21 Септември, 2016 05:30, обновена 21 Септември, 2016 10:41 39 770 36

Здрава ли е новата джипка на Skoda?

  • skoda-
  • kodiaq
Здрава ли е новата джипка на Skoda? - 1
Веднага след като направиха световната предпремиера на своя нов продукт, чехите от Skoda разпространиха данни и за това колко здрава е новата им джипка Kodiaq. Напълно работещите прототипи са били подложени на специални стендове, където се симулират различни климатични и пътни условия.Здрава ли е новата джипка на Skoda?
Едно от ключовите изпитания е прекомерното нагряване и охлаждане на автомобила. Оказва се, че Kodiaq издържа безпроблемно, както при температури от +90 С°, така и при имитация на най-северните климатични условия или иначе казано на температури от минус 40 градуса по Целзий.Здрава ли е новата джипка на Skoda?

Следващото важно изпитание се прави, с цел да се провери издръжливостта на окачването. То се прави на специален стенд, който симулира преминаване през лоши пътища и пресечена местност. Kodiaq престоява 130 часа на стенда Hydropuls, които се равняват на 130 000 километра пробег в естествени условия. И според специалистите се справя също така безпроблемно.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гого

    3 0 Отговор
    Да дойдат в България. Никакъв стенд няма да е нужен.
  • 2 Десислав Попов

    3 2 Отговор
    +90 С°!!!!!
    ОПАА Я ПОСМАЛЕТЕ МАЛКО!!!
    КВИ СА ТИЯ ГЛУПОСТИ БЕ!!!

    Коментиран от #6, #20

  • 3 Пфф

    1 0 Отговор
    Всички са много издръжливи, но карани в България, не издържат и 50 000 без да се скапе окачването им. Факт!

    Коментиран от #4

  • 4 От опит

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "Пфф":

    Колко нови коли си купил от магазани в България, та даваш такова. Мнение. Имам наблюдения на коли на приятели, купувани чисто нови от магазина. Карани в България около 8 години. Мерцедес, Мазда, Киа и Фиат. Мерцедеса и Маздата са здрави вече 200 000 км. им се сменят само консумативи. При Маздата имаше дребен проблем преди година ключа/електроника/, единя спря да работи.
    Киата 100 000 км. няма проблем.
    Фиата Браво 2008 г. също няма проблеми с окачване, двигател и скорости 80 000 км, но има други проблеми, повечето конструктивни тъпотии и недомислия, които са много дразнещи, но не пречат да се движи и ремонти в случая са невъзможни. Не можеш да ремонтираш нещо сбъркано още при конструирането. Него са го конструирали некадърници, има ужасно направени неща. В някои отношения италианците явно не са чували за ергономията. Парното му зимата е слабо има и др. недомислия. Човека повече няма да си купи кола от тази марка. Чуди се как още не е фалирала тази марка.

    Проблема в България е с обслужването и сервизите, нивото е ниско. Дори в сервизите на Мерседес. А на Мазда и Фиат сервизите са ужасни, двете марки са към Ауто Юниън. Некоректни са, дори лъжат клиентите си да правят ненужно обслужване. След няколко задължителни ходения по техническото обслужване в гаранционния срок собствениците всячески ги избягват. Добрите им монтьори, като се понаучат да работят, напускат и започват да работят за себе си заради ниското "българско" заплащане. Докато в същото време це

    Коментиран от #11, #17, #18

  • 5 tellmethethruma

    3 0 Отговор
    Напълно съм съгласен с От опит. колко от хората тук драскачи са влизали в магазин и са си взели чисто нова кола. Аз го направих, трябваше ми сигурна семейна кола и си взех тойота версо 1.8 бензин пот магазина. Ще направи 5 години сега за тези 5 години само обслужвания и нищо друго. Колата е на 140 000 от реални по реални километри. Пазя я да.Салона е като чисто нов!!!! Пожелавам на всеки да си купи нова кола и после да говори .Тук продават кочини на по 700 - 800 хиляди километра. А да смених предни дискове. Всичко друго по колата е така както е излязло от магазина! Който не е виждал кола на реални 140 000 да заповяда преди да тръгне да си купува на 112 000 от автокъща. Забелязал съм , че най-много са на 112 000. Явно като цъкат с устройството и се чудят на колко да я направят пръстчето трепва 2 пъти на едно! :)))))))

    Коментиран от #8, #9

  • 6 хаха

    0 1 Отговор

    До коментар #2 от "Десислав Попов":

    Да, 90 градуса беше правия ъгъл ;)
  • 7 Kiko

    1 1 Отговор
    Само за информация: поне до 2010 година окачването на част от преимиум марките за България беше подсилвано! Води се задължителна екстра лоши пътища. Реално в момента най-малката грижа на нов собственик на автомобил е окачването. Проблема идва от системите. за 200 000 км рядко се влиза в сервиз за окачване, но поне 20 пъти за проблеми в електрониката.
  • 8 arbo

    3 0 Отговор

    До коментар #5 от "tellmethethruma":

    Не си напълно прав, новият внос коли са средно на 300-400 000 и ги правят на 100 и нещо, италианците ходят в тях и до тоалетна и за това са малко кофти интериорно! Екстериорно са екстра, щото не са ръждясали и понеже са много очукани са изцяло пребоядисани! Бай Ганьо като уцели някоя немска на около 250 000/обикновенно от гастърбайтър/ превъртяна на 75 000 и се хвали и кара дълги години!
  • 9 big

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "tellmethethruma":

    Нашето Версо е на 10г. и 340000км, купено ново!
    По окачването сме сменили 1 биалетка, 1 лагер и 1 полуоска!
    Всички тези ремонти след 300000км.
  • 10 БАЙ ГАН4О

    3 0 Отговор
    Аз карам кочина 1989 г. Навъртял съм 250000 к,купил съм я според вашите проучвания на 800000.Това прави 10500000 км.Вмомента е в добро здраве и си я карам всеки ден.Новите ще издържат ли толкова
  • 11 датакае

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "От опит":

    Точно така е :) Пежо 206 ново от магазина, сега на 160 000 км, нищо не е сменяно по окачването. Е верно.. не е карано хамалски през дупките. Имайте предвид, че много хора карат безумно през неравности.
  • 12 123

    2 0 Отговор
    ВАГ-ГРУПАТА,не могат да се мерят в ОФФ РОУДА с ЯПОНЦИТЕ!

    Коментиран от #13

  • 13 Пламен Димитров

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "123":

    Карам Тойота Корола, купена нова от магазина 2005 г, никакви проблеми с окачването и двигателя.
  • 14 Доктора

    1 0 Отговор
    Е аайде 300000хил.без ремонт по окачването,взехте хората за бълъци,че той сервиза на Тойота значи трябва да е на загуба.По тая логика то и гаранция не трябва.Е ще Ви повярвам и няма да си сменям там маслото,че е малко скъпичко,пък и не мисля да я карам до 300000хил.
  • 15 toyota

    1 0 Отговор
    Моето мнение е, че зависи от колата и късмета. Ние закупихме нов Авенсис 2013 год. и на 35000 км. се наложи смяна на рейката.....
  • 16 Галин

    0 0 Отговор
    Браво.Прилични автомобили.Дано да си оправят търговската мрежа и да не се налага да се чака толкова за нова кола..Само с това ме загубиха като клиент на Шкода.Взех си КИА и съм много доволен .За 2-3 дни ми дадоха новите лючове и отидох на почивка с семеиството си.А от шкода искаха да ги чакам 3 месеца -СОРИ..Които плаща той поръчва музиката .
  • 17 Гост

    0 2 Отговор

    До коментар #4 от "От опит":

    Нищо от написаното за Фиат не е вярно! Карам служебен Фиат от същия модел и толкова здраво нещо не съм виждал! Всичко работи перфектно! Колегата като фен на ВАГ си купи чисто нов Гоуффф! На първите 6 месеца влезе три пъти в сервиза за проблеми по електрониката и окачването! Фиат предлагат иКлючително читави коли на народни цени! За сведение едно базово чисто ново Типо излиза около 25000 лева! Мулти волан,климатроник и т.н Вие какво искате!?

    Коментиран от #21

  • 18 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "От опит":

    Нищо от написаното за Фиат не е вярно! Карам служебен Фиат от същия модел и толкова здраво нещо не съм виждал! Всичко работи перфектно! Колегата като фен на ВАГ си купи чисто нов Гоуффф! На първите 6 месеца влезе три пъти в сервиза за проблеми по електрониката и окачването! Фиат предлагат читави коли на народни цени! За сведение едно базово чисто ново Типо излиза около 25000 лева! Мулти волан,климатроник и т.н Вие какво искате!?
  • 19 Ентусиазиран

    1 1 Отговор
    Колата е изглежда супер и с багажник от 720 л. е без конкуренция в този клас, дано обаче и цената да е такава. При положение, че сега Аутландера на Мицубиши почва от 40000 лв, а Хонда ЦРВ от 42000, за да е конкурентна шкодичката тр. да в макс 36-38000 с ДДС. Ако е отдолу - скачам, ако не ще продъжа с по доказани откъм здравина във времето марки и само ако предложат гаранция като на хюндай може да размисля.

    Коментиран от #29

  • 20 Виктор Георгиев

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Десислав Попов":

    Май май ти си глупака. Това са нормални температури при тестовете на автомобили.
  • 21 Mercedes-Benz

    0 1 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    Няма как да не ти личи повече, че си дилърче на недоразумението наречено ФИАТ. Всеки нормален човек с малко повече познания в автомобилите, знае че не трябва да се докосва до италиянски курник! ;)

    Коментиран от #32

  • 22 Патил

    1 0 Отговор
    През 2010 г. си купих чисто нов Тигуан от Порше София изток.
    със 7-степенната DSG, за 62 600 лв. (с дилърската отстъпка) и 2 години гаранция.
    Карал съм го само аз, без офроуд изпълнения и проби, и 6 месеца след като изтече гаранцията, се скапаха предните амортисьори.
    Ходих да се жалвам, ама к.р. Платих си за нови и смяна в оторизирания сервиз срещу 2750 лв. и хайде на борсата.
    Освен това DSG-то започна да претраква за щастие от време на време и косата ми настръхна.
    Колата беше на 34 000 км. и за щастие успях да я продам за 45 000 лв. и от тогава wv и колите от групата умряха за мен.
  • 23 дАА

    0 1 Отговор
    продадох голф 2 на 720 000 км с втори мотор на човек с пълномощно след 2 г се обади да го прехвърляме беше много доволен от него, бех го врътнал на 230 000 , щото всеки бягаше
  • 24 сънчо

    0 0 Отговор
    Четох...четох коментарите и за някои писатели ми стана мъчно!Коментарите,би трябвало да са по темата.Ако тези,които са сред неверующите относно 90градуса,понапънете си мозъците и си спомнете за лятото,когато в кола оставена на слънце,температурата достига и 160гр. Какво толкова не Ви харесва на Шкодата...това са автомобили от висок клас и за прилична и достъпна цена,можете да имате перфектен автомобил,за разлика от някои германски марки,за които търговците искат доста често и да продадете майка си,за да я имате!Погледнете на чехите Суперба...натъпкан е с екстри и е на 1/3 от цената на известните марки.Ще видите,как ще слязат много хора от Поршета и Мерцедеси и ще си купят Шкода!!!

    Коментиран от #35

  • 25 борислав

    0 0 Отговор
    досущ като лада 2101
  • 26 ккк

    0 0 Отговор
    Интересни коментари, само, че всъщност би било хубаво да ни представят "повече" българските постижения в автомобилостроенето, а не да бленуваме по чуждото качество - каквото и да е то, всъщност. Но за да има българско - ИСТИНСКО автомобилостроене, може би трябва икономиката и обществото изцяло да се преустрои. Но не искам да задълбавам в тази тема, само да кажа, че лично аз щях да съм по-доволен, ако се коментираха български автомобили - подчертавам мн.число - не само един.
  • 27 ккк

    0 0 Отговор
    Стига да ги имаше, де ......... за това е съжалението ми, че ги нямаме и сме принудени да "харесваме" все чужди автомобили, продукции и концепции. А сигурен съм, че не съм единствен почитател на автомобила, автомобилите - въобще, който смята, че и ние сме способни да правил добри автомобили.
  • 28 волво мен

    0 0 Отговор
    Тъпи коментари,нищо общо по темата!Аз карам совалка ,на 20 години е 3 пъти съм ходил с нея до луната,вий и смятайте километрите.Безмислено е и още в древен Рим са каза ли:За вкусове НЕ СЕ СПОРИ!За това има 30 марки -всеки да кара каквато кола му харесва!Който каквато кола да има-със здраве да си я кара!
  • 29 Радев

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Ентусиазиран":

    Нещо си се объркал. Шкодата няма да струва под 60 бона и то за най-базовия модел. То Тигуана, който е в по-нисък клас започва от 55 000, а Кодяк е с поне един размер по-голям.

    Потвърждавам изцяло всичко, което са написали колегите за Тойтота Корола Версо 1.6 бензин - карах такава 10 години и изминах 150 000 км НАПЪЛНО безпроблемно. Само консумативи. Продадох след това на доста прилична цена - имат ниска загуба на стойност.
  • 30 инук

    0 0 Отговор
    моля дайте някаква информация за пежо 301,никъде не мога да намеря освен рекламите.
  • 31 Радев, Радееев, Радев

    0 0 Отговор
    На ти да гладаш кой се е объркал и се обажда пак неподготвен:
    http://www.volkswagen.bg/media/Kwc_Basic_DownloadTag_Component/4743_brochures-13728-child-download-downloadTag/default/34160e77/1474378811/tiguan-price-list-01092016.pdf
    И това е редовна цена, без отстъпки, каквито обикновенно съпътстват харченето на подобни суми в кеш...

    Коментиран от #34

  • 32 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Mercedes-Benz":

    Курник друг път! Немските боклуци са известни със своята чупливост! Окабеляването го правят в България! Повечето от работниците са цигани.... После ми пиши кое е по-добро!
  • 33 Кожо

    0 0 Отговор
    През 2008 купих нов МЛ 320 CDI facelift. От самото начало проблеми с ключалката на багажника и единия колан. На 50000 гръмна електронния блок на светлините, на 100000 водната помпа. От 120000 започна да прекъсва при кикдаун на трета. Боклук
  • 34 Радев

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "Радев, Радееев, Радев":

    Ами естествено, че си се объркал. Базов Тигуан - гол като пушка с 1.4 мотор ти е 50 бона. Шкодата ще почва от 60.
  • 35 Pinko

    0 0 Отговор

    До коментар #24 от "сънчо":

    Тоз пък-луд!Чешката сглобка-висок клас,хаха!И как ли пък не ще сляза от БМВто и ще се кача на тези дървении!
  • 36 Радев,Радееев, Радев

    0 0 Отговор
    Тоя цифрите не познава, пък за коли се изказва...
    Карай си старата бангия и мълчи, да не ти се смеят.....