Американецът Бил Сълинс получи отстъпка в размер на 100% за следващия Roadster на Tesla, след като успя да вербува 55 купувачи за компанията. По този начин мъжът се възползва от функция в мобилното приложение на производителя, която намалява цената с всеки доведен нов клиент.
Бил Сълинс е първият, който успява да се възползва от опцията. Той не само ще получи новия Roadster без пари, а и още редица други награди като възможност да покара тунелопробивна машина и покана за премиерата на камиона на Tesla.
Илон Мъск потвърди второто поколение на Roadster в края на 2016 г., без да разкрива никакви подробности за електромобила. Първата генерация на модела се произвеждаше между 2008 и 2012 г. на шаси от Lotus Elise.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Driving pleasure
Коментиран от #3
12:53 31.10.2017
2 Гост
12:53 31.10.2017
3 Да, ама не!
До коментар #1 от "Driving pleasure":
По твоята логика, Фолксваген ще произведат електромобил 3016 година, защото Тесла поне има фабрика и са започнали да произвеждат нещо, а от Фолксваген произвеждат само картинки. Много картинки с гръмки обещания!Коментиран от #5, #6
12:56 31.10.2017
4 скепсис
13:03 31.10.2017
5 Driving pleasure
До коментар #3 от "Да, ама не!":
Да ама да :) Фау Ве-то произвежда електромобил от доста време Е-Голф чудесен градски електроавтомобил в пъти по-добър от коя да е т'сла :) За тях 3016 е дошла но за Свети Мъск 2163 може и да не дойде - пак греда :)13:03 31.10.2017
6 Знайко
До коментар #3 от "Да, ама не!":
Хората от село които се пиша истински автомобилни фенове да бяха си мръднали ду..то и да посетят авто шоуто във София да видят Е-голфа и пасата хибрид.Между другото къде бяха тесла да не ги е страх от конкуренцията, срамота при положние че дори и Лада се престрашиха.
13:26 31.10.2017
7 Да, ама не!
Ами като са толкова хубави фолксвагените, имат сервизни центрове, имат представителства в почти всеки голям град, сумати пари дадоха за реклами, защо не щат да ги купуват, ами си купуват Тесла?
Половин милион будали, плюс 1800 новозаписани всеки ден, защо не си купиха наличния електромобил Фолксваген, ами ще чакат две-три години за Тесла?
Можеш ли да ми отговориш на тези въпроси?
Фолксваген си помислиха, че ще изхвърлят двигателя на един Голф, ще сложат под пасажерската седалка малко батерии на мястото на резервоара и са направили електромобил.
Е да ама не! Не е толкова просто колкото в главите на някои пишещи тук!
Коментиран от #8, #9, #14
13:33 31.10.2017
8 Знайко
До коментар #7 от "Да, ама не!":
Абе недумай всеки втори студент вече прави ел. автомобил и ходи по състезания ама иначе е много трудно.Та това си е като смартфон купуваш частите асемблираш ги и кой съм аз.
Малко е странно да го разбереш ама всички големи компании мислят най-вече за печалбата(включително и Тесла). Та при положение че VW продават милярд и отгоре ДВГта ти как мислиш защо не вземат насериозно още ел. колите????
Немците и Японците са практични хора не искат да се харчат за зарядни станции и си траят. Когато му дойде времето ще изкарат също толкова добър автомобил като Тесла но по-луксозен и на по-добра цена и GAME OVER за Тесла.
Коментиран от #10
13:49 31.10.2017
9 гост
До коментар #7 от "Да, ама не!":
Да, според коментарите всички са прости и тъпи вегани с излишни 35-40х.долара за електричка, но никой не купува голф, защо ли? Купуват е Нисан Лийф - Рено Зое, БМВ и3 и дъъъълга опашка за Тесла. Може да имат проблеми да подкарат линиите както трябва, защото имат проблем с доставчиците на части, но имат готова кола и вече има достатъчно записи на нейни тестове. Не е перфектна, но за тези пари ще завоюва пазара.13:51 31.10.2017
10 Да, ама не!
До коментар #8 от "Знайко":
Като те слушам как говориш става ясно, че си имам чел обещанията и си гледал картинките за да им вярваш!Като каза за зарядни станции, нали в началото на годината, всички европейски автомобилни концерни, се бяха съюзили за да направят 400 зарядни станции в Европа до края на годината? Знаеш ли колко са направили досега общо?
НУЛА, един голям геврек! А ти ми говориш за няколко месеца закъснение при Тесла? Илон Мъск също обеща, че ще удвои петте хиляди зарядни станции до края на годината, като ги закръгли на 10 000 виждаш ли мащабите на обещанията на едните и на другите?
Засега Илон Мъск е излъгал с 2500 зарядни станции, автомобилните производители само с 400. Кой според теб е по-големият лъжец? За измамник и дума не отварям, то е публична тайна и не искам да бъркам в раната.
Коментиран от #11, #22
14:06 31.10.2017
11 Знайко
До коментар #10 от "Да, ама не!":
Нали и аз това казах, разликата е в зарядните станции, да това безспорно е преднина за Тесла пред другите особенно в щатите. На ГПСа както при бензиностанциите излиза къде може да заредиш колко ще се бавиш ако не чакаш други коли и т.н.Тук големият въпрос е дали производителят на коли не трябва да е само производител на коли????
Защо трябва да се мъчи да прави страничен бизнес, къде са бизнесмените които да направят зарядните станции и да печелят от препродажба на ток?
А може ли Тесла да се справи сама в целият свят и да направи гъста мрежа от ел. станции??
Мъск има зор и напира, другите обаче все още имат пазар за ДВГта и голяма печалба от тях и си траят. Скоро ще дойде и тяхното време, но те ще се появят на готово такава е ситуацията не че са лоши, просто имат преднина и са в по удобна позиция.
14:17 31.10.2017
12 Да, ама не!
Да тръгнеш от гледната точка, че Илон Мъск е автомобилен производител, е най-голямата ти грешка. Илон Мъск е производител на батерии и търговец на електроенергия, произведена от фотоволтаични панели, които са отдадени на лизинг от неговата компания върху къщите на американците. Solar city, която е притежание на Тесла, е втория по големина производител и доставчик на фотоволтаични панели в Щатите.
Тесла е най-големият в света производител на батерии. По план, догодина (вероятно ще закъснее и с този срок) вече ще произвежда половината батерии в световен мащаб.
Когато (ако въобще) Volkswagen 2022 година започна масово производство на електромобили, откъде ще вземе батериите? Сега няма зарядни за да се продават електромобили, 2022 година няма да има батерии за да се произвеждат, после пък печалбите няма да им стигат, защото от дизелите печелили повече...
Когато човек иска да направи нещо, намира решения, когато не иска да го направи, намира оправдания.
Като утре ще дойде 2030 година, и Фолксваген пак ще идат да плачкат :" Лельо Меркел Лельо Меркел, а пък Тесла и китайците ни взеха пазарите, сложи някакво мито да не фалираме!"
Защото Tesla може и да не са сериозна конкуренция, но китайците повярвай, въобще няма да си поплюват! Вече започнаха да правят копия на Тесла, а всеки може да прави понеже патентите на Тесла са свободни. Илон Мъск не държи само да си прави
15:37 31.10.2017
13 Да, ама не!
Коментиран от #15
15:38 31.10.2017
14 Driving pleasure
До коментар #7 от "Да, ама не!":
А би ли обяснил какво е различното в техническото решение на Т'слата спрямо Е-гоуфу? Освен, че Голфа има 3 пъти по-качествена сглобка, истинска сервизна мрежа и струва 3 пъти по-малко от Тесла S и X тройката не я смятам щото още се чудят как да я произвеждат.Европейските продажби показват, че Тесла продава 2500 модела S месечдо докато Фолсфаген продава малко над 2000 Е-голфа, Т'слата тепърва ще се изпраи пред конкуренция като Ауди и Мерцедес и тогава не знам илончо как ще надува балона :)
16:00 31.10.2017
15 Знайко
До коментар #13 от "Да, ама не!":
ХаХа ти така както го описа сякаш много скоро ще зареже страничната си забежка да прави автомобили и ще се насочи към основният си бизнес производсво и дистрибуция на електрическа енергия.А хората които разбират от направа на автомобили ще продължат да вършат това което най много си могат.
Коментиран от #16
16:08 31.10.2017
16 Да, ама не!
До коментар #15 от "Знайко":
Точно това имам предвид. Целта му беше да инициира електрическата мобилност. Целта му никога не е била да печели директно от продажба на електромобили. Още в началото, освободи всички патенти и позволи на всеки който желае да произвежда копия на неговите електромобили. Още като започна, каза че ще се оттегли от този бизнес в момента в който електромобилите се наложат в световен мащаб.Никога не е крил, че всички тези бизнеси, са просто визията му как трябва да изглежда света в бъдеще за да бъде устойчив. Никога не е крил, че всички спечелени пари ще влага в мисия до Марс, която е негова мечта и мания.
Да си чул някога да обещава печалби на акционерите си? Поне в краткосрочен план?
Коментиран от #17
16:40 31.10.2017
17 Знайко
До коментар #16 от "Да, ама не!":
Какви патенти бе човек, какво може да измисли Мъск как да опакова батериите да се охлаждат по добре ли?И когато почваш нещо не може да казваш аз само ви показвам пътеводната светлина вие после се оправяйте. Няма как да се захванеш с 100 неща и после каквото стане защо не се фокусира върху нещо конкретно и да изтиска максимума от него??
Как може да поддържа изследователски екип за безброй неща???
Да се фокусира в соларните панели и батериите а космоса и колите да ги остави настрана.
16:56 31.10.2017
18 Да, ама не!
Да виждаш някой да е направил автомобил с поне близки до техническите параметри на Тесла?
Занимава се с производство на електромобили, ЗАЩОТО ДРУГ НИКОЙ НЕ ИСКА ДА ГО ПРАВИ.
Ако не се лъжа с Мерцедес и Toyota бяха подписали договори, Тесла да произвежда батериите и задвижващите системи на техните електромобили, защото имат опит с производството на автомобили и поточни линии.
Да виждаш някакво развитие при Мерцедес и Тойота? Имат възможност, но НЯМАТ ЖЕЛАНИЕ!
Неведнъж е казвал, че ще брои за успех едва, когато накара големите автомобилни производители да произвеждат електромобили. Въпреки провокациите, засега май няма изгледи за успех. Тази година поне си по размърдаха малко задниците.
Само накрая да не се окаже, че е пораснал толкова, че няма кой да му купи производството, защото няма толкова пари.
Да не стане точно обратното от първоначалния план. Вместо да продаде производството на електромобили за да финансира мисията си до Марс, накрая да вземе да купи производствените линии на вече фалиралите производители на ДВГ, които тъпо и упорито отказват да правят електромобили.
Коментиран от #20
17:06 31.10.2017
19 Зорлем
17:47 31.10.2017
20 Знайко
До коментар #18 от "Да, ама не!":
Както ти казах направата на ел. автообил е по скоро асемблиране, така че всички имат еднакви тех. параметри!!!Разликата е в стратегията и таргет групата:
Тесла- Голяма батерия, като плюс изминава големи разстояния но е много тежка тоест направена за голяма Америка.
Е-Голф - Малка батерия затова изминава малко километри но е лека идеална за града и къси междуградски растояния.
Аз лично за жената бих взел един Е-ъп стига да струва до 25000лв. За съжеление е двоино повече.
Коментиран от #24, #29
18:19 31.10.2017
21 некойси
Спомням си на времето като обявиха че ще правят първия роудстър си помислих дали няма да се окаже поредния от многото проекти?
Роудстъра на Тесла беше събран от агрегата и електрониката на тогавашния T-Zero на Алън Къкони, който и тогава си мачкаше ферарита и поршета и купе на Лотус Елис.
Благодарение на роудстъра успяха да пробият, излязоха на борсата и реализираха седанът Model-S.
Сега нищо не може да ги спре. Другите производители, които се уповаваха на "модерните дизели" сбъркаха и сега са в позиция на догонващи.
18:29 31.10.2017
22 Гост
До коментар #10 от "Да, ама не!":
Много си прост,пред всеки магазин в Европа им зарядна станция за ел. коли.Мръдни малко от село та да видиш свят. Ако не можеш ще ти пратя снимки.Коментиран от #23, #28
18:41 31.10.2017
23 Да, ама не!
До коментар #22 от "Гост":
Ами прати ми снимка на някоя 135 киловата зарядна станция, колкото са на Тесла, пред някой магазин?В Европа бързи зарядни се водят 50 киловатовите, а тези пред магазините масово в най-добрия случай са 22кв.
18:51 31.10.2017
24 Електрика
До коментар #20 от "Знайко":
Кликни на картинката и виж, че за миля пробег, цената на Голфа е по-висока дори от Model S и Х, а Модел 3 предлага два пъти по-евтин пробег.Дотук си приказвате празни приказки. С това трябваше да почнете!
Как да се продават? Купуват ги само заблудени ВАГ фенове или хора, които не могат да си направят елементарна сметка.
Коментиран от #25
19:30 31.10.2017
25 Знайко
До коментар #24 от "Електрика":
В моят пост коментирах тех данни:E-golf 35,8 kWh/125 miles = 3.5 мили за киловат
Tesla 3 standart 50 kWh / 220 miles = 4.4 мили за киловат
Малко по-добро е за модел 3 но пък модел S е по лошо освен това са данни на производителят така че не се знае.
Що се отнася до цената Model 3 e модел на това как не трябва да се прави кола. Тотална икономия от всичко само и само в такива таблички като тази да се окаже на върха.
20:05 31.10.2017
26 кольо
22:48 31.10.2017
27 Любопитен
00:36 01.11.2017
28 Хомофоб
До коментар #22 от "Гост":
Хората малко трудно ще ти хванат иронията.За да са догонващи от Мерцедес, Ауди и Тойота все пак трябва да има съревнование. Аз такова не веждам.
Да се премине към електрически автомабили трябват огромни инвестици н компаниите производители. С оглед на качеството им на прозведени автомобили последните години, където се спестява от всичко в името на печалбата не виждам как ще инвестират в нови поточни линии.
Ако една стока е хубава и се търгува няма нужда от политика на МЛМ за да се продава.
02:59 01.11.2017
29 Да, ама не!
До коментар #20 от "Знайко":
"Тесла- Голяма батерия, като плюс изминава големи разстояния но е много тежка тоест направена за голяма Америка.
Е-Голф - Малка батерия затова изминава малко километри но е лека идеална за града и къси междуградски растояния."
"Капацитетът на батерията на стандартния Tesla Model 3 (тегло 1610 кг) осигурява пробег от 354 км. Ускорението от 0 до 97 км/ч (60 мили по американските стандарти) отнема 5,4 секунди. По-мощната модификация (Long Rage) тежи 1780 кг, изминава 498 км с едно зареждане и ускорява от 0 до 100 км/ч за 5,1 секунди.
Базовият Model 3 може да бъде зареден на станция Supercharger с енергия, достатъчна за пробег от 208 км, само за 30 минути. При версията Long Rage зарядът стига за 272 км. Ако се използва стандартна електропреносна мрежа, пробегът е съответно 48 км и 60 км.
Volkswagen e-Golf
Синхронен електрически двигател
1-степенна автоматична трансмисия
115 к.с. макс. мощност при 3000-12000 об/мин
270 Нм въртящ момент при 0-3000 об/мин
10,4 секунди ускорение от 0-100 км/ч
140 км/ч максимална скорост
12,7 кВт/ч на 100 км комбиниран разход на енергия
190 км максимален пробег със заредена батерия
0 г/км емисии на СО2
71 815 лева цена на модела
Зареждането на батерията от 220-волтова мрежа става за 13 часа, а с помощта на опционален адаптер – за 8 часа.
Мислиш ли, че тези 100 килограма правят разликата?
А после казват че поклонниците на Илон Мъск били облъчени? Да сравняваш Тесла модел 3 с еГолф е като да сравняв
Коментиран от #31
09:40 01.11.2017
30 Да, ама не!
А после казват че поклонниците на Илон Мъск били облъчени? Да сравняваш Тесла модел 3 с еГолф е като да сравняваш Nokia с фенерче с iPhone и да изтъкваш, че предимствата са копчетата и фенерчето.
Тези два телефона поне са с много различни цени, докато голфа струва почти колкото модел 3 с разлика около 10% в цената. Заради такива "електрички" са тръгнали митовете за малкия пробег и бавното зареждане! Определено не е само асемблиране, и акъл си трябва! Само батерията на Голфа тежи над 300 килограма, а е едва 35 киловатчаса.
Освен това, модел 3 е много по-голям автомобил отколкото голфа и е напълно оборудван за автономно шофиране. Въобще не са в една категория.
09:47 01.11.2017
31 Знайко
До коментар #29 от "Да, ама не!":
В момента се излагаш понеже на децата е ясно че даваш някакви данни коита са за ДВГ а не за асинхронен двигател.Цената на голфа е около 35000 колкото модел 3.
Има си парк асистент,ACC,Driver асистнт а тесла 3 няма автономно шофиране стига лъга.
Също лъжа са 8 часа за зареждане на 400V цифрата е 0.8h,за теб 0та е все тая нали???
Също и другите параметри за голфа са леко занижени.
В края на краищата сам си избираш дали да получиш една добре обурувана кола с малко по слаби параметри за втора кола или да вземеш Тесла 3 която да я паркираш пред мола за гъзария.
12:58 01.11.2017
32 Да, ама не!
http://www.monitor.bg/a/view/46312-volkswagen-egolf-зарежда-само-в-контакта/
Тесла модел 3 и напълно оборудвани за автономно шофиране. Могат да ти го активират по всяко време по интернет, без да ходиш където и да било, срещу заплащане.
Не знам защо включи и климатика в разговора, нов модел 3 разполага с двузонов климатик.
13:47 01.11.2017
33 Знайко
2. Покажи ми къде видя Тесла 3 със автономно шьофиране, собствениците се надяват на това но все още не е налично.
3. ACC не е климатик a Adaptive Cruise Control.
13:59 01.11.2017
34 Да, ама не!
Ще ти дам линк, но те моля ТИ да цитираш
Колко е теглото
Колко е времето за зареждане което са дали в официалния документ
Каква е цената.
Не искам отново да ме обвиниш, че лъжа останалите. Държа ти да дадеш конкретните цифри и да ги коментираш.
https://www.volkswagen.bg/noviyat-e-golf/noviyat-e-golf/informacionni-materiali
Най-отдолу в страницата има линк за сваляне на ценова листа, в която има и технически данни за теглото и батерията. Има и цени на екстрите. Моля те накичи всички екстри които се предлагат в най-евтината базова модел 3.
2. Не съм твърдял, че напълно автономното шофиране без нужда от водач въобще съществува все още.
Казах, че хардуерът за автономно шофиране вече е инсталиран в модел 3, така че при излизане на софтуера, когато и да стане това, автомобилът може да стане автономен без никакви хардуерни допълнения. Този хардуер в момента се използва за функцията автопилот. Голфът има ли такъв хардуер като цената му е почти колкото на модел 3?
3. Извинявам се, наистина не съм те разбрал правилно!
14:41 01.11.2017
35 Знайко
1. Много ясно е написано при бърз заряд 45 мин което е около 0.8 часа както ти казах даже 0.75.
2.Цената е в левове това да ти говори нещо???
Хайде ти сега ми изкарай оферта в ЛЕВОВЕ, ама не в долари и после обърнато по курса директна оферта за България в левове и после ще говорим.
3. Сам признаваш че в момента не е налично автономно шьофиране дори като Тесла S аз няма да платя за нещо което може преди да продам колата да не е налично.
4. Сам виждаш че си подвал за всички показатели макар и с малко.
15:08 01.11.2017
36 Да, ама не!
Да подвел съм и то не с малко!
Съгласил съм се с лъжата ти че голфа е по-лек от модел 3.
Голфа всъщност е по-тежък с тегло 1615 килограма въпреки по-голямата батерия на Тесла при двойно по-голям пробег.
Зареждането от контакт не е за 8 и 13 както излъгах преди, а е за 17 часа и 10 часа с адаптор.
"Бързото" зареждане на евентуални 160 километра по книжка реални по-малко, става за 45 минути. Срещу 272 километра за зареждане 30 минути при Тесла.
Хайде сега калкулирай любимия в пример с ходене на море до Варна?
Моля те този път не ми заобикаляй въпроса! За колко време минимално може да стигнеш до Варна с Голфа? Просто кажи някакви часове, а не един лист обяснения без нищо конкретно!
С тесла модел 3, ще зареждаш максимум десетина минути, ако въобще ти се наложи да зареждаш.
Ти на това малък компромис ли му казваш?
16:35 01.11.2017
37 Знайко
17:01 01.11.2017
38 Да, ама не!
Тегло, празен, 4 врати (кг) 1)
Двойка за първи клас по четене
Коментиран от #39
17:06 01.11.2017
39 Знайко
До коментар #38 от "Да, ама не!":
Не мога да споря с човек който или не иска да мисли или просто толкова си може?!?!?Защо не си направи труда да прочетеш какво стои зад цифрите????
За последен път ти преподавам как се четат числа!!!!
Тесла 3: 1610kg Curb wieght (not loaded with either passengers or cargo)
VW E-glof :1553kg Curb wieght на брошурата не случайно е написано 1) което включва 68 кг за водача и 7 кг за багаж тоест не е Curb wieght!!!!
От мене толква като се научиш да не послъгваш и да четеш числата безпристрастно пак ми се обади.
18:04 01.11.2017
40 Да, ама не!
Предвид тези уточнения, все още ли държиш на мнението си:
Тесла- Голяма батерия, като плюс изминава големи разстояния ( 350км), но е много тежка(1610кг) тоест направена за голяма Америка.
Е-Голф - Малка батерия затова изминава малко километри(200км) но е лека(1553кг) идеална за града и къси междуградски растояния."
Значи, за тебе е най-важно автомобила да е с 3,5% по-лек и без значение значение, че другият автомобил с който ги сравняваш изминава 175% повече километри с едно зареждане и за една и съща заредена сума голфът ще измине 100 километра, а Тесла 126км или 26% повече ефективност.
26% по-голяма ефективност, освен във финансова стойност, означава и 26% по-малко висене по зарядни станции, ако зареждането е с една и съща скорост. Упс и тук греда!
Получаваш също така 120 км. при най-бързия случай за зареждане на Голфа срещу 208км за същото време при Тесла. За 1000 километра, ти ще висиш 4 часа, срещу 2часа и 20 минути с малката/1:50ч за голямата батерия за Тесла
За тебе са важни тези 57кг. разлика, въпреки че Тесла е доста по-голяма на размери и влиза в класа на BMW 3?
Няма значение че Тесла вдига 210 километра в час, а голфа само 140, дори да пропуснем два пъти по-голямото ускорение?
Ами парите са си твои хвърли си ги на вятъра!
Половин милион човека чакащи модел 3 мислят различно.
20:24 01.11.2017
41 Електрика
https://youtube.com/watch?v=avr5MnhAzqE
[youtube]https://youtube.com/watch?v=avr5MnhAzqE[/youtube]
[youtube]http://youtube.com/watch?v=avr5MnhAzqE[/youtube]
[youtube]youtube.com/watch?v=avr5MnhAzqE[/youtube]
[youtube]avr5MnhAzqE[/youtube]
Пробвам по няколко начина Дано да се вгради видеото.
Коментиран от #42
21:24 01.11.2017
42 Знайко
До коментар #41 от "Електрика":
Гост ти си напълно неадекватен в постовете за автопилота става въпрос за Модел 3 а ти ми даваш някакъв линк за Модел S :)))Знаеш ли че Тесла имат различни модели или само си спамиш?
Коментиран от #43
23:09 01.11.2017
43 Електрика
До коментар #42 от "Знайко":
Изкарай си главата от ... голфа и погледни какво се случва в реалния свят.Full Self-Driving Hardware on All Cars
All Tesla vehicles produced in our factory, including Model 3, have the hardware needed for full self-driving capability at a safety level substantially greater than that of a human driver.
https://www.tesla.com/autopilot
Автопилота на всички автомобили Tesla има едни и същи функции, без значение от модела, въпреки че реално са три различни софтуера, а вероятно и хардуера. Например дисплея на модел 3 е хоризонтален.
Голфо това има ли го? Може ли да върши поне половината от тези неща? Не ставай смешен дори да ги сравняваш!
https://www.google.bg/amp/s/electrek.co/2017/10/12/tesla-model-3-software-update-calibrate-autopilot-features/amp/
Коментиран от #44, #48
00:33 02.11.2017
44 Знайко
До коментар #43 от "Електрика":
Ехее че и агресивен на всичкото отгоре нестига че е тъп.Гофа има парк асистент, ACC, Driver асистнт което не е малко.
Не ми copy/paste някакви глупости а ми покажи реална Модел 3 със него!!!!!
Искам да я видя на пътя или оферта от производителят че мога да си закупя Модел 3 със тази опция.
И ти като предният ми цитирате някаква информация от вестник ШОК без дори да си направите труда да проверите информацията.
И да в реалният свят на кола като Модел 3 му казват боклук. Кола която е по слабо оборудвана от едно Сандеро може да се боготвори само от зомбита като теб.
07:55 02.11.2017
45 Пенсия
Коментиран от #46
11:33 02.11.2017
46 Sky T'Hunter
До коментар #45 от "Пенсия":
Не се коси, пенсийо! Когато на пазара останат само "миксери" и "тролейбуси"- бензина ще го продават само с рецепта и на десеторни цени 😆 А електричките ще изминават по 1000кмКоментиран от #47
12:59 02.11.2017
47 Антиелектрика
До коментар #46 от "Sky T'Hunter":
Човека е спокоен, но такива като теб, едва ли може да са спокойни!Ето какво казват лекарите за силните електромагнитни полета:
"В много изследвания се споменава, че продължителното излагане на стресови ситуации, високи температури, химикали, пестициди, радиация или силни електромагнитни или микровълнови емисии може да редуцира фертилността и на мъжете и на жените." - http://www.zachatie.org/2013-08-13-14-09-46/2013-08-13-14-11-56/718-%D0%BD%D0%B0%D0%B9-%D1%87%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%BE-%D0%B7%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%B2%D1%8A%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D1%81%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82%D0%B0
https://problem.framar.bg/%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%B5/%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B8_%D1%84%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8_%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D0%BF%D0%BB%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%B5.html
Но то човек малко трябва да разбира, за да се замисли, че и електромобилите си имат своите минуси. Само глупака чака да си изпати или опари, че тогава да повярва в науката и медицината!
Коментиран от #49
18:25 02.11.2017
48 Електрика
До коментар #43 от "Електрика":
Не знам дали аз съм тъп, но ти Определено ми изглеждаш на невменяем!"Публикувано във факти.бг: Не ми copy/paste някакви глупости а ми покажи реална Модел 3 със него!!!!!"
След като цитат от официалния сайт на Тесла плюс линк към него за тебе са глупости, колко по официална и достоверна информация искаш да ти доставя?
След като ти пуснах линк в който се коментират проблемите с update на автопилота при модел 3 на реални собственици, в реални автомобили модел 3 и са описани конкретни проблеми, плюс видео със действащият автопилот на модел 3, колко по-реално искаш да ти го покажа? Да спра пред тебе и да те повозя?
Интригантска и жалка история! Заяждаш се с хората, като дори не обръщаш внимание какво ти говорят и показват! Никой не те кара да си купуваш Tesla. Повече от Ясно е че ще си купиш Голф, само защото е Голф, защото по-хубаво от Голф няма, кой каквото и да ти говори и каквито и цифри да ти дава. Какъвто и друг автомобила, дори да е много по-хубав и качествен, чувството че ти караш Голф няма да го има!
Без лоши чувства!
Остани със здраве!
Коментиран от #51
18:34 02.11.2017
49 Електрика
До коментар #47 от "Антиелектрика":
Ползвате ли мобилен телефон? А микровълнова? Минавали сте близо покрай клетки на мобилни оператори?Е значи вероятността да сте стерилен от тях, е много по-голяма, отколкото от електрически автомобил. Това е научно доказано с измервания. Дори бяха публикували резултатите за разликата между бензинов и електрически автомобил. Магнитните излъчвания от високоволтовата бобина за свещите, създаваше много по-силни електромагнитни полета с много повече хармоници. Разбира се, дори те нямаха пряко влияние върху здравето на човек.
Коментиран от #50
18:45 02.11.2017
50 Антиелектрика
До коментар #49 от "Електрика":
Само дилетант може да твърди, че електромагнитното поле на телефон или свещ на автомобил е по-мощно и опасно от такова на електромотор с мощност 100 kW или дори 500 kW на Тесла S!Бях дал линк на проучвания от 70-те на американски "учени", които твърдяха, че тютюнопушенето е полезно - та толкова с твоите проучвания!
19:11 02.11.2017
51 Знайко
До коментар #48 от "Електрика":
Какъв цитат бе смешко, ти изобщо можеш ли да го преведеш????За тъпаци като тебе ще ти го превида елементарно, казва ти че има някакви камери и датчици в колата.
Тесла модел 3 за момента не може да се ПОРЪЧА със SELF-DRIVING !!!!
Да в бъдеще може би ще бъде налична като си доплатиш 3000$ като ще се наложи само софтуерен ъпдейт но не и сега.
Нито съм фен на VW нито на Тесла просто мразя като някой спекулира с цифри и факти. А ти си явно Да, ама не! защото той прави същото каже някоя истина увита в 100 неистини.
Докато не ми покажеш как мога да си поръчам Тесла модел 3 с автопилот не ме занимавай повече с простотиите си.
20:08 02.11.2017
52 Да, ама не!
1.Автопилот
2. НАПЪЛНО АВТОНОМЕН автомобил
За първото е нужен правоспособен водач, който да може във даден момент да поеме управлението. Имаше дело със смъртен случай, в който шофьор в лоши метеорологични условия със странични ветрове и завои беше "шофирал" над 40 минути с автопилот, като си беше сложил ръцете на волана само за 10 секунди, въпреки многобройните подканяния на автопилота.
Тази първата екстра за Модел3 струва 5000$ и може да я поръчаш още днес.
Втората опция е НАПЪЛНО автономно шофиране. Тогава автопилота трябва да притежава НИВО 5 на автономност, което означава самостоятелно движение на автомобила без нужда от шофьор. Може да пратиш колата сама да закара второкласника ти до училище и да се паркира някъде, а после да иде да го посрещне пред входа и да го прибере обратно в къщи.
Това ниво 5 никой все още не го е направил. Няма и закони за него. Затова Тесла има само обявена цена от 3000$, но още не може да се поръча. Надяват се догодина да го постигнат, въпреки скептиците.
Хайде сега отиди на източника си за проверка и пак кажи, че има един единствен заблуден, който пише с много никовете, за да обърква хората, а ти знаеш всичко!
И аз имам съмнения, по точно ми се иска да си същия АНТИ, защото ще е жалко да има толкова хора, които могат да четат, но не разбират прочетеното.
Коментиран от #54
06:39 03.11.2017
53 Да, ама не!
Всички представители на Tesla Model 3 ще бъдат оборудвани със системи за безопасност, в това число за активно избягване на удар с превозно средство отпред и система за автоматично задействане на спирачната система.
Ако собственикът пожелае неговата кола да бъде в състояние да следва пътното платно, автоматично да сменя лентите, да излиза от магистрала и да следва трафика на нея, ще трябва да задели допълнителни 5000 долара за пакета Enhanced Autopilot.
Още 3000 долара ще трябва да бъдат доплатени за Full Self-Driving пакета (наличен само при поръчка на Enhanced Autopilot), ако клиентът пожелае да се възползва от функцията за напълно автономно движение, когато Tesla я лансира в бъдеще.
06:45 03.11.2017
54 Знайко
До коментар #52 от "Да, ама не!":
Ей не се сдържа да покажеш мизерните си подли номерца, ти да не си някой обратен?Вместо да се хващаш буквално за думите защо не видя това:
Post 32: …автономно шофиране……
Post 34: …. автономното шофиране…
Post 35:....автономното шофиране……
Post 41:....автономно шофиране…
Post 43:.... Full Self-Driving….
Post51: …SELF DRIVING
Също линковите който дава другото ти аз са за Full Self-Driving.
От там нататъка ти много услужливо са захващаш за думата автопилот защото има широк смисъл на думата за да правиш своите п...лски номера.
Ама ако ще говорим за автопилот просто, усъвършенстван такъв имат всички Германски производители а обикновен или така нареченият Cruise Control има всеки нов автомобил.
09:04 03.11.2017
55 Да, ама не!
Четеш но не разбираш написаното!
Върни се сега на 34-ти пост и прочети какво е написано. Нека те улесня:
"2. Не съм твърдял, че напълно автономното шофиране без нужда от водач въобще съществува все още.
Казах, че хардуерът за автономно шофиране вече е инсталиран в модел 3, така че при излизане на софтуера, когато и да стане това, автомобилът може да стане автономен без никакви хардуерни допълнения. Този хардуер в момента се използва за функцията автопилот. Голфът има ли такъв хардуер като цената му е почти колкото на модел 3? "
Още тогава съм направил разграничението между круиз контрол, автопилот, автономно шофиране и НАПЪЛНО автономно шофиране. Това че ти не си разбрал си е твой проблем.
Правиш ли ВЕЧЕ някаква разлика между круиз контрол и автопилот?
При автопилота може да зададеш крайна точка на пътуването и той да кара до там. Можеш ли да направиш това с круиз контрола?
Щом е автопилот, трябва да може да на управлява напълно автономно автомобила в определени ситуации. Автопилотите са разделени на отделни нива на автономност.
Най-високото ниво на автономност е ниво 5, при което дори не са необходими волан и педали. Това е така нареченото full self driving за което ще се плащат 3000$ при тесла.
Автопилота на Тесла е ниво 3 в момента. Монтира се на всички автомобили ключително модел 3. Дори хардуера на модел 3 е много по-съвременен и бърз.
Къде тръгна да сравняваш
10:10 03.11.2017
56 Да, ама не!
Круиз контрола няма нищо общо нито с автопилот нито с автономното шофиране.
Колкото копирната машина Канон е ксерокс, къртача Бош е хилти, толкова и круиз контрола е автопилот.
Няма автопилот, който да не включва автономно шофиране в дадени ситуации без никаква намеса на човек.
10:11 03.11.2017