През 1997-а компанията IVM Automotive получава поръчка от Audi за изработката на прототип, с който да бъде опипана почвата за нов престижен модел от Инголщад. По-интересното е какъв всъщност е автомобилът - версия на флагмана A8 с две врати.
На пръв поглед премахването на чифт врати от инголщадската лимузина не изглежда особено трудно. В процеса на работа обаче от IVM Automotive откриват, че задачата е много по-сложна.
Налага се много дълбока модификация на алуминиевата пространствена рама на A8 и изменения по почти всички панели на каросерията.
От Audi настояват купето да бъде по-късо от лимузината и да няма средна колонка на покрива по подобие на Mercedes-Benz CL.
Седалките с интегриран механизъм на предпазните колани са пригодени от Audi Cabriolet, а готовият автомобил е боядисан в тъмно синя перла. Реакциите на публиката в Женева са положителни, но в Инголщад така и не дават зелена светлина на проекта.
На заден ход дават маркетолозите, които се позовават на изключително резкия спад в продажбите на иначе утвърдените немски купета BMW 8er и Mercedes-Benz CL-Klasse. Единственото Audi A8 Coupe остава собственост на IVM Automotive и за последен път е показано пред публика през 2002-ра.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 интересно
09:22 26.11.2017
2 фонзи
12:38 26.11.2017
3 The TRAPPER
13:57 26.11.2017
4 Гост
Коментиран от #7
20:56 26.11.2017
5 бръмм
15:59 27.11.2017
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Оня патрона
До коментар #4 от "Гост":
Не е патрон ,опитва се да се прай на кон,ама не стаа,издиша брат.22:48 28.11.2017