Last news in Fakti

23 Август, 2017 09:52 10 499 38

Unimog по руски

  • газ
Unimog по руски - 1

Пикап за любителите на екстремните пътешествия с името Вепрь NEXT представи Горковският автомобилен завод на изложението "Армия-2017" в гр. Кубинка, Московска област. Машината е базирана на камиона с двойно предаване ГАЗ-33088 Садко и повтаря формулата на легендарния Unimog на Mercedes-Benz.

Unimog по руски

Двойната кабина на всъдехода е от ГАЗель NEXT, но руснаците са добавили масивна предна броня с лебедка и разширителни пластмасови кори на калниците. Твърдо зацепеният преден мост, самоблокиращите диференциали на двата моста и понижаващата предавка са от ГАЗ-33088.

Unimog по руски

18-цоловите колела са обути във всъдеходни гуми, а налягането в тях може да се регулира пневматично. Клиренсът от 315 мм и късите надвеси позволяват на дългия 6 430 мм Вепрь NEXT да преодолява изключително трудни терени и водни бродове с дълбочина до 950 мм.

Unimog по руски

Под предния капак на пикапа работи турбодизел ЯМЗ-549 с мощност 149 к.с. и максимален въртящ момент 490 Нм. При пълно натоварване от 2.5 тона масата на Вепрь NEXT достига 6 850 кг.

Unimog по руски

От ГАЗ смятат, че техният аналог на Unimog би представлявал интерес за горски и ловни стопанства, нефтения и газов отрасъл, както и за приключения в дивата природа. Засега обаче Вепрь NEXT остава "опитен образец" и няма планове за серийно производство.

Unimog по руски

Unimog по руски

Unimog по руски

Unimog по руски


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    21 28 Отговор
    Ако и пали, няма грешка!

    Коментиран от #16

  • 2 Ушев

    16 26 Отговор
    Много народ ще се превъзбуди сега от тая прелест.Дано се остискат да не нацапат гащите.
  • 3 Ник

    38 12 Отговор
    Руснаците винаги са правили грозни коли! - Може би изключение прави "Чайката" от едно време...
    НО!
    По отношение на проходимост, практиката показва, че возилата от старият СОЦ са поне 2 стъпки напред пред новите, модерни возила.
    Който е ходил по ловните стопанства вижда само старите руски машини и разбира се тук там някоя "Прага". Други машини не оцеляват- особено новите, на които дори и полуоските са от алуминии. Да не говорим, че КАМАЗ е тотален хегемон при камионите в "Париж - Дакар"

    Коментиран от #9

  • 4 гост

    10 6 Отговор
    Защо са различни скоростните лостове на двете снимки :)

    Коментиран от #7

  • 5 Гост

    11 3 Отговор
    Аз съм фен на руската офроуд техника, но винаги съм се чудил на някой инженерни и дизайнерски решения. Ей този прототип сега например, ако го дадът на някои тунинг фенове, да пипнат малко дизайна отвън и интериора , ще стане много по привлекателно и красиво. Защо не го правят, не знам?!

    Коментиран от #8, #10

  • 6 Гост

    2 2 Отговор
    Аз съм фен на руската офроуд техника, но винаги съм се чудил на някой инженерни и дизайнерски решения. Ей този прототип сега например, ако го дадът на някои тунинг фенове, да пипнат малко дизайна отвън и интериора , ще стане много по привлекателно и красиво. Защо не го правят, не знам?!
  • 7 Петров

    5 2 Отговор

    До коментар #4 от "гост":

    Това е като да питаш баба си защо има различни гащи
  • 8 Петров

    3 6 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Вярно е сигурно е добра машина ама отпреде е доста грозна !
  • 9 ???????

    13 18 Отговор

    До коментар #3 от "Ник":

    Просто са евтинджос троле.Чувал ли си Тoyota,Mercedes,Land rover и тн.В богатите страни по ловните стопанства не ползват съветски машини бъди сигурен.
  • 10 Ник

    6 6 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Вероятно защото са шовинисти и инати магарета. - Те винаги имат идеята и в повечето случаи мислят, че са най- великите. За някой работи - Да, за други са в дълбока заблуда

    Коментиран от #13

  • 11 Гост

    14 22 Отговор
    Поредната доза руска пропаганда!! Това едно време не му ли викаха Виетнамка ??? Боклук гореше 50л на 100км Бензин градско!!! И сега ми го хвалите???

    Коментиран от #36

  • 12 Пазарен Либерализатор

    14 23 Отговор
    Унимог-а е с портални мостове, винтови пружини, гази вода до 120см. и т.н. Тази руска скрап е напудрена ГАЗ-ка, трошлив курник.

    "а налягането в тях може да се регулира пневматично." - като стигнах до това изречение и спрях да чета....

    Коментиран от #15

  • 13 !!!!!!!

    15 17 Отговор

    До коментар #10 от "Ник":

    Отделно съветското автомобилостроене като тръгнеш още от 30-те год на мин.век е базарино само и единствено на копиране на американски,немски,италиански,японски модели със или в повечето случей без съгласието на производителите.Абе просто не могат и тва си е

    Коментиран от #14

  • 14 Random

    17 9 Отговор

    До коментар #13 от "!!!!!!!":

    Какво са копирали?
    Покажи ми един руски автомобил, който има еднакви дължина, широчина и междуосие с някой си американски.
    И също и копиран двигател, като си толко умен.

    Коментиран от #17, #18

  • 15 Random

    20 8 Отговор

    До коментар #12 от "Пазарен Либерализатор":

    Аре стига плю бе.
    Ходи си в хамериката при обратните, чернилките, мюсулманите и мексиканците като толкова си ги обичаш.
  • 16 Kcaniba

    8 16 Отговор

    До коментар #1 от "гост":

    Да дано запали,на една от снимките се вижда, че е отворена вратата без следи от разбиване,а това сие успех за руските коли!
  • 17 ????????

    11 16 Отговор

    До коментар #14 от "Random":

    " Капиталистическото"ми ежедневие не ми оставя свободно време да се занимавам с шут като теб.Само малко жокерчета:первите Уаз=Jeep,Чайка=Сadillac,Жигули=Fiat.100% има и още.В безделното си ежедневие имаш предостатъчно време да се информираш за междуосия и там квото още те вълнуваше

    Коментиран от #20, #21, #22

  • 18 гост

    4 13 Отговор

    До коментар #14 от "Random":

    Бай Иване - ти ли си бе чиляк ? :)

    Коментиран от #24

  • 19 Филип Киркоров

    5 10 Отговор
    Най-хубаво ни се получават автомати, водка и гаубици.Друго не ни се отдава
  • 20 Random

    16 1 Отговор

    До коментар #17 от "????????":

    Абсолютни глупости си написал.
  • 21 Ник

    18 4 Отговор

    До коментар #17 от "????????":

    Що бе ти какво произвеждаш?
    Ние щото сме гениални произвеждаме неграмотни общи работници, чистачки и домашни помощници . Капиталистическото му ежедневие.... - Ти да не си коня бе?
    На него намирисваш?
  • 22 Random

    13 4 Отговор

    До коментар #17 от "????????":

    Ще си позволя да си копирам коментара от една друга статия:

    1)Комунистите са спъвали собствената си автомобилна индустрия като са заповядвали на инженерите да изкопирват ВИЗИЯТА на западните автомобили.
    Пример: Москвич С-серия.
    "в отраслевом министерстве в середине 1970-х годов было принято решение о том, что новое поколение советских автомобилей должно быть переднеприводным."

    На АЗЛК были отправлены указания начать разработку переднеприводного автомобиля на основе иностранного аналога, в качестве которого настоятельно рекомендовали новейший французский хэтчбэк SIMCA-1308

    Тоест не че не могат, не са искали един вид.

    2)УЗАМ-412 не е копиран.
    Справка:
    №1-https://www.drive2.ru/b/654430/
    №2-http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=3845872&sid=0d1b6b4956b28a8b44faa4f346bc1ea7
    Забележете че дори в нашия бмв форум си пише истината.

    3) Не са копирани шасита, двигатели и др. Само външен вид.
    По-скоро са следвали тенденциите в света на автомобилостроенето по онова време.
    Моделите за които си мислите че са изкопирани всъщност са с различни размери, междуосия и двигатели.

    4)Жигули(ВАЗ 2101) не е 100% Фиат 124.
    Имат над 800 разлики:
    -Двигателите: Фиат-разпределителен вал в блока(OHV), Лада-разпределителен вал в главата(OHC).
    Карбураторите са различни, Фиата е със Solex, Ладата е с подобие на Weber.
    -Фиата е с динамо, Ладата е с алтернатор.
    -Съединител: Фиат-жило, Лада-хидравлика
    -Окачване: подсилено и повдигнато на Жигулата

    Коментиран от #23

  • 23 Random

    17 5 Отговор

    До коментар #22 от "Random":

    Продължение:
    -Жигулата е направена от по-дебела стомана.
    -Жигулата е барабани отзад. По онова време дисковете не са били това което са днес и не е било оправдано от гледна точка на цената.
    Въпреки това, в това ревю казват че спирачките са по-добри от на фиата:
    http://totalcarmagazine.com/classicandbeloved/2014/04/29/fiat_124_vs_lada_shiguli_1200/

    Коментиран от #25

  • 24 бай Иван

    6 2 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Не съм аз, ама съм му фен на Рандома
  • 25 Kcaniba

    7 7 Отговор

    До коментар #23 от "Random":

    Та каква кола караш в момента...ще кажеш ли....Ако не е в противоречие с опорните точки....И не ти дърпат ушите !

    Коментиран от #26

  • 26 Random

    12 3 Отговор

    До коментар #25 от "Kcaniba":

    От какъв зор да ти казвам?
    Споко, не е гоуф или пасатор.
  • 27 Чудя се

    7 11 Отговор
    Абе някой знае ли колко и как им плащат на тука има едни двама-трима дет нон стоп ежедневно възхваляват СССР.Интересно ми е,сериозно питам.

    Коментиран от #28

  • 28 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #27 от "Чудя се":

    0....
  • 29 СЛАВА РОССИИ !

    8 5 Отговор
    Ще се изправи РУСИЯ В ПЪЛЕН РЪСТ КОГАТО ОТХВЪРЛИ ПОЗОРНАТА СИ ЗАВИСИМОСТ НА КОЛОНИЯ НА САЩ ОТ 1991ва г. Днес 75% от парите на Олигарсите саофшорни, т.е. В САЩ ИЛИ АНГЛИЯ. ВЕДНЪЖ ДА СЕ ОСВОБОДИ РУСИЯ И ТОГАЗ ДРУГА ПЕСЕН ЩЕ ЗАПЕЕ ЦЯЛ СВЯТ. ДНЕС САЩ СЕ ИЗДЕВАВА НА НАД НЕЯ , НО СЕ УСЕЩА ЧЕ РУСИЯ НЕ Е ПО СИЛИТЕ ИМ ДОРИ И КАТО КОЛОНИЯ. СЛАВА И СВОБОДА ЗА РУСИЯ А ПОСЛЕ И ЗА БЪЛГАРИЯ. И ДА ВИДИМ КОЛКО Е ФЕНОМЕН БОЙКО, ДОМУЗЧИЕВ, ПЕЕВСКИ И ДР ЛЕСНАЛИ БИСЕРИ ИЗЛЕЗЛИ КАТО ВЪШКИ НА ЧЕЛОТО.
  • 30 Мммм

    10 5 Отговор
    До ???? и други които плюят по руската техника. Та за копирането да ти кажа че американският "джип" го копират други привърженици на Америка, но не и руснаците,по това време те си произвеждат ГАЗ 67 и 67Б ,а той няма нищо общо с американският "джип", що се отнася до други то вземат само външният вид и го преправят за суровите руски условия, поради тази причина ФИАТ 124 при изпитанията се е оказал доста ненадежден за руските условия и му се правят подобрения и нови разработки. Нека не ме разбира някой погрешно, че извисявам автомобилите им за граждански цели на пиадестал, но машините за трудни и тежки терени какъвто е модела на ГАЗ представен по-горе са наистина на върха. По ловните стопанства в богатите страни не се използват руски високопроходими машини просто защото нямат такива терени каквито има в Русия и по нашите ловни стопанства. На Запад всяко излизане от асфалтираният път го водят за оффроуд, а той е по-хубав от нашите междуселски пътища,та в този смисъл и СУВ само с предно може да им свърши работа в ловното стопанство. Повече четете и по-малко плюйте,защото както го е казал народа"за всеки влак си има пътници"
  • 31 Кракра

    11 18 Отговор
    Минал е покрай унимога тоя руски боклук...
  • 32 ккк

    8 0 Отговор
    За мен лично тук всъщност се проявяват доста съвременни и новаторски дизайнерски щрихи. Доста добри.

    Въпреки, че по-тъмното и разноцветното оконтурване с ламели на радиаторната решетка отпред силно "задъбва" предницата, а назад силуета и сякаш "олеква".

    НО. Можем да твърдим, че тук наистина се касае за много-добър новаторски и съвременен пробив от гледна точка на руслото на по старите производствени практики и образци.

    Особено съм очарован от данните за двигателя, габаритите, проходимостта и товароподемността.

    Дано само добре да е помислено повече за разхода, шума и широчината в купето!
  • 33 boticha

    16 0 Отговор
    Приятели,защо машина ,която ще върши мооого трудна работа трябва да бъде красива,защо трябва да бъде и скъпа,в гората и в реката красота не трябва трябва здравина и сигурност а това чудо го има в изобилие.Ако искате нещо руско и Кра сиво идете в Ермитажа или огледайте обяви за заоизнанства с руски девойки(жени)
  • 34 Helly

    4 6 Отговор
    Пореден прототип. Повечето от тях никога не стигат до серийното производство. Или ако стигнат, по някаква случайност, цените не отговарят на качеството. На руснаците им е необходимо да изкарват такива неща от време на време. Зощо им се връзвате, дори спорите?
  • 35 незнайко

    6 1 Отговор
    Когато решат могат . Сами виждате резултата.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Руско,не мерси

    0 0 Отговор
    Никога