10 Октомври, 2017 19:00 2 319 4

Австралийските V8 Supercars скоро с V6 битурбо

Един от най-епичните шампионати за туристически автомобили, който седи малко встрани от популярните европейски и световни състезания също ще бъде обхванат от даунсайзинга. V8 Supersars или вече Supercars Championship е чистокръвно състезание включващо австралийски седани и огромните им V8 двигатели и много напомня за златните години на DTM, като основните машини са Ford Falcon и Holden Commodore. На едно от най-известните състезания от шампионата им - Bathurst 1000 обаче, състезателят на Red Bull - Грег Мърфи, ще направи нова крачка и ще участва с V6 битурбо двигател.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Random

    4 1 Отговор
    Няма ли да я спрат тая глупост вече?
    За даунсайзинга говоря.

    Коментиран от #3

  • 2 Зорро

    2 0 Отговор
    Затвориха всички автомобилни заводи,скоро ще бъде с каквото има.
  • 3 Васил Кунчев

    0 5 Отговор

    До коментар #1 от "Random":

    Бай Ганьо, какво му е на даунсайзинга? От 100+ години той съществува. Нима искаш да се върнем към първоначалния образ на ДВГ с 20 литрови двигатели, 10-12 цилиндъра и мощност 30к.с. Турбо двигателите имат много по-висок КПД от атмосферните. Разполагат с много повече въртящ момент. И всичко това при по-ниска до сходна консумация на гориво. Странно защо в Ф1 турбокосачките 1.6 литра чупят рекордите на всяка писта.... Странно е и защото 1 двигател кара цели 5 състезания.... а онзи така хвален 3 литров 10 цилиндров се сменяше след всяко състезание. Напомням, че V10 двигателите развиваха до близо 20000 оборота, а сега "косачките" са ограничени до 15000. И въпреки това, са по-бързи. Скоро от Мерцедес обявиха, че новият им двигател е достигнал коефициент на термоефективност от 50%. Това е абсолютен рекорд в ДВГ. За сравнение двигателя на Лада 1500 има 5%... Ти си карай V12-ката и не се притеснявай, че разни производители правят косачки по 1.2 литра. Да си сложиш обаче по-тъмно фолио на предните стъкла, за да не виждат хората кой балък е направен за смях на светофара. И докато събираш стотинките изпод седалката, за да сипеш 5 литра, та да угасне тая тъпа лампа на таблото не хейтвай пича от съседната колонка, който пълни до горе за 60 лева. Просто той има повече мозък и съответно повече доходи от бай Ганя...

    Коментиран от #4

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.