Изключително рядко баварско купе от модела 3200 CS, събирало прах в продължение на четири десетилетия, си търси нов собственик в eBay. Автомобилът се намира в доста окаяно състояние, но тъй като е един от едва 603-те произведени екземпляра, има много висока историческа стойност и според продавача може да се окомплектова на 99%, най-вероятно ще предизвика сериозен интерес в колекционерските среди.
Колата е слязла от конвейерите в Мюнхен през 1965 г. и се смята за последното BMW с предвоенни корени. Дизайнът е дело на Bertone, което обяснява забележителната прилика с Lancia Flaminia.
3200 CS дебютира на салона във Франкфурт през 1961 г. заедно с новия модел 1500. Двата автомобила въвеждат дизайнерски детайл, който може да се срещне в баварките до ден-днешен. Продажбите на купето обаче започват няколко месеца преди седана от т.нар. Neue Klasse, което го прави първото BMW с характерната чупка на Хофмайстер.
В основата на 3200 CS лежи шаси от "бароковия ангел" 502. Под предния капак работи 3.2-литров V8 с мощност 160 к.с., проектиран още преди Втората световна война. Това го прави и последното осемцилиндрово BMW преди появата на мотора M60 през 1992 г.
От модела е изработен и един кабриолет. Той е поръчан от най-големия акционер в компанията Херберт Куанд.
Предлаганото в eBay 3200 CS е боядисано в крайно редкия за онези времена златист цвят. През годините собственикът му го е "украсявал" с допълнителни фарове и други "декорации", а и е доста изгнило. Въпреки това наддаването върви в добра посока за продавача и цената вече докосва €19 хил.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Erhan
Коментиран от #2
14:05 10.09.2016
2 нахре
До коментар #1 от "Erhan":
Еми прочети статията вместо да гледаш само снимките. То си пише: "наддаването върви в добра посока за продавача и цената вече докосва €19 хил."14:30 10.09.2016
3 бмв е34
не е някоя японка все пак бмв са класни машини
Коментиран от #6, #7
15:07 10.09.2016
4 Jack Bauer
15:50 10.09.2016
5 бате жоро
16:40 10.09.2016
6 автофен
До коментар #3 от "бмв е34":
Само да ни кажеш колко струва днес Honda NSX от 1990 година,защото явно много ги разбираш цените и класите.Коментиран от #8, #17
17:00 10.09.2016
7 Наско
До коментар #3 от "бмв е34":
Голям смях човек с ник Е34,което днес струва 1000 лева тръгнал да дава оценки за класики.Такива като теб са класически пример какви "разбирачи" карат БМВ.
После не се сърдете,че ви се смеят и ви наричат с какви ли не обидни имена.
Коментиран от #9, #12
17:10 10.09.2016
8 tyj
До коментар #6 от "автофен":
Хонда NSX е пълен боклук и затова и не е купувана. Това, че на Сена хондата я продаваха за висока цена, не означава, че другите са толкова скъпи! Хонда сивик от 60-те е класика, но не и NSXКоментиран от #13, #15
18:57 10.09.2016
9 тъй
До коментар #7 от "Наско":
а, ей такива катеб се наричат скучни папагали, които повтарят едно и също и слагат всичко под общ знаменател! да Е 34 може да струва 1000лв, но и 100000лв, и това се отнася и за много други марки коли, особено с дълга история!19:03 10.09.2016
10 taka e brat
19:32 10.09.2016
11 Бай Ганьо
20:20 10.09.2016
12 555
До коментар #7 от "Наско":
Ти си душевно болен !!20:43 10.09.2016
13 Jack Bauer
До коментар #8 от "tyj":
"Пълен болкук" екошницата която караш, я се образовай малко относно NSX и тогава пиши глупости: http://goo.gl/Hswi6RКоментиран от #20
21:04 10.09.2016
14 Васичка Атанасова
21:14 10.09.2016
15 автофен
До коментар #8 от "tyj":
Цената на NSX не беше по висока от тази на разни напудрени баварци като боклука 850 например от който се отказаха.Разликата е че днес можеш да намериш 850 за 4000 евро а NSX под 30 000 трудна работа.
И се образовай малко преди да пишеш за Сивик от 60 те.Такъв няма защото модела излиза през 1972 ра.
Коментиран от #16, #23
01:09 11.09.2016
16 tyj
До коментар #15 от "автофен":
пращиш от акъл, че работиш с гугъл.....бмв 850 е рядка но не и класика.....още един път показваш колкоси ...... спрямо автомобилите и моделите...таргета на 850 никога не е бил там, където NSX се опита и провали тотално! момченцв хубаво......класика, класика и класика....затова говорим тук!Коментиран от #18
02:47 11.09.2016
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 автофен
До коментар #16 от "tyj":
Ха ха големия капацитет,който дава съвети с какво да работим.Ако беше чел в Гугъл нямаше да пишеш глупости за сивици от 60-те.А каква кола е NSX времето показва.При средна цена 50 000 евро само 20 години след появата си можеш сам да пресметнеш като стане на 40 и бъде още по рядък колко ще струва.
Така че фактите говорят господин "разбирач''.И не си ти капацитетът,който определя една кола за провал или успех.
Понеже даваш съвети за обучение възползвай се ти самият от тях и потърси какво мисли Гордън Мъри за тази кола.Дано поне не се мислиш и за по голям капацитет от него,защото тогава ще ти е нужна специализирана помощ.
Коментиран от #19
11:46 11.09.2016
19 tyj
До коментар #18 от "автофен":
Разбира се, че разбирам нещата по-добре от теб и то се вижда....много четеш, много пишеш и на края нищо не казваш. Моето мнение е обосновано желязно, докато твоето е на папагалска практика!Коментиран от #21
13:21 11.09.2016
20 tyj
До коментар #13 от "Jack Bauer":
извинявай, хонда NSX не е просто пълен боклук, тя е доказано пълен боклук!13:47 11.09.2016
21 автофен
До коментар #19 от "tyj":
Колкото и да повтаряш,че разбираш само повече показваш ,че си пълен профан.Никаква обосновка нямаш всички факти са против тебявно живееш в някакъв филм.Щом ти харесва давай.
Коментиран от #22
18:09 11.09.2016
22 tyj
До коментар #21 от "автофен":
А бе чедо, до кога ще повтаряш едно и също, казах ти че страдаш от синдрома на папагала, а ти продължаваш и продъл.....ш! На хората им е интересно, както се вижда какво пиша АЗ, ама ти явно не вдяваш, че не казваш нищо....хайде мини 1-ви клас пак и се научи да пишеш нещо обосновано и с факти като мен!02:07 12.09.2016
23 Косачката
До коментар #15 от "автофен":
За драскачи като теб, преди 2 месеца се продаде един НСХ за 12К$(канадски). Така, че хич недей ми обеснявай колко са "скъпи" тия баш кошници. Бтв, ако се напишеш автогалфон по ще ти ходи.00:40 13.09.2016