Американската компания Tesla Motors прекратява производството и продажбите на най-достъпната версия на Model S - S 75. Решението е взето заради пускането в масово производство на бюджетния Model 3, но не е свързано с цената.
В САЩ Model 3 ще се продава за $35 000, докато най-евтината модификация на Model S - S 75 струва $69 500. Освен в ТТ данни, динамика и пробег, двата модела се различават и по това, че Model S може да се зарежда безплатно от фирмените зарядни станции.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Айде бе
13:21 25.09.2017
2 гост
13:25 25.09.2017
3 асд сад
14:30 25.09.2017
4 Айде бе
Коментиран от #16
14:48 25.09.2017
5 Auto
Коментиран от #6, #14
15:40 25.09.2017
6 гост
До коментар #5 от "Auto":
"Зaĸoнитe в Kaлифopния зaдължaвaт вceĸи aвтoмoбилeн пpoизвoдитeл дa пpoдaвa oпpeдeлeн бpoй eлeĸтpичecĸи или xибpидни aвтoмoбили ĸaтo пpoцeнт oт oбщия дял нa пpoдaжбитe. И aĸo нe ycпeят, тpябвa дa ĸyпят cпeциaлни ĸpeдити oт cвoитe ĸoнĸypeнти, зa дa пoĸpият paзлиĸaтa. Теѕlа, ĸoятo пpoдaвa eдинcтвeнo тaĸивa aвтoмoбили, e пpoдaвa ĸpeдити зa 302.3 милиoнa дoлapa caмo зa минaлaтa гoдинa, пишe Вlооmbеrg "Ей това са истинските будали , вместо да произвеждат собствени електромобили , плащат на Мъск да ги произвежда , как ти се струва ? https://money.bg/business/tesla-sabra-usd1-miliard-ot-konkurentite-si-i-mask-ne-e-dovolen.html
Коментиран от #8, #9
19:53 25.09.2017
7 Реално
Коментиран от #10, #12
20:02 25.09.2017
8 МАНГО
До коментар #6 от "гост":
Изглежда ми като планова икономика. В България пък задължават всяко семейство да интегрира по едно циганско семейство ако не успеят им налагат глоба.21:00 25.09.2017
9 МАНГО
До коментар #6 от "гост":
Изглежда ми като планова икономика. В България пък задължават всяко семейство да интегрира по едно циганско семейство ако не успеят им налагат глоба.21:00 25.09.2017
10 Реално
До коментар #7 от "Реално":
Хахахахаха, не ви харесва нали...даааа но е така...ползвайте си със здраве каквото имате. То е според възможностите.21:23 25.09.2017
11 Марио
Коментиран от #13
21:39 25.09.2017
12 румпи
До коментар #7 от "Реално":
Ю ха-ха Така звучи комплексар. Аз ползвам iPhone другите Да си гледат работата ти луд ли си бе Каква е разликата и двете вършат едно и също нещо в България няма почти нищо полезно да се Щатите приемам си го заври знаеш къде Няма нужда да ми отговаряш Помисли малко :-PКоментиран от #17, #19
21:45 25.09.2017
13 Електрика
До коментар #11 от "Марио":
Наистина ли Тесла ти се вижда малка и неудобна?https://youtu.be/oSnoYEzZnUg
Това малко ли е? Какво караш ти бе човек, че събираш повече?
22:31 25.09.2017
14 Електрика
До коментар #5 от "Auto":
Хайде да видим накрая кой ще е будалата! За намаляване на емисиите, се говори още от преди създаването на компанията Tesla.Всички автомобилни компании са длъжни от години, да намалят средноаритметичните емисии на цялата си гама под определено ниво. Понеже не могат постоянно да намаляват емисиите на цялата си гама, бе логично да произвеждат определен процент електромобили.
Те обаче се направиха на тарикати и направиха най-грозните и малки превозни средства, които дори не може да си представи човек. Направиха им пробег под 100 километра и казаха ето ви хора електромобили. Логично никой не ги искаше, а компаниите се оправдаваха, че произвеждат, но никой не иска да купува. Много по-изгодно им беше, а и в момента им е, да произвеждат все по-сложни и чупещи се двигатели със скъпа поддръжка.
Логично беше, някой да запълни тази ниша. Голяма част от развитите държави предлагаха субсидии, които никой не искаше да вземе. Те не се дават за някоя конкретна компания и не се дават предварително.
ВРЪЩАТ СЕ, На собственика, за ЗАКУПЕН ЕЛЕКТРОМОБИЛ.
С други думи, първо някой трябва да произведе електромобила без субсидии, след това някой да ПОЖЕЛАЕ ДА ГО КУПИ и чак тогава, при самата покупка, държавата изплащат субсидиите, независимо каква марка е електромобила.
Защо в България няма желания за покупка на електромобили? Ако пренебрегнем цената, втората основателна причина е липсата на зарядна инфраструктура. Глупаво е да си купиш електромобил, без
23:14 25.09.2017
15 Електрика
От Тесла предвидиха и това и изградиха мрежа от Бързи зарядни станции в потенциално най-големите си пазари.
Изградиха си и най-голямата фабрика в света за производство на батерии.
Могат да си позволят да продават скъпо електромобилите си, защото просто нямат конкуренция. Субсидиите няма да са вечни, а ще намаляват с всяка измината година. Точно когато останалите започнат масово производство, ще трябва да продават без субсидии.
Е кой е будалата? Илон или останалите?
Ако някой иска да си купи пълноценен електромобил, няма голям избор, да не кажа че почти няма никакъв.
Коментиран от #18
23:15 25.09.2017
16 Да бе
До коментар #4 от "Айде бе":
Нямам iPhone, надали някога ще си купя и нова Тесла, защото осъзнавам, че това са пари за марка. Въпреки това не мога да не призная, че и двете компании са с едни гърди пред конкуренцията и задават критериите за останалите.След две-три години, същите параметри се постигат от моделите от нисък клас и съответно по-ниски цени. Днес дори посредствени модели имат по-добри параметри от флагманите от преди пет години.
Предпочитам да си купя днешните технологии след три години на пет пъти по-ниска цена, няма нищо че ще съм технологично изостаналост три години.
iPhone за съжаление от година на година предлага все по-малко като характеристики за разлика от цената. Дано и с Тесла не стане така.
08:29 26.09.2017
17 Руснака
До коментар #12 от "румпи":
Не е коректно и мъжко да обиждаш инкогнито в интернет пространството. По повод това кой да си гледа работата го казваш ти, а не аз. Наистина е право на личен избор, аз избрах за себе си iPhone, а вие бъдете с това, което ви отърва ;) Въпрос на вкус. Само се чудя за какво ти отделих толкова време...Няма нужда да ми отговаряш, айде със здраве и почети малко как се спазва пунктуацията.13:48 26.09.2017
18 СНиколов
До коментар #15 от "Електрика":
Електромобилите не са от вчера имало ги е много преди Теслата на Мъскно се наложи на пазара като бум стана се едно имаш часовник с калкулатор през 80те.
Мъск не е инжинер, не е измислил топлата вода, просто успя да я направи продаваема.
Казвате, че в България няма инфраструктура вярно е, няма много зарядни станции.
Отделно цената е различна отколкото в домашния контакт и са на различни фирми ако искаш купи си карта плащай.
А не благодаря мойто елетромобил си го зареждам в къщи с кабел от втория етаж.
(благодаря на съседите, че ми оставят свободно за паркиране най близкото място до блока)
и тук възниква въпрост ами ако живеех на 8мия етаж ко прайм ???
Вие пишете за субсидии, да може в другите държави вероятно Да в наща Не аз 5 лева за мойта кола не съм видял от Дъргжавата.
Единствената помощ и то на Местно ниво е че Общинският съвет решил и гласувал електричките да нямат данък към общината.
Къв е извода държавна политика няма по въпросът.
Тук в наща родина най вероятно има два типа хора едни си купуват нещо за да се изфукат другите щото е практично и полезно в песпектива,
и с електромобилите е така няма разлика. Тъжното е че тези който виждата песпективата в повечето случай нямат финсофата възможност и съответните условия за да вземат правилното решение.
Те така уважаеми фенове и противници на електромобилите.
13:59 26.09.2017
19 Този коментар е премахнат от модератор.