Last news in Fakti

31 Август, 2015 10:31 34 915 49

Коли под 7000 лв.

  • mobile.bg-
  • autocredit-
  • рали-
  • автомобили

Те нямат почти нищо общо със състезателните си събратя, но състезателните им успехи имат силата да вдъхновяват

Рали спортът е странно нещо. За разлика от Формула 1, колите, които участват там, изглеждат познато. Те могат да бъдат видени по улиците, макар и в доста по-”цивилно” облекло. Всички си даваме сметка, че състезателните машини нямат нищо общо с колите, които производителите предлагат на пазара, но също така би трябвало да си даваме сметка, че спортът е школовка. Това означава, че компаниите черпят опит от състезателните отсечки, който впоследствие, или поне част от него, влиза в употреба при конструирането на серийните модели. Точно заради това решихме тази седмица да подберем 5 коли, чието име свързваме с ралитата. За горна граница на цената избрахме 7000 лева, а за да е по-интересно, филтрирахме предложения с мощност от 120 к.с. нагоре.

Източник: blog.autocredit.bg


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 VR4

    5 0 Отговор
    От изброените, само Селиката във версия GT4 и Имперзата във версия STI са най-близо до рали автомобил. Всичко останало няма нищо общо с "рали версиите" си.

    Коментиран от #19

  • 2 Радо

    4 1 Отговор
    Ами къде забравяте Lancer-a?
  • 3 Ralliart

    3 2 Отговор
    Някой пак не си е направил труда да се сети за Lancer Evolution от І - X, както и Аudi Quattro, Peugeot 205 GTI, Renault R5/R6, Lancia Delta S4...

    Коментиран от #4

  • 4 Марто

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Ralliart":

    Това са пет от колите с рали минало, Никъде не се твърди, че са всички. Освен това се гони и цена до 7000 лв. На мен най- ми харесва субарото.
  • 5 Гост

    0 2 Отговор
    Ако има автомобил, който е неразривно свързан с автомобилите.... :D
  • 6 оня същия

    4 0 Отговор
    Единственото близко в класацията по някакъв начин са Imreza и Celica заради по-спортния си уклон. Иначе и Lancer-ите както и няколко други модела също трябва да са тук като коли с рали-история - в случая не става въпрос само за топ версиите.
    Да добавя само за Focus-a - за дизелите не знам как е положението, но 1.6 16v бензин е възможно най-голямата грешка която може да се направи - има капсулована глава, тръгне ли да гори масло няма спасение.
  • 7 асд

    2 1 Отговор
    "Ако има автомобил, който е неразривно свързан с автомобилите, то това със сигурност е Subaru Impreza."

    Някой да ми преведе това изречение, че нещо май съм прос.....

  • 8 Vettel 4

    1 2 Отговор
    Статия написана от човек, който е решил да си изрази мнението. Да оставим на страна ужасните двигатели на Субару, които нямат никаква тяга и на 100-150хил. км не стават за нищо. Друг е въпросът, че Ауди Куатро и Ланчия Делта са най-добрите. Все пак можеше да сложите Опел Аскона, колата на легендарния Валтер Рьорл, но сигурно не сте го направили заради доброто заплащане от някоя френска или японска фирма която не може да пробие на българския пазар.

    Коментиран от #10

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 пак аз

    2 1 Отговор

    До коментар #8 от "Vettel 4":

    Хапчетата момче, хапчетата... Subaru на 150к за боклука и двигатели без тяга.... :))) Ти да не си от ония дето ги вадиха с Impreza-та миналата година на БМВ събора?

    Коментиран от #21

  • 11 бмв е61

    3 0 Отговор
    интересно освен целиката и импрезата другите курници какво прават тука ц4 е толкова рали кола колко аз съм марко ван бастен
  • 12 Motor Sport

    2 2 Отговор
    То на този принцип можете да изплющите всяка малолитражка на база на чийто купе са решили да направят WRC версия. За мен тези "модели" са само една обвивка. Тоест външността е единственото общо с въпросният модел. Иначе вътре, окачване и да не говорим двигател.. нямат нищ общо с показаната калинка.

    Коментиран от #13

  • 13 miro

    0 2 Отговор

    До коментар #12 от "Motor Sport ":

    Mi to tova pishe be laik
  • 14 qwerty

    1 1 Отговор
    peugeot 205 gti & renault 5 turbo
  • 15 Крачола

    0 2 Отговор
    Всичко е много хубаво , но еднаквото при всичките тези автомобили от снимките със състезателните е само емблемата.От там нататък е само фантазията на сиромаха!
  • 16 Ани

    1 2 Отговор
    Какви са тия смехорий.Като изключим Селиката другото са въшки.Една проста алфа145 2.0 150 кс. ще ги размазва по всички показатели.Цена сега около 1500лв.

    Коментиран от #35

  • 17 фокус

    0 2 Отговор
    фокуса е икона , гругото е пълнеж ! С4 смях

    Коментиран от #18, #27, #36

  • 18 Роки

    0 2 Отговор

    До коментар #17 от "фокус":

    Фокуса е най голямата кочина от всичките!На всичкото отгоре са забравили да му сложат шпонки на колелетата на агренажния ремък .Евтин боклук !

    Коментиран от #20

  • 19 тя и той

    0 1 Отговор

    До коментар #1 от "VR4":

    Алсолютно правилно.
  • 20 LDS4

    0 1 Отговор

    До коментар #18 от "Роки":

    браво много точно казано
  • 21 Субару Форестър

    0 3 Отговор

    До коментар #10 от "пак аз":

    Тръгнах да си купувам Субару Форестър миналата година. Не в България, а в Чехия, Прага 4 - Подоли. Какво да видя - автомобил от 2003 година, 4х4 задвижване, атмосферен бензин. Много запазен отвън. Сядам вътре - типичната клаустрофобия заради тесните пространства. Евтини пластмаси, които скърцат. Отваряме капака - ръжди! 12- годишна кола, която ръждясва като Опел, но не е Опел. Що е то?! Субару!

    Какво се оказва - двигателят сменен на около 130 хил. км. Защо, питам аз. Ами, не държи, отговаря собственикът. Купихме друг от Германия!

    Обиколих още 6 продаващи Субару. Едни и същи проблеми, едни и същи детски болести, едни и същи разходи, които човек ще трябва да направи, за да "вдигне на крака" умиращото Субару! И с този "елегантен" външен вид на леко повдигнато комби - добро е за запален рибар, който да се прибере от гората като завали!

    Коментиран от #30, #31, #32

  • 22 perde

    0 3 Отговор
    а лача при,ерно интеграле
  • 23 Миро У😁я

    1 4 Отговор
    Нищо от показаното не си заслужава! Аз бих си взел стабилна Хонда ЦРВ от 2005-6 за същите пари или даже Киа Соренто - обемни, здрави, неподлежащи на счупване, а и с далеч повече възможности и за комфорт, и за добро представяне зимата, и за повече багаж за пренасяне. Показаните трошки са бледи подобия на рали версиите, като единствените им предимства са, че е ясно кое най-често се поврежда. Дори субару-то не си заслужава, въпреки прехвалената 4 по 4 система, а и май беше в онези години само на бензин, без дизелови версии.

    Със същия успех мога да си карам и Нивата, щото пак й знам проблемите и недостатъците, та със скъп ремонт да ме изненада няма 😁
  • 24 Киро

    1 1 Отговор
    Mitsubishi Lancer 3 - шампионска кола от 1996 и 1997 с Томи Макинен
  • 25 Пинджи

    1 4 Отговор
    Що тогава не вземеш едно “стабилно“ ЦРВ или неподлежаща на счупване Киа и не идеш да се пробваш на едно рали. Защото на Хондата неможеш да и смогнеш на масло а на Сорентото на скоростни кутии. Що се отнася до Субаруто, 4х4 системата на рали автомобила е еднаква с тази на бай Милчо от Долно Камарци ...например.

    Коментиран от #26

  • 26 Миро У😁я

    1 2 Отговор

    До коментар #25 от "Пинджи":

    А ти в колко ралита ще се пробваш?! Щото е най-лесно да си говорим по принцип. Колко общо имат тези автомобили с предназначените за рали? Нищичко!

    Около мен доста хора си карат Соренто и никой не се оплаква от скоростните кутии, на които нямало смогване. Хондата гори масло, но пак е пренебрежим проблем спрямо здравината на двигателя и автомобила. Даже Нисан с дизелов мотор имах - гореше около литър на всеки няколко хиляди километра. Почти нов. Пък и ти - имаш пари да даваш за бензин или нафта, но нямаш пари да долееш масло.

    Най-лесно е да дрънкаш за рали, а да си с нещо старо и скромно, на което е изтърбушен за звук катализатора (ако има) или направо гърнето. Сериозно те питам, Пинджо, в колко ралита участваш месечно и дали съм те виждал някъде между пилотите?

    Нещо, рали "Белград", WRC, Формула 1, Индикар, Наскар?! Имам чувството, че някои от нас живеят насред страшен филм и от ралитата им зависи живота, та затова са с последен писък на модата и най-новото субару с боксерен двигател...
  • 27 вуяя

    2 2 Отговор

    До коментар #17 от "фокус":

    който кара форд..е горд...който продаде форд..два пъти по-горд
  • 28 ghost navigator

    2 1 Отговор
    Форд ФИКУС -Пълен кенеф даже Ескорт РС2000 е по-добър
    За тези които ми говорят за Делта,рено 5 турбо,и ауди-с 2
    трябва да знаят че става дума за коли до 7000 лв. а такива едва ли се намират в добро състояние
    Тези които плюят Субару-то са някакви бивши ГОЛФ-аджий които не знаят за какво става въпрос
    Само Селиката и Субаруто си заслужават от изброените автомобили
  • 29 Цветомир Попов

    0 2 Отговор
    Форд-а си е машинка , няма спор.
  • 30

    2 1 Отговор

    До коментар #21 от "Субару Форестър":

    Каква е логиката да тръгнеш да си купуваш кола, която не ти харесва нито отвън, нито отвътре......

    Коментиран от #40

  • 31

    1 2 Отговор

    До коментар #21 от "Субару Форестър":

    Не знам колко са спортни, тука виждам една безпроблемна и надеждна кола, и това е Селиката.

    Коментиран от #39

  • 32 stenly

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "Субару Форестър":

    Ами защо не пробва със Аутбек, същият клиренс, безпроблемна скоростна кутия(АТ разбира се, там почти всички версии са със заден LSD)...повече от видно е че пишеш абсолютни измислици. Виж ако си гледал ТУРБО мотори мога да се съглася донякъде, при тях проблемът е че бай ханс например не ги обслужва а само им раздава цялата газ и после го продава НО при атмосферните мотори да ми обясняваш че пръдват на 100-150хл/км си е чиста проба незнание от твоя страна.

    Коментиран от #41

  • 33 Роки

    1 3 Отговор
    Форд , циганин и външна чешма зимата не работят!

    Коментиран от #34

  • 34 Цветомир Попов

    0 2 Отговор

    До коментар #33 от "Роки":

    Ти кое от трите си ?

    Коментиран от #38

  • 35 -_-

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Ани":

    Харесвам Алфите, но 145 2.0 150к.с. е по-бавна на трасе от всички коли в статията в по-добрите им варианти. Субару с 2.5-литровия атмосферен боксер е много по-пъргаво (да не говорим за WRX). Ситроен C2 VTS е малко по-бавен от Алфата на права отсечка, но е много по-стабилна и бърза в завоите. Фокуса във версия ST170 който е с 2-литров двигател с 170к.с. е по-бърз и маневрен от 145. Citroen C4 2.0 VTS има 177к.с. и е един от най-добре завиващите автомобили в своя клас. Сега пак да те питам, че не разбирам, как може 145 да е по-бърза от тези автомобили?
  • 36 -_-

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "фокус":

    Личи си, че караш Фокус и си мечтаеш за C4 VTS.

    Коментиран от #37

  • 37 фокус

    0 0 Отговор

    До коментар #36 от "-_-":

    та светна малко , кът фокус МК1 беше по завоите , С4 несъществуваше барабар с по малката тоалетна С2
  • 38 Роки

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Цветомир Попов":

    Ти май се обиди а?
  • 39 бай Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от " ":

    Абсолютно ви подкрепям!
  • 40 Субару Форестър

    0 0 Отговор

    До коментар #30 от " ":

    Славата на Субару като надеждна и сериозна кола ме заведе на обиколка. Обаче очаквах нещо като паркетен джип, а то излезе леко повдигнато комби. Впоследствие се оказа, че снимките не дават ясна представа за колата, а щом стъпиш в нея материалите на интериора даже те дразнят.

    Естествено, че ако имах представа за колата отпреди, въобще нямаше да стъпя там. В България Субару има немалко фенове и от тях съм слушал и чел страхотни неща за колата. В действителност - не, по-старите модели на Субару не са за мен. Новите - от 2009 насам стават, но не ми се дават толкова пари!
  • 41 Субару Форестър

    0 0 Отговор

    До коментар #32 от "stenly":

    Турбо на Субару не съм пробвал. Написах това, което видях и оцених подобаващо. За какъв дявол му е на някой да сменя двигател на Субару, ако двигателят държи?! Самият собственик ми каза за това, не друг!

    На мен нито интериора, нито екстериора ми харесаха, но пък това е въпрос на предпочитания. Не взех колата именно поради това, че двигателят е сменян, по-скоро комби е, отколкото "паркетен джип", бензин с висок разход, както и евтините пластмаси отвътре, гарнирани с тясно пространство. Това са причините!

    За никакво незнание не става дума! Атмосферен мотор, колко държи, колко - не, като не съм карал друго Субару не мога да кажа, но тези няколко преди да направя своя избор и да се спра на Мерцедес МЛ, въобще не ми харесаха!

    Коментиран от #42

  • 42 Име (като гост):

    1 0 Отговор

    До коментар #41 от "Субару Форестър":

    гледал 13 годишно субару със сменян двигател за 1000 лева, ама не го харесал и за тва си взел Мерцедес МЛ?!?!?! Абе лапе ти кой клас си ве

    Коментиран от #43

  • 43 Субару Форестър

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "Име (като гост):":

    Иди го купи за 1000 лева и ще те поздравя с песен по радиото! Даже и да бях "лапе", което явно не съм, ти с нищо не ме превъзхождаш, най-малко с умствени качества! Цената му беше около 7 хил. лв., като Форестър си върви с подобна цена за този модел и година.

    Дори в статията упоменават, че двигателят е труден и скъп за ремонт, защото отнема много време за сваляне и последващ монтаж, а всичко това струва пари за всеки един час работа. Именно затова и хората предпочитат да си купят сравнително здрав двигател от ударена кола и да го сменят нацяло - първо е консуматив; и второ отнема по-малко време за работа и плащане.

    Ето, смятай - здрав двигател, купен на старо и твоята Субару - демонтаж 8 часа от двама души, монтаж на новия двигател след дефектация и преглед - 8 часа; 2-3 часа експлоатация заради евентуални проблеми и хвърчиш. Ако вадиш твоя двигател - 8 часа; последващ монтаж и проверка - 10-11 часа; ремонт по същия двигател - неизвестно колко.

    И чехите си сменят направо двигателя, че по-евтино им ляга!

    Коментиран от #44

  • 44 бай Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "Субару Форестър":

    Ти майтап ли си правиш?За едно на.рано субару толкова труд?

    Коментиран от #46

  • 45 golf

    0 0 Отговор
    да им ядете кокалите на тея "спортни коли"
  • 46 Субару Форестър

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "бай Иван":

    Демонтирал ли си двигател на автомобил?! Ако си, то знаеш средно колко часа е демонтажа. Ако не си - прочети в Интернет за колко време се демонтира. Погледни и за последващ монтаж колко е. А после сметни, че не става дума за България, а за Чехия, където един час работа в сервиз ти е като минимум 40 лева. Е, 25 часа работа си излиза чисто около 1000 левчета за кирливото Субару! Нали?

    Коментиран от #48

  • 47 Маурчи IV

    1 0 Отговор
    Пак нема ни една кола.
  • 48 бай Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #46 от "Субару Форестър":

    Имах предвид ,че не си струва труда за такава кола.
  • 49 Jonnytu

    0 0 Отговор
    От C2 предпочитам Lupo GTI със 125кс.