11 Септември, 2017 13:04 6 763 68

И Китай забранява двигателя с вътрешно горене

  • двигател с вътрешно горене-
  • китай-
  • забрана

Властите в Китайската народна република обсъждат възможностите за въвеждане на график за поетапна пълна забрана за продажбите на бензинови и дизелови автомобили. Мярката ще бъде предприета в опит да бъдат насърчени производителите да разработват електромобили за най-големия пазар в света, става ясно от изявление на заместник-министъра на промишлеността и информационните технологии Син Гуобин.

"Някои държави вече определиха крайни срокове, в които да бъдат преустановени продажбите на автомобили с ДВГ. Вече проучваме въпроса, за да можем също да съставим конкретен график. Мерките, които ще предприемем, ще доведат до дълбоки промени в развитието на нашето автомобилостроене", заявява Син Гуобин.

Миналата година в Китай са продадени 28 млн. нови автомобили, което е около 30% от световното производство (93 000 000). Страната е и лидер по брой на возилата с електрическо и комбинирано задвижване. В Поднебесната вече има над 800 000 електромобили и 200 000 хибриди.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дизелар

    2 18 Отговор
    ХаХа сега нека да видим притежателите на бензинови коли дето злорадстваха за дизела дали ще бъдат със същият ентусиазъм. Все пак става въпрос за тяхното здраве нека да бъдем солидарни :).
  • 2 Марио

    11 12 Отговор
    Е сега пък и бензина ще забранявате.Няма как да стане тая работа.Аз електричка няма да си купя каквото ще да става,просто защото са непрактични ш неудобни за употреба.Нека всички които мислят като мен си карат дизел и бензин и да не купуват електромобили пък да видим като не им се продава нищо дали няма да върнат бензиновите и дизеловите

    Коментиран от #5, #18

  • 3 Хаджи Папурко

    9 6 Отговор
    До № 2 - Марио.
    Бедни ми, бедни Марио. Има един разказ на Н. Хайтов- 'Когато светът си събуваше потурите', не е лошо да го прочетеш.

    Коментиран от #4

  • 4 Марио

    10 9 Отговор

    До коментар #3 от "Хаджи Папурко":

    Ти или ки на под 10 годинки и те карат в училище да го четеш или си на 89+ И нямаш книжка но коментираш.Всички коли от премиум клас са с бензинов или дизелов двигател.Само тези от нисък клас почнаха и на ток да ги правят.Електромобилите са си непрактични и никой не може да каже обратното.
  • 5 G30

    8 5 Отговор

    До коментар #2 от "Марио":

    съгласен съм.апък не си ли е да вади звук,да ръмжи.има достатъчно нефт,за още поне 50 години,няма смисъл от електрички.Global proved oil reserves in 2016 rose by 15 billion barrels (0.9%) to 1707 billion barrels, which would be sufficient to meet 50.6 years of global production at 2016 levels
  • 6 дивака

    4 3 Отговор
    то ще е пълно на станциите за зареждане с ток - и после .............
  • 7 А сега де?

    7 13 Отговор
    Разбира се че няма да забранят двигателите с вътрешно горене у нас и в Европа. Просто ще сложат акциз 3~4 лв на литър гориво, а ние ще си плащаме и ще си караме. Нали сме баровци!
    Щом искаме да бръмчим и да пушим, кеф цена няма!

    Който иска, нека си кара тихичко като мишка!
    Тогава ще си проличи Кои сме баровците! Голяма работа, че щял да иде до морето за 20 лв. Хайде да извади 200 лв за гориво като се прави на отворен и кара електромобил!

    Голяма работа, че разни бабички и дедовци ще ми взимат старта на всеки светофар. Важното е че аз ще бръмчи ще пуша повече, а те не могат! И който не признава, че в бръмченето и пушенето е тръпката, значи не разбира нищо, повтарям НИЩО от автомобили!

    Коментиран от #9, #11, #16

  • 8 Дизелар

    6 4 Отговор
    А ти знаеш ли колко е приходът на една малка България само от акциз на горивата??
    А знаеш ли какво ще стане с България ако утре акцизът е 0 понеже няма горива(ВСИЧКО Е НА ТОК)?
    А знаеш ли колко е цената на бензина без акциз и колко ще струва тока ако му сложат акциз?

    Иначе за шума и вибрациите и аз не го разбирам 0 шум, 0 вибрации и 0 емисии е това към което всеки производител трябва да се цели.

    Коментиран от #15

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 проблем

    10 6 Отговор
    И СЯ?Какво ще правят немците,като правят само тракащи замърсяващи дизели?

    Коментиран от #17

  • 11 Makaveli

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "А сега де?":

    За бръмченето си прав,ама за пушека не си! Никой не иска да му пуши колата!

    Коментиран от #13

  • 12 Еколог

    0 1 Отговор
    Явно са намерили начин да ги внасят в бг..
  • 13 Марио

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "Makaveli":

    Еми като караш от нормална до хубава кола (колата ти не е дръгел)Не пушат
  • 14 4140

    4 4 Отговор
    Дизелът цапа повече, ФАКТ!
    Особено `високият клас` трошки с избушени ДПФ-и и безкраен пробег, които гъзетата карат в БГ..
    Ааа и ремап за престиж..

    Коментиран от #34

  • 15 гост

    6 6 Отговор

    До коментар #8 от "Дизелар":

    Ама "големи" икономисти сте се навъдили все "загрижени" за бюджета ! А ти знаеш ли малка България КОЛКО плаща за внос и преработка на петрол , щото това също заминава директно в Русия , Лукойл за над 20 г не е платил 1 стотинка данък печалба ??!! И ако тези пари оставаха в България и се въртяха в икономиката , дали няма да генерират повече данъци от любимия ти "акциз" , а ?? Риторичен въпрос естествено , ама русконадупените много обичат да тикат "акциза" в очите на хората , видиш ли коооолко много се плащало ! А тоя ток дето ще се произведе за да го замести и ще се произведе в БЪЛГАРИЯ , дали няма и той да генерира два пъти повече приходи за бюджета , а ? И това са неудобни въпроси , важното е да ревем , че без петрол не може , нали ?

    Коментиран от #21

  • 16 гост

    3 5 Отговор

    До коментар #7 от "А сега де?":

    Ооо да , изобщо няма да го забранят в Европа . Само в Англия , Франция , Холандия и всички скандинавски страни ВЕЧЕ обявиха , че ги забраняват , а в Германия ще стане до края на годината , щото имат избори тоя месец . А пък Италия и Испания какво ще направят според теб , ще кажат на гражданите си , че НЕ МОГАТ да напускат страната с петролен автомобил , щото в "комшиите" е забранен , а през морето ще му е трудничко или и те ще забранят ДВГ като тях ??? Ееех мечти , мечти и пуберски разсъждения ! А пък , че само с 30% да паднат продажбите на ДВГ и всички производители ще излязат на ЗАГУБА или ще трчбва да вдигнат цените ДВОЙНО и това няма да стане , нали ?? Те заради такива като тебе ще работят без пари , за да "бръмчиш" !
  • 17 гост

    3 7 Отговор

    До коментар #10 от "проблем":

    Всички "немци" вече обявиха , че минават на ток и то до 4-5 години максимум , да не си спал та не си чул ? Е , без Тесла нямаше да стане толкова бързо , ама важното е , че вече всички почнаха "да влизат в час "
  • 18 гост

    4 5 Отговор

    До коментар #2 от "Марио":

    Оуууу , край , сега вече всички производители умряха от страх !!! Щом ти и "съмишлениците" ти няма да им купувате "електричките " , край ! И ти ще казваш на цял Китай и Индия (щото те преди Китай даже ще ги забраняват) какво да НЕ забраняват ! А пък като спрат и продажбата на бензин и дизел , ще караш на олио и ракия , нали? Само остана един проблем , освен дето ще караш само в двора на село , кой ще ти достави "консумативи" за барутника , като всички "резервни части" ще заминат за скрап в момента в който влезе забраната ???

    Коментиран от #20, #33

  • 19 G30

    4 6 Отговор
    дъно в българия скоро да няма такива забрани.може да дишаме мръсен въздух,но поне ще изпитваме удоволствие от шофирането
  • 20 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Леко да не се подмокриш! Такива "новини", с лопата да ги ринеш. Само, че в статията пише съвсем друго: "Публикувано във факти.бг: Властите в Китайската народна република обсъждат възможностите за въвеждане на график за поетапна пълна забрана за продажбите на бензинови и дизелови автомобили."
    Обмислят и налагат са две съвсем различни неща!
    Чакам с нетърпение да влязат в сила всичките малоумни забрани, да им гледам сеира на всички еврогейски "далновидници". Ще стане страшно мазало, както с емигрантите!
  • 21 Дизелар

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "гост":

    Гост понякога си много забавен. Еми и сега има ДДС за горивата и о изненада след ДДС има и акциз!!!!Бъди сигурен че особенно на държавно ниво пари няма как да се изгубят ако приходите от акциз на горивата станат 0 то те ще дойдат от акциза на тока. Ако приходите за данък на ДВГ коли станат 0 то те ще дойдат от данъка на Ел. колите и т.н.
    Аз също харесвам ел. колите, но ме дразни агресията и силовото налагане на нещо без всякакви пазарни принципи, нестигат една торба субсидии ами и накрая пак като не е рентабилно се стига до краината мярка, ЗАБРАНА.
    И още:
    1.Да света няма да свърши без петрол това е абсолютно сигурно(както и без ел. коли).
    2.Петролът няма да свърши близките 100 години бъди сигурен.
    3.Петрол може да се купува не само от Русия ти незнаеше ли това?
    4.Дизел може да се прави не само от петрол а това знаеше ли.
  • 22 А сега де?

    5 4 Отговор
    Ще ми се да ви видя физиономиите след четири-пет години, когато се очаква цените на електромобилите и автомобилите с ДВГ да се изравнят без субсидии. Да видим тогава кой ще иска да си купи автомобил с ДВГ и да му плаща горивото И консумативите, също така да го изхвърли след 400- 500 хиляди километра, тъкмо когато един електромобил е започнал да се разработва.

    Целта на тези забрани не е да се наложат силово електромобилите, а да се накарат автомобилните производители да започнат да ги произвеждат. Нещо което те Никога не биха направили доброволно, защото ще им секнат печалбите от консумативи и сервизна дейност.

    Коментиран от #23

  • 23 Гост

    4 8 Отговор

    До коментар #22 от "А сега де?":

    И защо трябва да се налагат електромобили бе г-н диктатор?
    Ей такива заблудени като теб, най-много ги мразя!
    Ти ли ми плащат разходите по ДВГ, че ще ми налагаш какво да карам?
    Само невежа може да вярва в тъпотиите, че ако всички коли станат електрически, то токът ще е на същата цена, няма да има данъци и ще се паркира безплатно!
    А това с екологията е долна и престъпна лъжа! Факт е, че най-екологично е газта, но и аз не карам на газ, защото няма смисъл да си развалям колата след като никой няма да го оцени!

    Коментиран от #24, #28

  • 24 ХАХАХА

    6 4 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    и аз такива симуланти на интелект и разсъждения като тебе най-обичам!
    Да не си развалял скъпоценната барака, щото никой нямало да оцени (видиш ли!) тая огромна саможертва (ейй като опълченец на Шипка деа!), бълва ли бълва отрови и никой не го подвежда под отговорност.

    Престъпна лъжа викаш.. Ми да те заключа замалко в един гараж с ТВОЯ работещ автомобил и само ще ми отговаряш отвътре с почуквания:
    "Смърди!" - 1 почукване
    "Пусни ме, моля те, сбърках!" - 2 почуквания
    "Умирааам!" - 3 почуквания

    Коментиран от #26

  • 25 Vasik Atanasova

    0 2 Отговор
    СТРАШЕН СМОГ Е ТОВА
    НА СНИМКАТА
  • 26 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #24 от "ХАХАХА":

    Точно ти ли, който пишеш постоянно с различни никове, ти ли ще ми говориш за интелект и разсъждения?
    Толкова си елементарен, че говориш наизуст, защото друго не може да роди мозък! Колата ми е напълно в норми и с катализатори!
    И това с гаража е толкова идиотско сравнение, че едва ли има смисъл да се коментира. Все едно да те карам да ядеш батерия или да ти изпържа мозъка с електромагнитното поле на електромотори с мощност 100 kW!
    Аман от прости хора! Ще налагал забрани, неук комплексар!
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 А сега де?

    2 2 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    Никой не мисли да ти забрани да използваш пушещия си автомобил. Някъде да си прочел подобна глупост?
    Просто от някоя година нататък, ще е забранено да се продават НОВИ автомобили с ДВГ. Кое от написаното не можа да разбереш:

    "Целта на тези забрани не е да се наложат силово електромобилите, а да се накарат автомобилните производители да започнат да ги произвеждат. Нещо което те Никога не биха направили доброволно, защото ще им секнат печалбите от консумативи и сервизна дейност."

    Автомобилните корпорации много добре знаят, че ако започнат да продават електромобили, НО ПЪЛНОЦЕННИ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ, а не залъгалките, които нарочно правиха грозни и с малък пробег, то никой няма да им купува пушещите тракалници.

    Живото доказателство е Тесла Модел3. Половин милион желаещи чакат да им се произведат електромобилите, но няма кой да ги произведе. Сигурен съм, че тези които обвинявате за идолопоклонници на Елън Мъск, дори не биха си помислили за Тесла, ако любимата им марка, какъв автомобил карат в момента, предлагаше електромобил с параметрите на модел 3.

    Не разбирам защо доброволно държите да плащате по-голяма цена за нов автомобил с ДВГ, а след това да плащате по-висока цена за гориво за изминат километър, а на всичко това отгоре, да плащате и за допълнителни консумативи и да си губите време по сервизите за да ги сменяте. Егати робското мислене!
    Забелязахте ли че и дума не отворих за Екология, защото това е другата тема, но надали ви интересува че тро

    Коментиран от #29

  • 29 Дизелар

    2 1 Отговор

    До коментар #28 от "А сега де?":

    Аз пък не разбирам защо ти трябва да ми казваш какво е по-добро за мен да не си майка ми или някакъв ангел спасител пратен на замята?

    Освен това не разбирам защо трябва да налагаш със СИЛА нещо на даден производител мислех че това се случва само по време на ВОЙНА?

    Има достатъчно желаещи производители за ел. коли и много критични потребители(изключвам безнадежните фенове) така че дай ми по-добра оферта и печелиш. 35000 за кола която изминава 250 км с едно зареждане 2 часа с по-ниско от базовото оборудване без никакви сервизи в България и инфраструктура НЕ МЕРСИ.

    Коментиран от #30

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 А сега де?

    0 0 Отговор
    Че нали и аз точно затова ти говоря! Към този момент няма пълноценен електромобил на прилична цена. Не знам какви са ти критериите, но аз бих си купил електромобила за не повече от 15 хиляди евро и не по-малко от 500 километра пробег. С тези темпове моя автомобил ще бъде произведен след пет-шест години, при добра конкуренция между производителите.
    Ти лично, ако дотогава има изградена зарядна структура, не би ли предпочел електромобил, пред автомобил с ДВГ който струва 20000 евро, но може да изминава 1000 километра с един резервоар.

    Относно времето на зареждане, То зависи от мощността на зарядното. Без никакви последствия всяка батерия може да се зарежда за 40 минути до 80% от капацитета и. Ако е предвидено активно охлаждане, може и по-бързо.
  • 32 Дизелар

    0 0 Отговор
    Стискаме си ръцете че пазарът трябва да отрегулира нещата. Повечето хоре не обичат шумът, вибрациите, пушекът и т.н. обичат да им е конфортно и спокоино. Обаче най-важното е да се чувстват сигурни!!!
    И друг го беше казал ако за ремонт ще чакам 2 месеца понеже няма кой да я ремонтира, ако за зареждане ще чакам 1 час мин, ако ще се притеснявам кога да я зареждам за да не надхвърля циклите и т.н. тогава ще се замисля. Нека да има конкуренция, в такава среда няма сила на този свят която да спре прогресът.
  • 33 Марио

    4 0 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    Иди се застреляй.Да щом имам пари да си позволя да купя дадена кола имам право да избера двигателя.И естествено няма да взема електпичка.Всички,които карат бързо,които карат хубава кола(нова или до 6-7г)ще ме разберат.Всички,които натискат а не се влачат също.Тези които пътуват дълги разстояния също знаят,че електричките са боклук и няма да си купят електромобили.Просто на ток е адски неудобно и непрактично.А размерите на електромобилите просто не искам да ги коментирам.Те са само за жени и до бая дребнички и за градско каряне.Не са сигурни,защото яко те удари някой камион нищо няма да остане от електромобила.В багажника няма място за нищо дори и за един пазар в billa/kaufland.Само теслата става за нещо,но и тя е непрактична защото през има няма 200-300 км трябва да зареждаш.Но зареждането не е както при нормалните коли трябва да зареждам 30-40 минути.А ако бързам???🤣🤣😂😂🤣Електричките са непрактични и нямат бъсеще.Съветвам който мисли като мен (много хора мислят включително хората които са си купили скоро нова кола)Да не си взима никога ел.мобил.

    Коментиран от #36

  • 34 Марио

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "4140":

    Не си прав.Най-много цапат дизеловите трошки от преди 2003 година.

    Коментиран от #38

  • 35 Реалист

    0 2 Отговор
    Мили колеги ,защо влизате в излищни спорове.Първо факт е , че нищо не зависи от нас.Всичкото е политика и интереси.После след като и аз съм водил този разговор с мои приятели които не осъзнават ,че по един или друг начин прогресът се случва и не може да бъде спрян.Тези разговори са водени срещу парният двигател, след това срещу двигателите с вътрешногорене.Но историята показва ,че по един или друг начин нещата се случват.Проблемът с ел.автомобилите е единствено ,че трябва да се произведе достатъчно електричество за да се захранят и в момента би имало недостиг ако всички преминем на ток.Но за предимствата не трябва да се спори.Както всички и аз харесвам тръпката под капака ми да реве 5 литра V8.Но вижте как една Тесла която е първо-второ поколение електроавтомобил бие 5-6 пъти по-силни бензини.Притова е голям 5 местен седан а не двуврата лагерна количка.При положение ,че имаш 750 коня автомобил който ускорява за 2.3 секунди до 100 и изминава 500+ километра, замислете се при условия на конкуренция какви ще са показателите след 10 години.За справка вижте един телефон от преди 10 години и днес.Смятам че тогава пробега ще е над 1000 километра времето за зареждане под 30 минути и мрежата за зареждане ще става все по-гъста.Тези автомобили са доказано по сигурни при сблъсък ,по удобни за шофиране и като цяло харесва ли ни или не това даже не е бъдещето а настоящето.Цените им дори в момента са еквивалентни на нормалните коли.Тесла модел S е горе долуколкото еквива
  • 36 Реалист

    1 3 Отговор

    До коментар #33 от "Марио":

    Теслата е с два багажника, голяма е колкото Е класа , направи рекорд на краш тестовете първата с над 5 звезди от пет възможни щото нямаш двигател който да влезе в купето при удар и гориво което да се запали, всичкото тегло на автомобила е свалено в пода което го прави по стабилен.Обмислят варианти за бързо сваляне и слагане на батерии както оставяш празната бутилка за битова газ и взимаш другата ако стане ще бъдеш със заредени батерии за 5 минути .И вярвай до 5-6 години най-много пробега ще е над 1000 км Така че всичките ти доводи са на човек говорещ на изуст а не на такъв който е прочел и се е ограмотил преди да дава мнение.Типично за нашия манталитет, никой от нищо си няма хабер но всеки се напъва

    Коментиран от #37, #46

  • 37 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #36 от "Реалист":

    Аз като гледам твоите доводи, жална ни майка! Точно ти да пишеш за четене и ограмотяване, е доста гротескно, след като се опитваш да изкараш електромобилите по-нова технология от ДВГ! Ами не са, по-стари са с половин век.
    И по-безопасни не са - процентно е голяма вероятността от самозапалване на батерията при катастрофа. Може да потърсиш в нета!
    А ти си вярвай колко си осведомен!

    Коментиран от #39

  • 38 Е и

    0 1 Отговор

    До коментар #34 от "Марио":

    Колелото на историята....Конете са били "двигател" 7-8 000 години
  • 39 Да, ама не!

    2 2 Отговор

    До коментар #37 от "Гост":

    "Точно ти да пишеш за четене и ограмотяване, е доста гротескно, след като се опитваш да изкараш електромобилите по-нова технология от ДВГ! Ами не са, по-стари са с половин век."

    Примерът ти е изключително нелеп! Фотоапарати, видеокамери, компютри, монитори, touch display, радиовълни, телефони, часовници, будилници и т.н. е имало от десетки и стотици години, това означава ли че смартфоните са стара технология?

    Електромотори е имало да, но пълноценните батерии ще се произведат след 5 години. Така че на практика както всички забелязваме, електромобилите все още имат недостатъци заради батериите. Единствено и само заради батериите.

    Колкото е по-голяма конкуренцията при батериите, толкова по-скоро ще има електромобили, които по нищо да не отстъпват на автомобилите с ДВГ, включително по пробег и време за зареждане. Именно това целят тези регулации на Държавно ниво. Увеличаване на конкуренцията и даване шанс на тази технология. Ако питат автопроизводителите, те ще предпочитат да си произвеждат ДВГ с голяма печалба и да продават консумативи ,резервни части и предлагат сервизна дейност с големи надценки. Електромобилите въобще, ама въобще не са им по вкуса и се опитват да манипулират общественото мнение, като гледам доста успешно!

    За да навлязат електромобилите масово на пазара обаче, по напълно пазарни принципи, е необходимо цената на автомобилите с ДВГ и електромобилите да се изравни. Тогава хората ще ги предпочитат въпреки недостатъците им, защото

    Коментиран от #41

  • 40 Продължение

    0 3 Отговор
    За да навлязат електромобилите масово на пазара обаче, по напълно пазарни принципи, е необходимо цената на автомобилите с ДВГ и електромобилите да се изравни. Тогава хората ще ги предпочитат въпреки недостатъците им, защото ще има икономически смисъл. Конкуренцията ще се погрижи и за това. Особено фирмите които не произвеждат автомобили с ДВГ, а само електромобили.
  • 41 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #39 от "Да, ама не!":

    Едно си баба знае, едно си бае! Що за глупост е да сравниш съвършено нов продукт като смартфона, с такъв който няма никаква промяна, освен развитието само на един компонент. Ако утре направят така, че ДВГ да гори водород, няма ли да е ДВГ?
    Изначалния въпрос е защо трябва да се налага електромобила?
    Всичките поддръжници на електромобила разчитате едва ли не на божията помощ и вярвате сляпо, колко щели да станат съвършени батериите, без дори да има признаци, че някой е измислил такава батерия!
    Защо??? Защо??? Защо???
    И аз нямам нищо против електромобилите, но налагането им на пазара и на производителите, е екофашизъм! Да не би някой да е наложил на пазара парната машина или да е наложил автомобила?
    Това ако е регулация, здраве му кажи!
    Пък сляпото уповаване и вяра, че електромобилите нямат никаква поддръжка и консумативи, показва пълната липса на инженерни познания и плямпане наизуст.
    Не се прави, че не си прочел и за безопасността и за вредното влияние на силното електромагнитно поле върху човешкия организъм!
    Това са големите минуси, не пробегът!!!

    Коментиран от #42

  • 42 А сега де?

    1 3 Отговор

    До коментар #41 от "Гост":

    Ако знаеш колко си смешен само! Ама ако знаеш колко се излагаш докато пишеш! Прочети тази статия и пак кажи нещо за сигурността на електромобилите!

    https://m.fakti.bg/technozone/74858-tesla-model-s-stana-nai-bezopasnata-kola-v-sveta


    Американското управление по пътна безопасност (NHTSA) проведе серия от краш тестове на Tesla Model S, резултатите от които го сочат за най-безопасния сериен автомобил в света. Парадоксално калифорнийският електромобил събира повече точки от изпитанията от максималния бал по скалата на NHTSA.

    Управлението присъжда на Model S оценка от 5.4 при максимално възможни 5 точки. Експертите обясняват странното несъответствие с факта, че абсолютно всяка част от електромобила не просто покрива максимума на стандартите за безопасност, а далеч надхвърля днешните норми за сигурност заради самата концепция на возилото.

    Коментиран от #45

  • 43 гост

    0 2 Отговор
    Но поради нетърпимото замърсяване в големите китайски градове, Китай за момента се оказва водещ пазар (и водещ производител) за електрически автомобили и електрически автобуси. Докато на много места електрическият автомобил е избор, в Китай е необходимост – съответно делът на електрическите автомобили расте и ще расте бързо. Китай, обаче, е най-големият пазар на автомобили в света и в голяма степен е контролиран от западните производители (Фолксваген е номер едно). За да запазят водачеството си, те ще трябва сериозно да инвестират в електрически автомобили. А това ще има глобални измерения.
    http://3e-news.net/%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D0%B8/%D0%B3%D0%B5%D0%BE%D1%80%D0%B3%D0%B8-%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%B5%D0%BB%D0%BE%D0%B2-%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%BD%D0%B0-%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%8E%D1%86%D0%B8%D1%8F_56516

    Коментиран от #44

  • 44 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #43 от "гост":

    http://3e-news.net/технологии/георги-ангелов-елктрическата-автомобилна-револция_56516
  • 45 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #42 от "А сега де?":

    Ако аз съм смешен, то ти трябва да си свръх жалък!
    Гледай и мълчи, когато фактите говорят:
    https://www.google.bg/search?q=tesla+burn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjpzaTLqqDWAhXI6xQKHeVqA9kQ_AUICigB&biw=1920&bih=950
    Явно мозъчето ти е толкова микроскопично, че не може да напише в Google "Tesla burn" и избере "изображения", за да види какво става с батерията при РЕАЛНА катастрофа! Батерията тествана ли е в измислените ти тестове на NHTSA, а г-н наглец?
    Смешен съм бил - боже колко прости, ограничени и нагли хора има по света!

    Коментиран от #50

  • 46 Марио

    2 1 Отговор

    До коментар #36 от "Реалист":

    Защо да са на чонек говорещ на изуст
    Аз за тези пари(даже по-малкоч вместо tesla ще си взема новият passat,или Mercedes c-class а ако искам да съм по-скромен може новата vw jetta.Горе долу са като теслата.Ил3 пък ако не е чисто нова кола може s-class или някой малко карана Mercedes E-class.Всички ще ми излезнат по-евтино и смятам,Че не отстъпват по много работи даже по нищо.

    Коментиран от #47

  • 47 гост

    1 2 Отговор

    До коментар #46 от "Марио":

    Продължаваш да не схващаш , а ? Ще си купиш това , което се предлага от производителя или някой друг си е купил преди това ! А производителя може да предложи това което си мислиш , че ти харесва , на тази цена заради бройките които би продал . Ако тези бройки спаднат само с 15-20 % , той вече НЯМА да ти предлага тази цена , а МНООГО по-висока , а ако спаднат с повече най-вероятно ще премине на друг вид производство , защото това вече е на загуба ! Именно това правят в момента "старите" с обявите как до 4-5 години ще предложат "електрички" . Ако си мислиш , че някой се интересува от твоя избор , много си заблуден . Пазара винаги е бил насочван от правителството , както досега се стимулираха дизели , сега ще се стимулират електрички , това е икономическа логика , а не лиготии как не можело без "звук" , осмаци и тем подобни глупости .
  • 48 незнайко

    0 0 Отговор
    Тези китайци много дръпнаха напред ! Когато няма корупция, пъзела се нарежда лесно ! При тях се строи на друго ниво . Имат и огромен потенциал от учени ! Вече ще пеем " Кога ще стигнем китайците " ?
  • 49 Да бе

    1 1 Отговор
    Заместете Тесла с която и да е марка в търсенето си в Google и ще видите много повече резултати. Запалването на Тесла не са в следствие от катастрофи. Вместо само да гледате картинки да бяхте прочели и текста към тях.

    Нима мислите че при тестовете за сигурност са демонтирали батерията? Наистина трябва да сте доста наивен за да си го помислите дори, А вие дори сте го написали тук черно на бяло.

    Да ви припомня ли колко хиляди Мерцедес S класа пратиха в сервизите заради спонтанно самозапалване по време на движение?

    Нима твърдите, че при катастрофа, бензина е по-безопасен отколкото батерията? А газовата бутилка?

    Не е невъзможно електромобил да се запали, но статистиката показва, че те са най-безопасни. Запалването става много бавно, като започва от един от повредените елементи на батерията, а след това бавно се разраства и дава на пътниците възможност да се отдалечат от горящия автомобил безопасно.

    Коментиран от #51, #52

  • 50 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #45 от "Гост":

    Коментар 49 е за тебе и глупостите които повтаряш като папагал по сто пъти и не съм го писал аз , колкото и да ти е неприятно !
  • 51 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #49 от "Да бе":

    Остана само да допълним , че почти всички случаи са от първите партиди от от 2013-2014 г , последните две години не са известни нови случаи , а след като преминат на батерии с твърд електролит до 3-4 г съвсем ще изчезнат завинаги !
  • 52 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #49 от "Да бе":

    Викаш аз не чета, а?
    https://fakti.bg/avto/209381-dvoika-zagina-sled-vzriv-na-tesla
    "Публикувано във факти.бг: Годеници загинаха в центъра на американския град Индианаполис, след като електромобилът им Tesla Model S се удари челно в дърво и се взриви, съобщава RTV6."

    И още случаи:
    "Говорителят на пожарната служба Роналд Бур заяви, че насоките за справяне с електрически катастрофи са добре установени в Холандия, но поради естеството и сериозността на инцидента, пожарникарите не са могли да определят дали колата е била под високо напрежение. " - http://www.manager.bg/svyat/katastrofa-s-avtomobil-na-tesla-prichini-smrtta-na-vodacha
    И да, бензинът е по-безопасен от батерията, но кой ли да чете?!
    Продължавай да пишеш измишльотини и да си голословен. Писнало ми е от неуки и арогантни кроманьонци, като оня "гост", който смята, че електричеството идва от етера, а Айнщайн е неизвестен евреин!
    Ставате за смях вече!
  • 53 Да бе

    0 0 Отговор
    Господине, който търси намира. Досега не виждам някой да е писал, че електромобилите не се палят. Твърденията са че са по-безопасни. Също както самолетите падат и катастрофират, но въпреки това са най-безопасният транспорт.

    Тук става въпрос за вероятности. Вероятността бензинов автомобил да се запали при катастрофа е много по-голяма.

    След като сте страхлив от непознатото, Никой не ви кара нито да си купувате нито да се возите на електромобил или самолет.

    За ваше спокойствие, може да си стоите само в къщи, въпреки че по закона за вероятностите и там могат да ви се случат беди!

    Коментиран от #54

  • 54 Гост

    0 0 Отговор

    До коментар #53 от "Да бе":

    Непознато - хахахахахаха
    Ами аз поне имам диплома за това и знам какво говоря и пиша относно батериите. А ти щом тръгна да сравняваш електромобил със самолет, ясно до къде ще я докараме!
    Вече загубих вяра, че ще извадиш нещо конкретно като факти и статистика, но това не ти пречи да продължаваш да повтаряш едни и същи лъжи. Само, че това няма да ги направи истини, г-н Гьобелс!
    Но ми писва, когато спорът започва да се върти около празните приказки! Особено ми е неприятно да споря с хора, които постоянно си сменят никовете и пишат едни и същи лъжи!
    Хубавото е, че всичко си стои в сайта!
  • 55 Факти

    1 0 Отговор
    5 март 2017

    308 000 превозни средства на Mercedes-Benz в САЩ скоро ще бъдат извикани в сервиз заради потенциална опасност от пожар. Проблемът е свързан с 35 коли, които са се самозапалили в САЩ, съобщиха от компанията.

    Изтеглянето ще включва някои вариации на C-класата и E-класата, както и превозни средства CLA, GLA и GLC. От компанията заявиха, че клиентите ще получат „призовка“ в следващите 60 дни. Ройтерс съобщава, че отзоваването също включва още около 700 000 превозни средства в чужбина.
  • 56 Още факти

    1 0 Отговор
    Сливен. Лек автомобил е изгорял при самозапалване след пътен инцидент на автомагистрала „Тракия“. Това съобщиха от ОДМВР - Сливен. Днес, около 1.10 часа, е възникнал пожар в лек автомобил “Мерцедес” на 272 км. на автомагистрала „Тракия“. Пожарът е ликвидиран в 2.45 часа от дежурната смяна на РСПБЗН - Нова Загора. Унищожен е автомобила. Вероятна причина за произшествието е самозапалване на превозното средство след сблъсък в предпазните мантинели. На водача е съставен акт.
  • 57 Още факти

    0 0 Отговор
    http://www.videoclip.bg/watch/527774

    Lamborghini се самозапалва на светофар

    https://m.vbox7.com/play:0c51a22c

    Автомобил Се Самозапалва, Шофьорът Изгаря вътре!

    юли 3, 2017

    Горяща кола на пътя шашардиса шофьори и минувачи в Самоков. Инцидентът е станал в района на Стария телевизионен сервиз. Очевидци оживено коментираха, че колата се е запалила в движение. „Няма пострадали. Пожарната дойде за 1-2 минути след като попадахме сигнала на тел. 112. Направо се оказа, че са по-бързи от полицаите и линейките, а са с най-тежките и тромави превозни средства”, кометираха очевидци.


    Около 21.20 часа на 9 септември 2017 на тел. 112 е получен сигнал за пътен инцидент със загинал в района на главен път 2-17. При огледа на местопроизшествието е установено, че лек автомобил „Мерцедес“ се е преобърнал по таван в крайпътно дере, след което се е самозапалил. На място е починал 25-годишен мъж.

    Коментиран от #58

  • 58 Гост

    0 1 Отговор

    До коментар #57 от "Още факти":

    Спри да се излагаш! Чувал ли си за проценти? А чувал ли си за стареене? А чувал ли си за неправилна експлоатация и изтекла гаранция?
    Хайде като се пообразоваш малко, пиши отново. Със сигурност ще е пак с различен ник, което показва и що за човек си изобщо!

    Коментиран от #61

  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Стигат ли толкова факти

    1 3 Отговор
    Мисля че е достатъчно!

    Само в България за седмица изгарят повече автомобили, отколкото електромобили са изгорели за всичките години от създаването на компанията Тесла.

    Както писах и по-рано, който търси намира. Ако бяхте потърсили, нямаше да се излагате и да обиждате без причина!

    Коментиран от #65, #68

  • 61 гост

    1 1 Отговор

    До коментар #58 от "Гост":

    Гостееее , Госте , що не идеш на гости , ама некъде към Карлуково , пък си ръси на воля лакърдиите , там поне може и да те вземат насериозно , направо ще си паснете , единия с мания за "интелект" , другите с мания за "нормалност" , лика прилика !

    Коментиран от #62

  • 62 Гост

    1 1 Отговор

    До коментар #61 от "гост":

    Кой ми го казва - човекът който не знае кой е Айнщайн и който си мисли, че има световен заговор срещу девственика Тесла и неговия етер!
    А това беше поредния ти пост "изпълнен" с факти и доводи - лудницата е за такива параноици като теб, драги ми смехурко!

    Коментиран от #63

  • 63 КИРИЛИЦА

    0 1 Отговор

    До коментар #62 от "Гост":

    Ясно е че тафиш нафта - какво караш - баничарка, бус или камион?

    Те хората и летящи коли да пуснат, такива като теб пак ще си мрънкат за нафтата.

    Коментиран от #64

  • 64 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #63 от "КИРИЛИЦА":

    Единственото ясно е, че тук е пълно с комплексари, чиито мозъчен потенциал стига само за подобна тъпота!
    Ами не, не крада нафта, просто защото нито карам камион, нито баничарка! Карам Subaru Forester 2,5 XT БЕЗ ГАЗ! Ти да не караш нещо по-бързо случайно, а?
    Други тъпи и идиотски въпроси имаш ли???
  • 65 Fire

    2 0 Отговор

    До коментар #60 от "Стигат ли толкова факти":

    То това не е статистика а стакмистика:

    1.Само в България има повече коли отколкото всички продадени Тесла.
    2.Само в България средната възраст на кола с ДВГ е 3 пъти колкото най-старата тесла.
    3.Само в България има толкова много газови уредби на глава от населението.

    И накрая нещо за дизела има ли в тази статистика да обясниш как точно се пали????

    Коментиран от #66

  • 66 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #65 от "Fire":

    Няма смисъл да обясняваш на някой толкова облъчен.
    Ти му обясняваш, че процентно новите Тесли в гаранция се самозапалват повече от всяка една марка с ДВГ, то продължава да си изсмуква от пръстите глупости. Очаквам да каже, че самозапалилите са Note 7 са по-малко от пожарите с бензинови горелки :)))))))))))))))
  • 67 Поршето на ловеца

    0 0 Отговор
    Тези пък как се скараха
  • 68 Марио

    2 0 Отговор

    До коментар #60 от "Стигат ли толкова факти":

    Какви са тея глупости дето си написъл.Електричките са боклуци.Никога няма да се продават.Аз поне няма да си взема