Технически семинар на Volkswagen разкри едновременно две големи новости от немския концерн. На събитието бе представен прототип на електрически хечбек, който показва не само бъдещия германски съперник на евтината Tesla Model 3, а и как ще изглежда следващият Golf.
Gen.E е построен на изцяло новата платформа на VW за електромобили MEB с батерия в пода и възможност за инсталиране на електромотори на всяка от осите. Немците натъртват на факта, че леката архитектура осигурява изключителна безопасност на йон-литиевата батерия в случай на катастрофа.
Капацитетът на акумулаторите стига за изминаването на 400 км с едно зареждане, твърдят от VW. При това с непосилното бреме да включва щепсела на Gen.E в контакта няма нужда да се товари собственикът. За целта е предвидена автоматизирана ръка на един от най-големите производители на промишлени роботи KUKA. Под емблемата на електромобила има два конектора за нормално и бързо зареждане.
През последните години производителите все по-рядко си позволяват да пилеят средства за концептуални разработки и Gen.E със сигурност ще получи серийна версия. Тази прогноза се подкрепя и от обстоятелството, че сходни дизайнерски решения демонстрираше прототипът Golf GTE Sport от 2014 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ДДД
прототипи правят
скоро ще пуснат и прототип на топла вода
11:44 04.07.2017
2 Али Раза
11:53 04.07.2017
3 гост
12:00 04.07.2017
4 гост
12:17 04.07.2017
5 чукундур
14:11 04.07.2017
6 Грую
Коментиран от #7
14:50 04.07.2017
7 гост
До коментар #6 от "Грую":
Смисълът е, че завода произвежда енергията на 10км извън града, емисиите се разнасят в атмосферата и концентрацията пред твоята къща клони към нула. Когато ти и съседите ти си запалите дизеловите автомобили, бълващи канцерогени, то ти и твоите деца сте изложени на директно обгазяване. Наречи го с прости думи концентрация. Човек е изложен ежедневно на радиация, но в такова количество, че не е застрашаващо здравето му. Но когато е изложен на големи количества за кратко време, то изхода е летален. Същото е с лекарствата, същото е с храната и др. Доказано е, че в екосистемата енергия не се губи, но въпросът е къде и как се отделя, инак всичко е в баланс.15:12 04.07.2017
8 Ха ха ха
Коментиран от #10
15:22 04.07.2017
9 незнайко
Коментиран от #15
16:16 04.07.2017
10 Бай Благой
До коментар #8 от "Ха ха ха":
ТЕСЛА не ама...ако знаеш колко Prius-и на чесън/метан обикалят из България...бедна ти е фантазията :D16:43 04.07.2017
11 Жоро
Коментиран от #12, #16
18:14 04.07.2017
12 гост
До коментар #11 от "Жоро":
О , даа , а пък на "непримитивния" се избиват да го купуват , направо още съвсем малко и ще стане пети-шести по продажби , ама за догодина ако влезе в десетката , от ВАГ ще си раздават премии19:42 04.07.2017
13 коли
Коментиран от #14
20:42 04.07.2017
14 ALO ALO
До коментар #13 от "коли":
Това звучи като, яж си само ЛЕБ И ЛЮТЕНИЦА...11:17 05.07.2017
15 АХАХА
До коментар #9 от "незнайко":
Не става сичко с копи и пейст...брат...аре малко да се замисляме преди да коментираме...11:20 05.07.2017
16 Wagini
До коментар #11 от "Жоро":
Има от миналото лято за 75000 лв. Има и е-ЪП!-50000лв. Изминават 175 км. с едно зареждане , което трае 8 часа(4 часа "експресно" ужким), ако пуснеш климатика 100-на км. Успех Жорка!11:09 06.07.2017
17 Жоро
Коментиран от #18
15:44 07.07.2017
18 гост
До коментар #17 от "Жоро":
В коя брошурка бе Жоро ? Щото в тая примерно : The EPA estimates 125 miles of range on a single charge !!! И това е с по-голямата батерия за тази година , да не си сънувал нещо , а ? И една ценичка има там , 36 400 доларчета , без Суперчарджър , без автопилот и без доста други работи , според теб колко луди ще го предпочетат пред Тесла , дето наистина минава 380 км , освен всичко друго ?http://www.caranddriver.com/volkswagen/e-golf
01:15 08.07.2017