25 Септември, 2017 13:05 6 113 19

Tesla спира продажбите на евтините Model S

  • tesla-
  • model s-
  • s 75

Американската компания Tesla Motors прекратява производството и продажбите на най-достъпната версия на Model S - S 75. Решението е взето заради пускането в масово производство на бюджетния Model 3, но не е свързано с цената.

В САЩ Model 3 ще се продава за $35 000, докато най-евтината модификация на Model S - S 75 струва $69 500. Освен в ТТ данни, динамика и пробег, двата модела се различават и по това, че Model S може да се зарежда безплатно от фирмените зарядни станции.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Айде бе

    47 6 Отговор
    Не бе, това няма нищо общо с цената... Просто научно е установено, че колкото по-скъпа талига си купуваш, толкова повече ти расте пишката! Същият закон важи и за Айфоните...
  • 2 гост

    12 4 Отговор
    Еми естествено , за в бъдеще ще има само 4х4 задвижване , то и за Модел 3 ще отпадне версията само със задно след няколко години , като се увеличи производството , втория електродвигател не струва кой знае колко повече , а поведението се подобрява драстично , а разхода си е същия , за разлика от петролните
  • 3 асд сад

    24 1 Отговор
    Само не мога да разбера защо си мислите че айфона е нещо особено. Повечето хора имат айфони, това е най-продаваният телефон в европа и америка. Все едно някой да кара голф или клио - нищо особено.
  • 4 Айде бе

    28 5 Отговор
    Ясно е, че Айфона не е нищо повече от който и да е фон за 400$, но се продава за 1000$. В задачата се пита за какво се плаща хилядарката: за изключително ценния въздух в балона или за да расте пишката...? Тесла е същият голям американски балон - като гръмне фекалиите пак ще омажат целия свят, независимо дали искаме или не... Щото американските провали винаги се плащат от всички!

    Коментиран от #16

  • 5 Auto

    22 2 Отговор
    Има два вида БУДАЛИ....едните трябва да ги търсиш,а другите сами си идват....Е Америка тъси будали да им купуват лайната.....не може с кола за 200 000 да пътуваш от BG до Испания за 5 дена и с телефона за 2000 да няма нищо специално в него......

    Коментиран от #6, #14

  • 6 гост

    8 1 Отговор

    До коментар #5 от "Auto":

    "Зaĸoнитe в Kaлифopния зaдължaвaт вceĸи aвтoмoбилeн пpoизвoдитeл дa пpoдaвa oпpeдeлeн бpoй eлeĸтpичecĸи или xибpидни aвтoмoбили ĸaтo пpoцeнт oт oбщия дял нa пpoдaжбитe. И aĸo нe ycпeят, тpябвa дa ĸyпят cпeциaлни ĸpeдити oт cвoитe ĸoнĸypeнти, зa дa пoĸpият paзлиĸaтa. Теѕlа, ĸoятo пpoдaвa eдинcтвeнo тaĸивa aвтoмoбили, e пpoдaвa ĸpeдити зa 302.3 милиoнa дoлapa caмo зa минaлaтa гoдинa, пишe Вlооmbеrg "
    Ей това са истинските будали , вместо да произвеждат собствени електромобили , плащат на Мъск да ги произвежда , как ти се струва ? https://money.bg/business/tesla-sabra-usd1-miliard-ot-konkurentite-si-i-mask-ne-e-dovolen.html

    Коментиран от #8, #9

  • 7 Реално

    9 9 Отговор
    За всеки влак си има пътници, както и за всеки продукт си има купувачи. Аз ползвам iPhone, на вас щом не ви харесва си купете Xiaomi, Huawei, Zen , men i т.н., ползвайте ги със здраве, по-евтинко е.

    Коментиран от #10, #12

  • 8 МАНГО

    6 1 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Изглежда ми като планова икономика. В България пък задължават всяко семейство да интегрира по едно циганско семейство ако не успеят им налагат глоба.
  • 9 МАНГО

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "гост":

    Изглежда ми като планова икономика. В България пък задължават всяко семейство да интегрира по едно циганско семейство ако не успеят им налагат глоба.
  • 10 Реално

    6 2 Отговор

    До коментар #7 от "Реално":

    Хахахахаха, не ви харесва нали...даааа но е така...ползвайте си със здраве каквото имате. То е според възможностите.
  • 11 Марио

    3 3 Отговор
    Ето ни хубавите електрички.Ето ни ги.Дрйжте си ги.Видяхме(казах ви)ли,че това са боклуците.Тоня са електричките.Непрактични ,некачествени и безсмислен и даже малки и неудобни.

    Коментиран от #13

  • 12 румпи

    3 5 Отговор

    До коментар #7 от "Реално":

    Ю ха-ха Така звучи комплексар. Аз ползвам iPhone другите Да си гледат работата ти луд ли си бе Каква е разликата и двете вършат едно и също нещо в България няма почти нищо полезно да се Щатите приемам си го заври знаеш къде Няма нужда да ми отговаряш Помисли малко :-P

    Коментиран от #17, #19

  • 13 Електрика

    4 2 Отговор

    До коментар #11 от "Марио":

    Наистина ли Тесла ти се вижда малка и неудобна?

    https://youtu.be/oSnoYEzZnUg

    Това малко ли е? Какво караш ти бе човек, че събираш повече?
  • 14 Електрика

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "Auto":

    Хайде да видим накрая кой ще е будалата! За намаляване на емисиите, се говори още от преди създаването на компанията Tesla.


    Всички автомобилни компании са длъжни от години, да намалят средноаритметичните емисии на цялата си гама под определено ниво. Понеже не могат постоянно да намаляват емисиите на цялата си гама, бе логично да произвеждат определен процент електромобили.

    Те обаче се направиха на тарикати и направиха най-грозните и малки превозни средства, които дори не може да си представи човек. Направиха им пробег под 100 километра и казаха ето ви хора електромобили. Логично никой не ги искаше, а компаниите се оправдаваха, че произвеждат, но никой не иска да купува. Много по-изгодно им беше, а и в момента им е, да произвеждат все по-сложни и чупещи се двигатели със скъпа поддръжка.

    Логично беше, някой да запълни тази ниша. Голяма част от развитите държави предлагаха субсидии, които никой не искаше да вземе. Те не се дават за някоя конкретна компания и не се дават предварително.

    ВРЪЩАТ СЕ, На собственика, за ЗАКУПЕН ЕЛЕКТРОМОБИЛ.

    С други думи, първо някой трябва да произведе електромобила без субсидии, след това някой да ПОЖЕЛАЕ ДА ГО КУПИ и чак тогава, при самата покупка, държавата изплащат субсидиите, независимо каква марка е електромобила.

    Защо в България няма желания за покупка на електромобили? Ако пренебрегнем цената, втората основателна причина е липсата на зарядна инфраструктура. Глупаво е да си купиш електромобил, без
  • 15 Електрика

    4 3 Отговор
    Защо в България няма желания за покупка на електромобили? Ако пренебрегнем цената, втората основателна причина е липсата на зарядна инфраструктура. Глупаво е да си купиш електромобил, без да можеш спокойно да пътуваш където пожелаеш.

    От Тесла предвидиха и това и изградиха мрежа от Бързи зарядни станции в потенциално най-големите си пазари.

    Изградиха си и най-голямата фабрика в света за производство на батерии.

    Могат да си позволят да продават скъпо електромобилите си, защото просто нямат конкуренция. Субсидиите няма да са вечни, а ще намаляват с всяка измината година. Точно когато останалите започнат масово производство, ще трябва да продават без субсидии.

    Е кой е будалата? Илон или останалите?

    Ако някой иска да си купи пълноценен електромобил, няма голям избор, да не кажа че почти няма никакъв.

    Коментиран от #18

  • 16 Да бе

    4 0 Отговор

    До коментар #4 от "Айде бе":

    Нямам iPhone, надали някога ще си купя и нова Тесла, защото осъзнавам, че това са пари за марка. Въпреки това не мога да не призная, че и двете компании са с едни гърди пред конкуренцията и задават критериите за останалите.
    След две-три години, същите параметри се постигат от моделите от нисък клас и съответно по-ниски цени. Днес дори посредствени модели имат по-добри параметри от флагманите от преди пет години.

    Предпочитам да си купя днешните технологии след три години на пет пъти по-ниска цена, няма нищо че ще съм технологично изостаналост три години.

    iPhone за съжаление от година на година предлага все по-малко като характеристики за разлика от цената. Дано и с Тесла не стане така.
  • 17 Руснака

    4 0 Отговор

    До коментар #12 от "румпи":

    Не е коректно и мъжко да обиждаш инкогнито в интернет пространството. По повод това кой да си гледа работата го казваш ти, а не аз. Наистина е право на личен избор, аз избрах за себе си iPhone, а вие бъдете с това, което ви отърва ;) Въпрос на вкус. Само се чудя за какво ти отделих толкова време...Няма нужда да ми отговаряш, айде със здраве и почети малко как се спазва пунктуацията.
  • 18 СНиколов

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "Електрика":

    Електромобилите не са от вчера имало ги е много преди Теслата на Мъск
    но се наложи на пазара като бум стана се едно имаш часовник с калкулатор през 80те.
    Мъск не е инжинер, не е измислил топлата вода, просто успя да я направи продаваема.
    Казвате, че в България няма инфраструктура вярно е, няма много зарядни станции.
    Отделно цената е различна отколкото в домашния контакт и са на различни фирми ако искаш купи си карта плащай.
    А не благодаря мойто елетромобил си го зареждам в къщи с кабел от втория етаж.
    (благодаря на съседите, че ми оставят свободно за паркиране най близкото място до блока)
    и тук възниква въпрост ами ако живеех на 8мия етаж ко прайм ???
    Вие пишете за субсидии, да може в другите държави вероятно Да в наща Не аз 5 лева за мойта кола не съм видял от Дъргжавата.
    Единствената помощ и то на Местно ниво е че Общинският съвет решил и гласувал електричките да нямат данък към общината.
    Къв е извода държавна политика няма по въпросът.
    Тук в наща родина най вероятно има два типа хора едни си купуват нещо за да се изфукат другите щото е практично и полезно в песпектива,
    и с електромобилите е така няма разлика. Тъжното е че тези който виждата песпективата в повечето случай нямат финсофата възможност и съответните условия за да вземат правилното решение.
    Те така уважаеми фенове и противници на електромобилите.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.