11 Февруари, 2017 12:28 22 107 14

Ръждиви проблеми и краят на даунсайзинга

  • най-интересното от седмицата
Ръждиви проблеми и краят на даунсайзинга - 1

Новините за рекордни глоби за автопроизводителите и сервизни кампании с гигантски мащаби в САЩ рядко предизвикват сензация. Тази седмица стана ясно, че BMW ще плати половин милиард долара заради опасен теч в багажника на 5er, а неотдавна Toyota бе осъдена да плати $3.4 млрд. за корозия. Когато обаче в Европа подобни проблеми получат отзвук, какъвто главоболията на Nissan с ръждата по пикапите Navara във Великобритания, очевидно назряват промени.


Путин обеща помощ на Volkswagen

Ръждиви проблеми и краят на даунсайзинга


Президентът на Русия Владимир Путин е провел среща с главния директор на Volkswagen Матиас Мюлер, на която му е обещал поддръжка на руския пазар...


Шефът на VW обяви край на даунсайзинга

Ръждиви проблеми и краят на даунсайзинга


Ръководителят на концерна Volkswagen Херберт Дис обяви на всеослушание, че ерата на т.нар. даунсайзинг е приключила. "Стремежът на автомобилните производители към намаляване на обема на двигателите свърши"...


Одрусаха BMW с $500 млн. за теч в багажника

Ръждиви проблеми и краят на даунсайзинга


Немският автомобилен концерн BMW се е съгласил да изплати компенсации в размер на близо половин милиард долара на американски собственици на баварската пета серия, съобщава Reuters. Съдебни претенции към производителя са предявили почти 318 000 притежатели на коли от модела, които се оплакват от повреди на електрическото оборудване в багажника заради проникнала влага...


Nissan под натиск заради ръжда

Ръждиви проблеми и краят на даунсайзинга


Над 17 000 британци са се обединили във Facebook група с искане Nissan да отзове потенциално опасни пикапи от модела Navara, произведени между 2005 и 2011 г. Собствениците се оплакват от силна корозия по шасито, в резултат на която се появяват пукнатини и то буквално се чупи на две...


Италианец уби шофьора, сгазил жена му

Ръждиви проблеми и краят на даунсайзинга


Мъж издебна и застреля водач, убил жена му в пътнотранспортно произшествие. Преди да се впусне във вендетата си, Фабио Ди Лело променил снимката на профила си във Facebook с картинка на Ръсел Кроу от филма "Гладиатор", в който героят му произнася знаменитата реплика "Баща на убит син, съпруг на убита съпруга. Ще получа своето отмъщение - в този живот или в следващия"...


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мъжкар

    15 6 Отговор
    Нормално е днешните така наречени съвременни коли ги правят все по-зле и по-зле.Не е нормално 21-ви век сме а да има такива проблеми с ръждата както имат японските боклуци.Те старите жигули имаха по-дебели и здрави ламарини и издържаха три пъти повече време без да се появи ръжда.А този така наречен даунсайзинг усложнява конструкцията надвигателя и добавя все повече електроника заради което те са с по-кратък срок на годност.И като цяло колите вече не са това което трябва да бъдат а са едни пластмасови боклуци.

    Коментиран от #2

  • 2 японофил

    13 5 Отговор

    До коментар #1 от "мъжкар":

    Японските коли са последните дето имат проблем с ръждата и гниенето сега тези дето са правени в европа и за Държави извън Япония са вече друга бира и нямат нищо общо с истинския японец който по качество на изработка и ламарина слага в малкия си джоб 90 % от конкуренцията
  • 3 Borislav Popov

    10 4 Отговор
    Но американците нищо не казват за "форд рейнджър " последното поколение - двигателите не могат да изкарат 100 000 километра . Тотални щети ! Тях защо не ги глобяват ? Или за това почнаха двигателите да ги водят като консуматив?
  • 4 японофил

    4 1 Отговор
    За Американските не съм запознат аз лично но само като се вгледаш в по новите им модели си личи,че не се държи на качеството и милионния пробег на предшествениците
  • 5 бай Иван

    1 0 Отговор
    Защо Путин помага на VW(Wikipedia):
    Since 2009, the owner of the brand Moskvitch is the German automotive company Volkswagen. In 2011, the company extended its brand ownership rights until 2021, a 10-year period.
  • 6 Дженев

    10 2 Отговор
    Американците са бесни ,че Европейски и Японски коли им завзеха па
    зара.Търсят всевъзможни начини да спрат инвазията.Ровят за всяка дреболия и много хитро смучат пари от това.Тръмп си е наумил да изгони до колкото е възможно всичко чуждоземно и прибере производството отново в Америка.Само ми е чудно защо няма глобени Американски производители след като се установи,че автоматичните скоростни кутии самоволно блокират и това предизвика редица инциденти и реализира около стотина жертви и скъпи материални щети.Обвиниха шофьорите,че не боравели правилно.Сега пък на БМВ им се овлажнявали багажниците........гниели Нисаните накриво светели мигачите.....
    дрън дрън.Смукачи ненаситни.

    Коментиран от #10

  • 7 мъжкар

    6 3 Отговор
    Японофил може да имаш право ,но не мисля че качеството на една мазда или тойота е толкова по-различно в япония от това което се прави за Европа.Особено МАЗДА са нарицателно име за РЪЖДА.Един приятел си беше купил мазда премаци 2004г това нещо изгни за точно две години.А аз тогава имах 20 годишен пасат който нямаше и помен от ръжда имаше тук таме кафяви петна отдолу но бяха абсолютно незначителни.А маздата беше 10 години по-нова от пасата и беше пълна трагедия от долу всичко беше зверски ръждясало това е опасно и за самите хора това чудо при висока скорост може да се скъса нещо отдолу и става страшно.И всички хора които имаха мазда без значение от модела беше същата работа.Да не говориме че заради тънките тенекии това нещо е толкова олекотено че като минеш понякакви неравности в комбинация с твърдото окачване става адски нестабилно на пътя и има реална опасност да загубиш контрол.Отделно това чудо е супер нестабилно в завой.Идругите японски кошове са същите.Единственото качествено нещо в японските коли е двигателя за двигател наистина евала им правя но всичко останало е пълен леш тия тънки ламарини им правят зверски лоша реклама.Един автомобил си личи дали е качествен при автомобилите втора ръка защото чисто новата кола е качествена независимо от марката но като понаправи някоя друга годинка тогава почва да си личи качеството на изработка а това че европейците ги хвърляли не означава че няма още много хляб в някои от тези коли.

    Коментиран от #8, #9

  • 8 dexter

    4 3 Отговор

    До коментар #7 от "мъжкар":

    Другото, дето гние като за световно е Субару ...
  • 9 японофил

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "мъжкар":

    не че нещо ама ако да кажем един ''японски'' нисан произведен в испания бъде изложен на климатичните условия в япония която както знаем е острови всичко е сол а през зимата има по 5 метра сняг за 1 година този нисан ще е дупка до дупка и ще е за кърпене целия на дали японците си сменят колите всяка година :):) или ги пращат за пребоядисване по време на бума на вноса на скутери от япония ми внесоха паджеро японско от япония с десен волан е нямаше и капка ръжда за 6 год каране 1 комплект накладки и масло вярвай ми това което го правят за тях си е наистина добро същото е и с климатици телевизори и така нататък а в европа не се предлагат с това качество защото като се сложат мита такси технотестове и тн. цената ще стане прекалено висока за да е конкурентен автомобил не казвам че не си прав а само че тук караме японски коли колкото и мерцедесите правени в турция са германски и с качеството на мерцедес
  • 10 П ИЛИЕВ

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "Дженев":

    Дженев,

    Че това лошо ли е?!?

    В икономическата наука на това му се казвам политика на протекционизъм на вътрешния пазар, т.е да браниш родните производители за сметка на вносните. Ако нашите управници поне малко от малко залагаха на такъв тип мерки, родното производство нямаше да е на този хал... А при нас всичко е наопаки ... чуждите ги посрещаме със широко разтворени бузи (в позиция "връзвам си обувките без ръце), а на местните и им размахваме яко пръст....
  • 11 инженер ДВГ

    1 0 Отговор
    Няма никаква разлика между японските коли произведени в Япония и произведени в Европа. Корозията и дори електрокорозията са слабото място на японските коли и това е общоизвестно много отдавна.

    Коментиран от #12

  • 12 японофил

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "инженер ДВГ":

    Успех с тезата само дано да не си вярваш да те питам само мислиш ли че доставчиците на части за европа и за япония са едни и същи фирми отговори ми на този въпрос и аз спирам да пиша вече щото май българите сме най компетентни във всичко
  • 13 Явор

    0 0 Отговор
    Чудя се коя е тази японска кола ,която няма проблем с корозията (ръждата) явно всичките японски коли ,които караме НЕ СА правени в Япония и за това всичките почти нямат ламарини след 8 та година

    Коментиран от #14

  • 14 японофил

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Явор":

    Точно така не са правени в япония рама на кола произведена там започва с J моят нисан започва с кода на испания