2 Октомври, 2016 10:30 30 721 7

Най-интересните автомобили от "Париж 2016" (част III)

  • париж 2016-
  • nissan-
  • honda-
  • kia-
  • hyundai-
  • ssangyong
Най-интересните автомобили от "Париж 2016" (част III) - 1

Париж, Франция. Наш екип от мястото на събитието.

Японци и корейци

Автомобилният салон в Париж, наред с тези във Франкфурт и в Женева, е най-значимото автомобилно събитие на Стария континент. Въпреки че някои от марките отказаха участие в изложението и тази година станахме свидетели на световни премиери както на концептуални автомобили, така и на серийни модели.

Салонът отваря врати за посетители на първи октомври и ще продължи до 16 октомври. Ако не можете да го посетите, запознайте се с най-интересните автомобили от "Париж 2016" в поредицата от пет материала. В част трета ви показваме новите возила на азиатските производители.

NissanНай-интересните автомобили от "Париж 2016" (част III)

Една от най-интересните премиери, касаещи серийни автомобили е тази на новата Micra. Това е петото поколение на модела, което има всички шансове да се превърне в бестселър на Стария континент. Това е така, защото новата Micra е проектирана и разработена спрямо претенциозния европейски вкус, впечатлява и с дизайн, и с нови технологии. Автомобилът се прави на платформата на Clio и ще се произвежда заедно с компактното Renault във Франция.

KiaНай-интересните автомобили от "Париж 2016" (част III)

Субкомпактното Rio също впечатлява специалистите в Париж. Моделът прави световната си премиера именно във френската столица, като целта е ясна - налагането му в Европа. Майкъл Коул, главен оперативен директор в Kia Европа, сподели пред медиите, че моделът Rio е от особена важност за марката, защото е световен бестселър. Според Коул B-сегментът е един от класовете с най-оспорвана конкуренция на пазара за нови автомобили, а трето поколение Rio има съществен принос за привличането на още клиенти към бранда Kia

HyundaiНай-интересните автомобили от "Париж 2016" (част III)

В Париж Hyundai представя третото поколение на компактния хечбек i30. Автомобилът е дълъг 4 340, широк 1 795 и висок 1 455 милиметра при междуосие 2.65 м. Това го прави с 44 мм по-дълъг, 15 мм по-широк и също толкова по-нисък от предшественика. Базата е останала същата. Странното е, че представителите на корейската марка акцентираха в Париж, че колата е изработена от олекотени материали, но вглеждайки се ТТ данните, се вижда, че тя тежи с 10 кг повече (1 316 кг), отколкото преди.

HondaНай-интересните автомобили от "Париж 2016" (част III)

Компанията Honda показва европейската версия на хечбека Civic. Става дума за десетото поколение на модела, като най-характерното за него е, че вече се оборудва с турбомотори. Японците се похвалиха, че новият хечбек е построен на нова платформа, благодарение на което е станал по-лек с 16 килограма.
Якостта на каросерията обаче е увеличена с 52%. Десетият Civic e със 130 мм по-дълъг, с 30 мм по-широк и с 20 мм по-нисък от предходния модел. В моторната гама на Honda Civic влизат два нови бензинови агрегата, които, както вече стана ясно, са с турбокомпресори. Първият от тях е трицилиндров с работен обем от един литър и с мощност 127 конски сили. 1.5-литровият бензинов агрегат пък е четирицилиндров и разполага с мощ от 180 конски сили.Honda избра салона във френската столица за премиерата на бъдещия Civic Type R. Прототипът изглежда готов за серийно производство, което потвърждава информацията, че продажбите започват още догодина.

SsangYongНай-интересните автомобили от "Париж 2016" (част III)

От останалите азиатски марки интерес представлява премиерата на новия прототип LIV-2, който ще се превърне в следващото поколение на всъдехода SsangYong Rexton. Останалите азиатски марки Toyota, Mitsubishi и Suzuki не показаха новости, които да ни впечатлят.

Подробни технически характеристики и разход на гориво за всички марки и модели  ТУК

 

ЧАСТ IV >>>
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Крис

    0 0 Отговор
    Nissan и Honda - това са азиатските коли. Следва ги Kia, но останалите тойтоти, митсубишита, хюндаи и т.н. са пълна скръб.

    Коментиран от #2

  • 2 До Крис

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Крис":

    Нищо азиатско няма в този Нисан Микра, помисли малко, не говори като поредния трол, да красива е Микрата, ако имам пари да си я купя, ще го направя, но това е далеч от японската представа за кола ;) в комбинация с това, че е разработена от Рено, какво повече да си говорим!

    Коментиран от #3

  • 3 Калоян

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "До Крис":

    Микрата е разработена основно за европейските пазари, за това е на базата на доказалото се отдавна клио. Според мен е отлична. Повече подробности за нея има в линка със синьо в статията (ако вече не сте я чели де, щото аз не я бях чел)
  • 4 Гост2

    0 0 Отговор
    Момчета,намесвам се и аз за коментара относно Микрата.Карах известно време Нисан Съни,много яко бензиново моторче с минимални разходи-но в случая нищо общо с традицията на азиатците(макар и за европазара),това си е чисто Рено Каптюр,подобна версия,жалък опит с нисанов облик.Бих си го купил ако съм сигурен,че са си запазили тяхното моторче с веригата :)

    Коментиран от #6

  • 5 шофер

    0 1 Отговор
    Я, Киа било "бранд" ха - ха - ха !
  • 6 ДО 4

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Гост2":

    Веригите са за сняг, колега... Една верига води до голямо увеличение на теглото на мотора /не само самата верига, ами и корпуса на двигателя , тя трябва да плува в масло, докато ремъка е отвън в пластмасов кожух/ така че веригите ще изчезнат безследно, да не говорим, че е по-евтино за производителя да сложи ремък вместо верига, което всъщност е решаващо !

    Коментиран от #7

  • 7 Wishmaster

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "ДО 4":

    Това някакъв виц ли е, аз не съм виждал сериозен автомобил с ремък.

    Ремакът се износва бързо, пише се на сметката на консуматив заедно с ролките, не понася голямо напрежение, никой не иска да си купува кола с ремък, скоро време тези коли просто ще изчезнат.

    Знаеш ли какво става ако се скъса този ремък с двигателят???