Военната техника трябва да отговаря на еднакви изисквания независимо къде се произвежда - да е надеждна, просто устроена и лесна за поддръжка. Това обяснява защо армейските машини споделят еднакво ДНК навсякъде по света. Кой обаче би предположил, че добрата стара "Виетнамка", както е известен ГАЗ-66 у нас, може да претърпи подобна метаморфоза без кой знае какви конструктивни изменения?
Поставете оценка:
Оценка 4 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 The real BMW
05:58 03.02.2017
2 гощо
07:17 03.02.2017
3 Пепи
08:06 03.02.2017
4 СИП
08:15 03.02.2017
5 ГОШО
08:42 03.02.2017
6 гост
Коментиран от #33
08:42 03.02.2017
7 123
Браво
Коментиран от #8, #21
08:47 03.02.2017
8 Бахви
До коментар #7 от "123":
Предполагам на руски компютър пишеш.Коментиран от #19, #47
09:02 03.02.2017
9 Евлампи
09:03 03.02.2017
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Бръм
09:15 03.02.2017
12 гостенин
09:22 03.02.2017
13 Гост
09:50 03.02.2017
14 Ай ся до тукашните коментари
10:02 03.02.2017
15 Лаврентий Берия
Някъде 90-94 год. военните продадоха десетки виетнамки за по 1000 лв., но всичките бяха без регистрации и беше невъзможно да се регистрират. Същите продължават да се движат по междуселските пътища и по горите и планините без проблеми.
Но харчат яко...не че Хамърите са икономични де.
Миналата година, докато си търсех джипка, ходих да гледам един Хамър Н3 - черен, лъскав, вътре широк, светла кожа....но като видях разход в града от 18 до 25 литра, избягах с крясъци...
Коментиран от #16
10:26 03.02.2017
16 Американеца
До коментар #15 от "Лаврентий Берия":
Що не му сложи газ?!хахаха тръгнали да сравняват каруци и кютуци с хубави коли и джипове от американското по хубаво няма!Колкото и да ви е яд.10:45 03.02.2017
17 Смях голям
Коментиран от #18, #25
10:52 03.02.2017
18 Американеца
До коментар #17 от "Смях голям":
Не е вярно купуват си Мерцедес БМВ или Ауди с най големите двигатели и най високо оборудване за да се направят на тарикати там да са по различни с нещо иначе най - високото оборудване и най големите двигатели в европа са минимумът за щатите.Доджове Мустанги Самаро чували ли сте за тези модели?!И какво руското е по хубаво?Коментиран от #32, #34
11:05 03.02.2017
19 зелено човече
До коментар #8 от "Бахви":
Ти като пишеш на китайски компютър какво ???11:08 03.02.2017
20 Американеца
11:12 03.02.2017
21 НикиД
До коментар #7 от "123":
като е по добро, защо през войната са карали почти само на американски камиони - форд, студебейкър, джипове додж и прочие. да не говорим, че всички следвоеннисъветски модели са копия на въпросните , които пък са се експлоатирали в съюза чак до началото на 70-те год.Коментиран от #43
11:23 03.02.2017
22 Смях голям
11:58 03.02.2017
23 NATO
Коментиран от #24, #28
12:46 03.02.2017
24 onq s konq
До коментар #23 от "NATO":
Аполютно праф си!Тука е бъкъно с непросветени русуфили!!!13:48 03.02.2017
25 ссс
До коментар #17 от "Смях голям":
Американските барутници, Ford F–Series, Chevrolet Silverado, Dodge-Ram, са на първите три места по продажби за 2016 година в САЩ.13:54 03.02.2017
26 Баш Майстора
13:55 03.02.2017
27 Смях голям
14:34 03.02.2017
28 ЧУКА Е ПРАВОЪГЪЛЕН ГАЗКАТА СЪЩО
До коментар #23 от "NATO":
ЗНАЙШ ЛИ ЧЕ НА ХАМЪР 1 ФАРОВЕТЕ СА ЕДНО КЪМ ЕДНО С ТИЯ НА ЖИГУЛА АЙ ДА ВИДИМ КОЙ КРАДЕ СЯКоментиран от #35
15:24 03.02.2017
29 вал
15:48 03.02.2017
30 Гришо
17:03 03.02.2017
31 usabomba
18:07 03.02.2017
32 Николай
До коментар #18 от "Американеца":
Я пак ми кажи на Камарото 7 литровия мотор колко конски сили е и какъв въртящ момент развива ? И нека да сравним европейското Ауди RS6 4 литров мотор с доста повече мощност и повече въртящ момент :) Защо ли според теб правят двойно по-голям двигател с по-жалки параметри??ооооо, Комплекси ?!? Не,не неможе да става дума за комплекси, по-скоро си е чиста неграмотност и недъгавост :) преди години ако помниш имаха двигатели 9.2i ... сега май малко са се усетили колко неточно стрелят и почнаха да правят по малки,но по фунционални двигатели за "мускулите" си ! И все пак са доста далече от статута на Европа :) Предлагам ти да се позаинтересуваш малко и тогава да проговориш където и да било !Коментиран от #41
18:50 03.02.2017
33 Shmeker
До коментар #6 от "гост":
Що трима? Трима само в кабината. В каросерията може да поеме още 30. Не знаеше нали?20:03 03.02.2017
34 Shmeker
До коментар #18 от "Американеца":
Тия доджове, мустанзи са като правени в час по трудово. Единствените коли, дето се доближават до европейските са BUICK и Caddillac, ама кадилаците в момента са дялани с теслата и супер грозни.20:07 03.02.2017
35 хахаха
До коментар #28 от "ЧУКА Е ПРАВОЪГЪЛЕН ГАЗКАТА СЪЩО":
А Жигулката е ФИАТ-124 от 1964г.22:12 03.02.2017
36 Мерцедес
22:46 03.02.2017
37 Георги
23:21 03.02.2017
38 Шматки
Коментиран от #40
00:20 04.02.2017
39 Ташунко
09:56 04.02.2017
40 Shmeker
До коментар #38 от "Шматки":
Щатите правят, но най-доброто е от Германия и Япония.Все бих карал BUICK, Corvette (стига да не е с волан като на Cobalt), Cadillac, някои модели на FORD USA и Chevrolet.
11:28 04.02.2017
41 hellmaker
До коментар #32 от "Николай":
Симпатяга, прав си единствено ,че стандарта на Европа е по-голям. По- добри и качествени коли,да.. Но дотук. Нямаш и на представа в каква грешка си за американските двигатели. Ако си чувал за Карол Шелби, може би си и чувал негов израз- "there is no replacement for the displacement". Големия двигател има големи възможности. Не знам за Камаро,но 7литровия ДВГ на Корвет има потенциал,който 4 литровото двигателче на Ауди (новата ви "модна" марка,конфекция на VW:) не може и ДА СИ ПОМИСЛИ да достигне! Сравняваш подсилен 4.0 с две турбини и 7.1 атмосферен американски(леко дефорсиран). Може да видиш МНОГО информация в нет-а, как върви това чудо,като се пипне. Сравни ги като и двата са изцедени и двата са с по две турбини!Много сте ми смешни такива разпенени: ее, той Вайпъра (8.4 литра!) бил само 500к.с. и въртящият момент бил по -малък от този на Тундра ли беше или подобно. Значи 5.7 е по-добре от 8.4 ,нали инженери? Преди 10тина години,когато Вайпъра беше с 400-500к.с. заводски, имаше тунинги с по 1000к.с./Henessy Venom/ имаше и с 1700,1900к.с. на драг състезания.А има американски ДВГ с реални между 2 000 и 3 000к.с. Технически възможности ,което никое Ауди няма.Факт!
13:07 04.02.2017
42 Кракра
10:55 05.02.2017
43 НикиК
До коментар #21 от "НикиД":
Защото по онова време заводите им са правели нещо много по-нужно: Т34!15:59 06.02.2017
44 Bojko
10:49 22.02.2017
45 Т 34
11:47 14.03.2017
46 Ivanov
10:05 03.07.2017
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 Митев
А някой може ли да отговори какво означава HMVW ? Това е абревиатурата на бойната машина, изврстна като Хамър.
20:22 20.05.2018
49 Ъххх
10:26 22.05.2018