Last news in Fakti

20 Август, 2017 01:33 10 627 27

Битката на хотхечовете, която очаквахме

Битката на хотхечовете, която очаквахме - 1

Спортните хечбекове вече не са това, което си мислим за тях. Мощността им в последните години се повиши завидно много - до такива нива, които преди години започваха суперспортните автомобили. Разрасна се много и разнообразието и луксозните производители също искат "парче от пая" и наистина го постигнаха. Ако преди години споменаването на хечбек и Mercedes в едно изречение предизвикваше смях, то сега никой не иска да се изправя срещу А45. Освен него тук ще видим другите наистина типични за сегмента - RS3, Focus RS, Civic Type R и Golf R. Резултата от състезанието е леко предвидим, като имаме предвид разликата в мощността - от 400 коня за Audi-то до 310 за Golf и Civic. Повишението на мощността доведе и до смяна в задвижването към 4х4 за Golf R и Focus RS, но не очакваме Civic да си предаде предното предаване.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    30 18 Отговор
    Пазарски каручки.
  • 2 гощо

    24 35 Отговор
    Къде са плюещите по ВАГ групата сега и къде е изобщо любимото им БМВ в този сегмент?!?!? Някоя смешна 1-ва серия щеше да е,да завърши с Хондата последно?!?!?

    Коментиран от #5, #8

  • 3 Бай Оня

    29 16 Отговор
    Нормално Аудито си е друга лига... Този каза 3.7 до 100 тия не се шегуват... Извини Мерцедес просто Ауди е по добро!
  • 4 Ввв

    29 14 Отговор
    Кочини
  • 5 Гост

    32 8 Отговор

    До коментар #2 от "гощо":

    Ейй много простотия има на този свят! Какво БМВ те гони ? Ами просто не са сложили такава кола в теста и какво от това? Във всеки тест ли трябва да участва БМВ? Или просто трябва да плюете? Интересно ми е на писта където има и завои дали Аудио ще е толкова велико? Иначе аплодисменти за всички автомобили на теста,не са моята категория автомобили но иначе всички са добри.
  • 6 Никой

    6 5 Отговор
    Хммм странно, сивик и голф последни а пък само те се борят за топа сред хечовете на ринга. Малко нагласена работа

    Коментиран от #9

  • 7 Peugeot

    9 0 Отговор
    Изборът е далеч по-голям от тази бройка различни модели хечове. Ако ще ги съпоставят да добавят повече поне...
  • 8 Еколог

    15 0 Отговор

    До коментар #2 от "гощо":

    В права линия да ама иначе на завоите трябва бая да си му свикнал хахаха. Ето за какво говоря:

    https://www.youtube.com/watch?v=cpLzx9Z8Puw


    Иначе, това далеч не е най бързия хот хеч и след няколко месеца, като излезе това по-долу, ще ми е интересно тия от КарУоу дали ще ги дърпат:

    https://www.youtube.com/watch?v=WFze6NEgUk0

    Коментиран от #10, #15

  • 9 Чичу Ади

    8 12 Отговор

    До коментар #6 от "Никой":

    Ти правиш ли разлика между кола с предно и хот хеч 4х4. Вземи прочети кой за какво се бори и после коментирай.
    Иначе Алудито е нормално да се разправи с останалите. 2.5л с 20 к.с. горница спрямо Мергела и още толкова Нм. си е нещо. Ръчните кутии изобщо не ги броим в класацията. Както се вижда на клипа, на всяка смяна ги вкарват на ограничител и се губи страшно много. Конкретната гонка не казват коя кола с какви гуми е. При тези мощности от 300+ гумите са поне 30-40% от гонката. Освен това знаем, че тези предавания често са спонсорирани от различни производители за рекламата. Един подходящ диференциал за 1/4 миля може да донесе 0.5-1 секунда преднина. Много фактори има, не е всичко само до натискането на газта до ламарината.
  • 10 Чичу Ади

    4 10 Отговор

    До коментар #8 от "Еколог":

    Толкова ли си ограничен, че си се вързал на тоя клип с Пежото? Тоя с Аудито го опъна като ластик на първа и просто върна газта. Щом тока не можа на старта да помогне, значи ако Аудито беше продължил да натиска, до края ставаше за бинокъл работата. Каква е тая гонка на 50 метра. Застанали на къса права от писта.... Вижда се още, че Пежака е с камуфлажа. Демек клипът е с рекламна цел, гледайте какво се задава.... Ама нещо не можаха да ме убедят с актьорската игра....

    Коментиран от #11, #12

  • 11 Еколог

    7 0 Отговор

    До коментар #10 от "Чичу Ади":

    Не бе, пич, бие си го, със 100 конски сили повече е и теглото е горе долу същото :)
  • 12 Еколог

    9 0 Отговор

    До коментар #10 от "Чичу Ади":

    Не, извинявам се, Пежото е с около 100 200 кила по леко, зависи от ел-моторите отпред и отзад колко тежат. Един ел мотор за задните и един за предните колела :)
  • 13 Еколог

    8 0 Отговор
    Иначе, ще е много скъпо и аз лично бих предпочел пръстените пред лъвчето де. Но си го бие :)
  • 14 Говньо

    0 19 Отговор
    Аз ако карах Мерцедеса щях да ги "лапна" без проблем! Мерцедеса е шампион от формулата, а другите са много по зле! Все пак не са КОМУНЯШКИ КЕНЕФИ, ама отстъпват драстично на Мерцедеса!

    Коментиран от #16

  • 15 Петко

    4 7 Отговор

    До коментар #8 от "Еколог":

    Ти чуваш ли се кво говориш? Ти нормален ли си да сравняваш тва Пежо с хибридни двигателя дето са му половината мощност срещу Аудито или Мерцедеса? Ако бяха и трите с по 400 коня тогава можеше да ги сравняваш. Пежото е 500 коня - 270 коня ти е двигателя+още 230 коня от хибридните двигатели а Аудито е 400 коня и Мерцедеса е към 400 коня тей че няма смисъл да ги сравняваш

    Коментиран от #18, #19

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Honda

    5 5 Отговор
    Ako beshe po dulgo razstoqnieto hondata shte gi izqde vsichkite.Ne sluchaino e no1 v klasa si.Prosto e samo s predno i ne moje da zacepi tolkowa byrzo
  • 18 Еколог

    8 0 Отговор

    До коментар #15 от "Петко":

    Първо, пиша а не говоря, второ в един клас са, защо да не ги сравнявам. А ако говорим за директно сравнение, няма място дори, щото ауди хибриди нямат :D... А да имат един БЪЛГАРСКИ ХИБРИД на фирмена газова, или както те го наричат G-TRON... За разход няма смисъл да "говоря", въпреки че пежото е по икономично заради електричките. Приеми реалността и тя е, че Пежо винаги могат да направят кола, която да издухва спортните ви Аудита под път и през път, просто не са се насочили чак към такава мощ ами им е друга мисията като цяло. 1.6 бензин е двигателя и аудито пада... къде си виждал такова нещо и кога? Айде стига с тия пропаганди, щото и Ауди не бяха на такова високо ниво на което са сега преди няколко години... Пежо се издигат много напоследък с 2 поредни награди кола на годината и да ти кажа ли скоро може и да стигнат конкурентите от Фолксваген в класа си...

    Коментиран от #23

  • 19 Еколог

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Петко":

    Всъщност имат хибриди де, но не и с такава мощност.

    Коментиран от #20

  • 20 Чичу Ади

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Еколог":

    Ами прав си, не са им такива мощностите. Двойно по-големи са! Колкото до килата на Пежото, колко да тежат два електромотора и батериите за тях. Не повече от 300-400 кила. Дето викаш, смешна работа на фона на Аудито. С тея 230 ел. коня се изгуби на старта, после се вижда как Аудито спира. Е, бих се съгласил за истинноста на тоя клип, ако вместо Пежото с 500 коня, беше Пежака на Себ от Пайкс Пийк с 850к.с. и толкова килограми. То мина покрай вагена като бърз влак през малка гара. Това и на Too Fast Too Furious не можеш да го видиш. Онея дето карат коли с по 30-40 предавки и 1/4 миля я взимат за повече от минута. Те поне си казват, че снимат фантастика....
  • 21 Чичу Ади

    3 1 Отговор
    Направих си труда да изгледам няколко клипчета с това Пежо. Разгледах му и пълната спецификация.... Тая батерия от 3Кв/ч. ще го изкара точно за 400 метра и после ще влезе в режим на зареждане. Не е лоша количката, но нещо надценена ми се вижда. Все едно БМВ i8. Баварците поне са вкарали визия, за да накарат някой да се изръси едни огромни пари за спортен Приус. А това Пежо си е чисто 308 GTi за почти двойни пари. Щом те кефи, пожелавам ти да си го купиш някой ден.
  • 22 Татко ти

    4 1 Отговор
    Джапанките задобряли нещо.Тоя път прехваления Толуп Р е предпоследен.Има напредък значи.
  • 23 Пижо

    4 4 Отговор

    До коментар #18 от "Еколог":

    Какво я хвалите тази пропадналата марка?!? Карай си там ХДИ -то и си трай.
    Няма, повтарям няма толкова трошлива марка (барабар със Сутиена), с такива безумни "инженерни решения". Честно- собствениците са мазохисти, а на хората които се съгласят да ги ремонтират им свалям шапка, защото това са ужасно непригодни за ремонт боклуци. Тези след 2000-та година вадят от боклук по-голям боклук и това си е.
    Който иска да се сърди, който иска да бие минуси, който както иска да го приема... Боклуци са!

    п.п. И не, не карам ВАГ! Просто съм обективен, а ти определено не си (свали форумните очила)

    Коментиран от #24, #25, #26

  • 24 Гост

    3 2 Отговор

    До коментар #23 от "Пижо":

    Евала на теб ти си първия човек който казва че пежо е боклук
  • 25 Еколог

    2 0 Отговор

    До коментар #23 от "Пижо":

    Да, може да са малко претенциозни откъм поддръжка, но днешно време коя кола не е... па и бая боклуци трябва да са за да имат 2 поредни години кола на годината, направо кенефи, сигурно и комисията дето ги е избрала ще напишеш, че са боклуци, не се и съмнявам... 3686 ми е кода на кепчата по долу, и той е боклук предполагам...
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Еколог

    0 0 Отговор
    Не е отпуснал газта, гледай оборотомера на Аудито снимат го.