Subaru разкриха "най" версията на спортното си купе BRZ и за Европа и Северна Америка и както много от феновете си мислеха, тя няма мечтания 2.0-литров турбодвигател. Причината може би е, да не се сблъска с WRX STI и значките и означенията STI само може да подразнят пристрастените към марката.
Какво обаче, е променено в това леко атмосферно купе с блестящо управление? Стандартните спирачки са заменени с четирибутални апарати отпред, джантите са заменени с нови по-широки и по-леки обути с гуми Michelin Pilot Sport 4 с размер 215/40 R18, а на багажника има голямо карбоново антикрило, което има възможност за регулиране на наклона. Предната броня е с по-нисък карбонов "нож", праговете също са по-ниски, а и дифузьора в задната броня.
Всичко не приключва до тук - окачването е заменено с регулируемо от Sachs, стабилизиращите щанги са по-дебели и всичок това е минало през фино настройване. Естествено всичко е в означения STI, като и интериора е обхванат от промени - седалките са облечени в комбинация от кожа и алкантара и имат червени колани, а таблото е с нов цвят. Като говорим за цветове - автомобилът ще има избор от три - WR Blue Pearl, Crystal Black Silica и Crystal White Pearl. От лимитираната серия ще бъдат произеведни само 500 броя, като очакваме и цената да се вдигне значително.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Random
12:06 10.06.2017
2 СУБАРУТРЕПАЧ
21:32 10.06.2017
3 Гост
Коментиран от #4
23:17 10.06.2017
4 20TurboEJ207
До коментар #3 от "Гост":
Откъде да знаят децата, те слушат оттук- оттам, от "професионални" български тунери....Първото, което е, точно 2.0 турбо (EJ207) ще има най- малко проблеми с карантиите откъм здравина на материала... Затова навсякъде извън Япония реват за този мотор, но- няма...
13:37 06.07.2017