Отговор на този въпрос се опитахме да получим в един разговор на живо във facebook групата на факти.бг от Красимир Георгиев от Асоциацията за квалификация на автомобилистите в България.
Той сподели, че много от обучаващите инструктори нямат нужната квалификация, но за това основна вина носят контролните органи и в частност "Автомобилна администрация".
За тези и за още много от проблемите, пряко или косвено водещи до т.нар. "Война на пътя" вижте и чуйте мнението на Красимир Георгиев.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 кроко
19:37 23.02.2017
2 onq s konq
20:23 23.02.2017
3 До оня
Коментиран от #4, #9
20:31 23.02.2017
4 onq s konq
До коментар #3 от "До оня":
Аз питам ли те дали си прост или глупав?21:27 23.02.2017
5 Gost
22:12 23.02.2017
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Добри
Коментиран от #19, #20
07:43 24.02.2017
8 Име:
- Повече часове по безопаснот на движението в училище.
- Повече часове теория и практика по време на обучението.
- Специални полигони където да има възможност да се симулира мокра настилка с наводняване на асвалта.
През топлите сезони трябва да се симулира и ледена настилка с помощта на колелца който се монтират, така че да повдигнат гумите на автомобила и да намалят сцеплението.
Масово като се заледи и стават стотици катастрофи!
- Курсистите трябва да знаят как да могат да спират и завиват на настилка с ниско сцепление.
- По-солени глоби и периодични изпити дори след взимането на книжка.
- Контрол на агресията е най-трудното да се постигне с тая вълна от чалга - фитнес надрусани горили с джипове...
Коментиран от #10, #18
09:04 24.02.2017
9 onq s konq
До коментар #3 от "До оня":
Понеже ме ядоса само ше ти оточня че НА СЕЛО СМЕ МНОГО ПО-ДОБРИ шофиори от вас гражданите дето правите глобални катастрофи като видите праф очастак!!!!09:14 24.02.2017
10 Ото
До коментар #8 от "Име:":
Абсолютно си прав. Дори може още по-широко да се отвори ножицата.Не е нужно да се свързвате директно с когото и да е от която и да е организация, за да ви стане ясно каква е картинката. Просто покарайте малко градско в час пик. То не са лява - дясна - осева линия - средна лента - бус лента, само и само да мине отпред поредния лумпен. На бул. България примерно на левите завои е мазало. Карат на право и най-отпред се наредят в най-лява лента. И понеже мераклиите на които не им се чака са много едната от лентите за на право става и тя лента за ляв завой.
Друго нещо което може да направите е да пуснете една рубрика. Всеки ден се чудите каква статия да пуснете по-напред и по някога са доста посни статиите, та мисля, че няма да е проблем да пуснете една рубрика с въпрос към дадена малко по-сложна ситуация на пътя. Направо ще се втрещите колко неграмотни тогава ще наизлязат, въпреки че всеки ще започне да хитрува и да се допитва до интернет.
Примерно дайте една ситуация на Цар Борис ІІІ и локалните. На булеварда светва зелено за на право, в локълното също светва зелено. На булеварда знака е път с предимство и в локалното знака е път с предимство. Кой от е с предимство при завой на дясно?
Коментиран от #11, #21
09:54 24.02.2017
11 Ото
До коментар #10 от "Ото":
Иначе г-н Георгиев го познавам лично и е един изключително начет човек. Изключително интелигентен.09:55 24.02.2017
12 Зико
10:00 24.02.2017
13 гощо
10:26 24.02.2017
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Onq s konq
20:22 24.02.2017
18 Кобрата
До коментар #8 от "Име:":
Пише се асФалт с Ф, а не с В!Няма да е зле в училищата освен повече часове по безопасност на движението, да увеличат и часовете по български език.
Коментиран от #22
00:20 25.02.2017
19 Кобрата
До коментар #7 от "Добри":
Лесно...бутат под масата и стават.Ами циганин с очила виждал ли си? Аз не!
00:22 25.02.2017
20 Кобрата
До коментар #7 от "Добри":
Не говоря за слънчеви, а за такива с диоптър!00:22 25.02.2017
21 Зельоная марка
До коментар #10 от "Ото":
Много е просто да се реши ситуацията със запълването на средната лента за завой наляво. Там трябва една патрулка и само глоби да пишат. Като им друсне стотина глоби на събралите се задкормилни устройства, на другия ден пак и след ден пак, нещата постепенно ще се нормализират. Не е проблемът в липсата на подходящи закони, проблемът е в липсата на адекватно правоприлагане и правоналагане.Относно ситуацията със завоя и предимството на движещите се по булеварда - разбира се, че за да се включиш в едно движение от локално платно към булеварда ти няма да имаш предимство и трябва да изчакаш. Движещите се по булеварда имат предимство и не мога да си прадставя как и двете пътни ленти ще имат предимство. Разбира се, при завой надясно и идващ насреща автомобил, който завива тяхно ляво и ваше дясно, предимство има този, който завива надясно, ако нещо друго не се определя от пътните знаци или маркировка.
16:30 25.02.2017
22 Име:
До коментар #18 от "Кобрата":
Щом ще се заяждаме - пропуснал си запетая.19:21 25.02.2017