Last news in Fakti

22 Септември, 2016 11:43 24 135 46

Ново Porsche Macan за 23 хил. лв.

  • zotye-
  • porsche-
  • sr8-
  • t700-
  • macan-
  • копие-
  • менте
Ново Porsche Macan за 23 хил. лв. - 1

Китайският производител Zotye пуска в продажба почти 100-процентово копие на Porsche Macan с цена от 88 800 до 99 900 юана (23 350-26 270 лв.) В България базовата версия на оригинала струва 113 875 лв.

Ново Porsche Macan за 23 хил. лв.

Zotye SR8, който доскоро се подвизаваше под друг индекс - T700, ще се предлага с 1.5- и 2.0-литрови турбодвигатели с мощност съответно 150 и 190 к.с., произвеждани в съвместното предприятие Shenyang-Mitsubishi. Трансмисиите са 5-степенна механика и автоматик с 6 предавки.

Ново Porsche Macan за 23 хил. лв.

Китайците не съобщават динамичните характеристики на новия кросоувър, макар да е ясно, че клонингът ще отстъпва осезаемо на оригинала. За сметка на това Zotye SR8 копира Macan и в най-дребните детайли като се започне с дизайна на каросерията и се стигне до оформлението на салона, включително волана, арматурното табло и скоростния лост.

Ново Porsche Macan за 23 хил. лв.

В Zotye очевидно изобщо не се притесняват от евентуални претенции за авторски права от страна на Porsche. Китайската компания вече продава клонинги на Audi Q3 (Zotye SR7), Volkswagen Tiguan (Damai X5) и Audi Q5 (Zotye T600) без каквито и да било правни последствия.

Ново Porsche Macan за 23 хил. лв.

Ново Porsche Macan за 23 хил. лв.

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 2399

    1 1 Отговор
    Ха ха ха ха много яко, китайците размазват всеки......да го д.хат скъпите автомобили

    Коментиран от #3

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Девил

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "2399":

    Напълно подкрепям 2399 - китайците размазват във всяко едно отношение, не само при колите. А иначе - да го д.хат комплексарите, дето си мислят, че като си купят кола за 100+К ще се нещо повече от другите!

    Коментиран от #8

  • 4 Кирил

    0 0 Отговор
    Нормално е да не се притесняват да правят клонинги на Порше, Ауди и VW защото китайците са в партньорство с ВАГ и правят версии за китайския пазар
  • 5 дъ бос

    0 0 Отговор
    Само не знам какво му е комплексарското на това да си купиш нова и скъпа кола.По-скоро е комплексарско да си купиш китайското ментенце и да си мислиш,е караш кола.Това и с дрехите и с всичко в нашата държава - менте.Като нямате пари,няма да купувате реплики,а ще носите "немаркови" дрехи, и ще карате не копия на коли,а Кия и Хюндай например
  • 6 Lexus RX400

    1 0 Отговор
    Съседа има китайско копие на ленд круизър - санг манг цвинг нещо си от 2012 г. производство и вече цялото е в ръжда по калниците и по пода!
    А двигателят на това китайско копие на съседа произведено 2012г. е китайски 2 литра турбо-дизел с 87 коня! И такъв мотор 2012г.!

    Във фирмата имаме десетки пикапи и пишман джипове от китайските изчадия сглобявани в ловешко....всички са в ръжда на петата година! Седалките които са с "кожен салон" са всъщност от балатум - а не кожа!
    Тея китайски изчадия буквално се разлагат и разпадат и отвътре и отвън на петата година!!!

    Който търси евтино да си купи дачия или шкода фабия....10 пъти по-дълго ще му издържи от китайските отпадъци и държат много повече цена!
  • 7 onq s konq

    0 0 Отговор
    Наистина не разбирам КОМУ Е НУЖНО китайско "Порше" със 150-200 коня и от къв зор?Ще излъже някой от околните за повече от 10 секунди че кара менте,или ще изпита някакъв кеф от смешното ускорение?А колко дълго ще издържат нервите на една мацка примерно,която почти нищо не разбира от коли,но заради емблемата на колата се е решила да отдели пробно от времето си и да седне в колата...за да "установи" че й се предлага возене изключително в най-дясната лента?А логично следващата й мисъл ще е "какво може да предложи човек,който едва е събрал 23 хил.лв за скапано менте,вероятно със заеми?"
  • 8 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Девил":

    Точно обратното. Няма по-голяма комплексарщина да си купиш такова китайско л*йно с 20 годишна открадната техника и дизайн, колкото да излъжеш съседа за 5 секунди, че караш Порше. Ако имаш парите и наистина се интересуваш от качествата на колата, би си взел по-стар Кайен примерно. Да го д.хат китайците, които печелят на чужд гръб.
  • 9 comment

    0 0 Отговор
    Това е толкова "Порше", колкото морското свинче е морско и свинче...
  • 10 Кожо

    0 0 Отговор
    Босия не е зле да провери актуалните цени на Киа и Хюндай, преди да коментира неадекватно
  • 11 Кожо

    0 0 Отговор
    Според мен комплексарско е и да си купиш на старо кола, която е била скъпа като нова, тези хора се мислят за гъзари, а всъщност са вехтошари
  • 12 The Clansman

    0 0 Отговор
    Вече като видя нещо китайско и ми се до.ира. .ахти и боклуците правят тия тъпаци.Ама като гледам си има още Ганьовци,дето си мислят,че като сложат на една Лада чистачки от БМВ значи карат БМВ.
  • 13 Миро

    0 0 Отговор
    Аз имам пари, но карам нова КИА, защото не обичам да харча за глупости.
  • 14 Кожо

    0 0 Отговор
    Взех на жена ми нов Хюндай i30 Turbo, по-добра и пъргава кола от изпърдяно БМВ с полуумрели коне

    Коментиран от #17

  • 15 Десислав Попов

    0 0 Отговор
    Това само доказва колко много плащаме на големите компании за глупости от сорта на "имидж на марката","дизайн" и т.н.Щом Макан може да се направи за 23х.лв.,а оригинала се продава за 113х.лв. т.е. с 80 хилки!!!! по-скъпо,сметнете з какво става дума.Ясно е,че китайската кола ще е с по-слаб мотор и този интериор 100% не е с качествата на този в Порше,ама все пак това са 80 хиляди български лева!!!
    Колко да е по-некачествено всичко,че да струва 80х.лв. по-малко???

    Коментиран от #16, #19

  • 16 The Clansman

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Десислав Попов":

    Явно днес е имало "Ден на отворените врати"на психодиспансера с безплатен достъп до интернет и затова си пишем разни клишета от сорта "всичко е едно и също" "плащаме само за марката".Алоууу ако всичко е едно и също с еднакво качество и много по евтина цена,това означава ли,че можем да те е.*м теб без пари,вместо да плащаме за някакви к*.ви?Ми то е същото.
  • 17 onq s konq

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "Кожо":

    Ако от това да сравняваш Хюндая си с БМВ-та от моргите стигаш до оргазъм-давай смело:)Видиш ли обаче реално на пътя читаво БМВ /почват от 200 коня нагоре/ в огледалото -плътно в дясно,няма нужда и да даваш десен мигач щото губиш време!

    Коментиран от #36

  • 18 Кожо

    0 0 Отговор
    Хюндая, който не е мой, а на жена ми, е 185 коня и с ускорение 8 секунди 0-100, така че доста от "читавите" БМВ-та му дишат праха, оргазмите остават за теб

    Коментиран от #20, #22

  • 19 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #15 от "Десислав Попов":

    Разработването на дизайна струва много пари и време, а тези го вземат направо на готово. Да не говорим за разликите в окачването, ск. кутии двигателите и т.н. Разработката на тези неща струва пари.
  • 20 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Кожо":

    0-100 за 8 секунди. 30 годишно запазено БМВ ще те направи смешен.
  • 21 Кожо

    0 0 Отговор
    Не казвам, че е най-бързата кола на света, но да сравняваш 30 годишна кола с нова, трябва да си напълно превъртял
  • 22 onq s konq

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Кожо":

    БМВ-то което Е МОЕ и е 2004г. производство т.е. почти 12годишно има ускорение 7,2 сек/100 и е 204 коня.А за това че "НЯМА НИТО ЕДИН УМРЯЛ КОН" съдя по факта,че без проблем стига 240 км/ч/при фабрична норма 242 км/ч и ми гори 700 ГРАМА МАСЛО НА 10000 КМ!И за да няма съмнение подчертавам че говоря от ЛИЧЕН ОПИТ!При това говоря за "дизел",който при всички случаи гори по-малко от любимия ти Хюндай:)

    Коментиран от #29

  • 23 Кожо

    0 0 Отговор
    Въпроса е колко струва едната и колко другата кола и съответно поддръжката на кола в гаранция и на такава на 12 години, конструирана да изкара безпроблемно 5 години, при такава минивална разлика в ускорението?

    Коментиран от #26

  • 24 Кожо

    0 0 Отговор
    И един пример за "премиумите" от личен опит.През 2008 купих нов МЛ 320 CDI facelift. От самото начало проблеми с ключалката на багажника и единия колан. На 50000 гръмна електронния блок на светлините, на 100000 водната помпа. От 120000 започна да прекъсва при кикдаун на трета. Боклук. Питай ме кога ще дам пак такива пари за такива кенефи
  • 25 Nazy

    0 0 Отговор
    Пич оня с коня да ти кажа честно бг е пълна с такива като тебе дето боготворят 12+годишна скрап а не си дават сметка че европейският собственик на това раздрънкано бмв отдавна го е забравил и заспива с усмивка на уста че се е оттървал от кошника пред който ти коленичиш е първокурсничките кифли който идват от селата в града може би ще те отразят за момент-знам ли....
  • 26 onq s konq

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "Кожо":

    Ха!Тая "минимална разлика" в ускорението ще те остави в далечината-вервай ми!А ако говорим за макс. скорост-обзалагам се че Хюндая повече от 200 няма как да вдигне,дори и само заради конструкцията на шасито и челното съпротивление.А че всяка кола си има "масраф"-2 мнения няма-купих я за 12,като за 3 год вкарах в нея още поне 5 хил за "разни работи"/гуми,демпф. шайба,маховик,носачи,тампони,машинки за прозорци,съединител,тампони,музика,фарове и т.н. и т.н..Но подчертавам-НИКАКВА ИНТЕРВЕНЦИЯ ПО ДВИГАТЕЛА...НУЛА!И искам да ме разбереш правилно-не споря от любов към спорта,а спfделям реални неща:)

    Коментиран от #32

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Комик

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "onq s konq":

    Оня с коня, да ти имам каруцата бе пич. На това ли подскачаш толкова? Разбирам да е някаква яка кола, 100% лъскава готина класика от 60-те, 70-те, някакво рядко и ценно животно дето и от 50-те може да е 300+ коня. За това твоето какво да кажа? Мощна, *премиум*, бърза, ценна? Май по-скоро изветряла каручка на сдухан сиромах...
    Вземи го продай и си купи евтини билети да пообиколиш малко света, да ти се отворят очите и да видиш, че колите са просто едно превозно средство и особено извън сдуханата чалгария у нас хората много слабо обръщат внимание на ламарините, с които се движат. Който има, за него не е толкова интересно какво кара, който няма гледа отстрани, ама и да му я подариш - няма да вземе (имаше готин случай в САЩ за един дето я взе и фалира за 2-3 дни, остана без кола и накрая го осъдиха).
  • 30 Nazy

    1 0 Отговор
    До оня с коня пич спрял си от всякъде ...за какъв спорт ми говориш не мога да разбера!?!? Такива откъцани състезатели като тебе ги гледам всяка вечер по новините първите 10 мин.не ти го пожелавам но съм сигурен че ти си от този тип джигити вдигащи над 200 за да се докажат на село.е в европа също има такива като тебе-първо се чува няква чалга , после се задава тунинговано бмв и вътре м....л твърдящ че е българин!!
  • 31 Max

    1 0 Отговор
    До оня с коня: Моя Фиат е 150к.с. и е 1.9D ,и има същото ускорение. И ти гарантирам, че харчи на половинта от твоята. Е вярно, колата ми е доста по- нова и има всичко възможно като екстри/без кожа/. Най- съм доволен, че се возя почри без пари и за 3 години не съм пипал нищо освен смяна на масло, а я експлоатирам яко из "прекрасните" пътища на северозапада. Ела покарай тук и тогава се хвали, колко е здрава колата ти
  • 32 на коня под опашката

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "onq s konq":

    "НИКАКВА ИНТЕРВЕНЦИЯ ПО ДВИГАТЕЛА"
    Много бързо забравяш какво си писал в началото на годината. Да ти припомня ли за сегментите? Ехооо, смешко ми помним какви си ги ръсил! Ако не си виждал въздухар погледни в огледалото.
  • 33 Кожо

    1 0 Отговор
    До притежателя на 12-годишното бижу: ми не ти "вервам"! При разлика 1 секунда в ускорението, при гонките по-бързата кола води с една предница! Нещо си се размечтал повечко явно... Максималната скорост на поне 2 пъти по-евтиния Хюндай (естествено като нови) е 219 км/час, натъпкан с всички екстри и естествено несравнимо по-модерни системи за безопасност. 12 години в автомобилостроенето са 3 поколения

    Коментиран от #35

  • 34 незнайко

    1 0 Отговор
    Браво на китайците , точно те ще накарат големите концерни да преосмислят надутите си цени. Щом са копирали всичко, нищо не им пречи да сложат и наточен двигател, ако е необходимо. Ще стане както с мобилните телефони и друга техника.
  • 35 onq s konq

    0 2 Отговор

    До коментар #33 от "Кожо":

    Ако исках да се хваля с колата си нямаше да изреждам всички неща които съм сменил ,дори ще добавя и новият акумулатор и предни спирачни дискове с накладки които също смених.Идеята ми беше да обясня на плюещите по марката ,че във въпросния среден клас автомобил 6-ЦИЛИНДРОВИЯТ БМВ-ДВИГАТЕЛ Е ЕДИН ОТ НАЙ-ДОБРИТЕ В СВЕТА/ако не и най-добрия/-признат от всякакви статистики,проучвания и ...от мен!Пък на ном 32 ще му кажа че вместо да си измисля глупости за някакви сегменти,по-добре да намали пиячката и със спестените кинти да си купи нещо "четириколесно",пък било то и Хюндай:)А на "математиците" пък препоръчвам след смяната на изброените части С НОВИ колата пак на 12г ли си остава или става по-нова от нова?
  • 36 gmg

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "onq s konq":

    Кола на 12 години си е на 12 години младеж Колкото и части да подмениш пак е на 12 години Ако на една баба и купиш нови дрехи нова чанта и и смениш ченето тя да не би да стане 20 годишна девойка а
  • 37 Кожо

    0 0 Отговор
    Ако с подмяна на части колата ставаше нова, никой нямаше да си сменя колата и всички щяха да карат "по-нови от нови" коли - пълен абсурд!!! Колите, произведени след 2000 г. (може и преди това) са проектирани да изкарат 5 - 6 години, след което се скапват тотално. Всеки производител иска да прави нови и нови продажби, затова вече никой не прави "вечни" коли. Нормалните хора на запад го знаят и като почне да се прецаква непрекъснато нещо по колата на четвъртата - петата година, я сменят с нова. Полу-умрелите кочини се продават на арабски, турски и други такива почтени търговци, километража се превърта яко и - някой балкански юнак умира от кеф какво съкровище е намерил от горубленски, дупнишки и други подобни бунища. Ама че не работят сума неща по колата, че гараж ние капацитети чупят три неща, за да сменят едно - карай, нали съм оборотен гъзар с кошница, дето е бабата на съвременните автомобили! Ясно е, че много хора у нас нямат възможност да си купят нова кола и опират до споменатите зомбита от не май къде, но да можеш да си позволиш каквато и да е нова кола, а да си купиш дърта гробница, струвала някога МНОГО отдавна 200 000 лева, трябва да си адски застрелян, пълен с комплекси, тъп, луд или всичко наведнъж. Замислете се, защо никой нормален човек на запад не го прави, толкова ли са прости те, а ние хитри? Или пък точно обратното?

    Коментиран от #42

  • 38 koko

    0 0 Отговор
    Краш теста на китайчето ще е интересен, дали ще се разкове?
  • 39 Хондай

    0 0 Отговор
    Има ХонДай соната и съм много доволен,колата е вече на 250хил км,2009 3.3 лимитирана,сестра ми има 2013 соната обикновен пакет и разликата в изработката е от тук до Марс,след 2012 ХонДай почнаха да правят колите с евтин матриял и на допир на табло и седалки или интериор като цяло се чуства преработената пластмаса,като цяло имам в предвид,че новите техники са правят годнимза ползване няколко години.
  • 40 гост

    0 0 Отговор
    В Китай съм от 4 години. По-интересно би било да се попита колко от хората в БГ могат да си позволят нов автомобил. Без значение от марката. Тук това е масово явление. Хората си дават по 150 000 юана за чисто нов автомобил без никакви грижи. А тези копия си ги карат и им е през оня работа кой какво си мисли.
  • 41 гост

    0 0 Отговор
    Това единственно значи, че колата струва по-малко от 20х.лв за производство, другото е развойна, корпоративна и акционерна добавена стойност. Китайците не плащат такива пари, затова копирането е забранено, много е лесно да хванеш един готов продукт и да го прекопираш, но така ти не създаваш нищо, а крадеш. А чуждите компании нарочно се бутат в Китай заради високите си продажби там макар да знаят, че ще ги плагиатстват на воля.Според мен е глупост, но го правят заради пари, не заради чест.
  • 42 мммдааа

    0 0 Отговор

    До коментар #37 от "Кожо":

    от всички глупости,които си написал ми стана ясно едно нещо.....ти никога не си имал кола и не разбираш нищо от автомобили! многото четене и гугълуики = папагалщина!
  • 43 Bay Ganyo

    0 0 Отговор
    Awe stiga s tiq farani piramidi be ....
  • 44 ккк

    0 0 Отговор
    Вчера писах много дълъг коментар - и разказах за доста драстичните методи на "хората" произвеждащи/продаващи автомобили - но коментарът така и не се отбеляза в тази тема-така и не разбрах защо, така че в резюме с две думи: спекулата е огромна и в тази ЧУЖДА индустрия, ние сме само едни възможни купувачи-източници на печалби, така, че не си струва да се дразними излишно помежду си и обиждаме -заради чужди интереси, запомнете го от мен. По добре само да изразяваме мнение - поне аз съм изключителен фен на автомобила-автомобилите въобще, но в такава среда на коментари дори не стигам да кажа какво мисля конкретно - е бива ли така!!!
  • 45 Защо не

    0 0 Отговор
    Бих си го купил, защото имам пари за това, а защо толкова по-мощния двигател на Порше е по-хубав задължително? Аз не съм се качвал в нито една от двете коли и затова не мога да кажа коя е по-качествена като изработка, но щом като визия са толкова подобни, кой може да гарантира на 100%, че и като изработка не са? Все пак повечето от пишещите тук, дъщо не са се качвали в нито една от двете коли. А да си пишем-можем много, но реално-нищо не знаем!
  • 46 Авто Джамбазов

    0 0 Отговор
    Касабов,вземи си нАмери един билет и се разходи до Китай,препоръчвам ти Шанхай...после се върни в Софето у БеГето,и драскай тук,кви ментета дялкат китайците.