Новините за рекордни глоби за автопроизводителите и сервизни кампании с гигантски мащаби в САЩ рядко предизвикват сензация. Тази седмица стана ясно, че BMW ще плати половин милиард долара заради опасен теч в багажника на 5er, а неотдавна Toyota бе осъдена да плати $3.4 млрд. за корозия. Когато обаче в Европа подобни проблеми получат отзвук, какъвто главоболията на Nissan с ръждата по пикапите Navara във Великобритания, очевидно назряват промени.
Путин обеща помощ на Volkswagen
Президентът на Русия Владимир Путин е провел среща с главния директор на Volkswagen Матиас Мюлер, на която му е обещал поддръжка на руския пазар...
Шефът на VW обяви край на даунсайзинга
Ръководителят на концерна Volkswagen Херберт Дис обяви на всеослушание, че ерата на т.нар. даунсайзинг е приключила. "Стремежът на автомобилните производители към намаляване на обема на двигателите свърши"...
Одрусаха BMW с $500 млн. за теч в багажника
Немският автомобилен концерн BMW се е съгласил да изплати компенсации в размер на близо половин милиард долара на американски собственици на баварската пета серия, съобщава Reuters. Съдебни претенции към производителя са предявили почти 318 000 притежатели на коли от модела, които се оплакват от повреди на електрическото оборудване в багажника заради проникнала влага...
Nissan под натиск заради ръжда
Над 17 000 британци са се обединили във Facebook група с искане Nissan да отзове потенциално опасни пикапи от модела Navara, произведени между 2005 и 2011 г. Собствениците се оплакват от силна корозия по шасито, в резултат на която се появяват пукнатини и то буквално се чупи на две...
Италианец уби шофьора, сгазил жена му
Мъж издебна и застреля водач, убил жена му в пътнотранспортно произшествие. Преди да се впусне във вендетата си, Фабио Ди Лело променил снимката на профила си във Facebook с картинка на Ръсел Кроу от филма "Гладиатор", в който героят му произнася знаменитата реплика "Баща на убит син, съпруг на убита съпруга. Ще получа своето отмъщение - в този живот или в следващия"...
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 мъжкар
Коментиран от #2
14:32 11.02.2017
2 японофил
До коментар #1 от "мъжкар":
Японските коли са последните дето имат проблем с ръждата и гниенето сега тези дето са правени в европа и за Държави извън Япония са вече друга бира и нямат нищо общо с истинския японец който по качество на изработка и ламарина слага в малкия си джоб 90 % от конкуренцията16:14 11.02.2017
3 Borislav Popov
16:49 11.02.2017
4 японофил
16:51 11.02.2017
5 бай Иван
Since 2009, the owner of the brand Moskvitch is the German automotive company Volkswagen. In 2011, the company extended its brand ownership rights until 2021, a 10-year period.
18:10 11.02.2017
6 Дженев
зара.Търсят всевъзможни начини да спрат инвазията.Ровят за всяка дреболия и много хитро смучат пари от това.Тръмп си е наумил да изгони до колкото е възможно всичко чуждоземно и прибере производството отново в Америка.Само ми е чудно защо няма глобени Американски производители след като се установи,че автоматичните скоростни кутии самоволно блокират и това предизвика редица инциденти и реализира около стотина жертви и скъпи материални щети.Обвиниха шофьорите,че не боравели правилно.Сега пък на БМВ им се овлажнявали багажниците........гниели Нисаните накриво светели мигачите.....
дрън дрън.Смукачи ненаситни.
Коментиран от #10
18:31 11.02.2017
7 мъжкар
Коментиран от #8, #9
18:36 11.02.2017
8 dexter
До коментар #7 от "мъжкар":
Другото, дето гние като за световно е Субару ...19:48 11.02.2017
9 японофил
До коментар #7 от "мъжкар":
не че нещо ама ако да кажем един ''японски'' нисан произведен в испания бъде изложен на климатичните условия в япония която както знаем е острови всичко е сол а през зимата има по 5 метра сняг за 1 година този нисан ще е дупка до дупка и ще е за кърпене целия на дали японците си сменят колите всяка година :):) или ги пращат за пребоядисване по време на бума на вноса на скутери от япония ми внесоха паджеро японско от япония с десен волан е нямаше и капка ръжда за 6 год каране 1 комплект накладки и масло вярвай ми това което го правят за тях си е наистина добро същото е и с климатици телевизори и така нататък а в европа не се предлагат с това качество защото като се сложат мита такси технотестове и тн. цената ще стане прекалено висока за да е конкурентен автомобил не казвам че не си прав а само че тук караме японски коли колкото и мерцедесите правени в турция са германски и с качеството на мерцедес20:50 11.02.2017
10 П ИЛИЕВ
До коментар #6 от "Дженев":
Дженев,Че това лошо ли е?!?
В икономическата наука на това му се казвам политика на протекционизъм на вътрешния пазар, т.е да браниш родните производители за сметка на вносните. Ако нашите управници поне малко от малко залагаха на такъв тип мерки, родното производство нямаше да е на този хал... А при нас всичко е наопаки ... чуждите ги посрещаме със широко разтворени бузи (в позиция "връзвам си обувките без ръце), а на местните и им размахваме яко пръст....
22:51 11.02.2017
11 инженер ДВГ
Коментиран от #12
13:10 12.02.2017
12 японофил
До коментар #11 от "инженер ДВГ":
Успех с тезата само дано да не си вярваш да те питам само мислиш ли че доставчиците на части за европа и за япония са едни и същи фирми отговори ми на този въпрос и аз спирам да пиша вече щото май българите сме най компетентни във всичко22:58 12.02.2017
13 Явор
Коментиран от #14
10:24 14.02.2017
14 японофил
До коментар #13 от "Явор":
Точно така не са правени в япония рама на кола произведена там започва с J моят нисан започва с кода на испания10:26 16.02.2017