Компанията Mercedes-Benz представи прототип на своя първи средноразмерен пикап. Иновацията получи обозначението X-Klasse, а презентацията се състоя на специално мероприятие в Швеция.
Както ви информирахме по-рано, X-Klasse дели голяма част от възлите и агрегатите си с пикапа Nissan Navara. Конструкцията му лежи на рама, а топ модификацията е оборудвана с дизелов V6 двигател и с фирмената 4Matic система.
Новата X-Klasse разполага още с блокажи на централния и на задния диференциал, а максималната маса, която може да превозва, е 1.1 тона. Още нещо интересно е, че пикапът може да тегли прицеп с тегло 3.5 тона.
В базовото оборудване са включени интересни екстри, като система за следене на състоянието на автомобила дистанционно, а така също и доста високотехнологични системи за безопасност, работещи с помощта на камери, радари и ултразвукови датчици.
Немският производител показа две версии на новия си пикап - Stylish explorer и Powerful adventurer. Първата е решена в бял цвят, разполага с 22-цолови гуми и джанти, както и с доста луксозен салон, тапициран с кожа и естествена дървесина.
Mercedes-Benz X-Klasse Powerful adventurer е значително по-офроуд ориентиран. Тази версия е със специални всъдеходни гуми, значително по-грубо изглеждаща е и разполага с интересен защитен обвес от карбон.
Всъдеходната версия е снабдена и с електрическа лебедка, с теглич и е боядисана в жълто-зелен цвят. Най-вероятно в серия ще се появят и двата варианта, като това ще стане най-рано в края на 2017-а или в началото на 2018 година.
Mercedes заяви за първи път намерението си да прави пикап през пролетта на 2015 година, като тогава германците казаха, че обмислят пикапа от няколко години, но най-ранната му поява ще е през 2020-а. Сега явно проектът е ускорен.
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Всъщност Германия и Япония започват пройзводството на автомобили (съвременни автомобили) по едно и също време. След втората световна война, всички заводи на Германия и Япония са били разрушени. Било им е забранено да разработват военна техника - самолети, танкове, оръжия... И така се раждат Дайхатсо, Хонда, Тойота и Фолцфаген.
Докато Англия и Америка се съзтезаван кой ще направи по-добър самолет, по-добър реактивен двигател, подводници, танкове и т.н. То на Япония и Германия не им остава нищо друго освен да се съсредоточат върху разработване на автомобили. И така всички големи умове започват да разработват автомобили. Англия и Америка са си мислили, че контролират пазара, дори Англия е била пройзводител номер 1 в света и с най-голям експорт в света. А Америка е пройзвеждала евтини автомобили, които започвали да се разпадат след 2-3 години, и харчели по 30-40л/100км.
И хоп изведнъж Япония и Германия започват да предлагат качествени, икономични и автомобили с приятен дизайн. Само няколко години по-късно почти всички пройзводители от острова фалират, а в Детройт половината фабрики са затворени, милиони хора са без работа.
Та, квото исках да кажа, е че Япония и Германия са имали еднакъв старт.
Ами те трактори си правят отдавна,МБ трак се наричат,да не говорим че Унимог от самото начало си има всички атрибути на трактор-навесна система,силоотводен вал,хидравлични изводи,блокажи,бавни предавки и т.н.
Брато,по тъп коментар не съм чел от години ,това че баща ти кара Рено не значи ,че е по добра от Мерцедес,значи ,че баща ти не може да си позволи по добра кола!Всички сме чували израза баровец с ес класата,да си чувал израза баровеца с Реното или с Дачията?Мисли малко преди да пишеш глупости става въпрос за Мерцедес все пак не за Фиат имай малко уважение!
Унимог е съвсем друго нещо. Тях ги правят с гегата само в Грац, Австрия и съществуват благодарение на съвместната им фирма с Щаер - цялото задвижване и всякаквите системи са благодарение на Щаер, не на Мерцедес.
А тоа пикап е Нисан с ламарини, емблема и двигател от Мерцедес. Като са толкова отворени, що не се изцепиха с някое независимо окачване да о.ерат пейзажа?
Брудер .. по малоумен коментар, не съм чел, не от години - а през Целия си Живот до сега!!
Това, че си фен и , че майката ти кара Мерцедес Не значи ,че е по добра от Рено.
Означава, а не ('значи') , че майката ти, не може да си позволи- Не по добра кола..а Много Други По Добри, по-Качествени и по-Луксозни такива!
И НЕ Всички сме чували израза баровец с ес класата!
А Ти да си чувал израза баровеца с Реното или с Дачията? Щото Аз съм ,чувал, пъ' съм и виждал, пъ'.съм и разговарял с въпросният баровец даже през лето Господне 2010 по време ,на първия и единствения за сега,рали шампионат WRC Bulgaria 2010.
Та тоя' въпросния Баровец беше Официалното Аташе на FIA ,за шампионата в България и се Движеше по състезателните етапи и шосета и въобще на всякъде- А Познай с Какво? С Какво Ве-Ами Не с колата на майката-мерцедес, А с тогавашния Флагманския модел на Рано (Кой е той?)
Арее' Мисли малко (то ти и не можеш да мислиш-то се разбира от поста ти).
Преди да пишеш такива глупости за Рено- Имай малко от малко Уважение!
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Калата
Коментиран от #17
11:23 26.10.2016
2 mediator37
Коментиран от #3, #5
11:25 26.10.2016
3 сьааааа
До коментар #2 от "mediator37":
има трактори ламборгини, що да няма мерцедесКоментиран от #9
11:35 26.10.2016
4 гостенче
11:36 26.10.2016
5 Иван
До коментар #2 от "mediator37":
Всъщност и порше са правили трактори в миналото.Даже имам една снимка на един такъв как зарежда на бензиностанция в Германия.....11:41 26.10.2016
6 0000
Коментиран от #11
11:50 26.10.2016
7 Фенът
Не е странно, че пускат пикап, а че го правят толкова късно.
12:26 26.10.2016
8 BRABUS
13:12 26.10.2016
9 гост
До коментар #3 от "сьааааа":
Ламборгини е правил трактори изначало и след като отказват да му продадат ферари той се захваща да направи своя спортна кола.Коментиран от #10
13:17 26.10.2016
10 harvester
До коментар #9 от "гост":
Те и до ден днешен продължават да си правят тракториhttp://www.lamborghini-tractors.com/en-eu/
13:33 26.10.2016
11 ахахах
До коментар #6 от "0000":
Приятелю когато германците са правели коли японците още са събирали ориз и са се били с пръчки,така че не ми говори кой кого научил ;)Коментиран от #13
14:36 26.10.2016
12 mediator37
14:45 26.10.2016
13 Гост
До коментар #11 от "ахахах":
Всъщност Германия и Япония започват пройзводството на автомобили (съвременни автомобили) по едно и също време. След втората световна война, всички заводи на Германия и Япония са били разрушени. Било им е забранено да разработват военна техника - самолети, танкове, оръжия... И така се раждат Дайхатсо, Хонда, Тойота и Фолцфаген.Докато Англия и Америка се съзтезаван кой ще направи по-добър самолет, по-добър реактивен двигател, подводници, танкове и т.н. То на Япония и Германия не им остава нищо друго освен да се съсредоточат върху разработване на автомобили. И така всички големи умове започват да разработват автомобили. Англия и Америка са си мислили, че контролират пазара, дори Англия е била пройзводител номер 1 в света и с най-голям експорт в света. А Америка е пройзвеждала евтини автомобили, които започвали да се разпадат след 2-3 години, и харчели по 30-40л/100км.
И хоп изведнъж Япония и Германия започват да предлагат качествени, икономични и автомобили с приятен дизайн. Само няколко години по-късно почти всички пройзводители от острова фалират, а в Детройт половината фабрики са затворени, милиони хора са без работа.
Та, квото исках да кажа, е че Япония и Германия са имали еднакъв старт.
Коментиран от #14
15:55 26.10.2016
14 Иван
До коментар #13 от "Гост":
Вземи малко да се ограмотиш за историята на автомобила,че да не се излагаш.23:41 26.10.2016
15 само питам
00:06 27.10.2016
16 graifer
Коментиран от #19
00:30 27.10.2016
17 Клаус
До коментар #1 от "Калата":
Брато,по тъп коментар не съм чел от години ,това че баща ти кара Рено не значи ,че е по добра от Мерцедес,значи ,че баща ти не може да си позволи по добра кола!Всички сме чували израза баровец с ес класата,да си чувал израза баровеца с Реното или с Дачията?Мисли малко преди да пишеш глупости става въпрос за Мерцедес все пак не за Фиат имай малко уважение!Коментиран от #21
04:48 27.10.2016
18 БМВ
13:50 27.10.2016
19 ТЦЪТЦЪ
До коментар #16 от "graifer":
Унимог е съвсем друго нещо. Тях ги правят с гегата само в Грац, Австрия и съществуват благодарение на съвместната им фирма с Щаер - цялото задвижване и всякаквите системи са благодарение на Щаер, не на Мерцедес.А тоа пикап е Нисан с ламарини, емблема и двигател от Мерцедес. Като са толкова отворени, що не се изцепиха с някое независимо окачване да о.ерат пейзажа?
16:37 27.10.2016
20 корса
Скъп немцки боклук!
18:52 27.10.2016
21 Карл Хайнц
До коментар #17 от "Клаус":
Брудер .. по малоумен коментар, не съм чел, не от години - а през Целия си Живот до сега!!Това, че си фен и , че майката ти кара Мерцедес Не значи ,че е по добра от Рено.
Означава, а не ('значи') , че майката ти, не може да си позволи- Не по добра кола..а Много Други По Добри, по-Качествени и по-Луксозни такива!
И НЕ Всички сме чували израза баровец с ес класата!
А Ти да си чувал израза баровеца с Реното или с Дачията? Щото Аз съм ,чувал, пъ' съм и виждал, пъ'.съм и разговарял с въпросният баровец даже през лето Господне 2010 по време ,на първия и единствения за сега,рали шампионат WRC Bulgaria 2010.
Та тоя' въпросния Баровец беше Официалното Аташе на FIA ,за шампионата в България и се Движеше по състезателните етапи и шосета и въобще на всякъде- А Познай с Какво? С Какво Ве-Ами Не с колата на майката-мерцедес, А с тогавашния Флагманския модел на Рано (Кой е той?)
Арее' Мисли малко (то ти и не можеш да мислиш-то се разбира от поста ти).
Преди да пишеш такива глупости за Рено- Имай малко от малко Уважение!
18:26 03.05.2020