Френското специализирано издание L’Automobile Magazine публикува първите компютърно генерирани изображения на следващото поколение BMW X5. Според специалистите вероятността новата Х-петица да изглежда точно така е много голяма. Рендерите са правени по информация на анонимен високопоставен източник от BMW.
Известно е, че Х5 е родоначалник на цялата гама от баварски кросоувъри. Той се появи на бял свят през 1999 година, а след него бяха пуснати в производство моделите X1, X3 и X6. Сега баварците усилено разработват Х4 и Х2, а все по-често се спекулира и с появата на нов флагман, който ще бъде обозначен като Х7.
Преди тези нови разработки обаче немците насочват усилията си към смяна на поколението на своя бестселър Х5. Тя ще стане факт в края на 2013 година, но съдейки от компютърните изображения и от наличната информация към този момент, може да се каже, че дизайнерска революция няма да има.
Измененията ще са по-скоро с еволюционен характер. Бъбрековидната радиаторна решетка ще се разшири, а следвайки дизайна на новата трета серия, основните светлини ще се долепят плътно до нея. Като цяло дизайнът на новото Х5 ще е силно повлиян от настоящата Х-тройка и новото BMW 3er.
Страничната визия на новата Х-петица ще е по-динамична и визуално по-олекотена. За целта баварците използват познатия от новото Х3 прийом, при който т.нар. подпрозоречна линия се издига в посока отпред назад. Става дума за оребрената част на страничните панели.
Една от главните новости е намерението на конструкторите да направят салона със седем места. Главният съперник на BMW X5 естествено идва от Щутгарт. Третото поколение на Mercedes-Benz ML, което беше представено тази година, обаче не може да се похвали със седем места.
Що се отнася до агрегатите, то и тук инженерите ще следват все по-актуалната хибридна тенденция. Тя може да повлияе дори и при избора на мотор за топ версията X5M. От необичайните двигатели най-силно впечатление правят малкият за този клас четирицилиндров дизел, както и загадъчният супердизел с три турбокомпресора.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Атанас Велики
12:10 22.11.2011
2 Yanislav Prangov
12:44 22.11.2011
3 italdesign
12:49 22.11.2011
4 Антон Христов
13:07 22.11.2011
5 Антон Христов
13:07 22.11.2011
6 Гост
14:52 22.11.2011
7 4ipi
16:29 22.11.2011
8 кост
16:34 22.11.2011
9 Лукавий
17:16 22.11.2011
10 Димитър
17:57 22.11.2011
11 520 zender
Коментиран от #13
18:16 22.11.2011
12 520 zender
18:20 22.11.2011
13 ВИП АМГ
До коментар #11 от "520 zender":
@11 ti si za ochila kolega18:44 22.11.2011
14 520 zender
18:50 22.11.2011
15 Хорхе Мадурана
19:19 22.11.2011
16 Kobester
Коментиран от #24
21:08 22.11.2011
17 СССР
21:13 22.11.2011
18 Бързия
Коментиран от #25
21:26 22.11.2011
19 Разбирача
Коментиран от #23
21:29 22.11.2011
20 е39
23:04 22.11.2011
21 м даа
23:45 22.11.2011
22 руснака
09:49 23.11.2011
23 ВИП АМГ
До коментар #19 от "Разбирача":
@19 ti viarvash li si che Audi e kola a .niama po golim kenef ot Audi.14:05 23.11.2011
24 ВИП АМГ
До коментар #16 от "Kobester":
@16 ne po grozno ot Q714:05 23.11.2011
25 ВИП АМГ
До коментар #18 от "Бързия ":
@18 e strashna rabota pozvolil si E30 napravo e nova .lele na neia samo emblemata i e bmw be14:07 23.11.2011
26 Kobester
17:05 23.11.2011
27 мнение
23:12 23.11.2011
28 фи6о
23:59 23.11.2011
29 Майро ЖДМ
00:35 24.11.2011
30 Kobester
09:36 24.11.2011
31 trinity
12:38 24.11.2011
32 ангел димитров
20:22 24.11.2011
33 330и
20:40 24.11.2011
34 ха ха
22:21 24.11.2011
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Kobester
10:42 25.11.2011
37 bmw fen
01:03 26.11.2011
38 Енцо
19:58 29.11.2011