25 Октомври, 2017 23:03 12 245 14

3500 коня и 12 000 оборота за Gallardo по гръцки

Стойностите, които ще чуете в следващите няколко реда ще ви се сторят за измислица, но те са истина и са дело на гръцкото тунинг студио, занимаващо се с автомобили за драг - Extreme Tuners. Първо ще започнем от двигателя - 5.2-литровия V10 агрегат е с изцяло подменени части, които са довели до увеличаване на обема, компресия от 14.8:1 и скандалната граница от 12 хиляди оборота в минута - колянов вал, биели, бутала, разпределителни валове, клапани, пружини, както и обработка на главите, които дори не сме сигурни, че са стандартните. Турбокомпресорите също са огромни, като размерът на перките достига 91 милиметра. Вариантите за мощност ще са общо три - 2500 конски сили, 3500 конски сили и 5000 конски сили за състезателни цели и състезателно гориво. Пакетите ще бъдат разкрити през следващия месец, а звукът на двигателя можете да чуете под текста.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 асд

    21 0 Отговор
    тва ако се беше откачило щеше да литне :D
  • 2 Ауди сектант

    4 19 Отговор
    Ми то... тоз мотор го има и в старото s6... някое пакетче за нефо нещо да нагласят...

    Коментиран от #3

  • 3 Random

    9 7 Отговор

    До коментар #2 от "Ауди сектант":

    Някой друг път.
    Само обемът е близък.

    Коментиран от #5

  • 4 Vasik Atanasova

    3 4 Отговор
    НАПРАВО Е ЛУДНИЦА
  • 5 Vasik Atanasova

    5 18 Отговор

    До коментар #3 от "Random":

    МОТОРА Е СЪЩИЯ 5.2 V10 НА S6
    МОЩНОСТТА Е 435 КОНЯ
    КАРАХ ГО ПОЛОВИН ГОДИНА

    Коментиран от #9, #11

  • 6 Romeo

    2 1 Отговор
    Тази гръцка компания е известна по интернационалните авто форуми с това, че лъжат и мамят, преди време имаше едно Ево, което според тях имаше 2000 коня и се оказа тотална измама, убеден съм, че с това Ламбо е същото.
  • 7 Julieta

    2 0 Отговор
    14,8:1 и 12000 пък с турбокомпресор!
    А да не би степента на сгъстяване и компресия да са ясни на автора?

    Коментиран от #12

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 сдадса

    2 1 Отговор

    До коментар #5 от "Vasik Atanasova":

    Да съм те питАл?
  • 10 Nikata

    5 0 Отговор
    Мале... на тва тр му сложиш най-скъпата газова, да върви :/
  • 11 ВМОРО

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Vasik Atanasova":

    Този път с теб сме на едно мнение. V10 двигателите при Гаярдо, Р8 и С6 са идентични.
  • 12 Ангел Харизанов

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Julieta":

    Пределно ясна ми е разликата, за това споделих, че цифрите ще се сторят като измислица. Притежавам два атмосферни агрегата с компресия 10.2 и 11.3 и за това също се фрапирах от написаното, но само по този начин може да се генерира такава мощност.
  • 13 бегачка

    3 1 Отговор
    Лъжа ! Липсва ДИНО ГРАФИКА ! Категорично тук няма повече от 1000-1200 кс максимум ! То без графика спокойно можеше да напишете че колата е 20000 кс !
  • 14 10 лв

    1 0 Отговор
    ох гръмнаха ми колонките на компа