Да подобряваш хиперспортен автомобил с 950 конски сили заводска мощност е нещо, което едва ли ще хрумне на някой. Италианците обаче, си имат свой подход и LaFerrari беше превърнато в потресаващия FXX-K от програмата XX.
Това доведе до хибридна мощност от 1050 конски сили и над 900 нютонметра от комбинацията на 6.3-литровия V12 с 860 коня и електрически двигател изпращани пред F1 DCT скоростна кутия към задните колела.
Сега обаче, благодарение на новия Evo пакет, автомобилът ще може да се похвали с до 830 килограма притискателни сили, което е с 75 процента повече от на LaFerrari. От компанията съобщават, че Evo е по-леко от "нормалния" FXX-K, тежащ 1165 килограма, което означава, че автомобилът се е приближил до пропорцията от един килограм за конска сила.
Другите промени са ново окачване, нов волан с KERS контролер, подобрение на телеметрията на автомобила, както и 6.5-инчов дисплей за камерата за задно виждане.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Max
Коментиран от #2
07:24 30.10.2017
2 Wishmaster
До коментар #1 от "Max":
Това е истински състезателен автомобил, лек и мощен. Ако се сложат и добри гуми ще е топ.Коментиран от #3
07:49 30.10.2017
3 КАСКЕТА
До коментар #2 от "Wishmaster":
А НЕ ЗАРЪЧАЛИ СА \ ВИДА СПОРТ\ СЕ УМНИЦИ,,,,,,,,08:17 30.10.2017
4 Asd
Не че е от значение де.
Мисля също, че ще е интересно за читателите да разберат нещо повече за цялата програма XX-K на Ferrari и за това какви луди пари плащат хората, за да станат част от отдела за разработване на автомобилите и защо всъщност тези коли не са предназначени за каране по улиците.
Поздрави за статията!
09:35 30.10.2017
5 незнайко
Коментиран от #6
07:46 31.10.2017
6 Напишете кода от картинката
До коментар #5 от "незнайко":
Ти за това не си си взел такова и си караш желязното рено 19 - нали?14:28 31.10.2017