Last news in Fakti

19 Юни, 2017 09:00 15 981 27

Каква е реалната мощност на Honda Civic Type R?

  • honda-
  • civic-
  • type r
Каква е реалната мощност на Honda Civic Type R? - 1

Преди време показахме в едно видео, че мощността на Audi TT RS надминава значително заводските показатели, но то със сигурност не е единственото. Новото поколение на Honda Civic Type R се превърна в най-бързия автомобил с предно предаване на Нюрбургринг, като за целта разполага със значително подобрено шаси, както и 310 конски сили идващи от 2.0-литров турбодвигател. В това видео с премерването на мощността на автомобила на диностенд обаче, се открива нещо повече от интересно.

Каква е реалната мощност на Honda Civic Type R?

Показаната мощност е цели 295 конски сили на колелата, което ако сметнем грубо загубите на мощност по трансмисията от 10 процента за предното предаване, то това подминава значително заводските данни. По този начин се показват много добри показатели, а характеристиките остават конкурентни с другите автомобил на пазара. При атмосферните двигатели това много трудно можеше да се случи, но с навлизането в турбо ерата това е много лесно постижимо.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Някой

    21 6 Отговор
    Показаната мощност е цели 295 конски сили на колелата, което ако сметнем грубо загубите на мощност по трансмисията от 10 процента за предното предаване.....Японските коли се продават с измерена мощност на колелата, т.н. wheel horse power - whp. Измерената разлика в случая е в рамките на грешката на уредите. Няма нищо за учудване и не е новина:)
  • 2 пещшо

    18 60 Отговор
    японците са провал във формула едно
    провал във 24 часа на льо ман
    серийните им возила са нон стоп в сервизни акции

    консервни кутии за бедняци !

    Коментиран от #3, #4, #13, #18, #24

  • 3 Кожо

    22 19 Отговор

    До коментар #2 от "пещшо":

    Без да се заяждам, може ли да попитам ти каква кола караш и най-вече дали я купи нова или на старо?
  • 4 некойси

    24 20 Отговор

    До коментар #2 от "пещшо":

    Това за формулата и 24 часа може и да е така, но пък правят уникални коли. Марката се развива по различен начин от останалите и е един от лидерите във изобретяването и въвеждането на нови технологии, които в последствие се ползват и от останалите.
    Самият факт че са една от японските марки, която все още не е усвоена и закупена трябва да ти говори нещо.
    Някога да си чувал за Honda Jet? Asimo?
    F1 ли?
  • 5 Random

    35 47 Отговор
    Боклук с предно
  • 6 Random

    26 21 Отговор
    Последната хубава хонда е S2000
  • 7 112

    22 7 Отговор
    пещшо понеже са провал във формула 1 затова се изтрепваха да им купуват двигателите. Няма по-надеждни от японските автомобили. За 9 години на моята Мазда съм сменил само крушките на късите светлини.

    Коментиран от #23

  • 8 Ловеца на поршета

    6 27 Отговор
    Няма да кажа че не става за нищо с това предно предаване.
  • 9 112

    3 1 Отговор
    И акумулатора де. :D

    Коментиран от #11

  • 10 Джони

    10 3 Отговор
    Само дето загубите ги смятат в проценти за масовите автомобили с мощност между 100-200 коня. Загубите за един автомобил са константна величина. Една турбо кола 150 коня на мотор има да речем загуби 20кс. Ако същата кола я чипнем и стане 180 коня загубите си остават същите 20кс понеже нищо не се променя в конструкцията на автомобила до гумите. Демек тези проценти загуби си ги заврете някъде. Друг пример е че на кола 600-800 коня загубите ако ги смятате с 15% примерно илизат 70-100 коня, което няма как да стане просто. Една малка градска кола е с такава мощност.

    Коментиран от #16

  • 11 ицо

    15 5 Отговор

    До коментар #9 от "112":

    :)) и аз като колегата с маздата на моя сивик съм сменял крушки, акумулатор и масло естествено (е съм доливал и капка). Ооо, забравих, доливал съм и още как (течност за чистачки;))
  • 12 ддд

    5 7 Отговор
    Публикувано във факти.бг: значително подобрено шаси,
    браво така се прави
    двигател всеки ще направи а другото?
    не може на шаси от 80 г да сложиш 300 коня
    може ще върви а стабилност нула
    но ние все гледаме колко върви
    всеки тунингова двигател чипове слагаме турбо
    за шасито никои не мисли

    Коментиран от #14

  • 13 факти

    24 3 Отговор

    До коментар #2 от "пещшо":

    Британската компания Warranty Direct направи проучване, целящо да определи кои производители на автомобили правят най-надеждните двигатели, както и кои произвеждат най-ненадеждните.
    Honda прави най-надеждните двигатели
    Новото поколение двигатели на Honda от серията Earth Dreams

    Проучването им подрежда на първо място японската марка Honda, при която се наблюдава по едва 1 проблем на всеки 344 произведени двигателя. Малко след тях се нарежда друг японски производител - Toyota (средно 1 проблем на 171 произведени двигателя), а челната тройка оформя Mercedes със средно 1 проблем на 119 двигателя. Британците съобщават само първите пет производителя в касацията, която поставя на четвърто място Volvo (1 / 111), а пето - Jaguar (1 / 103)

    На обратния полюс са производителите от MG Rover, Audi, MINI, Saab и Vauxhall. Проучването на Warranty Direct показва, че при MG Rover се открива дефект при всеки 13-ти двигател, а при Audi проблеми има всеки 27-ми агрегат с вътрешно гореше. На трето място с равен резултат са MINI и Saab - всеки 40-ти двигател, а след тях е подреден Vauxhall/Opel (1 /41).

    "Проблемите с двигателя са най-неприятните за шофьорите, заяви Дънкан Маклър, изпълнителен директор на Warranty Direct. - Те може да не се проявяват толкова често, като проблемите с окачването например, но почти винаги изискват скъпи ремонти, които гаранцията на колата не покрива".

    Начело на тази класация е Range Rover Vogue, чийто отказал двигател е поставил но
  • 14 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "ддд":

    Слагаш тръби, удебеляваш и готово, какво толкова има да му се прави.
    Окачването е по-сложно.
  • 15 Shmeker

    8 7 Отговор
    Хонда е уникална марка. Вгражда мотоциклетни двигатели в консервни кутии. Без да рафинира нищо по тях.
  • 16 Иван

    1 8 Отговор

    До коментар #10 от "Джони":

    И още ще си признаете...ма всички сте само това ма само онова оо да и това ма и онова....ми гледах я новата Сивик. Тайп R не го предлагат. Има модификация R или спорт или нещо подобне предпоследно беше в ниво на изпълнение. Масово само 1.5 бензин/ да не кажа че май няма по-голям, че и по-малък двигател също/ на най-наточената май беше към 180 коня и си е грозна колкото искаш. Верно идва 30 % евтинджос от аналозите на трите немски марки, е може и малко повече евтинджос да е сигурно, ма двигателя малък, вътре не е по-хубаво, отвън не им разбирам дизайна, но с просто око не се мери ни на мерк, ни на БМВ, ни на Ауди. С думи прости както казват в Топ Гиър всичко и е наред малко ще се чупи сигурно/ма кво да се чупи на един бензин не знам, те пък дизел нямат никакъв, защо ли.../но е само на ниво идеален резервен вариант, иначе няма спор не е лоша машина сигурно,но само до не лоша стига...далеч и е от awasome

    Коментиран от #19, #22

  • 17 гост

    2 2 Отговор
    Пък моята кола по документи е 150 к.с. а до колелата стигат не повече от 90.

    Коментиран от #21

  • 18 Дошо

    10 3 Отговор

    До коментар #2 от "пещшо":

    Петъле, провал ти е умственото развитие.В Ф1. Хонда е с най-малък бюджет, прави си изводите ако можеш.И въпреки това в сегашния си болид ползват нов революционен материал за, някои компоненти изработени чрез рапид прототайпинг.Нищо не знаете дечурлига, а все на компетентни се правите.
  • 19 Някой

    12 3 Отговор

    До коментар #16 от "Иван":

    Иване, Иване, дори не знаеш, че Хонда имат един от наи-качествените дизелови двигатели, трьгнал си да коментираш марката.... Прочети написаното от колегата @факти и ми кажи защо дори и да сьберем броя произведени двигатели с 1 проблем на 3-я, 4-я и 5-ти в класирането по марки за най-надеждните двигатели, пак не могат да стигнат резултата на Хонда! Нещо повече, ако сумираме броя надеждни двигатели на Тойота, Хонда и другите японски коли, то той ще по-голям от сумата на всички останали автомарки в тази класация. И това, ако не е тотална доминация, здраве му кажи, Иване, но какво да правим - фактите са такива... А междудругото, Сивика заедно с Корола са №1 в класа си, мое мнение...

    Коментиран от #25

  • 20 Хонда

    8 5 Отговор
    Не е ли хонда не ми го говори!
  • 21 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #17 от "гост":

    Ха, откога еколози като теб имат по 150 к.с. автомобили :)))))))))
    Аз пък няма от какво да се оплача и не ми пука каква е мощността на гумите, защото не съм на състезание, но по книга имам над 200 к.с.
  • 22 Кожо

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "Иван":

    Всички 1.5 са 186 коня, има и 1.0 129 коня. Естествено ще има и Type R, винаги го пускат малко по-късно.

    Има изложена 1.0 в мол Парадайз в София
  • 23 ник

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "112":

    аз и 2 накраиника и тампони на носачи
  • 24 тео

    5 2 Отговор

    До коментар #2 от "пещшо":

    в сервизите е пълно с ВАГ-.ни и немски и френски варели....Хонда там не стъпва....голям яд ви гони...като не може немския ви уж нов....и напонпан кош да доближи японските автомобили..и няма и да може...
  • 25 Иван

    0 4 Отговор

    До коментар #19 от "Някой":

    Преди да си правиш изводи какв озаня и какв не нека те открехна че съм пробвал японския 2,2 дизел на сивик преди години. Не е лош, но не е нищо особенно и не е на Ханда, а обща японска разработка. В момента в Унгария, където гледам сивиците всеки ден понеже минавам за работа край шоерума им има само 1 и 1,5 бензини. Нак картинка изглеждат по-добре, но на живо е бълвоч дизайна. както а и да е по това всеки може да вижда нещата различно на някой може и да му харесва. И да - намам идея дали се разваля колко и колко не. Сигурно е много надежден автомобил щом всички пишат така. Не споря по това въобще. Но аз искам торта, а не обикновенна курабийка, нищо че не се разваля.....

    Коментиран от #26, #27

  • 26 Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Иван":

    BTW и прeди някой още да ме е коментирал-карам автомобил 287 коня извмерени на диностенд демек на гумите. И такова, че на японските показанията били официалните на гумите няма в сайта на Хонда. Всичко си е kw/bhp
  • 27 Някой

    4 0 Отговор

    До коментар #25 от "Иван":

    Отново грешиш, 2,2 дизела е на Хонда, не е необходимо да споменавам, че е обявен за дизел на годината през 2005. Отделно, няма никакви проблеми този двигател, като забележки единствено може да се посочи смяната на верига на 200к и износване на колекторни трьби, но след 2007 са коригирани и стават практически - вечни. Супер скучен, динамичен и надежден двигател, който вярвам служи вярно на собствениците му...А дали е курабийка или торта, вьпрос на вкус.