Париж, Франция. Наш екип от мястото на събитието.
Японци и корейци
Автомобилният салон в Париж, наред с тези във Франкфурт и в Женева, е най-значимото автомобилно събитие на Стария континент. Въпреки че някои от марките отказаха участие в изложението и тази година станахме свидетели на световни премиери както на концептуални автомобили, така и на серийни модели.
Салонът отваря врати за посетители на първи октомври и ще продължи до 16 октомври. Ако не можете да го посетите, запознайте се с най-интересните автомобили от "Париж 2016" в поредицата от пет материала. В част трета ви показваме новите возила на азиатските производители.
Една от най-интересните премиери, касаещи серийни автомобили е тази на новата Micra. Това е петото поколение на модела, което има всички шансове да се превърне в бестселър на Стария континент. Това е така, защото новата Micra е проектирана и разработена спрямо претенциозния европейски вкус, впечатлява и с дизайн, и с нови технологии. Автомобилът се прави на платформата на Clio и ще се произвежда заедно с компактното Renault във Франция.
Субкомпактното Rio също впечатлява специалистите в Париж. Моделът прави световната си премиера именно във френската столица, като целта е ясна - налагането му в Европа. Майкъл Коул, главен оперативен директор в Kia Европа, сподели пред медиите, че моделът Rio е от особена важност за марката, защото е световен бестселър. Според Коул B-сегментът е един от класовете с най-оспорвана конкуренция на пазара за нови автомобили, а трето поколение Rio има съществен принос за привличането на още клиенти към бранда Kia
В Париж Hyundai представя третото поколение на компактния хечбек i30. Автомобилът е дълъг 4 340, широк 1 795 и висок 1 455 милиметра при междуосие 2.65 м. Това го прави с 44 мм по-дълъг, 15 мм по-широк и също толкова по-нисък от предшественика. Базата е останала същата. Странното е, че представителите на корейската марка акцентираха в Париж, че колата е изработена от олекотени материали, но вглеждайки се ТТ данните, се вижда, че тя тежи с 10 кг повече (1 316 кг), отколкото преди.
Компанията Honda показва европейската версия на хечбека Civic. Става дума за десетото поколение на модела, като най-характерното за него е, че вече се оборудва с турбомотори. Японците се похвалиха, че новият хечбек е построен на нова платформа, благодарение на което е станал по-лек с 16 килограма.
Якостта на каросерията обаче е увеличена с 52%. Десетият Civic e със 130 мм по-дълъг, с 30 мм по-широк и с 20 мм по-нисък от предходния модел. В моторната гама на Honda Civic влизат два нови бензинови агрегата, които, както вече стана ясно, са с турбокомпресори. Първият от тях е трицилиндров с работен обем от един литър и с мощност 127 конски сили. 1.5-литровият бензинов агрегат пък е четирицилиндров и разполага с мощ от 180 конски сили.Honda избра салона във френската столица за премиерата на бъдещия Civic Type R. Прототипът изглежда готов за серийно производство, което потвърждава информацията, че продажбите започват още догодина.
От останалите азиатски марки интерес представлява премиерата на новия прототип LIV-2, който ще се превърне в следващото поколение на всъдехода SsangYong Rexton. Останалите азиатски марки Toyota, Mitsubishi и Suzuki не показаха новости, които да ни впечатлят.
Подробни технически характеристики и разход на гориво за всички марки и модели ТУК
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Крис
Коментиран от #2
10:51 02.10.2016
2 До Крис
До коментар #1 от "Крис":
Нищо азиатско няма в този Нисан Микра, помисли малко, не говори като поредния трол, да красива е Микрата, ако имам пари да си я купя, ще го направя, но това е далеч от японската представа за кола ;) в комбинация с това, че е разработена от Рено, какво повече да си говорим!Коментиран от #3
12:44 02.10.2016
3 Калоян
До коментар #2 от "До Крис":
Микрата е разработена основно за европейските пазари, за това е на базата на доказалото се отдавна клио. Според мен е отлична. Повече подробности за нея има в линка със синьо в статията (ако вече не сте я чели де, щото аз не я бях чел)12:59 02.10.2016
4 Гост2
Коментиран от #6
14:30 02.10.2016
5 шофер
16:18 02.10.2016
6 ДО 4
До коментар #4 от "Гост2":
Веригите са за сняг, колега... Една верига води до голямо увеличение на теглото на мотора /не само самата верига, ами и корпуса на двигателя , тя трябва да плува в масло, докато ремъка е отвън в пластмасов кожух/ така че веригите ще изчезнат безследно, да не говорим, че е по-евтино за производителя да сложи ремък вместо верига, което всъщност е решаващо !Коментиран от #7
16:25 02.10.2016
7 Wishmaster
До коментар #6 от "ДО 4":
Това някакъв виц ли е, аз не съм виждал сериозен автомобил с ремък.Ремакът се износва бързо, пише се на сметката на консуматив заедно с ролките, не понася голямо напрежение, никой не иска да си купува кола с ремък, скоро време тези коли просто ще изчезнат.
Знаеш ли какво става ако се скъса този ремък с двигателят???
16:55 02.10.2016