Най-новото поколение на една от иконите на мускулестите автомобили - Ford Mustang, надвиши всички очаквания за продажбите си. Това в частност се дължи на разрастването на пазарите с общо 25, като той е и първия Mustang продаван в Европа. Тук количеството достига 20 хил. автомобила, като в Германия, автомобилът подмина с лекота бестселърите Audi TT и Porsche 911.
Освен пазарите, този модел се предлага и в конфигурация с десен волан, което също има влияние особено във Великобритания, като до момента са продадени общо 27 хил. автомобила с дясна дирекция.
В Австралия например, за да се сдобиете с варианта EcoBoost, трябва да изчакате цели 9 месеца, а за култовия 5.0-литров V8 близо 10 месеца. Той е и втория най-продаван модел в страната на кенгуратата, точно след по-малкия пикат Ranger.
Близо 80 процента от произведените Mustang-и обаче, са продадени на домашна почва, като автомобилът подминава с цели 33 хил. броя конкурента си - Camaro. Това се повтаря и в Саудитска Арабия, ОАЕ и ЮАР.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Чакала
Коментиран от #2, #8
13:42 07.09.2016
2 Димитър Колев
До коментар #1 от "Чакала":
Верно е, красавец е пред споменатите, и доста по-евтин, може би и по-надежден.14:45 07.09.2016
3 гост
17:27 07.09.2016
4 Трифонов
17:45 07.09.2016
5 Трифонов
Коментиран от #6
17:47 07.09.2016
6 Гост
До коментар #5 от "Трифонов":
По принцип пишеш добри коментари, но в случая си напълно заслепен и пристрастен и за това си изписал една камара лъжи.Първата е, че BMW 440i бил по-бърз от Mustang VI 5,0. Бърза справка показва разлика от 0,3 секунди в ускорението до 100 км/ч в полза на американеца. Вярно, че това не е най-важно, но е доста показателно.
Втората лъже е, че BMW 440i било незначително по-скъпо. Пак бърза справка показва разликата е 30%, или над 20 000 лева.
Вярно е, че Форд-а е доста по-некачествен като изработка, но неговата концепция е коренно различна то тази на BMW - за малко пари получаваш кола, която да надбяга скъпия баварец и интериорът и е евтин и спартански. Това е кола-икона, а не комфортна скъпо изработена немска семейна кола.
Духът на Mustang е нещото, което ти убягва - красив дизайн и корав двигател!
Коментиран от #9
18:37 07.09.2016
7 Ludo
20:42 07.09.2016
8 леонсио
До коментар #1 от "Чакала":
Е стига де колега, и аз имам Мерцедес но никак не съм грозен, мадамите ми се лепят12:15 08.09.2016
9 330и
До коментар #6 от "Гост":
Кво викаш 0.3 десети по-бръз!! Толкоз много! Това при 3 литра срещу 5 !!! Смятай ако БМВ-то беше 3.1 литра :)) И бърза справка за разхода що не направи? Иначе мустанга е класика и приятен за окото ама двигателите им горят кат камиониКоментиран от #11
18:05 08.09.2016
10 Гоуст
Защо срванявате две несравними марки коли?! Къде е Мустанга по пистите? Колко литра харчи този мноого "евтин за поддръжка автомобил"...с тази 6 скоростна автоматична кутия (каквато BMW имаха още през делечната 2004 година)? Каква му е цената на вторичния пазар? И не на последно място, това не е онзи FORD MUSTANG от 1965 година. ;)
*****
Иначе, да красив е!
21:10 08.09.2016
11 Гост
До коментар #9 от "330и":
Вие с БМВ-та сте наистина фанатици и никой не е в състояние да ви налее малко разсъдък!Изпадането в сферата на фантазиите какво щяло да стане ако еди какво си, граничи с пълна тъпота.
Пък това за рахода е проява единствено на болна фенщина и се хващате като удавник за сламка. Малко мозък трябва да имаш, за да осъзнаеш, че разликата от 20 000 лева в цените на двата автомибила, не може да се компенсира с по-малкия разход, който се постига заради турбото при БМВ.
Хората в Европа са ги разбрали тези неща и за предпочитат Мустанг пред БМВ, но не и Бай Ганьо, който си мисли, че 15 годишното му БМВ е някакъв връх на технологиите - пълна гротеска и комплексарщина!
11:59 09.09.2016