През 1972-ра, в навечерието на петролната криза от 70-те, един млад американец най-сетне спестява достатъчно пари, за да сбъдне мечтата си да притежава Corvette. Петролното ембарго на ОПЕК чука на вратата, но продавачът в салона на Chevrolet убеждава 22-годишния Кеван, че единственият правилен избор е модификацията ZR1 със 7.4-литров V8.
Колата струва $6 200 и младокът се подлъгва, без да си дава сметка, че само годишната застраховка ще му струва $1 200. Кеван с мъка установява, че не може да си позволи такива разходи и зазимява кабриолета, след като е изминал с него едва 967 мили (1 556 км).
"Всичките ми приятели се чудеха как може да имам чисто нов Corvette в гаража, а да не го карам. Просто нямах избор. Не можех да рискувам без застраховка. После се ожених, купихме къща, родиха се децата, а никой не търсеше автомобил с подобен разход", разказва мъжът.
Кеван не планира да държи колата в гаража почти половин век, но решава, че ако успее да запази пробег под 1 000 мили (1 609 км), някой ден все ще успее да ѝ прибере добри пари.
Днес някогашният наивен младеж е на 67 и признава, че често се пита как би протекъл животът му ако можеше да кара любимата си кола. Единствената утеха е, че вероятно купувачи за ZR1 в такова състояние няма да липсват.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Капота
Коментиран от #4
18:29 11.10.2017
3 Бат Мишо
19:59 11.10.2017
4 Бат Саше
До коментар #2 от "Капота":
От създаването си, та до ден днешен, тази кола никога не се и доближавала до категорията, в която са Ферари и Порше. Това е масов, нискотехнологичен, американски спортен автомобил, с двигател като за камион и каросерия от фибростъкло. Нищо повече. Но че е култов, не може да се отрече, както и всички американски масълкари.20:06 11.10.2017
5 Радо
20:43 11.10.2017
6 Кибик
06:22 12.10.2017
7 Русчуклия
Но ако тази кола беше моя, за нищо на света не бих я продал, бих я карал за кеф! :)
13:39 12.10.2017