23 Октомври, 2016 16:16 57 329 29

Дядовци и внуци

  • габарити-
  • акселерация
Дядовци и внуци - 1

Антрополозите отдавна са открили зависимост между качеството на живота и ръста на хората. Ако такава закономерност се потърси в размерите на автомобилите преди половин век и сега, човечеството определено живее по-добре. Разбира се, стандартите за безопасност, разбиранията за удобство и развитието на технологиите оказват своето влияние върху габаритите на съвременните коли. Въпреки това, както личи от тази подборка от семейни "портрети", понякога разликата между дядовци и внуци изглежда направо фрапантна.

Дядовци и внуци

BMW 3er (Е21) и 3er (F30)

Дядовци и внуци

Alfa Romeo 33 и 8C

Дядовци и внуци

Fiat 124 Spider от 1966 и 2016 г.

Дядовци и внуци

Fiat 500 от 1957 и 2007 г.

Дядовци и внуци

Subaru Impreza WRX STI от 1992 г. и 2014 г.

Дядовци и внуци

Volkswagen Passat B2 и B8

Дядовци и внуци

Mini от 1959 и Mini Countryman от 2010 г.

Дядовци и внуци

Mini Cooper

Дядовци и внуци

Nissan R34 GT-R и R35 GT-R

Дядовци и внуци

Maserati 3500 GT от 1957 г. и Gran Turismo от 2007 г.

Дядовци и внуци

Jaguar E-Type и F-Type

Дядовци и внуци

Range Rover

Дядовци и внуци

Porsche 911 от 1963 и 2011 г.

Дядовци и внуци

Chevrolet Corvette C2 и C7

Дядовци и внуци

Mazda MX-5 от 1989 и 2015 г.

Дядовци и внуци

BMW 7er Е32 и F01

Дядовци и внуци

 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Jimmy

    9 2 Отговор
    Обаче всичките до един са толкова нараснали на размери...
  • 2 Димитър Колев

    21 4 Отговор
    Старите са много по-готини и харизматични, единственото предимство на новите толупи е по-високото ниво на сигурност.

    Коментиран от #18

  • 3 дървин

    12 5 Отговор
    Всички нови са пълни с ГМО-та.
    Иначе на това му викат акселерация!
    Освен на обем някой нови са и доста по-грозни!
  • 4 Buralafte

    6 0 Отговор
    Не всички. Маздата си е с почти същите размери.
  • 5 незнайко

    4 2 Отговор
    Mini Cooper вече не е малък както му е името. Явно, не само хората ядем ГМО, но и колите го "ползват".
  • 6 Гост

    6 17 Отговор
    Хайде пак ретрофилите запяха изтърканата песен на нов глас!
    Ама кой ви задължава да си купувате нови? Купувайте си старите грозотии и спрете да хейтвате, защото ставате жалки с това неуважение към труда на хората!

    Коментиран от #9, #27

  • 7 Гост

    6 1 Отговор
    Как въобще се седи в Alfa Romeo 33 Stradale?
  • 8 ОтЦвикауТрабнтинаНайЗдрава

    6 1 Отговор
    За мен разликата е най-очевидна при Мини-то. Онова старото е доста симпатично, но за дългучите е ад. Новите Мини Купър да не ги предпочете пред старите, значи нещо сте болни в главата.
  • 9 Д'Мин

    13 2 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Ретрофили, като фили, ама колко да са фили. Ще ти кажа от личен опит за последната снимка-БМВ-тата. Ако не се лъжа новото е ф10. Точно като на снимката такива има пред офиса ни. 535 тйин турбо, само,че сребристо, бензин 306 к.с., вече на над 100 000км. и е със сменен двигател. Гореше масло-литър на 3000км. Старото е петица, бордо, бензин. Едно от първите 4х4 в България. още си е със стария двигател.

    Коментиран от #11, #17, #28

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Гост

    2 10 Отговор

    До коментар #9 от "Д'Мин":

    Доста си далеч от истината!
    Първо, на снимката са 7-ци, а не 5-ци. Второ, 535 е би турбо, а не тйин турбо. И трето, такива впечатления от рода на "един мой, познат има приятел и на неговия чичо братовчед му чул, че ...", някак си звучат нелепо и тъпо!
    Пак казва, карайте си старите бараки, но не се излагайте да плюете прогреса. Не сме длъжни да търпим облъчването ви и негативизма ви!

    Коментиран от #12, #13

  • 12 Д'Мин

    5 1 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Да туин а не тйин турбо(българска транскрипция) и що, знам че на снимката е седмица, нима двигателя е по-различен от на петицата? И не един приятел ми каза, а и двете съм ги карал. И факта си е факт. И не карам лично БМВ. А ти 735 ли караш? Или си само за прогреса?
  • 13 Д'Мин

    5 1 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    "Twin-turbo и bi-turbo са две различни (пазарни) наименования на едно и също нещо", макар, че може да се прави разлика за последователно и успоредно. Не съм се ровил в двигателя а съм карал колата. Карай си шоследния модел и ни остави да си тролим.

    Коментиран от #26

  • 14 Гост

    4 6 Отговор
    Нито карам последен модел, нито карам БМВ. Обаче да избиваме комплекси като плюем по неща, които не може да имаме сега, малко ми изглежда завистнически!
    Обаче просто малко трябва да мислим, вместо да се отдаваме на завист и омраза към неща, които са плод на хиляди часове труд!
  • 15 румен гумен

    0 7 Отговор
    само бракми,
    Голфа е най якия кола създаден до сега
    Някой да знае как се смъква хидравлечната помпа на голф 3 ,шото на мойта нешу са обаждат лагерите

    Коментиран от #16

  • 16 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "румен гумен":

    Ха ха .ах ти якиЮ гоУф, щом е за ремонт ха ха !
  • 17 Дядо Йоцо

    6 2 Отговор

    До коментар #9 от "Д'Мин":

    На Хамилтън двигателя от Малайзийското ГП не можа да изкара и 1000 км. Това значи ли, че двигателя на 190-ка е по-добър, защото има бройки по над половин милион без ремонт? Всяка служебна кола може да смени двигател на 5-10000 км., когато е в ръцете на служители с лични возила Опел с по 100 к.с. Кога друг път ще могат да покарат нещо сносно? На Е21 не му се разваля ABS, ESP, ...... защото ги няма. Най-много да му се скъса жилото на ръчката за стъклоповдигача...
  • 18 мммдааа

    5 7 Отговор

    До коментар #2 от "Димитър Колев":

    кольооооо...пак си неподготвен....дай ми един нов "толуп" с 350 коня, който е безопасен за семейството ми, гори на половината от дядо му и супер кеф да го режеш от време на време, пък ти си карай старата му сдухана версия!
  • 19 Msux

    4 6 Отговор
    Бмв-то е най-добро! Както винаги!

    Коментиран от #20

  • 20 Димитър Колев

    3 1 Отговор

    До коментар #19 от "Msux":

    Веднага, само кажи къде и идвам да ти го дам.

    Коментиран от #21

  • 21 Димитър Колев

    2 1 Отговор

    До коментар #20 от "Димитър Колев":

    До остроумния номер 18 ми е комента....
  • 22 7EASER

    12 0 Отговор
    Даа, старите по мощни коли като БМВ, Мерцедес и други висококласни автомобили изглеждат по харизматични и тежкарски, но това не значи, че новите нямат такива качества. Както ѝ да е гледам тук всеки се плюе един друг.. Няма никакъв смисъл, всеки си има свой вкус към автомобилите. Един харесва старите друг новите един спортните и т.н. Ама колко глупаво си спорите, критикувате недоумислено и затова държавата няма да се оправи скоро заради вашето мислене..!
  • 23 dogan

    3 2 Отговор
    Subaruto si e sashtoto
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Петърчо

    1 2 Отговор
    А ауди ?
  • 26 123

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "Д'Мин":

    Абе ти направо пренаписа механиката ! Туин Турбо или (Twin scroll) и Би турбо са две съвършено различни неща ! Подразбира се по самите имена ! Twin scroll-a, на практика представлява система от две турбота в един корпус, а изпускателния колектор стратегически се разделя между цилиндрите на двигателя. При нормалното турбо, има пулсации от изгорели газове преди и вътре в компресора, създавайки хаотичен и турболентен поток. При системата с двойно превъртане (bi-turbo) отработените пулсации се разделят и влизат в компресора чрез отделни входове, минимизирайки сблъсъците на различни импулси.Това е възможно най-стандартната конфигурация при два турбо блока в един автомобил. Те имат същия размер и работят заедно за да нагнетят въздух в цилиндрите възможно най-бързо. Изпусканите газове са разделени по равно между двата, но обикновено се събират отново в общ колектор преди влизането им в цилиндрите.Хвани прочети малко и не се излагай повече приятел !
  • 27 Марио

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    Един нормален човек.Браво.Абсолютно прави си.
  • 28 Марио

    1 1 Отговор

    До коментар #9 от "Д'Мин":

    Старото е било петица.Сега е гнилоч.Сега новото е петица
  • 29 BMW

    1 0 Отговор
    Е32 по ми се наби на очи отколкото F01