Last news in Fakti

9 Ноември, 2016 15:07 54 219 23

Френски технологии в новата Niva

  • автоваз-
  • lada-
  • niva-
  • 4x4
Френски технологии в новата Niva - 1

Следващото поколение на Lada Niva няма да бъде радикално различно от предшественика си. В конструкцията ще има доста възли и детайли от Renault, но макар и значително усилена, платформата ще остане принципно същата, съобщава "LADA 4×4 Нива Клуб".

Френски технологии в новата Niva

Онлайн слухове за бъдещето на руския всъдеход регулярно облъчват феновете му, но според "АвтоВзгляд" този път информацията идва от първа ръка. Новият модел ще се сглобява на същите поточни линии, на които се произвеждат всички останали модели на АвтоВАЗ, базирани на платформата В0 на Renault-Nissan. Как точно ще бъдат съчетани руското и френското шаси не се уточнява.

Френски технологии в новата Niva

Според източници от Толиати габаритите на новата Lada 4×4 ще се вместват между Chevrolet Niva (междуосие 2 450 мм) и Renault Duster (междуосие 2 673 мм). За сравнение базата на класическия модел е 2 200 мм.

Френски технологии в новата Niva

От бъдещия всъдеход не бива да се очакват никакви кросоувър залитания. Автомобилът ще бъде доста по-комфортен и ергономичен, но ще остане истински офроудър въпреки по-зализания дизайн на каросерията.

Френски технологии в новата Niva

Конкретика по въпроса с двигателите все още липсва. Ако се съди по технологичната стратегия на АвтоВАЗ от последните години обаче, новата Niva ще се оборудва с руски, а не с френски двигатели. Единственото изключение със сигурност ще бъде евентуалната дизелова версия за износ.

Френски технологии в новата Niva

Френски технологии в новата Niva

Френски технологии в новата Niva

Френски технологии в новата Niva

Френски технологии в новата Niva


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 onq s konq

    0 0 Отговор
    Важното при технологиите прилагани в автомобилостроенето е ДАЛИ СА ДОСТАТЪЧНО ИНОВАТИВНИ И ВЪРХОВИ...а не с "изтекъл срок".Но пък всички знаем че рафта за "ЕВТИНО И ХУБАВО" отдавна е изхвърлен от пазара:)

    Коментиран от #7, #8

  • 2 Бай Иван

    4 5 Отговор
    Аман от Руски ПРОТОТИПИ !!!!!!!!!
  • 3 666

    2 2 Отговор
    а с лимузината на Путлер какво става?
  • 4 Картър

    4 2 Отговор
    Добри са френските технологии, но проблемите идват от лоши сглобки, заварки, незатегнати болтове, липса на цели агрегати или техни части и това е в следствие на онова чудо от 40°. Просто им се чудя, извънземни ли им правят оръжията или ракетите им са с чукча пилоти???!!!
  • 5 Манджа с грозде

    1 2 Отговор
    Жълтия вариант на бъдещата Лада Нива отпред някак си ми напомня на Wartburg 353, без да искам да засегна някой.
  • 6 Гост

    0 3 Отговор
    малък клиренс и грозна задница . трябваше да е по-ръбаво. и по-практично :)
  • 7 епа ти

    3 2 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Върховете технологии не можеш да ги купиш на цената на това... Не може всеки да купи МакЛаранъ Еф1, Пагани Зонда, Ролс Ройс, Брабус и подобните му... Затова мисля, че новата Нива е доста добра, ако е на цена до към 20 000 лъва... Говорим за нов модел, с версия обачес руски двигател, а не знаем качествата му. На френските двигатели по принцип им вярвам докъм 250-300 000 държат ако се кара правилно и горивото не е менте. Някои и по милион държат на Реното... Но за руските двигатели нищо не зная. Ако съпоставим цената с риска не зная дали е рентабилно, но положително до 250000 ще върви в км... Оттам нагоре не зная? но ако цената е над 20 000 вече не зная дали си струва, защото Дъстъра не е лош, а има и други алтернативи- много запазена Тойота, Ниссан, Суцуки... Тук вече всичко зависи от качествата на двигателя и цената. Купето е прилично, красиво съразмерно, ръбовете са грозни по принцип на всички коли...., а ходовата част не е лоша - руснаците имат опит в 4х4. Но цената и двигатела са загадка.... Ако искаш върхови технологии приготви от 80 бона нагоре...може би за втора употреба... Не че няма, но са скъпи...
  • 8 епа ти

    3 1 Отговор

    До коментар #1 от "onq s konq":

    Като габарити ми допада. Старата Лада Нива вървеше из коловозите като истински джип - тяя си е и джип и още се продава... Но няма задни врати този модел, което не ми харесва - по принцип е гадно в дъжда да слизаш, за да се качи някой.... Иначе не е лош модела, ако не си маниак на Тойтоа и Хонда, но зависи качествата на двигателя, цената на този джип и ако е до 20 000 дори и с русски двигател вероятно си струва. Все пак двойното им е по руски доказано в тайгата и яко вървят Нивите... Те са за коловоза доказано здрави и проходими. Но разхода на гориво, цената и самият двигател за мен са загадка. А по принцип не е лош автомобил но нямоа задни врати кофти...

    Коментиран от #23

  • 9 мъжкар

    7 5 Отговор
    Ладата е уникална!!Пуснат ли я в производство веднага ще си я купя просто е с перфектен дизайн.

    Коментиран от #10

  • 10 епа ти

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "мъжкар":

    Наистина е много красива, ако не беше оня проклет ръб, който я опасва и се губи от чара и...по вратите и отзад. не е било нужно да я правят с тоя ръб вдлъбнатина. Ако бе заобленка става наистина очарователна. Всъщност и руските двиганели не са лоши, само въпроса е с каква трансмисия е, колко е разхода и и каква е цената. Ако всичко е приемливо си струва автомобила! въъв всеки случай това си е истински джип, вярно не е правен за катерене по скали, но спокойно би преминал през 30-40 см дълбока река с дребен чакъл и камъни. За тиня не зная, не съм минавал с такова.... Но с Нива съм се возил през рекичка с камъни и чакъл и върви спокойно си минава. Новата е с усилена ходова част, по-модерна, с по-добър двигател, по-мощен, значи е по-добра и вероятно по-икономична. Остава ЦЕНАТА?
  • 11 Димитър Колев

    1 0 Отговор
    Харесва ми, не е лоша, дано не се превърне в глупав кросоувър....
  • 12 Mоran

    4 4 Отговор
    Дизайна доста ми напомня на Range Rover Sport.
    Щом е Руско няма как да е лошо. По-горда нация от тях не съм виждал в света а съм се сблъсквал с почти всички наций.Сигурен съм ,че завършека ще е една много добра машина.
  • 13 Гост

    0 3 Отговор
    Комбинацията между Рено и Лада е възможно най-лошият вариант.
  • 14 onq s konq

    4 0 Отговор
    Тук постоянно валят закани за покупка на руски джипки/и не само/ "веднага щом ги пуснат на пазара",но на практика не виждам нито една по пътищата
  • 15 Чукча

    3 0 Отговор
    Новата "ЛАДА 4Х4" това е истинското име на този модел, защото марката "НИВА" я откраднаха GM за онова недоразумение ШЕВРОЛЕТ-НИВА.А това на снимките не е новата ЛАДА, а един от многобройните 3D рендери от дизайнери любители.Така че никой не знае как ще изглежда модела, докато компанията не публикува първите реални снимки.
  • 16 4ук4а

    1 0 Отговор
    Новата "ЛАДА 4Х4" това е истинското име на този модел, защото марката "НИВА" я откраднаха GM за онова недоразумение ШЕВРОЛЕТ-НИВА.А това на снимките не е новата ЛАДА, а един от многобройните 3D рендери от дизайнери любители.Така че никой не знае как ще изглежда модела, докато компанията не публикува първите реални снимки.
  • 17 инук

    2 1 Отговор
    От години само се показват разни нови модели на снимки и схеми,а до сега никой нищо не е видял !
  • 18 БКП

    3 2 Отговор
    Да живее Русия

    Коментиран от #20

  • 19 Марио

    2 4 Отговор
    Винаги ще си остане ЛАДА.Руски боклук пълен с некачествени материали пластмаса и куп други евтинии.Русия не може да прави коли. Това е просто ЛАДА....😂😂😂😂.Кола която е некачествена откъм материали .Иначе са здрави и вървят до много километри,но е лада
  • 20 инук

    3 0 Отговор

    До коментар #18 от "БКП":

    слаби са често се разваляха,а карах ме нови служебни.много загряваха ,иначе са проходими.
  • 21 Чичу Ади

    4 6 Отговор
    Очаквах заглавие от рода на "Г-класа трепери, идва новата Лада...", както и Ферари се бяха разтреперели от някаква снимка.... Аз съм карал почти нова Нива и не доумявам как глупак като ЕПА ТИ може да похвали ходовата част.... Явно ТО не е е запознато с особеностите на руското автомобилостроене. Опитах да прочета един пост на ТО, но освен да обяснява какво НЕ ЗНАЕ, друго не разбрах. Руснаците трябва да са благодарни на европейците, иначе още щяха да произвеждат ВАЗ 2107 и 2121. Както спомена Картър, те освен оръжия друго не правят. Та защо след като са фокусирани изцяло върху оръжията си, се намират капути да обявят САЩ за агресори? Раша-КАПУТ!
  • 22 stefko 88

    2 0 Отговор
    Бай Иване, то това не е руски автомобил. Само носи марката те са собственост на Рено-ниссан. Така че може и да тръгне по улиците. Иначе ако беше руски.....жалко за труда щеше да си остане експонат.....газ пикайте русофили!
  • 23 stefko 88

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "епа ти":

    Купи си 2131тогава с пет врати е