъде между пилотите?
Нещо, рали "Белград", WRC, Формула 1, Индикар, Наскар?! Имам чувството, че някои от нас живеят насред страшен филм и от ралитата им зависи живота, та затова са с последен писък на модата и най-новото субару с боксерен двигател...
23:05 31.08.2015
27 вуяя
До коментар #17 от "фокус":
който кара форд..е горд...който продаде форд..два пъти по-горд23:22 31.08.2015
28 ghost navigator
За тези които ми говорят за Делта,рено 5 турбо,и ауди-с 2
трябва да знаят че става дума за коли до 7000 лв. а такива едва ли се намират в добро състояние
Тези които плюят Субару-то са някакви бивши ГОЛФ-аджий които не знаят за какво става въпрос
Само Селиката и Субаруто си заслужават от изброените автомобили
00:04 01.09.2015
29 Цветомир Попов
07:27 01.09.2015
30
До коментар #21 от "Субару Форестър":
Каква е логиката да тръгнеш да си купуваш кола, която не ти харесва нито отвън, нито отвътре......Коментиран от #40
07:49 01.09.2015
31
До коментар #21 от "Субару Форестър":
Не знам колко са спортни, тука виждам една безпроблемна и надеждна кола, и това е Селиката.Коментиран от #39
07:56 01.09.2015
32 stenly
До коментар #21 от "Субару Форестър":
Ами защо не пробва със Аутбек, същият клиренс, безпроблемна скоростна кутия(АТ разбира се, там почти всички версии са със заден LSD)...повече от видно е че пишеш абсолютни измислици. Виж ако си гледал ТУРБО мотори мога да се съглася донякъде, при тях проблемът е че бай ханс например не ги обслужва а само им раздава цялата газ и после го продава НО при атмосферните мотори да ми обясняваш че пръдват на 100-150хл/км си е чиста проба незнание от твоя страна.Коментиран от #41
08:28 01.09.2015
33 Роки
Коментиран от #34
08:42 01.09.2015
34 Цветомир Попов
До коментар #33 от "Роки":
Ти кое от трите си ?Коментиран от #38
09:43 01.09.2015
35 -_-
До коментар #16 от "Ани":
Харесвам Алфите, но 145 2.0 150к.с. е по-бавна на трасе от всички коли в статията в по-добрите им варианти. Субару с 2.5-литровия атмосферен боксер е много по-пъргаво (да не говорим за WRX). Ситроен C2 VTS е малко по-бавен от Алфата на права отсечка, но е много по-стабилна и бърза в завоите. Фокуса във версия ST170 който е с 2-литров двигател с 170к.с. е по-бърз и маневрен от 145. Citroen C4 2.0 VTS има 177к.с. и е един от най-добре завиващите автомобили в своя клас. Сега пак да те питам, че не разбирам, как може 145 да е по-бърза от тези автомобили?13:01 01.09.2015
36 -_-
До коментар #17 от "фокус":
Личи си, че караш Фокус и си мечтаеш за C4 VTS.Коментиран от #37
13:01 01.09.2015
37 фокус
До коментар #36 от "-_-":
та светна малко , кът фокус МК1 беше по завоите , С4 несъществуваше барабар с по малката тоалетна С214:37 01.09.2015
38 Роки
До коментар #34 от "Цветомир Попов":
Ти май се обиди а?14:51 01.09.2015
39 бай Иван
До коментар #31 от " ":
Абсолютно ви подкрепям!14:53 01.09.2015
40 Субару Форестър
До коментар #30 от " ":
Славата на Субару като надеждна и сериозна кола ме заведе на обиколка. Обаче очаквах нещо като паркетен джип, а то излезе леко повдигнато комби. Впоследствие се оказа, че снимките не дават ясна представа за колата, а щом стъпиш в нея материалите на интериора даже те дразнят.Естествено, че ако имах представа за колата отпреди, въобще нямаше да стъпя там. В България Субару има немалко фенове и от тях съм слушал и чел страхотни неща за колата. В действителност - не, по-старите модели на Субару не са за мен. Новите - от 2009 насам стават, но не ми се дават толкова пари!
15:31 01.09.2015
41 Субару Форестър
До коментар #32 от "stenly":
Турбо на Субару не съм пробвал. Написах това, което видях и оцених подобаващо. За какъв дявол му е на някой да сменя двигател на Субару, ако двигателят държи?! Самият собственик ми каза за това, не друг!На мен нито интериора, нито екстериора ми харесаха, но пък това е въпрос на предпочитания. Не взех колата именно поради това, че двигателят е сменян, по-скоро комби е, отколкото "паркетен джип", бензин с висок разход, както и евтините пластмаси отвътре, гарнирани с тясно пространство. Това са причините!
За никакво незнание не става дума! Атмосферен мотор, колко държи, колко - не, като не съм карал друго Субару не мога да кажа, но тези няколко преди да направя своя избор и да се спра на Мерцедес МЛ, въобще не ми харесаха!
Коментиран от #42
15:38 01.09.2015
42 Име (като гост):
До коментар #41 от "Субару Форестър":
гледал 13 годишно субару със сменян двигател за 1000 лева, ама не го харесал и за тва си взел Мерцедес МЛ?!?!?! Абе лапе ти кой клас си веКоментиран от #43
16:41 01.09.2015
43 Субару Форестър
До коментар #42 от "Име (като гост):":
Иди го купи за 1000 лева и ще те поздравя с песен по радиото! Даже и да бях "лапе", което явно не съм, ти с нищо не ме превъзхождаш, най-малко с умствени качества! Цената му беше около 7 хил. лв., като Форестър си върви с подобна цена за този модел и година.Дори в статията упоменават, че двигателят е труден и скъп за ремонт, защото отнема много време за сваляне и последващ монтаж, а всичко това струва пари за всеки един час работа. Именно затова и хората предпочитат да си купят сравнително здрав двигател от ударена кола и да го сменят нацяло - първо е консуматив; и второ отнема по-малко време за работа и плащане.
Ето, смятай - здрав двигател, купен на старо и твоята Субару - демонтаж 8 часа от двама души, монтаж на новия двигател след дефектация и преглед - 8 часа; 2-3 часа експлоатация заради евентуални проблеми и хвърчиш. Ако вадиш твоя двигател - 8 часа; последващ монтаж и проверка - 10-11 часа; ремонт по същия двигател - неизвестно колко.
И чехите си сменят направо двигателя, че по-евтино им ляга!
Коментиран от #44
18:15 01.09.2015
44 бай Иван
До коментар #43 от "Субару Форестър":
Ти майтап ли си правиш?За едно на.рано субару толкова труд?Коментиран от #46
18:55 01.09.2015
45 golf
19:55 01.09.2015
46 Субару Форестър
До коментар #44 от "бай Иван":
Демонтирал ли си двигател на автомобил?! Ако си, то знаеш средно колко часа е демонтажа. Ако не си - прочети в Интернет за колко време се демонтира. Погледни и за последващ монтаж колко е. А после сметни, че не става дума за България, а за Чехия, където един час работа в сервиз ти е като минимум 40 лева. Е, 25 часа работа си излиза чисто около 1000 левчета за кирливото Субару! Нали?Коментиран от #48
20:53 01.09.2015
47 Маурчи IV
23:26 01.09.2015
48 бай Иван
До коментар #46 от "Субару Форестър":
Имах предвид ,че не си струва труда за такава кола.07:08 02.09.2015
49 Jonnytu
20:56 10.04.2018