Last news in Fakti

8 Юни, 2017 07:15 11 831 4

Нов двигател за Nissan X-Trail 

Нов двигател за Nissan X-Trail  - 1

Кросоувърите заедно с SUV-тата са пазарната ниша, която бележи най-голям ръст в последните години и в нея голямо присъствие има гамата на японците от Nissan. Всичко започва от първото поколение на X-Trail, като след това се появяват Qashqai и странния, но забавен Juke. Рецептата им за успех се крие в достъпната цена, практичноста и доброто им присъствие.

Тук обаче, ще си говорим главно за най-големия от тях - X-Trail и новото попълнение в двигателната му гама. Когато излезе на пазара, автомобилът се предлагаше само с 1.6-литровия dCi, който за много хора бе икономичен, но недостатъчно еластичен и липсата на по-голям се усети веднага. От компанията си взеха поука и решиха да запълнят "дупката" по много добър начин.

Нов двигател за Nissan X-Trail 

Новият 2.0-литров двигател вече предлага мощност от 177 конски сили и 380 нютонметра в сравнение с 133-те коня и 320 нютонметра на малкия си събрат и разлика определено има, но не си представяйте спортен автомобил. За да изпитаме възможностите на този кросоувър се отправихме към поетичната Рибарица, като на връщане направихме малък преход през Стара планина.

Ще започнем от външността на автомобила, но няма да прекаляваме, защото го карахме при излизането му на пазара. Приятни и семпли линии, които определено са повлияни от европейския дизайн, като най-отличителния детайл е красивата предница с голям въздухозаборник в долната част и типичната V-образна решетка в горната част.

Интериорът е практичен с приятни материали, мултимедийната система е лесна за управление, а най-голямо впечатление прави най-голямото в класа багажно пространство и възможностите му за подредба, като към него прибавим и опционалния трети ред седалки. Панорамният покрив също добавя към комфорта на автомобила, а единственото, което може би трябва да се добави е по-добра аудиосистема.

Новост тук е съчетаването на автоматична траснмисия със задвижването на четирите колела, което е и най-предпочитания вариант в този клас автомобили. Тук трансмисията е безстепенна Xtronic, но има и ръчен режим, който работи отлично и допринася за добрия разход на гориво.

Магистралата се преминава неусетно и задминаванията на автомобили дори и с висока скорост не отнемат притеснително време. Междуградските пътища обаче, са мястото на X-Trail, като бяхме изненадани от доброто управление и липсата на "полягане" в завой. Отправихме се и към гората и черните пътища, като дори преминахме през една малка река, но липсата на подходящи гуми за терена се усети, защото нископровилните пренасят значително количество от информацията от настилката към волана. На връщане се отправихме към един от малко посещаваните проходи на Стара планина стартиращ от Етрополе и завършващ в Златица. Общата продължителност на маршрута достигна около 300 километра и не открихме нещо, което да ни подразни в автомобила и всичко премина неусетно.

Нов двигател за Nissan X-Trail 

Стигаме и до една от най-важните части - разхода и той в натоварен режим съвсем малко подмина границата от 9 литра - 9.1, което за седем местен автомобил с тегло от 1650 килограма е напълно нормално. Стандартният за автомобила с тази конфигурация е 6.1, което също не изглежда недостижимо.

Нов двигател за Nissan X-Trail 

Цената на X-Trail с този двигател и най-високото ниво на оборудване Ultimate достига 69680 лв. при варианта с ръчни скорости и 72380 при варианта с автоматичните Xtronic, но базовата версия на модела започва от 49690 лв.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ВАГ

    0 9 Отговор
    Типично Рено-сценик , като всичко от група Рено.
  • 2 до ВАГ

    10 0 Отговор
    Щом не е от ВАГ-.на групата е много добре.
  • 3 Теодор М

    3 0 Отговор
    Не мога да разбера как така има нов двигател и половината от написаното изобщо не е за двигателя. Има някакъв тест, но от теста се вижда само разход от 9-9,1, което е напълно достижимо, дори и за малкия двигател, защото всичо зависи от стила на каране. Няма тест за еластичносат от 80-120 в автомоатичен режим и в "ръчен" такъв. Няма тест от 50 до 90. Няма сравнение с по-малкия двигател. Няма градски режим. Да бяхте измерили звука в купето поне или нещо. Поне средната скорост за маршрута и времето за изминаване. Общо взето дали ви колата, поизцапали сте я и толкоз.
  • 4 Калчев

    0 0 Отговор
    Да Ви попитам,2015 модела 1.6 дозел,какъв е двигателя. Френски или Японец?