16 Октомври, 2016 11:50 38 610 4

Смъртта на автомобилните салони и други истории от седмицата

  • най-интересното от седмицата
Смъртта на автомобилните салони и други истории от седмицата - 1

Автомобилната индустрия се променя пред очите ни. Ключови производители пропуснаха изложението в Париж. Вместо да покаже новата си петица на салона във френската столица, BMW избра да го стори веднага след приключването му. От Китай пък се задава нов играч, който има амбициите да детронира Tesla. През изминалата седмица не липсваха и други интересни новини.


Запознайте се с BMW 5er G30

Смъртта на автомобилните салони и други истории от седмицата


BMW представи официално новото поколение на своята пета серия, обозначена с вътрешнозаводски индекс G30. Седмата генерация на модела получава светодиодни фарове в базовата версия, мултимедия с жестово управление, акустична капсула за двигателя и скоростната кутия, ново петзвенно окачване на задните колела и система за дистанционно автоматично паркиране, което подобно на 7er не изисква присъствието на водача в колата.


Разкриха "Убиеца на Tesla"

Смъртта на автомобилните салони и други истории от седмицата


Първият електромобил на китайско-американската компания Atieva, който ще впрегне 900 к.с. в опит да детронира Tesla Model S, ще се казва Atvus.


Американец скри BMW M3 от урагана Матю в хола си

Смъртта на автомобилните салони и други истории от седмицата


Жител на американския гр. Орландо паркира безценното си BMW M3 във всекидневната си в опит да го скрие от връхлитащия ураган Матю. Заради стихията в щата Флорида бе обявено извънредно положение.


Важно ли е ускорението от 0 до 100 км/ч?

Смъртта на автомобилните салони и други истории от седмицата


Времето, за което един автомобил ускорява от място до 100 км/ч е сред най-важните ТТ данни. Тази характеристика неминуемо присъства при представянето на дадено возило, наред с мощност обем на двигателя и т.н. Tesla например с гордост заявяват, че произвеждат най-бързия сериен автомобил, базирайки се именно на ускорението на електромобила до 100 км/ч, а Chevrolet се хвалят, че новото Camaro ZL1 може да направи това упражнение само на първа скорост. Важно ли е обаче ускорението от 0 до 100 км/ч?


Микробусът на Brabus: Само за много богати

Смъртта на автомобилните салони и други истории от седмицата


Известното немско тунинг ателие Brabus представи свръхскъп и луксозен микробус, явяващ се кардинална доработка на Mercedes-Benz Sprinter. Иновацията получи свое собствено име - Brabus VIP Conference Lounge.


Най-опасните шофьори според зодията

Смъртта на автомобилните салони и други истории от седмицата


Има ли връзка между зодиакалния знак и риска от катастрофа? Отговор на този въпрос са се опитали да дадат казахстански застрахователи въз основа на анализ на изплатените обезщетения в периода 2015-2016 г.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 konformist

    0 2 Отговор
    Стига с тези германски автомобили.Вижте какво карат воюващите в близкия изток и Сахара.Що няма БЕ-МЕ-ВЕ та

    Коментиран от #3

  • 2 Емигранта

    2 0 Отговор
    Правилно , то в БГ по пътищата си е като на война .. изисква си военни ландровъри и газки за идиоти с джипове...
  • 3 ътгкъулху

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "konformist":

    не се обаждаи бе
    ся ще започнат да се търсят японски
    и ще им се вдигнат цените
    а и само ние се разправяме за коли
    в другите държави си карат каквото искат
    и никои не дава акъл на другия какво да кара
    тука само акъл да искаш:)))
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.