Пикап за любителите на екстремните пътешествия с името Вепрь NEXT представи Горковският автомобилен завод на изложението "Армия-2017" в гр. Кубинка, Московска област. Машината е базирана на камиона с двойно предаване ГАЗ-33088 Садко и повтаря формулата на легендарния Unimog на Mercedes-Benz.
Двойната кабина на всъдехода е от ГАЗель NEXT, но руснаците са добавили масивна предна броня с лебедка и разширителни пластмасови кори на калниците. Твърдо зацепеният преден мост, самоблокиращите диференциали на двата моста и понижаващата предавка са от ГАЗ-33088.
18-цоловите колела са обути във всъдеходни гуми, а налягането в тях може да се регулира пневматично. Клиренсът от 315 мм и късите надвеси позволяват на дългия 6 430 мм Вепрь NEXT да преодолява изключително трудни терени и водни бродове с дълбочина до 950 мм.
Под предния капак на пикапа работи турбодизел ЯМЗ-549 с мощност 149 к.с. и максимален въртящ момент 490 Нм. При пълно натоварване от 2.5 тона масата на Вепрь NEXT достига 6 850 кг.
От ГАЗ смятат, че техният аналог на Unimog би представлявал интерес за горски и ловни стопанства, нефтения и газов отрасъл, както и за приключения в дивата природа. Засега обаче Вепрь NEXT остава "опитен образец" и няма планове за серийно производство.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #16
09:59 23.08.2017
2 Ушев
10:02 23.08.2017
3 Ник
НО!
По отношение на проходимост, практиката показва, че возилата от старият СОЦ са поне 2 стъпки напред пред новите, модерни возила.
Който е ходил по ловните стопанства вижда само старите руски машини и разбира се тук там някоя "Прага". Други машини не оцеляват- особено новите, на които дори и полуоските са от алуминии. Да не говорим, че КАМАЗ е тотален хегемон при камионите в "Париж - Дакар"
Коментиран от #9
10:12 23.08.2017
4 гост
Коментиран от #7
10:20 23.08.2017
5 Гост
Коментиран от #8, #10
10:30 23.08.2017
6 Гост
10:30 23.08.2017
7 Петров
До коментар #4 от "гост":
Това е като да питаш баба си защо има различни гащи10:32 23.08.2017
8 Петров
До коментар #5 от "Гост":
Вярно е сигурно е добра машина ама отпреде е доста грозна !10:33 23.08.2017
9 ???????
До коментар #3 от "Ник":
Просто са евтинджос троле.Чувал ли си Тoyota,Mercedes,Land rover и тн.В богатите страни по ловните стопанства не ползват съветски машини бъди сигурен.10:36 23.08.2017
10 Ник
До коментар #5 от "Гост":
Вероятно защото са шовинисти и инати магарета. - Те винаги имат идеята и в повечето случаи мислят, че са най- великите. За някой работи - Да, за други са в дълбока заблудаКоментиран от #13
10:39 23.08.2017
11 Гост
Коментиран от #36
10:49 23.08.2017
12 Пазарен Либерализатор
"а налягането в тях може да се регулира пневматично." - като стигнах до това изречение и спрях да чета....
Коментиран от #15
10:54 23.08.2017
13 !!!!!!!
До коментар #10 от "Ник":
Отделно съветското автомобилостроене като тръгнеш още от 30-те год на мин.век е базарино само и единствено на копиране на американски,немски,италиански,японски модели със или в повечето случей без съгласието на производителите.Абе просто не могат и тва си еКоментиран от #14
10:58 23.08.2017
14 Random
До коментар #13 от "!!!!!!!":
Какво са копирали?Покажи ми един руски автомобил, който има еднакви дължина, широчина и междуосие с някой си американски.
И също и копиран двигател, като си толко умен.
Коментиран от #17, #18
11:11 23.08.2017
15 Random
До коментар #12 от "Пазарен Либерализатор":
Аре стига плю бе.Ходи си в хамериката при обратните, чернилките, мюсулманите и мексиканците като толкова си ги обичаш.
11:13 23.08.2017
16 Kcaniba
До коментар #1 от "гост":
Да дано запали,на една от снимките се вижда, че е отворена вратата без следи от разбиване,а това сие успех за руските коли!11:21 23.08.2017
17 ????????
До коментар #14 от "Random":
" Капиталистическото"ми ежедневие не ми оставя свободно време да се занимавам с шут като теб.Само малко жокерчета:первите Уаз=Jeep,Чайка=Сadillac,Жигули=Fiat.100% има и още.В безделното си ежедневие имаш предостатъчно време да се информираш за междуосия и там квото още те вълнувашеКоментиран от #20, #21, #22
11:29 23.08.2017
18 гост
До коментар #14 от "Random":
Бай Иване - ти ли си бе чиляк ? :)Коментиран от #24
11:38 23.08.2017
19 Филип Киркоров
11:39 23.08.2017
20 Random
До коментар #17 от "????????":
Абсолютни глупости си написал.12:09 23.08.2017
21 Ник
До коментар #17 от "????????":
Що бе ти какво произвеждаш?Ние щото сме гениални произвеждаме неграмотни общи работници, чистачки и домашни помощници . Капиталистическото му ежедневие.... - Ти да не си коня бе?
На него намирисваш?
12:10 23.08.2017
22 Random
До коментар #17 от "????????":
Ще си позволя да си копирам коментара от една друга статия:1)Комунистите са спъвали собствената си автомобилна индустрия като са заповядвали на инженерите да изкопирват ВИЗИЯТА на западните автомобили.
Пример: Москвич С-серия.
"в отраслевом министерстве в середине 1970-х годов было принято решение о том, что новое поколение советских автомобилей должно быть переднеприводным."
На АЗЛК были отправлены указания начать разработку переднеприводного автомобиля на основе иностранного аналога, в качестве которого настоятельно рекомендовали новейший французский хэтчбэк SIMCA-1308
Тоест не че не могат, не са искали един вид.
2)УЗАМ-412 не е копиран.
Справка:
№1-https://www.drive2.ru/b/654430/
№2-http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=3845872&sid=0d1b6b4956b28a8b44faa4f346bc1ea7
Забележете че дори в нашия бмв форум си пише истината.
3) Не са копирани шасита, двигатели и др. Само външен вид.
По-скоро са следвали тенденциите в света на автомобилостроенето по онова време.
Моделите за които си мислите че са изкопирани всъщност са с различни размери, междуосия и двигатели.
4)Жигули(ВАЗ 2101) не е 100% Фиат 124.
Имат над 800 разлики:
-Двигателите: Фиат-разпределителен вал в блока(OHV), Лада-разпределителен вал в главата(OHC).
Карбураторите са различни, Фиата е със Solex, Ладата е с подобие на Weber.
-Фиата е с динамо, Ладата е с алтернатор.
-Съединител: Фиат-жило, Лада-хидравлика
-Окачване: подсилено и повдигнато на Жигулата
Коментиран от #23
12:13 23.08.2017
23 Random
До коментар #22 от "Random":
Продължение:-Жигулата е направена от по-дебела стомана.
-Жигулата е барабани отзад. По онова време дисковете не са били това което са днес и не е било оправдано от гледна точка на цената.
Въпреки това, в това ревю казват че спирачките са по-добри от на фиата:
http://totalcarmagazine.com/classicandbeloved/2014/04/29/fiat_124_vs_lada_shiguli_1200/
Коментиран от #25
12:14 23.08.2017
24 бай Иван
До коментар #18 от "гост":
Не съм аз, ама съм му фен на Рандома12:20 23.08.2017
25 Kcaniba
До коментар #23 от "Random":
Та каква кола караш в момента...ще кажеш ли....Ако не е в противоречие с опорните точки....И не ти дърпат ушите !Коментиран от #26
12:58 23.08.2017
26 Random
До коментар #25 от "Kcaniba":
От какъв зор да ти казвам?Споко, не е гоуф или пасатор.
13:04 23.08.2017
27 Чудя се
Коментиран от #28
13:35 23.08.2017
28 Гост
До коментар #27 от "Чудя се":
0....13:46 23.08.2017
29 СЛАВА РОССИИ !
14:36 23.08.2017
30 Мммм
16:21 23.08.2017
31 Кракра
16:35 23.08.2017
32 ккк
Въпреки, че по-тъмното и разноцветното оконтурване с ламели на радиаторната решетка отпред силно "задъбва" предницата, а назад силуета и сякаш "олеква".
НО. Можем да твърдим, че тук наистина се касае за много-добър новаторски и съвременен пробив от гледна точка на руслото на по старите производствени практики и образци.
Особено съм очарован от данните за двигателя, габаритите, проходимостта и товароподемността.
Дано само добре да е помислено повече за разхода, шума и широчината в купето!
19:35 23.08.2017
33 boticha
19:49 23.08.2017
34 Helly
21:03 23.08.2017
35 незнайко
12:30 24.08.2017
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Руско,не мерси
18:26 27.09.2017