12 Октомври, 2017 05:00 5 591 8

Четири броя Porsche Mission E прикривани с Tesla Model X

Първият електрически седан на Porsche - Mission Е е все по-близо до готовата му пътна версия. Само преди дни бяха хванати в крачка общо четири прототипа прикривани от Tesla Model X. Най-вероятно автомобила е взет, за да бъде разгадан до дъно, защото без да си кривим душата знаем, че компанията на Елън Мъск промени тотално света на автомобилите с идеите си. Няколко компании си признаха пред света, че ще трябва да настигат американците и явно са го приели буквално. Европейските производители обаче, имат своя позитив и това са красивите, комфортни и функционални интериори - нещо, което е често критикуван проблем при Tesla. Ще видим какво са постигнали Porsche съвсем скоро, а те в последно време са в сериозен подем.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Виждам

    5 18 Отговор
    Че какво толкова красиво има Порша? Грозотия в черно, поне в този вариант.

    Коментиран от #3

  • 2 Автора не знае

    11 6 Отговор
    Не са електрички защо са им големите ауспуси а и на едно място от клипа се вижда че пропушват явно са със стария мамещ софтуер.
  • 3 Ппп

    4 3 Отговор

    До коментар #1 от "Виждам":

    "Европейските производители обаче, имат своя позитив и това са красивите, комфортни и функционални интериори - нещо, което е често критикуван проблем при Tesla."

    Не можеш да кажеш, че теслата е по красива. А ако си се качвал и карал Порше, няма как да не се съгласиш и за комфорта и функционалността. Аз бих добавил и управляемостта, но не съм карал Тесла, за да направя сравнение.

    Порше обаче имат един основен проблем в случая. Губят идентичността си като един от най-добрите спортни автомобили, при положение, че не успеят да достигнат ускорението на семейния кросоувър на Тесла,

    Последно четох, че ще е 3,3сек. Никак не е лошо време, но само ако не сравняваме с Тесла, а хората ще сравняват, защото това е първият критерий при избора на бърз автомобил.

    Ако решат само този проблем, изборът на клиентите ще е безапелационен!

    Коментиран от #4

  • 4 Никой

    13 0 Отговор

    До коментар #3 от "Ппп":

    Не виждам никакъв проблем в ускорението. Хората не купуват Поршета за времето 0-100, а да ги карат по завои и да ходят на нордшлайфето с тях. Още повече, че сравнението между двг и електричка при 0-100 е неуместно по очевидни причини.

    Коментиран от #6

  • 5 gost

    5 0 Отговор
    Колегите са виждали 2 напълно разглобени Тесла във заводите на Порше, а пък аз съм виждал във БМВ - всички преписват по нещо...
  • 6 Ппп

    5 2 Отговор

    До коментар #4 от "Никой":

    Ти разбра ли, че се говорим за електрическото Porsche, което очевидно е по-бавно от Тесла?
  • 7 ужасТ

    6 0 Отговор
    С тези ауспуси едва ли са електрички, по-скоро хибриди.

    Коментиран от #8

  • 8 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #7 от "ужасТ":

    Ауспусите са камуфлаж както и формата на фаровете.