31 Юли, 2017 12:33 3 321 8

В Германия: Властта прикривала Дизелгейт

  • германия-
  • дизелгейт

Напрежението върху германския министър на транспорта Добринт се засилва

В Германия: Властта прикривала Дизелгейт - 1
Снимка : БТА / АП

Бундесслужбата за моторни превозни средства (KBA) е променяла докладите си относно дизеловия скандал по настояване на автопроизводителите. Това става ясно от кореспонденцията между институцията и автоконцерните, която предостави информационното издание „Билд“.

Конкретно: Служители на министерството на транспорта са установили наличието на манипулиращ софтуер при дизеловите автомобили на Porsche още преди година. В първоначалната версия на доклада за тестовете на превозното средство е отразено именно това. След интервенция от страна на Porsche обаче оформлението на проблема е било променено. В крайния вариант на доклада е пишело, че нередността може да бъде разгледана като „промяна в поведението на системата за обработване на вредни емисии“.

Заместник-председателят на зелените Оливър Кришър оцени кореспонденцията като индикатор затова, че германският министър на транспорта Добринт е разбрал за интегрирания от Porsche манипулиращ софтуер още в началото 2016 г. „Случаят е бил замазан. В момента Добринт напада остро автоконцерна от Щутгарт , за да свали подозренията от себе си, че е бил част от дизеловия картел“, сподели Кришър.

От министерството обясниха, че разговорите между контролните органи и автопроизводителите относно технически въпроси са интернационална практика.

Припомняме, че едва преди няколко дена стана ясно за наличието на софтуер, който „разкрасява“ нивото на отделяне на азотни оксиди, в автомобили на Porsche. Тогава от Бундесслужбата за моторни превозни средства разпоредиха 22 000 SUV-та да бъдат изтеглени и модифицирани. Освен това дъщерната марка на VW беше задължена да спре доставките на Cayenne 3.0 TDI, докато нередността не бъде отстранена.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    17 2 Отговор
    Ооо , споко , това е само началото ! Бримката е дръпната и чорапа почва да се разплита . Тепърва ще излизат мноого по сериозни издънки на лобистите на "чистия дизел" . А истината е проста , за да стане наистина чист , цената и показателите му ще станат АБСОЛЮТНО ОТБЛЪСКВАЩИ , така че единствения логичен изход е просто да си замине в музея
  • 2 Lexus

    9 2 Отговор
    Може да очакваме спад в качеството на бъдещите бройки немски коли с по голям дефект. Но това ще е само 1 партида, 2, колкото да покрият щетите с производствена оптимизация.
  • 3 Има начин

    11 1 Отговор
    Те само са позволили на производителите да манипулират данните за емисиите.

    Да не си помислите, че са манипулирали и продължават да манипулират общественото мнение против електромобилите?

    Ама как можахте да си го помислите. Това е Абсолютно невъзможно! Производството на акумулаторите, а след това и карането на електромобил е много вредно за природата и ще я унищожи само за няколко години, а единственото спасение от проблема за човечество и природата, е чистият дизел! Той е! ДА ЖИВЕЙ!
  • 4 Жожо

    4 0 Отговор
    И европейските (немските) политици и управници са същите скапаняци като нашите.Ако може да не ги възхваляваме много.
  • 5 Марио

    1 3 Отговор
    Ох с тоя дизелгейт се излагате вече.Оставете ни да си караме дизелите.

    Коментиран от #6

  • 6 гост

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Марио":

    Няма да стане тая , поне докато ги карате до други хора , ако искаш някъде където няма такива , никой не те спира , примерно в Сибир !

    Коментиран от #7

  • 7 Марио

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Да не замърсява повече от парен локомотив??Съгласни сме и та бензин дори и да махнат дизела.Но на ток няма да го бъде.Да си ги държат тия боклуци дето са като играчки.

    Коментиран от #8

  • 8 гост

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Марио":

    Както кажеш , твоя воля , има и обществен транспорт щом така си решил , тъкмо ще видиш , че парните локомотиви са отдавна в музея , където пазят място и за ДВГ !