Автомобилите от М подразделението на германския производител BMW така и не бяха допълнени от трета серия комби в нито едно от поколенията. Това обаче не спира тунинг компаниите и автомобилът, който ще видите в клипа дело на Manhart, е това искано нещо. Всъщност това е даже повече - вместо V8 двигателя, който принципно се намира в трета серия E90/92, те прибягват до значително по-мощния и може би един от най-добре звучащите агрегати на новия век - V10 от M5. Той естествено също е доработен и вместо заводските 507 коня, вече има цели 550. Manhart са една от тунинг компаниите, които много обичат да "набутват" големи двигатели в малки купета и примерите са десетки, но със сигурност този е най-интересния досега.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 смях
Коментиран от #3
22:46 25.03.2017
2 Олимпи Котев
08:16 26.03.2017
3 Ламбо
До коментар #1 от "смях":
И къде в БГ ще направят такъв тунинг , че не мога да се сетя??Като ги знам какви "майстори" са всичките!!! Нали ги виждаме какви бракми карат по ралитата.Такива некадърници ,като БГ механиците няма по света.Дори във Турция има по-добри специалисти.И тука не говорим за доработване на двигател , ами за поддръжка и правилен сервиз на стоков мотор. Освен това хората които имат мозък в черепната си кутия се занимават със специализирани услуги, като например турбо или автоматични скоростни кутии. Тунинг студията купуват готови разработени агрегати и спомагателни механизми от известните тунинг компании, и ги монтират в БГ, но дори и това не могат да го направят както трябва.Просто са НЕКАДЪРНИЦИ. Цялата ни държава е такава.ЦИГАНИЯ БРАТ.Коментиран от #4
11:21 26.03.2017
4 бай Иван
До коментар #3 от "Ламбо":
Да бе, добре, ти нали си голем майстор.За твое сведение имаме най-бързата кола на балканите- на Хеед-Ауто Сирокото с двигател от скайлайн.
И какви бракми са карали по ралитата?
12:00 26.03.2017