30 Септември, 2016 11:57 15 738 11

Renault изкарва Формула-E на магистралата

  • renault-
  • trezor-
  • париж 2016
Renault изкарва Формула-E на магистралата - 1

Прототип на електрически суперавтомобил не само фокусира всички погледи на щанда на Renault в Париж, а по всичко личи ще се стане един от най-красивите експонати на цялото изложение. Инженерите на Режията са снабдили умопомрачаващия Trezor с двигател, с какъвто се състезават болидите e. Dams във Формула-E.

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Електромоторът на зализаното купе развива 350 к.с. и 380 Нм, което му позволява ускорение от място до 100 км/ч за по-малко от 4 секунди. Захранват го две батерии с индивидуално охлаждане на всяка от осите.

Renault изкарва Формула-E на магистралата

От Формула-E е и системата за рекуперация на кинетичната енергия при спиране.

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault Trezor е дълъг 4 700, широк 2 180 и висок 1 080 милиметра. Обут е в 21-цолови гуми отпред и 22-цолови отзад и тежи 1 600 кг. Коефициентът на въздушно съпротивление е 0.22.

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Каросерията на електрическата суперкола е изработена от въглеродни нишки. Кокпитът се намира под купол, който обхваща почти цялата горна част на купето.

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Интериорът на Trezor е разработен в сътрудничество с френската компания KEIM-cycles, специализирана в производството на дървени рамки за велосипеди. Зад правоъгълния волан в стил Формула 1 са разположени три OLED-дисплея, покрити със закалено стъкло Corning Gorilla Glass.

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Оборудване включва система за автономно управление и функция за моментално разпознаване на смартфон.

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

Renault изкарва Формула-E на магистралата

 


Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 корк

    0 0 Отговор
    Bravo!
  • 2 УАУ

    0 0 Отговор
    Е това вече е БЪДЕЩЕТО! Впечатляващо!
  • 3 Емо

    0 0 Отговор
    Ами ако я пуснат на пазара през 2017 г. с цена около 100 000 лв. бих казал че не само аз бих си купил такова рено! Ако мислят да я пускат в продажба 2035г. на цена 500 000лв. ще си останат с мерака!
  • 4 xxx

    0 0 Отговор
    Как ще слизаш и ще се качваш на това високотехнологично чудо не ми допада. Чудно какво имат предвид с името Trezor...
    Интересно е реното, но за мен е твърде футуристично
  • 5 гост

    0 0 Отговор
    Е това е прототип, такъв начин на влизане в купето няма да се въведе серийно, макар че би бил напълно оригинален. Така се прави, първо спортна серия, тестване на способностите, след това уличен болид. Формула Е са много надеждни, няма отпадания поради батерия или двигател, добър избор, а за пробега ще зависи само от капацитета на батерията, теглото е достатъчно ниско.
    Щом една масовка като Тесла С струва 100х.евро, това ще е повече, ако въобще го пуснат. Идеята с куфарите е оригинална. Рено имат много добра насока последните 5 години.
  • 6 лудница

    0 0 Отговор
    Страхотно е! Лудница! Алианса Рено-Нисан се развива много добре.
  • 7 Нов чо

    0 0 Отговор
    Аз пък няма да си купя такава ! В гаража ако я вкарам , не мога да излезна от нея , а и няма къде една щайга със зарзават да сложи човек. Карайте си ги вие . Иначе е неземно красива !!!

    Коментиран от #8

  • 8 Михаил

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "Нов чо":

    Уникат!!!
  • 9 КОМЕ

    0 0 Отговор
    Ъъ как завива тая пущина с тея гуми? Колко му е радиуса на завой? Да не върти едната назад, а другата напред като танк?
  • 10 Боби Турбото

    0 0 Отговор
    Супер автомобил.Дано всички можем да си позволим да го караме скоро.
  • 11 незнайко

    0 0 Отговор
    И все пак, ТЕСЛА бяха първи и ще си останат такива. Дизаин на този етап от развитието на компютрите, може да направи всеки. Защо е за двама, да не го правят състезателен? Накрая за много пари ще получите това изделие. Бъдещето не е в такива електромобили. За много пари всеки може.