След като хвърли в шок публиката на премиерата на първия си камион с характеристиките му, Илон Мъск гарнира изненадата с абсолютно неочакваното представяне на второто поколение на Roadster. С ускорение от 0 до 96 км/ч за по-малко от 2 секунди новата спортна Tesla не само е най-пъргавият сериен автомобил в света, а и вдига над 400 км/ч.
Новият Roadster има три електромотора, захранвани от батерия с капацитет 200 кВтч. Два от тях задвижват задните колела, а един - предната ос. Мощността им не се съобщава, но на фона на въртящия момент от 10 000 (десет хиляди) Нм тя няма и особено значение.
Четириместният електромобил (да, макар да не личи, отзад също има две малки седалки) ускорява от място до 100 мили/ч (161 км/ч) за 4.2 сек. Класическата драг дистанция от четвърт миля (402 м) пък остава назад след 8.9 секунди.
Не по-малко впечатляващ е пробегът с едно зареждане. От Tesla твърдят, че при движение извън града Roadster може да измине 620 мили (998 км).
Доставките на новата спортна Tesla ще започнат през 2020 г. на цени от $200 000 (€169 640). Резервации ще се приемат срещу предплата от $50 000 (€42 410).
Производството ще стартира с ограничено издание от 1 000 бройки, наречено Founders Series. Цената на всеки такъв електромобил ще бъде $250 000 (€212 050), а депозитът ще бъде в 100-процентов размер.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
11:00 17.11.2017
2 компетентните
Коментиран от #5, #73
11:05 17.11.2017
3 Знайко
И забележете да го имаш след 2025 може би плащаш $50 000 .
Да го имаш след 20202 плащаш цялата цена $250 000 .
ХаХа на кой свят живеем вече, направо съм изумен.
Коментиран от #10, #24
11:33 17.11.2017
4 незнайко
Коментиран от #28
11:35 17.11.2017
5 makq
До коментар #2 от "компетентните":
Нема грешка бако , толкоа са11:39 17.11.2017
6 Jiko
Коментиран от #8
12:08 17.11.2017
7 Електрика
Само са пропуснали един факт в статията. Важен факт.
ТОВА СА ХАРАКТЕРИСТИКИТЕ НА БАЗОВИЯ МОДЕЛ!!!
Хайде сега пак ми говорете за бъдещето на ДВГ.
Относно сроковете съм сигурен, че няма да се справи. Ще закъснее с година-две. Това обаче няма никакво значение, защото всяка от тези цифри ще бъде спазена и дори подобрена дотогава.
Хайде сега погледнете какво обещават останалите производители за същата времева рамка? Дори автомобилът на Porsche не ви ли изглежда като детска играчка пред тези характеристики?
Най важната новина обаче е 200 киловатчасовата батерия и пробегът. Ако са успяли да набутат 200 киловатчаса батерия в лек и малък спортен автомобил, какво ли да очакваме за новата батерия на модел S?
Да, както обичат да казват троловете тук, Илон Мъск просто сглобява стари електромотори и батерии и разчита единствено на маркетинг! Представяте ли си Ако маркетолозите на Тесла измислят такива автомобили, каквито не може да произведе нито една автомобилна марка с вековни традиции, какво щеше да стане ако вместо маркетолози, Илон Мъск беше наел истински инженери?
12:08 17.11.2017
8 Електрика
До коментар #6 от "Jiko":
"Кола за реклама на Тесла,която ще се произвежда на загуба.Може ли джипа им да е с почти същата цена,а с много по -слаба батерия"Ако си зададем обратния въпрос, ще се получи доста интересен отговор който обяснява текущите загуби на Тесла. Въпросът е:
Ако Тесла след две години може да продава автомобил с два пъти по-голяма батерия на същата цена като модел екс днес, колко ще печели след две години от модел Х?
12:14 17.11.2017
9 гост
Коментиран от #11
12:16 17.11.2017
10 гост
До коментар #3 от "Знайко":
Всъщност трябва да си изумен от друго , когато 2020 тази Тесла излезе , никой от "стогодишните " НЯМА да има отговор за нея , въпреки че имат три години за отговор !!!! Всъщност няма да имат дори и 2025 , когато вече ще има трети Роадстер , който даже не знам с какво може да подобри този ! Най-вероятно единственото по-добро ще е по-добра цена , макар че и тази е поне десет пъти по-добра от съответните ! Само си представи как ще искат сега милиони за коли които са с по-лоши показатели и то много !12:19 17.11.2017
11 Електрика
До коментар #9 от "гост":
1000~2000 годишно? Ти подиграваш ли се?Това е автомобил който няма аналог в автомобилната история и се продава за 200 хиляди долара - цена близка до подарък. Покажи ми по-ниска цена на един автомобил, който дори се доближава до една от тези характеристики. Само еднa, не всички накуп.
Коментиран от #12
12:28 17.11.2017
12 Знайко
До коментар #11 от "Електрика":
Ти ми покажи един автомобил за който искат депозит?Когато копуваш на зелено цената е по ниска това е положението, иначе защо да загробвам едни пари сега за след 3 години.
Кола не може да ускори за под две секунди с нормални гуми, това на всеки трябва да е ясно и е видно че е рекламен трик или е идеални характеристики като не се отчитат гумите.
Освен това всеки се втурачва в драга, обаче това е най лесното нещо има модифицирани голф 2 които за 5 пъти по-малка цена ще са по-бързи. Магията е на пистата и там идва следващият въпрос колко ще тежи тази кола?
Който е карал кола знае че няма тежка кола която се кара с удоволствие.
Коментиран от #13, #14, #15
12:40 17.11.2017
13 гост
До коментар #12 от "Знайко":
А ти сериозно ли си въобразяваш , че някакво мършаво Бугати с хиляда и малко нютонметра ще може дори да доближи това с ДЕСЕТ ХИЛЯДИ , при това при всеки един оборот ? При това няма да тежи повече от 200-300 кила повече , по-добре не отварям дума за писти , че ще им плащат на Тесла да НЕ пускат сравнения , иначе всичките "Суперспортни" ще си стоят във фирмените музеи !Коментиран от #31
13:06 17.11.2017
14 гост
До коментар #12 от "Знайко":
И бугатито е близо 2 тона кютук ама го изкупуват за по 2 милиона евро бройката още щом бъде представено.Защо клиента не оценява колите по скоростта им на писта а вместо това гледа ускорението? Ами много просто - никой не кара на писта нито кара кола на макс по завоите, но всеки ще настъпи колата на някоя права отсечка или магистрала.
Коментиран от #20
13:06 17.11.2017
15 Знайко тъп застреляй се!
До коментар #12 от "Знайко":
Мъск винаги казва до момента че данните са със стандартните за колата гуми!!!Коментиран от #18
13:07 17.11.2017
16 Електрика
Карал ли си някога лек автомобил 700 коня? Аз съм карал и мога да споделя от личен опит, но ще спомена само как го нарича собственика " лагерната количка" . За дълъг път си предпочита джипа. Сигурно е прост и не ги разбира тези неща.
Коментиран от #21, #44
13:12 17.11.2017
17 бавареца
Коментиран от #54
13:14 17.11.2017
18 Знайко
До коментар #15 от "Знайко тъп застреляй се!":
ХАХА дай да го видим реално пък тогава ще говорим, тука става въпрос за физика а не за фантастика.На практика дали ще сложиш ДВГ или ЕЛ. мотори няма разлика всички свалят близо до две отдолу не става. Имай предвид че всекидневните гуми трябва да стават и за дъжд и кал и си имат определ профил.
Ама ти с твоят недовършен 5 клас сигурно знаеш повече.
Коментиран от #25
13:30 17.11.2017
19 бавареца
Коментиран от #55
13:33 17.11.2017
20 Знайко
До коментар #14 от "гост":
Незнам ти сигурно знаеш за такива дето се мъчат на пистата или планинско с Бугати ама на тях им викат мазохисти.Бугатито е кола досущ като този роудстър направено като паметник на глупоста за собствениците им. Освен да крещи вижте ме аз съм милионер друго не може.
13:35 17.11.2017
21 Знайко
До коментар #16 от "Електрика":
Оле боже прибери ги тези да не направят някоя беля, щел да минава с 200 през завоито с Кайен, ама ако тръгне да поднася ще можем ли да те отлепим от мантинелата ???13:39 17.11.2017
22 бавареца
Коментиран от #23
13:40 17.11.2017
23 Знайко
До коментар #22 от "бавареца":
Първо 60 мили = 96 км !!!!!! така че не е 100 км и второ да меки са ама лятото на горещото какво правим ако са всекидневни гуми???През колко време ще ги сменяш тези гуми, да не стане на месеца 1 път????
13:51 17.11.2017
24 ник
До коментар #3 от "Знайко":
развития социализъм, внасяш 1500 лв в мототехника и чакаш, аз вече питах важи за вноски правени преди 1969г , направо 2069 получаваш нова тесла14:28 17.11.2017
25 Електрика
До коментар #18 от "Знайко":
То защото всяка една гума може да я караш с 400 км в час, да реши че гумите на Roadster ще може да ги купиш във всеки вулканизатор за стотина лева и ще ги караш по 50 хиляди км?Човек който се образова по Интернет, може да си помисли такива глупости.
Ако беше карал спортен автомобил, щеше да знаеш какво е усещането да минеш спокойно с 200 км през някой завой, през които си минавал десетки пъти с обикновен автомобил и си намалял на 150 с усещането, че излиташ.
Това няма как да ти го обясня по интернет. Тежкият автомобил стъпва стабилно в завоите. Ако гумите и спирачките са проектирани за такова тегло, реално до 200 километра в час, по-тежките автомобили са по-стабилни, след това идва ред на аеродинамиката, която притиска автомобила при по високи скорости. Ниският център на тежестта на електромобилите им дава много предимства в завоите. Напъните за сваляне на теглото на спортните автомобили с ДВГ, е заради ускорението, което си е добро при електромобилите по подразбиране.
Какво ще кажеш за китайския Нио на Нюрбургринг? Издуха ли всичките си по-леки съперници? Ще поживеем и ще видим какво ще направи Roadster.
Коментиран от #32, #36
14:29 17.11.2017
26 Антиелектрика
10 000 Nm? Ама нали един ни обясняваше, че не въртящия момент, а конете ставали 10 000 - хахахахаха
Сега ни обясняват как Кайен може да влезе в завой с 200 км/ч, пък 911 не може.
Карай да върви, сега виждам, че за половин милион може да си купиш кола, която ускорява за 1,9 и вдига 400 км/ч.
Това наистина ме впечатли!
Обаче чакам да видя как се ще се отрази на човек да стои на 30 см от електромагнитно поле колкото генерират 400 хладилника или 200 перални!
14:42 17.11.2017
27 Стефан
14:53 17.11.2017
28 ШОПА
До коментар #4 от "незнайко":
Е па тоа14:53 17.11.2017
29 газаджия
15:02 17.11.2017
30 кОпуам я
15:04 17.11.2017
31 Знаещ
До коментар #13 от "гост":
Само искам да отбележа, че е абсурдно кола с 10000 нм да тръгне без да превърта гумите нонстоп поне до 300 км/ч с обикновени гуми. Вярно е, че е 4х4, но въпреки това ми се струва невъзможно. Задното предаване издържа без превъртане до около 700-800 макс 900 нм. Не случайно ЕС 63 амг 4х4 набира от 0-100 за 3.6 сек, а ЕС 65 амг за 4.2 сек. Причината е че втората е със задно и въпреки че е с 1000 нм е по-бавна от 63, която е с 900 нм точно, защото се опитва да превърта. Предполагам, че за 4х4 максимума ще е 1600-2000 нм и от там нататък само със специални гуми.15:13 17.11.2017
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Driving pleasure
И то много сериозно, модел S e s 1200 NM почти 10торно увеличение наеш ли кога? Толкова тяга е първо неизползваема защото гумата не може да прехвърли толкова върху пъте второ то няма материал, дето да издържи стоварването на 10 000 NM без да се счупи или огъне.
Поредното бълнуване на болни мозъци!
И познайте даже и да постигне тия данни винаги ще избера Чирон заради уникания звук и уникалните технически решения в него.
Да не говорим, че Свети илон още 3ката не може да подкара и има да връща маса пари за нея па вече взима на баламите пари за Роудсътр... като докато има балами да дават ще им и измамници да взимат :)
15:34 17.11.2017
34 Селския инж
15:49 17.11.2017
35 Jack Bauer
16:09 17.11.2017
36 Driving pleasure
До коментар #25 от "Електрика":
Електрика, ти ма уби ва брат :)От десетилетия инженерите се опитват да олекотят и заздравят купетата, щото ниското тегло влиза в завой по-добре и колата е по-маневрена, ти сега искаш да прецакаш всички закони на физиката обяснявайки че трябвало да я налегне голема тежест... Пустите му фераристи как не са се сетили да турят тон и половина оовна плоча в багажнка, че да им вървели повече колите :D
При завой основно влияние оказват центробежните сили - колкото повече тего има колата толкова по-силно ще се усеща желанието на това тегло да продължи напред докато ти завиваш!!! да може би ще е бърза на права отсечка заради високия въртящ момент, но за завой си има друго много по-приятни за каране коли!!!
16:20 17.11.2017
37 Електрика
Също така никой не обърна внимание че говоря за нисък център на тежестта. Коя кола по-лесно ще се преобърне според вас в завой или поне ще пренесе теглото си на двете гуми от едната страна, като ще намали или въобще премахне сцеплението от другите две гуми?
А три двигателя да ви говорят нещо? Всяка една от задните гуми си има собствен двигател, който регулира въртящият момент спрямо останалите колела. В завой се подава по голям въртящ момент на външната гума с векторно управление. Системата реагира много по-отзивчиво и бързо от която и да е механична система. Ще си поговорим пак, когато стъпи на Нюрбургринг.
Коментиран от #38, #39, #40, #45
16:43 17.11.2017
38 Знайко
До коментар #37 от "Електрика":
Последното ти изречение беше най-умното от всичко написано от теб досега. Ама дотогава що да не видим примерно Тесла S на рингa покажи някое клипче как се справя там и да я сравним примерно с много лесен претендент Honda Civic Type R!!!Кола само с предно със малка мощност сравнена с другите спортисти.
Коментиран от #48, #49
16:56 17.11.2017
39 Driving pleasure
До коментар #37 от "Електрика":
... ако стъпи на ринга :)Ниския център на тежстта е едно нещо - но тежестта е съвсем друго. Най-добрте автомобили за шофиране (разбирай за завои другото не е шофиране за мен а просто тежък десен крак) са около и под 1000 кг. Лимита идва от гумите, които при странично натоварване приплъзват губейки сцепление точно заради стремежа на тежестта да прдължи напред.
Тои Бугати Чирон е брилянтно техническо постижение, но в завой никакво го няма и го засрамват много по-маломощни коли имено щото тежи 2 тона. А при близо тон батерии в тая тесла как мислиш ще се държи в завой? Щото Илончо пожелал ще тури кръст на физичните закони ли?!
16:56 17.11.2017
40 123
До коментар #37 от "Електрика":
Е ти пък си оптимист. Тази картинка никъде, никога няма да стъпи.16:59 17.11.2017
41 гост
Коментиран от #43
17:15 17.11.2017
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Driving pleasure
До коментар #41 от "гост":
200 кв батерия ще рече да качиш 1 тон... айде малко под щото и плътността на заряда ще нарастне, но за да заредиш 200 КВ за времето за което зареждаш 100 ще трябва или да удвоиш мощността на зарядното или да удвоиш времето - и двете са малко вероятниКоментиран от #60
17:35 17.11.2017
44 Кавказ
До коментар #16 от "Електрика":
А8 реални 700 коня така че обаче само че ...реална среща с кайена срещу аудито ми желаеш ли???17:37 17.11.2017
45 Знайко
До коментар #37 от "Електрика":
Колко е нисък този център на тежеста колко ще е разликата примерно със спайдъра???Ти колко истински спортиста си видял на пистата да се обърнат по гръб преди да излязат от асфалта??
Та нали затова е окачването да държи колата да не се обърне, основният проблем са гумите. Когато това тегло започне да тръгва на някъде няма гума която да го спре.
Още нещо другият път когато вземаш завоя с 200 в междуселският си път с Кайена се замисли че въздухът издига в небето даже Боинг 777 а после прочети колко е клиренсът на твоят СУВ и накрая като искаш да се претрепиш моля те не намесвай други хора в твоите безумия.
Коментиран от #46
17:55 17.11.2017
46 Кавказ
До коментар #45 от "Знайко":
Напълно правилен коментар адмирации18:16 17.11.2017
47 Гого
20:13 17.11.2017
48 Антиелектрика
До коментар #38 от "Знайко":
Има Тесла на ринга, но ги е срам да покажат колко са смешни там. Ето как модела 85 прави уникалното време от 8:50 минути:https://www.youtube.com/watch?v=Dphw4km60m4
То за това няма и с Р100, за да не им се смеят.
Обаче най-силно впечатление прави как за 20 км батерията падна наполовина.
И са тръгнали да разправят, че имала пробег от 500 км?
цялата работа им е такава!
20:17 17.11.2017
49 Никой
До коментар #38 от "Знайко":
Само не разбрах как наточен олекотен хечбек с твърдо спортно окачване е "лесен претендент" на 2 и половина тона семейна кола. Колкото до статията, характеристиките звучат невероятно и съм сигурен, че в момента са такива. Но това все пак е концепт, и стига Тесла да оцелее не се съмнявам, че подобна кола ще е достижима след 4-5 години. И аз бих предпочел Широн, главно заради звука, но безспорно Теслата би предоставяла друго интересно чувство за каране.20:18 17.11.2017
50 Бат Ваню
20:49 17.11.2017
51 Лост
20:49 17.11.2017
52 За тия пари
С различен цвят за различните настроения
За 1.8 секунди вдига 100
20:57 17.11.2017
53 Mercedes-Benz
Човека взе парите, каза: "Чакай малко.",
хвана самолета, дръжте му петите.
Човека взе парите, каза: "Чакай малко.",
хвана самолета, чакай да се върне.
:D:D:D Поздрав за всички платени еко-фанатици, електричари и т.н.
Дано има останали още мислещи хора, и бойкотират цялата измислена "еко" истерия и осъзнаят, какъв финансов балон е това!
21:35 17.11.2017
54 гост
До коментар #17 от "бавареца":
Или си зле с цифрите или сънуваш ! Първо Тесла С е 900 нм , а не 9000 май има мааалка разлика ! Второ отвори си ако обичаш характеристиката на любимото Бугати и чети , ама много внимателно ! И ако пак повториш , че хиляда и нещо нютона ставали над 20 000 на колелата , просто ще биеш всякакви рекорди по невежество ! За твое сведение дори двигател на влекач няма дори близко до 10 000 нютона , та камо ли кола с ДВГ ! И няма да има , щото това значи поне 50 литра обем с не знам колко турбини ! И забрави мераците си Бугати да направи дори близко до това , да не говорим , че с техните цени означава от 20 милиона нагоре !21:42 17.11.2017
55 гост
До коментар #19 от "бавареца":
Напълно вярно , никой не е правил толкова скъпа кола с толкова слаби показатели ! Първо я би една гаражна изработка от Швеция , после пак гаражна от Щатите и двете на половината от цената и двете на ПЕЧАЛБА ! А за твое сведение ВАГ досега е загубил само от БУГАТИ повече отколкото Тесла от цялото си производство , само че за него не говорите , ама че Тесла губела повтаряте като папагали !21:58 17.11.2017
56 Антиелектрика
"(Изм. - ДВ, бр. 88 от 2004 г., в сила от 05.11.2004 г.) Производствените процеси и работното оборудване, които са източник на постоянно магнитно поле, се използват така, че магнитната индукция на работното място да не превишава 60 mТ (еквивалентно на 600 G), осреднено по време в течение на работния ден, а максималната стойност на плътността на потока на магнитното поле да не превишава 2 Т независимо от времето на облъчване."
За сведение един хладилник от 500W, има магнитно поле 0,2-0,3 mT на 30-40 см от компресора - всеки може да си качи програма на смартфона или да си купи уред, с който да измери.
Не е трудно човек да сметне колко Т има един електромотор с мощност 500 kW. А ако има 3 електромотора с такава мощност?
Ето това са "безопасните" електрички!
23:14 17.11.2017
57 222ее
Коментиран от #58
11:06 18.11.2017
58 Антиелектрика
До коментар #57 от "222ее":
Ами на теб няма какво да ти давам, след като дори не може да пишеш!Налудничаво е само невежеството. Той и тока не се вижда, но ако не вярваш на "бълвочи", бръкни е контакта!
11:40 18.11.2017
59 Електрика
Знайко:
"Освен това всеки се втурачва в драга, обаче това е най лесното нещо има модифицирани голф 2 които за 5 пъти по-малка цена ще са по-бързи. Магията е на пистата и там идва следващият въпрос колко ще тежи тази кола?"
Аз:
"А ти карал ли си някога тежък и мощен автомобил? Мога да се хвана на бас с тебе, че в завой през който ще мина спокойно с 200 километра в час с кайена със стандартните гуми, ти ще излетиш от него с Голфа! Нищо че е по-лек и по нисък. Чипирай го колкото искаш!"
Знайко:
"
Колко е нисък този център на тежеста колко ще е разликата примерно със спайдъра???
Ти колко истински спортиста си видял на пистата да се обърнат по гръб преди да излязат от асфалта??"
Какъв е този Golf spider? Някакъв нов модел на Фолксваген за който не съм чувал?
Коментарът ми беше за сравнение на Голф с чипиран двигател, със Cayenne. Не може да се каже еднозначно, че по тежкият автомобил е по-нестабилен в завоите!
Нищо не сте коментирали за Nio , който тежи 1730 кг, но въпреки това, може да завива с 2,53 G странично ускорение при 230 км/ч.
Нали говорихте за писта? Няма по-добър сериен автомобил от него на Нюрбургринг, въпреки че конкурентите му с ДВГ са значително по-леки от него.
Коментиран от #61
20:53 18.11.2017
60 Електрика
До коментар #43 от "Driving pleasure":
"200 кв батерия ще рече да качиш 1 тон... айде малко под щото и плътността на заряда ще нарастне, но за да заредиш 200 КВ за времето за което зареждаш 100 ще трябва или да удвоиш мощността на зарядното или да удвоиш времето - и двете са малко вероятни"Колкото и да ти звучи невероятно или малко вероятно, технологиите вече са на улицата. Има и 350 киловатови зарядни станции, а батериите на модел 3 с 80 киловатчаса пакет, могат да се зареждат с мощност 210 киловата, което ще рече, че ще се заредят на 80% за около 20 минути.
При положение, че зарядните за камионите ще са над 1000~1500 киловата, какъв е проблемът да да направят 500 киловатови за зареждане на автомобили?
Така или иначе, всяка зарядна станция ще има огромен батериен блок, който да акумулира слънчева и вятърна енергия. Мощността на едновременно зареждане няма да е проблем, защото няма да зависи от присъединената мощност към захранващата мрежа.
21:14 18.11.2017
61 Знайко
До коментар #59 от "Електрика":
То с Кайена лесно се влиза с 200 на завоя колко му е ама излизането е трудно, когато във WRC видиш СУВ ела се обади щото и голфа го няма ама ПОЛОТО си е там.А на Нюрбургринг kайена дава 8.00 мин със 4x4 и 570 коня а Голфчето дава 7:47 само с предно (всеки знае какво е кола с предно) и с 306 коня тоест кола с предно и с почти два пъти по-малка мощност е с 13 сек по-бърза на ринга?!?!?!
Що се отнася до Голф и Спайдер надявам се да се шегуваш и да знаеш кой всъщност е господарят на пистите.
Що се отнася до НИО за 100000000000 път трябва да ви се повтаря ама този път е за последно и го запомни:
Нюрбургринг е писта станала еталон за тестване на СЕРИИНИ АВТОМОБИЛИ!!!!!!!
В класацията много ясно е написано за НИО: Non-series/non-road-legal vehicles!!!!!!!
И още суууууууууууууууупер дебело е подчертано NextEV-branded slicks!!!!!!!!!!!!!! Хайде сега виж какво означава това и след това ако ми покажеш поне една кола да кара в дъжда с тези гуми аз ще си изям публично инженерната диплома.
Коментиран от #62, #63
23:52 18.11.2017
62 Антиелектрика
До коментар #61 от "Знайко":
Няма как да убедиш фанатик.Аз се опитвах безброй пъти да цитирам официални данни, че мискерът НИО е с цели 30 секунди по-бавен от Порше от 1983 г, но уви, невежеството и глупостта са издигнати в пиедестал!
Коментиран от #65
00:25 19.11.2017
63 Електрика
До коментар #61 от "Знайко":
Ей, ама твоята крава винаги е мъжка!Даде ми за пример Нио, когато казах че Тесла са направили революция в автомобилостроенето на масови електрически автомобили. Сега обаче не бил нито сериен, нито за движение по пътищата?
Последно? Въртиш се като фурнаджийска лопата!
Ако не си забравил спора ни беше, дали мощността и въртящият момент може да компенсира по-високото тегло на писта.
Изброените от тебе причини, са свързани със закони, които нямат нищо общо с физичните закони. Това Колко коли са произведени общо, не променя нищо. Нито теглото му, нито времето, нито поведението на пистата. С правилните гуми си стои стабилна на пистата.
Ако трябва да си ядеш дипломата, ще си останеш гладен защото не вярвам да имаш такава. Дори да имаш пак ще се измъкнеш, защото ще извъртиш положението, че не говориш за мокро време, а за порой Поне като този в Гърция.
Защото на МОКРА писта, НИО направи трето най-добро време на пистата 7:05. Пред него беше Radical. Смяташ ли Radical за сериен автомобил?
Прочети какво мислят Топ Гиър по въпроса. Вероятно разбират по-малка от тебе:
http://www.topgear.com/india/car-news/nio-ep9-laps-nurburgring-in-6m45s/itemid-50
Цитат:
So how did it go about the Nurburgring?
Well, this wasn’t the first attempt. In October 2016, the NIO EP9 7:05.16 secs. And that was, at the time, the fastest time by an electric vehicle ever.
And they had another go because…?
The weather wasn’t great. The surface was a tad m
Коментиран от #66
09:03 19.11.2017
64 Електрика
So how did it go about the Nurburgring?
Well, this wasn’t the first attempt. In October 2016, the NIO EP9 7:05.16 secs. And that was, at the time, the fastest time by an electric vehicle ever.
And they had another go because…?
The weather wasn’t great. The surface was a tad moist and NIO thought the EP9 could do better under ideal conditions. And when they did… Poof! 6:45.900.
Is that now the quickest by an electric car?
No. It is now the quickest by any car. To give you an idea, the Lambo Aventador SV did it in 6:59.73. The Porsche 918 in an exact 6:57. The Lamborghini Huracan Performante took a measly 6:52.01. Which was the quickest at The Green Hell, till the Radical SR8LM did it in 6:48. Now, that may seem quick, but remember, the Lambos and the Porsche are road cars with seats, doors and windows. The Radical is a racing tub, with seats and number plates. Considering that, the fact that the full-bodied NIO EP9 beat a race car with indicator lights is severely impressive.
Най-много ми хареса обаче края на статията:
Wow. So what’s the moral of the story?
What we see here is a company with no automotive or racing pedigree has gone and conquered The Green Hell. So, the moral of the story is the future is silent. The future is fast. The future is electric.
Да точно такава е поуката, бъдещето ще е бързо, бъдещето ще е електрическо.
Нали знаеш кои са Топ Гиър, не са някои вегани, които да пазят природата и да проповядват
09:09 19.11.2017
65 Електрика
До коментар #62 от "Антиелектрика":
Това само доказва колко назад вървят технологиите при ДВГ. Вече 30 години не могат да подобрят собствения си рекорд.Не се притеснявай, до три години ще падне от електрически автомобил. Ясно е че бензиновите няма да се справят, щом за 30 години не са успяли.
Просто сериозните фирми все още не са започнали да произвеждат електрически спортни автомобили. Да не забравяме, че Нио е китайско гаражно производство!
09:14 19.11.2017
66 Знайко
До коментар #63 от "Електрика":
Ти си супер неадекватен, от удряне на главата в земята в сектата си получил мозъчна повреда, явно не можеш да четеш Английски затова слушай внимателно официална информация а не кой какво мисли:Non-series/non-road-legal vehicles
NIO EP9 with NextEV-branded slicks.
The NIO Formula E Team, previously known as China Racing Formula E Team and NEXTEV TCR Formula E Team...
Сега разбра ли че NIO EP9 е един болид от Формула Е със същото body и гуми което са го пуснали на Нурбургринг за реклама.
Това нещо няма как да се лицензира от нито една държава в света за сериен автомобил.
И накрая ето ти линк към колата:
https://www.youtube.com/watch?v=z2IugOh2dg4
Много добре разгледай какво представлява после виж и гумите които са като на Ф1!!!!!! Всеки който е виждал наживо Ф1 знае какво чудовище представлява такава гума.
След това ако искаш вземи сравни времената на Ф1 и Ф Е.
Другият път когато лъжеш като някой манго поне се засрами малко и си наведи главата защото никога не съм ти давал за пример НИО!!!
Хайде сега удряй главата в земята и се моли сектанте ОМММММММ.
17:41 19.11.2017
67 Курто
19:07 19.11.2017
68 Електрика
Иначе си е и сериен, и може да се движи легално по пътищата.
Хайде провери си отново информацията и пак пиши. Имаше някакъв спор дали е сериен, защото по време на рекорда все още не бяха произвели всичките заплатени автомобили.
Както казах това са подробности, които по никакъв начин не отменят и не омаловажават рекорда.
Нищо не каза за дипломата! Нали НИКОЙ не карал в мокро време със сликове? Ще се храниш ли с диплома или няма? Като ще даваш цитати от Уикипедия и аз мога:
20,832 m (12.944 mi) 6:45.90 NIO EP9 1,360 PS (1,000 kW; 1,341 hp) / 1,735 kg (3,825 lb) Peter Dumbreck 20 March 2017
NIO's first run in the Nürburgring taken in wet conditions
Я преведи последното?
Потърси за Нио каквото и да било и прочети заглавията. Навсякъде се говори за най-бързия сериен и или автомобил който може да се движи по улиците:
The NIO EP9 Now Claims To Be The Fastest Road Car To Lap The Nürburgring
NIO EP9 Electric Supercar Nurburgring Record - Fastest Street-Legal Car at ...
Сигурно само с цел да те излъжат. Включително хора като например от Топ Гиър, които въобще не разбират от автомобили!
Като нямаш аргументи, започна с лични нападки, все едно аз съм ги писал тези заглавия и статии. Типично за Антиелетрика.
Дали приликата е случайна, останалите да преценят.
Коментиран от #69, #70
10:07 20.11.2017
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Знайко
До коментар #68 от "Електрика":
ХаХа веднага ме цензурираха понеже съм те нарекъл .....Такъв си защото караш с 200 в завоите на междуградски път и то със СУВ.
Такъв си защото не познаваш закона за движение по пътищата и с какви гуми имаш право да се движиш по пътя.
И като искаш да се забранява ДВГто кой ще забрани на такива като теб които не знаят правилника за движение по пътищата да шьофират?
Фактите много ясно говорят че NIO EP9 е модифициран болид от Ф Е. Когато фактите говорят само сектантите оспорват, обаче твоята кола е поставена в Non-series/non-road-legal vehicles която класация никого не интересува.
И да те питам:
1.Ти колко коли с гуми от Ф1 видя по пътя?
2.Ти колко коли със сликове видя по пътя?
3. Колко NIO EP9 от тези които са направили рекорда видя на пътя(не лично а в някое видео)?
Хайде удряй сега главата в земята и вместо да мислиш се моли.
12:11 20.11.2017
71 Електрика
Вкусна ли беше дипломата? Дори в мокро време, Нио е по-добър от повечето и в двете класации.
Самия факт, че електромобила е в челните места дори в класацията за модифицирани автомобили , трябваше вече да ти говори нещо. Сещаш ли се колко е разликата в теглата?
Спора не беше ли, че тежките автомобили нямат шанс на пистата?
Какво ще кажеш за този ФАКТ?
Коментиран от #72
16:38 20.11.2017
72 Знайко
До коментар #71 от "Електрика":
Нямат шанс ако играят по правилата!!!!Сериен автомобил означава със стандартни гуми и кола която може да се купи така както е направила обиколката, всеки първолак знае че сцеплението е толкова важно колкото и мощноста, така че следваш правилата и си в играта, иначе си в губещата класация.
Никой не го интересува модифицираните автомобили на Нюрбургринг защото те са направени за спорт и се доказват на състезанието в което участват, колко е добър НИО във Формула Е сам можеш да провериш.
18:12 20.11.2017
73 Инсайдер
До коментар #2 от "компетентните":
Навярно са имали предвид 1000.тежкотоварен камион има около 2000-2500.10:56 21.08.2018