Китайският производител Zotye пуска в продажба почти 100-процентово копие на Porsche Macan с цена от 88 800 до 99 900 юана (23 350-26 270 лв.) В България базовата версия на оригинала струва 113 875 лв.
Zotye SR8, който доскоро се подвизаваше под друг индекс - T700, ще се предлага с 1.5- и 2.0-литрови турбодвигатели с мощност съответно 150 и 190 к.с., произвеждани в съвместното предприятие Shenyang-Mitsubishi. Трансмисиите са 5-степенна механика и автоматик с 6 предавки.
Китайците не съобщават динамичните характеристики на новия кросоувър, макар да е ясно, че клонингът ще отстъпва осезаемо на оригинала. За сметка на това Zotye SR8 копира Macan и в най-дребните детайли като се започне с дизайна на каросерията и се стигне до оформлението на салона, включително волана, арматурното табло и скоростния лост.
В Zotye очевидно изобщо не се притесняват от евентуални претенции за авторски права от страна на Porsche. Китайската компания вече продава клонинги на Audi Q3 (Zotye SR7), Volkswagen Tiguan (Damai X5) и Audi Q5 (Zotye T600) без каквито и да било правни последствия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 2399
Коментиран от #3
12:23 22.09.2016
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Девил
До коментар #1 от "2399":
Напълно подкрепям 2399 - китайците размазват във всяко едно отношение, не само при колите. А иначе - да го д.хат комплексарите, дето си мислят, че като си купят кола за 100+К ще се нещо повече от другите!Коментиран от #8
12:42 22.09.2016
4 Кирил
12:59 22.09.2016
5 дъ бос
13:06 22.09.2016
6 Lexus RX400
А двигателят на това китайско копие на съседа произведено 2012г. е китайски 2 литра турбо-дизел с 87 коня! И такъв мотор 2012г.!
Във фирмата имаме десетки пикапи и пишман джипове от китайските изчадия сглобявани в ловешко....всички са в ръжда на петата година! Седалките които са с "кожен салон" са всъщност от балатум - а не кожа!
Тея китайски изчадия буквално се разлагат и разпадат и отвътре и отвън на петата година!!!
Който търси евтино да си купи дачия или шкода фабия....10 пъти по-дълго ще му издържи от китайските отпадъци и държат много повече цена!
13:15 22.09.2016
7 onq s konq
13:26 22.09.2016
8 Никой
До коментар #3 от "Девил":
Точно обратното. Няма по-голяма комплексарщина да си купиш такова китайско л*йно с 20 годишна открадната техника и дизайн, колкото да излъжеш съседа за 5 секунди, че караш Порше. Ако имаш парите и наистина се интересуваш от качествата на колата, би си взел по-стар Кайен примерно. Да го д.хат китайците, които печелят на чужд гръб.13:30 22.09.2016
9 comment
13:38 22.09.2016
10 Кожо
13:49 22.09.2016
11 Кожо
13:54 22.09.2016
12 The Clansman
14:11 22.09.2016
13 Миро
14:37 22.09.2016
14 Кожо
Коментиран от #17
14:58 22.09.2016
15 Десислав Попов
Колко да е по-некачествено всичко,че да струва 80х.лв. по-малко???
Коментиран от #16, #19
15:02 22.09.2016
16 The Clansman
До коментар #15 от "Десислав Попов":
Явно днес е имало "Ден на отворените врати"на психодиспансера с безплатен достъп до интернет и затова си пишем разни клишета от сорта "всичко е едно и също" "плащаме само за марката".Алоууу ако всичко е едно и също с еднакво качество и много по евтина цена,това означава ли,че можем да те е.*м теб без пари,вместо да плащаме за някакви к*.ви?Ми то е същото.15:15 22.09.2016
17 onq s konq
До коментар #14 от "Кожо":
Ако от това да сравняваш Хюндая си с БМВ-та от моргите стигаш до оргазъм-давай смело:)Видиш ли обаче реално на пътя читаво БМВ /почват от 200 коня нагоре/ в огледалото -плътно в дясно,няма нужда и да даваш десен мигач щото губиш време!Коментиран от #36
15:18 22.09.2016
18 Кожо
Коментиран от #20, #22
15:27 22.09.2016
19 Никой
До коментар #15 от "Десислав Попов":
Разработването на дизайна струва много пари и време, а тези го вземат направо на готово. Да не говорим за разликите в окачването, ск. кутии двигателите и т.н. Разработката на тези неща струва пари.15:29 22.09.2016
20 Никой
До коментар #18 от "Кожо":
0-100 за 8 секунди. 30 годишно запазено БМВ ще те направи смешен.15:31 22.09.2016
21 Кожо
15:33 22.09.2016
22 onq s konq
До коментар #18 от "Кожо":
БМВ-то което Е МОЕ и е 2004г. производство т.е. почти 12годишно има ускорение 7,2 сек/100 и е 204 коня.А за това че "НЯМА НИТО ЕДИН УМРЯЛ КОН" съдя по факта,че без проблем стига 240 км/ч/при фабрична норма 242 км/ч и ми гори 700 ГРАМА МАСЛО НА 10000 КМ!И за да няма съмнение подчертавам че говоря от ЛИЧЕН ОПИТ!При това говоря за "дизел",който при всички случаи гори по-малко от любимия ти Хюндай:)Коментиран от #29
15:53 22.09.2016
23 Кожо
Коментиран от #26
16:01 22.09.2016
24 Кожо
16:12 22.09.2016
25 Nazy
16:20 22.09.2016
26 onq s konq
До коментар #23 от "Кожо":
Ха!Тая "минимална разлика" в ускорението ще те остави в далечината-вервай ми!А ако говорим за макс. скорост-обзалагам се че Хюндая повече от 200 няма как да вдигне,дори и само заради конструкцията на шасито и челното съпротивление.А че всяка кола си има "масраф"-2 мнения няма-купих я за 12,като за 3 год вкарах в нея още поне 5 хил за "разни работи"/гуми,демпф. шайба,маховик,носачи,тампони,машинки за прозорци,съединител,тампони,музика,фарове и т.н. и т.н..Но подчертавам-НИКАКВА ИНТЕРВЕНЦИЯ ПО ДВИГАТЕЛА...НУЛА!И искам да ме разбереш правилно-не споря от любов към спорта,а спfделям реални неща:)Коментиран от #32
16:28 22.09.2016
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 Комик
До коментар #22 от "onq s konq":
Оня с коня, да ти имам каруцата бе пич. На това ли подскачаш толкова? Разбирам да е някаква яка кола, 100% лъскава готина класика от 60-те, 70-те, някакво рядко и ценно животно дето и от 50-те може да е 300+ коня. За това твоето какво да кажа? Мощна, *премиум*, бърза, ценна? Май по-скоро изветряла каручка на сдухан сиромах...Вземи го продай и си купи евтини билети да пообиколиш малко света, да ти се отворят очите и да видиш, че колите са просто едно превозно средство и особено извън сдуханата чалгария у нас хората много слабо обръщат внимание на ламарините, с които се движат. Който има, за него не е толкова интересно какво кара, който няма гледа отстрани, ама и да му я подариш - няма да вземе (имаше готин случай в САЩ за един дето я взе и фалира за 2-3 дни, остана без кола и накрая го осъдиха).
16:44 22.09.2016
30 Nazy
17:15 22.09.2016
31 Max
18:21 22.09.2016
32 на коня под опашката
До коментар #26 от "onq s konq":
"НИКАКВА ИНТЕРВЕНЦИЯ ПО ДВИГАТЕЛА"Много бързо забравяш какво си писал в началото на годината. Да ти припомня ли за сегментите? Ехооо, смешко ми помним какви си ги ръсил! Ако не си виждал въздухар погледни в огледалото.
18:29 22.09.2016
33 Кожо
Коментиран от #35
19:11 22.09.2016
34 незнайко
19:22 22.09.2016
35 onq s konq
До коментар #33 от "Кожо":
Ако исках да се хваля с колата си нямаше да изреждам всички неща които съм сменил ,дори ще добавя и новият акумулатор и предни спирачни дискове с накладки които също смених.Идеята ми беше да обясня на плюещите по марката ,че във въпросния среден клас автомобил 6-ЦИЛИНДРОВИЯТ БМВ-ДВИГАТЕЛ Е ЕДИН ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ В СВЕТА/ако не и най-добрия/-признат от всякакви статистики,проучвания и ...от мен!Пък на ном 32 ще му кажа че вместо да си измисля глупости за някакви сегменти,по-добре да намали пиячката и със спестените кинти да си купи нещо "четириколесно",пък било то и Хюндай:)А на "математиците" пък препоръчвам след смяната на изброените части С НОВИ колата пак на 12г ли си остава или става по-нова от нова?21:04 22.09.2016
36 gmg
До коментар #17 от "onq s konq":
Кола на 12 години си е на 12 години младеж Колкото и части да подмениш пак е на 12 години Ако на една баба и купиш нови дрехи нова чанта и и смениш ченето тя да не би да стане 20 годишна девойка а22:26 22.09.2016
37 Кожо
Коментиран от #42
22:46 22.09.2016
38 koko
01:19 23.09.2016
39 Хондай
05:47 23.09.2016
40 гост
07:54 23.09.2016
41 гост
09:20 23.09.2016
42 мммдааа
До коментар #37 от "Кожо":
от всички глупости,които си написал ми стана ясно едно нещо.....ти никога не си имал кола и не разбираш нищо от автомобили! многото четене и гугълуики = папагалщина!12:58 23.09.2016
43 Bay Ganyo
14:00 23.09.2016
44 ккк
16:01 23.09.2016
45 Защо не
22:30 25.09.2016
46 Авто Джамбазов
00:33 26.09.2016