Last news in Fakti

10 Ноември, 2017 11:44 29 400 34

Лимузината на Макрон не можела да спира

  • renault-
  • espace-
  • service da la protection-
  • еманюел макрон-
  • бронирана лимузина
Лимузината на Макрон не можела да спира - 1

Бронираното Renault Espace на френския президент Еманюел Макрон не бива да се кара с повече от 80 км/ч, тъй като в противен случай не може да спре заради високото си тегло. Това ограничава използването на автомобила само в градски условия, разкрива Le Parisien.

Висшите държавни лица и президентът на Франция по традиция се возят на коли местно производство. Нещо повече - Елисейският дворец се смята за последната цитадела на луксозното френско автомобилостроене.

Службата за защита (Service da la Protection, SDLP), която се грижи за сигурността на президента, избира модели на Renault или PSA (Peugeot-Citroën) от имиджови съображения. За разлика от германските производители на луксозни автомобили обаче, френските компании не произвеждат заводски бронирани коли.

Това означава, че доставеното от Renault или PSA возило тепърва трябва да се праща на специализирана компания за брониране. Процедурата отнема време и огромни средства (почти €300 000), но не това е най-притеснителното.

Увеличеното от бронята тегло на автомобила изисква допълнителни модификации по шасито, окачването и спирачната система, каквито изглежда са спестени на президентското Renault Espace. Le Parisien припомня случай от януари, когато блиндирана кола на SDLP, превозваща заплашван с убийство служител на хумористичното издание Charlie Ebdo, се преобръща по таван след по-рязка маневра в Париж.


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гдсггсф

    89 20 Отговор
    Миниван, не лимузина. Това че палячото се вози в нея, не я прави лимузина.

    Коментиран от #6

  • 2 Режия

    52 12 Отговор
    Естествено, че ще спира далеч по-трудно и окачването ще реагира различно. Автомобилът си е перфектен, но натоварването от блокировката го разбалансира тотално - всеки знае как се кара празна и как пренатоварена кола. Всичко може да се пренастрои - включително шофьора, и затова си има специализирани фирми. Няма новина, просто търсят нещо жълто около президента. А който е карал Еспас, знае за какво става въпрос.
  • 3 Режия

    19 6 Отговор
    Пардон - бронировката.
  • 4 Иван Господинов

    34 24 Отговор
    Спирачните дискове са изработени от кашкавал а накладките от масло.
  • 5 гост

    25 13 Отговор
    Ако си карал и влизал в този еспейс ще знаеш колко хубава кола е. Преправянето не е направено както трябва, не е от колата.

    Коментиран от #30

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 ФРЪЪХХНСЕЕ

    19 9 Отговор
    Това показва, колко много им пука на франзелите за президента им .
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Богаташ

    39 7 Отговор
    Странно б България се чудят ка да изхарчат повече пари за лимузини а франсетата се скръндзят и гледат да спестят от всичко.
    Познайте коя е по-богатата държава сега България или Франция?
  • 11 азззз

    9 13 Отговор
    тоя Espace що не го продават в България?

    Коментиран от #14, #16

  • 12 Тошо-бентлито

    14 17 Отговор
    Макарон пък в Рендак ли намери да съ вози.....
  • 13 onq s konq

    19 6 Отговор
    Ами първата дама да удари един кокал в земята и ще спре много бързо.
  • 14 Зорлем

    9 1 Отговор

    До коментар #11 от "азззз":

    Защото цената му е "мама, тати, че и една леля отгоре". Още по-предишния беше към 80 хил. лв, а този минава 100 като стой та гледай.
  • 15 Алфа Ромео

    10 14 Отговор
    Срамота, френска му работа....

    Коментиран от #22

  • 16 гост

    13 4 Отговор

    До коментар #11 от "азззз":

    Не се продава официално, но дилърство на Рено може да ти го внесе на цена от 64х.лв с 1.6л дизел. Вътре е страхотно на живо, ако искаш френски лукс, това е вариант.

    Коментиран от #17

  • 17 Гост

    9 18 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Мани го тоя френски лукс
  • 18 име

    6 5 Отговор
    да се направи рекламация при росен плевнелиев. той каза , че частите са български....
  • 19 макарон

    12 11 Отговор
    Тя не може да ускори до 70км/ч. и затова не им пука как ще спира!
    Тва сигурно го карат на 1-ва ако има насрещен вятър!
  • 20 Един

    16 10 Отговор
    Много vag специалисти тука....
    Видяхме немските коли що за стока са,през последните години....по добре едно еспейсче пред тия немски кокали оглозгани! На всичко от горе и много харесваните от мен бенцове след две и някоя почнаха да гният,яко боклуци....
  • 21 ВОЛК

    6 6 Отговор
    Купете му на човечеца ВПК-3927 «Волк», че да не е на тръни кога ще спре и кога и откъде ще го прицели някое камикадзе тяхно "алжирско" или "мароканско" производство. А дано да не спре някъде, че да гледаме малко "сеир" / на английски /.
  • 22 Сссс

    2 6 Отговор

    До коментар #15 от "Алфа Ромео":

    По добре от италианска...жабар

    Коментиран от #28

  • 23 Сканията

    7 11 Отговор
    Кола с емблемата на п**ка не ми я хвали,ако не се преобърне ще те остави на пътя
  • 24 ВАГ

    3 12 Отговор
    Хо хо хо ...Рено груп веее ... типично,на Дачиите им се сменят накладките с маслото а дисковете с ремъците:).
  • 25 Ghost

    13 5 Отговор
    Все още има "умници", които повтарят простотията за емблемите, които приличали на котка, елхичка и п*тка. Мислех, че само децата на трактористите на село си споделят такива глупости. Защото, мили деца, Франция поне има емблеми. Да Ви напомня, че Пежо дадоха на BMW малко ноу-хау за дизелите, Рено снабдявават малките мотори за Мерцедес (за А класа, ако не се лъжа), а Ситроен са работили са слагали в купетата си даже мотор на Мазерати. Така че, хората си имат и марки, и традиции.
    А, и още нещо- Espace се чете "Еспас", не Еспейс. Научете ги нещата, преди да пишете.

    Коментиран от #26

  • 26 ВАГ

    7 9 Отговор

    До коментар #25 от "Ghost":

    Другарю, по-евтино им е да ги купят ,а това не означава ,че не могат да си ги направят .
    А аз само да ти напомня , всички автомобили се състоят от части ,а тези части се правят само с немски или японски машини.
    Германия и Япония ,това са техническите нации.

    Рено е левчето при колите,ФАКТ.
  • 27 Ghost

    8 3 Отговор
    Не твърдя, че Германия и Япония не са технически нации или че не могат да си направят достатъчно добри двигатели. Просто казвам, че и французите са много-много напред и германците го признават. Въпросът е, че ние не сме в състояние да се похвалим с нищо.
  • 28 Алфа Ромео

    3 1 Отговор

    До коментар #22 от "Сссс":

    Жабешките бутчета са френски специалитет....

    Коментиран от #29

  • 29 Гостенин

    5 0 Отговор

    До коментар #28 от "Алфа Ромео":

    Встрани от темата , но си абсолютно прав италианците казват " жабари" на французите. Италианците са " макаронаджии".А иначе Рено си е хубава кола , особено ако си първи собственик.
  • 30 Гост

    1 5 Отговор

    До коментар #5 от "гост":

    В цял свят се избиват да бронират Еспас, точно защото са невероятни коли. 😂😂😂 Какви хапчета вземате бе, хора?! Тоя кенеф не може да мине 10км без проблем в окачването или електрониката.
  • 31 един там

    3 0 Отговор
    Във всеки гараж с гаражен майстор средно ниво могат да ви сменят окачването и спирачната система с по-добра. Тея кво се правят на улави не ми е ясно? Бронирали Рендето, а едни спирачки и окачване не могат да сменят. Имам чувството, че новината е фейк и се цели разлайване на кучетата. Като, чета коментарите, явно са успели. Иначе Рендетата не са лошо коли, като изключим недостатъците им. Имал съм Еспас трето поколение и мога да кажа само, че е мното комфортна кола, страхотна возия има и е перфектна за семейство и дълги пътувания. Лошото е само, че електрониката и ел.системата са супер зле. С тях дори и от фирменият сервиз не могат да се справят. Също така не трябва да и се дава зор, защото прегрява много бързо и криви глава. Говоря за мотора 2.2 дци. Мислех, че са пооправили нещата, но познат с предпоследното 4-то поколение се оплаква от същите неща плюс слабо окачване с което аз не мога да се оплача. Също така е сменил накладки н 30 000 км. Добри спирачки, но много нетрайни накладки. Гаранцията не му ги поемала и си плати смяната от джоба.
  • 32 Цвъки 6те хапартаменаа

    1 1 Отговор
    Аз не виждам кой ще се опитва да убие този п.....л и защо му е бронирана кола
  • 33 Рамзес

    0 1 Отговор
    Френските коли се харчат само във
    Франция
  • 34 Patatan

    1 1 Отговор
    Чух че са му сложили сланинки на мястото на наклатките