20 Ноември, 2017 10:36 56 726 56

Най-здравите и най-трошливите коли според TÜV

  • tüv-
  • tuv-
  • доклад-
  • рейтинг-
  • технически преглед
Най-здравите и най-трошливите коли според TÜV - 1

Немската агенция за техническа инспекция и сертификация (TÜV) публикува ежегодния си доклад за надеждността на употребявани автомобили. В него са включени коли от различни класове, групирани по възрастов признак. Рейтингът се базира на резултатите от почти 10 млн. технически прегледа на 225 модела през последната година.

Възраст 2-3 години

Най-надежден Най-проблемен
Mercedes-Benz SLK (Typ R172)
Kia Sportage

Възраст 4-5 години

Най-надежден Най-проблемен
Mercedes-Benz B-Klasse (Typ W246)
Peugeot 207

Възраст 6-7 години

Най-надежден Най-проблемен
Porsche 911 (Typ 997)
Chevrolet Aveo

Възраст 8-9 години

Най-надежден Най-проблемен
Porsche 911 (Typ 997)
Chevrolet Matiz

Възраст 10-11 години

Най-надежден Най-проблемен
Porsche 911 (Typ 997)
Ford Ka


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Класации за лаици

    354 34 Отговор
    Поредната неадекватна класация. Поршетата и СЛК не са ежедневни семейни коли и се карат малко. За това дават и най-малко дефекти. А КИА, Пежо и тнт се карат ежедневно много километри, товарят се, багажи, деца... и е нормално да дават повече дефекти.

    Коментиран от #5, #10, #13, #36

  • 2 дас ауто

    273 16 Отговор
    Класацията е супер тъпа, сравняват се коли от съвсем различен клас и дори сегмент.
    Матиса и Форд Ка струват, колкото джантите на Поршето.
    Много ясно, че всеки получава това, за което е платил.
  • 3 2пак

    179 9 Отговор
    Да но елементарен ремонт на Porsche 911 (Typ 997) струва колкото употребявано Chevrolet Aveo

    Коментиран от #8

  • 4 шваба

    37 127 Отговор
    немското си е най-добро.....

    Коментиран от #54, #55

  • 5 дас ауто

    40 65 Отговор

    До коментар #1 от "Класации за лаици":

    Напротив колега, ежедневни коли са и няма никакъв проблем да ги караш всеки ден, единственият им проблем е огромната цена.
    СЛК-то струва сигурно, колкото 10 Спортиджа, така, че е нормално да е по качествен, за тия пари остава и да ти пробутат боклук, това само в България може да се случи, но не и в нормалните държави.

    Коментиран от #15

  • 6 onq s konq

    55 20 Отговор
    А що нема беенве ?
  • 7 baa

    98 11 Отговор
    ШОК. Премиум немските коли са надеждни, а корейските - не. Скандализиран съм
  • 8 дас ауто

    67 36 Отговор

    До коментар #3 от "2пак":

    Така е, Поршето не е за всеки, само за отличниците.
    Двойкаджиите карат Авео, Матиз, Форд Ка и спят с грозни и дебели жени.
  • 9 гост

    91 11 Отговор
    Немски премиум и спортни коли за над 100х.евро всяка, срещу корейски и френски маломерни ежедневки за няколко хиляди евро. ТЮВ тотално се излага с тази класация. Как може да сравняваш коли, които са 10пъти по-скъпи? Логично е разходите за качество и тестове да са много по-високи. Поне да ги сравняват по класове и еквиваленти. И точно пък Б класа да я дават за надежден.

    Коментиран от #52

  • 10 шваба

    8 25 Отговор

    До коментар #1 от "Класации за лаици":

    разбирач, направи си труда да отвориш класацията http://www.anusedcar.com/ и ще видиш, че простите ти съждения нямат нищо общо с класацията....
  • 11 Орнела мути

    19 6 Отговор
    Lada
  • 12 Гост

    55 3 Отговор
    Статията е неадекватна! Порше 911 не е ежедневна кола,която да навърта 100 хиляди километра за 3/4 години....В интернет изобилства от обяви за продажба на Порше 911 с пробег 70/80 хилияди километра на 15/16,че и 20 години! Причината е,че това са коли за лятото и хубавите слънчеви дни от годината!Карат се малко и се съхраняват на добри условия! Всяка една такава кола ще бъде с много по-малко проблеми от други,които ежедневно се карат и експлоатацията им е голяма!
  • 13 Николай

    52 4 Отговор

    До коментар #1 от "Класации за лаици":

    Колегата е прав! Порша на 10 години е на 20000 км. и се кара два дена в седмицата,а тия дръгляци,повечето служебни се карат на 2 гуми по завоите,каква е тая класация незнам.
  • 14 Вуте

    59 2 Отговор
    И аз имам един москвич в двора ама не съм го палил от 15 години ! Ако му сменя маслото и му сложа акумулатор ще литне! Това означава ли че е по-надежден от порше????
  • 15 Христо

    44 4 Отговор

    До коментар #5 от "дас ауто":

    Колега един ден като започнеш да работиш, ожениш се и имаш деца (пожелавам ти го)- ще разбереш, че има проблем тези коли да ги ползваш всеки ден. ;)

    Коментиран от #31

  • 16 hahahah

    45 10 Отговор
    mercedes b клас надежден ха-ха.Тази класация е пародия.

    Коментиран от #20

  • 17 Многознаиковци с опели

    16 6 Отговор
    Кво и е на b класата ,А класата е зле .
  • 18 гост

    3 3 Отговор
    https://phys.org/news/2017-10-toyota-tops-consumer-auto-reliability.html
  • 19 гост

    1 3 Отговор
    https://www.cnbc.com/video/2017/10/19/consumer-reports-ranks-auto-brands-by-reliability.html
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Да ама Не

    47 1 Отговор
    У лево колите са с цена на мезонет в Бояна ,а у десно са с цена на бутилка сингъл малт в Софйска дискотека със стек сълфетки.
  • 22 не разбирам от коли

    20 4 Отговор
    от оригиналната класация става ясно, че през последните 5 години от колите на възраст 10-11г. от масовите модели най-надеждни са колите на японците Toyota има по 4 модела в топ 10 всяка година
  • 23 мръсенШвабан

    24 7 Отговор
    Поредна безсмислена статия от Немците, сравняват коли за по 1000евра с коли за по 100хиляди евра..то като съм им гледал и канала аутомотор...и там колко са обекнивни..леле мале
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Цане

    16 9 Отговор
    Това е статистиката, казва ни, че трябва да си купуваме само Мерцедеси СЛК или в краен случай Порше 911, а BMV са ги изтървали защото въобще не влизат в сервизите.
  • 26 а гоУфо

    13 7 Отговор
    Е то щом като класацията е немска, какви коли да хвалят хората?
  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 Гостенина

    19 6 Отговор
    Ама вие сериозно ли сравнявате Порше с Деу Матиз?!?
  • 29 PlimP

    11 9 Отговор
    някои май се дразнят, че кореа им взима пазара, бенц без мин 5 проблемни възела по електрониката, не е бенц, просто такъв няма
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 дас ауто

    5 10 Отговор

    До коментар #15 от "Христо":

    Какво искаш да кажеш, че не разбрах? Да не би да не ги карат поршетата всеки ден????
    Карат ги, ако се разходиш по света, дори само в Германия да отидеш, може да видиш хора на средна възраст или пенсионери в поршета!!!!!!
    Ако си семеен и ти трябва комби, това е друг въпрос и съвсем друга тема. Бъди сигурен, че който кара порше има и комби ако му се налага.
  • 32 дас ауто

    6 8 Отговор

    До коментар #30 от "KRASI":

    Така е братле, здрава е 2 -ката, ама си е дръвце отвсякъде, колкото да те откара от точка А до Б и до там, климатик има ли поне?
    Не е важно колата само да е здрава, а да предлага и някакъв комфорт.
  • 33 Антон 1

    8 1 Отговор
    Аз мисля ,че ги подреждат по процент дадени дефекти за тези години , като видно от класацията километрите са съпоставими !!
    Тоест , колко процента от Поршетата 911 и Деу Матис на две години и средно около 30000 км . са дали значими дефекти !
    Моля , ако греша поправете ме !


    http://www.anusedcar.com/
  • 34 БДСеец

    10 3 Отговор
    Искам ЕС да приеме БДС за стандарт на всички държави в Европа. От тук нататък ние да пишем стандартите и класациите за продуктите в Европа - гаранция, че още първата година ще имаме 100% увеличение на брутния вътрешен продукт. Така е и с тези класации ... немци произвеждат, немци пишат критериите, немци тестват и немци пишат списания с тестове :)
  • 35 Бръм

    12 0 Отговор
    Това не е класация, а статистика! Минаваш технически преглед и регистрират. 10млн. прегледа, не отзив от клиента! Т.е. това е абсолютно меродавно! Никой не сравнява евтино със скъпо! Просто статистически и логичен резултат. Колкото за км, ми то ги пише бе! Що се мъчите да разсъждавте! Заблудените почитатели на жълтото смучат доводи от пръстите си, ма греда!
    Единственото реално укоримо е, че "дефект" може да е нещо за 20евро, може за 2000 (не защото колата е скъпа) и пак да се брои за един!
  • 36 Ярослав Станчев

    7 7 Отговор

    До коментар #1 от "Класации за лаици":

    В немското мобиле има 1400 коли от марката Порше,модел 997.От тях 400 са на километри от 100000 до 240000.Още 500 са между 50000 и 100000 км.Кой каза,че Порше не се кара ежедневно?Хората там си ги карат като обикновена кола.
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 ААА

    1 5 Отговор
    Дивотия от класа.
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 зелен негър

    4 3 Отговор
    Колкото е безсмислена класацията,толкова са тъпи и псевдоинтелектуалните напъни на някои българчета,които си мислят,че разбират от всичко,в т.ч. и от коли.
  • 41 тойота

    10 10 Отговор
    отдавна не вярвам на классциите на TUV.Чиста реклама на техните бараки.Киата в момента е най-надеждна колкото и странно да звучи.Те едва ли не ще изкарат мерцедес,бмв,ауди,порше по- надеждни от кия.Само така им се иска!!
  • 42 ууууууу

    3 4 Отговор
    Смешници!
  • 43 Кибик

    4 8 Отговор
    Ферари и Ламборгини се карат по малко от Порше, защо не са на първо място? Пежото също се кара по-малко от Порше, но по друга причина, а именно че е постоянно в сервиза.
  • 44 123

    4 8 Отговор
    Ами, да напълно е вярна класацията. Киа, Пежо, Шевролет и Форд на най-чупливите марки.
  • 45 Мартин

    12 1 Отговор
    Много беше полезно а мен да прочета тази статия, благодаря Ви. Вече само поршета ще карам
  • 46 интересно

    6 5 Отговор
    Интересна класация и много съмнителна. От Auto Motor und Sport дават Киа Спортидж като един от най-безпроблемните автомобили. Имайки в предвид репутацията на AMS, който наистина тестват, то съм по склонен да вярвам, че тази класация е просто за запълване на сайто-съдържание.
    https://www.ams.bg/content/kia-sportage-2-0-crdi-4wd-suv-s-nula-defekti-023692
  • 47 Някой с някакъв опит

    5 8 Отговор
    Мерцедес и сигурност...е все едно да се довериш на проститутка че няма да хванеш спин !
  • 48 Малоумник

    2 2 Отговор
    Много коментари на експерти виждам, нищо смислено обаче, щото не разбирате каква е класацията.. Ама така е, типичният заблуден "народ"...
  • 49 Monster

    14 1 Отговор
    Някой схвана ли смисъла на класацията? Най малко идиоти карат Порше. Защото те са минали през сервиз преди да идат да се излагат на преглен за ТЮФ. Естествено, че ако караш по скъпа кола ще имаш повече пари за поддръжка. Ако караш евтина трошка ще се правиш на тарикат и ще идеш на преглед на принципа ако мине. Още повече, че собствениците на Порше са маниаци и си поддържат колите по добре от тези на Деу.
  • 50 WAW

    4 8 Отговор
    LEXUS е най надеждния автомобил .
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 Gio

    1 2 Отговор

    До коментар #9 от "гост":

    Точно!
    Защо пренебрегват японките?. В пустините даянят само японки.
  • 53 Бенца

    1 2 Отговор
    Па добро от бенца никога не е имало и няма и да има !!!

    Коментиран от #56

  • 54 Hunter

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "шваба":

    Досто глуповатичко съждение, но българина още си мъчи от соц поговорката "колата немска а оръжието руско" - лаизъм та дрънка😥
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.