В един от поредните епизоди на новото предаване на триото Кларксън, Хамънд и Мей - The Grand Tour, на Хамънд се падна да участва в едно видимо обичайно драг състезание. Той бе зад волана на хиперавтомобила Porsche 918 Spyder и срещу него се изправи титанът Bugatti Veyron, който не можа да издържи на натиска на новото поколение хибрид. След това обаче, на старта се появи видимо оригинален Nissan Patrol, който Хамънд първоначално взе с насмешка. За жалост той се намираше в ОАЕ, а там определено има луди глави. Тези луди глави напъхват двигателя и ходовата част на GT-R в Patrol и след това се впускат в изтегляне на мощност. Крайния резултат е двигател с увеличана до 4.1 кубатура и мощност от 1900 конски сили измерени на коляновия вал.
27 Февруари, 2017 22:30 21 558 17
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 просто гост
22:41 27.02.2017
2 насс
23:22 27.02.2017
3 typi redaktori
Коментиран от #4
23:29 27.02.2017
4 DBS
До коментар #3 от "typi redaktori":
Да,за хора пишещи за автомобили е недопустимо да не ги знаят тия тримата,поне според мен де00:10 28.02.2017
5 Ваййй
02:42 28.02.2017
6 гощо
06:53 28.02.2017
7 Хонда
немските каруци и след 10 г. Не могат да го стигнат!
Подхода е различен!
Скоростната кутия е отзад и има два кардана!
Айде немски овчарки, почвайте да плюете, джавкАйки!
Коментиран от #9, #11
07:11 28.02.2017
8 onq s konq
Коментиран от #10
09:10 28.02.2017
9 гощо
До коментар #7 от "Хонда":
Май ти убегват някой клипчета из нете що мислиш,че смешният GTR е не надминат?!?!? Той с големите не може да си играе,той бие по редови модели на яките марки,но коравите модели няма шанс!!!!09:40 28.02.2017
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 антихонда
До коментар #7 от "Хонда":
Виж продажбите на GT-R и на 911. 911 се продава 5 пъти по-добре, при положение, че най-евтиното е по-скъпо от GT-R. И въпреки, че е 5 пъти по-бавно. Скоростната кутия отзад не е голямо постижение. Ако видиш 924 от преди 30+ години, ще разбереш, че и той е със скоростна кутия отзад. Двата кардана са по-скоро недостатък. От динамична гледна точка. Без два кардана GT-R би бил по-бърз.Цифрите в Щатите са горе-долу такива - GT-R под 2000 броя годишно, 911 10000 броя годишно. Корвет 40000. В останалата част на света е горе, долу подобно.
Коментиран от #15
10:02 28.02.2017
12 Един друг
Коментиран от #13
10:23 28.02.2017
13 коко
До коментар #12 от "Един друг":
Не е Боян Радомиров а Винкел Пернишки с прякор "самоуета"10:30 28.02.2017
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Нисан Хонда Субару
До коментар #11 от "антихонда":
924, най-строшеният немЦки кенеф!2.5l, 160 bhp!Смях, ужас!Разход на масло, пукнати и изкривени глави!
Прегрява като костенурка, спираш да се охлади!
Вярно е, скоростна кутия отзад!
По тая логика и Шкода са големи иноватори с мотор и скорости отзад!
Изрода костенурка с въздушно охлаждане е кенфа на кенефите, спрял и забавил автомобилостроенето с години!
Коментиран от #16
21:50 28.02.2017
16 корса
До коментар #15 от "Нисан Хонда Субару":
Не обиждай порше, то се троши само в ръцете на японските драйвъри, защото не може да издържи на напъна!По-скапано е и от бенве Е36, което духа гарнитури, харчи масло и Бърка Масло и Вода!
23:19 28.02.2017
17 Този коментар е премахнат от модератор.