2 Декември, 2017 10:30 8 808 17

Поредното извращение на Крис Бенгъл

  • крис бенгъл-
  • redspace reds ev-
  • china hi-tech group corporation
Поредното извращение на Крис Бенгъл - 1

Бившият главен дизайнер на BMW, който напусна баварците преди почти осем години, отново се завърна на сцената... с още по-голямо извращение. Само така може да се нарече дизайнът на компактното електромобилче, носещо името Redspace REDS EV.

Автомобилът е разработен от Бенгъл за марката Redspace, принадлежаща на китайската държавна компания China Hi-Tech Group Corporation, която до този момент не се е занимавала с производство на автомобили (компанията е специализирана в изработката на тъкачни станове).

Поредното извращение на Крис Бенгъл

По думите на Бенгъл, новото му творение е създадено в съответствие с т.нар. философия 90/10, проповядваща, че 90% от времето пасажерите прекарват в неподвижен автомобил и само 10% - в движение. Габаритната дължина на електрокара е 2.97 м, широчината му е 1.66 м, а височината - 1.75 м.

Междуосието пък е 1.44 м. Колата е предназначена за четирима и е построена на пространствена алуминиева рама. Въпреки странния външен вид, колата може да се нарече функционална, защото според Бенгъл мястото за пасажерите е предостатъчно, а освен това в багажника могат да се съберат и куфар, и сгъваема детска количка.

Поредното извращение на Крис Бенгъл

Ветроупорното стъкло е с обратен наклон и с козирка, което е направено, с цел да защити пасажерите от слънцето. Таванът е покрит със слънчеви панели, а подът на колата е проектиран така, че да прави масаж на стъпалата на пасажерите.

Параметрите на силовия тракт не са известни. Знае се, че предаването на момента е към задните колела, а максималната скорост е 120 км/ч. Концепцията има за цел да събере мнението на широката публика и чак това може да се мисли за евентуално серийно производство.

Поредното извращение на Крис Бенгъл


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 гост

    10 8 Отговор
    Интересно се е получило.
  • 2 Shmeker

    16 3 Отговор
    Тоя няма ли кой да го спре да се*е на метеното
  • 3 Марто

    23 2 Отговор
    Верно си е извращение. Не случайно всички фенове на БМВ го недолюбват.

    Коментиран от #4

  • 4 Shmeker

    17 2 Отговор

    До коментар #3 от "Марто":

    Много ясно, всичко БМВ-та преди тоя да се появи са правени от светила в дизайна.
  • 5 3395

    13 2 Отговор
    Хлопа му дъската на тоя
  • 6 Паладин

    12 2 Отговор
    Компетентните органи няма ли да се намесят и да го пратят в лудницата този?
  • 7 Никой

    14 11 Отговор
    Аз съм фен на БМВ и според мен Бенгъл е един от най-добрите дизайнери в днешно време. Тези които хейтят без да знаят само ще им кажа, че той участва и в дизайна на е46 една от "последните красиви бмвта" както феновете обичат да тръбят. И е60 (чийто дизайн е на един италианец и няма общо с Бенгъл) и е90 и е65 са революционни за времето си. Да, с излизането си са приети доста негативно, но те маркират ера на пренасяне от стар към нов стил и дори днес е60 изглежда свежо и модерно, даже бих казал в определени конфигурации ф10 изглежда по-остаряла. Колкото до мъника от статията, това е класически пример на функция над форма. Свикнали сме да ни показват 1 метър високи концепти с 22 инчови джанти, които не биха работили в реалния свят. Това е друго.

    Коментиран от #14

  • 8 незнайко

    9 1 Отговор
    Като карета от 19 век, само това, че не е черна ! Това ако се засили със 120 километра, ще изразходва енергия за две коли !
  • 9 Който го хареса е луд

    8 3 Отговор
    Сега веганите, демокрастите, толерастите и зелените сред, които са на мода, ще започнат с:
    - повече трябва ли му на човек
    - много е удобно за града
    - на мен пък ми харесва, не е като тия големи лоши коли, дето ги карат изродите, които си падат по жени
    - сигурно е много екологична (как прецени? по това, че е гейска?)
    - невероятен дизайн! (за дете в 1-ви клас по време на малкото междучасие)

    Чакам и да развиете теория, как най-развитите нации карат само колело и даже и колелото е твърде хетеро, затова пеша, направо боси.

    Коментиран от #10

  • 10 Никой

    5 2 Отговор

    До коментар #9 от "Който го хареса е луд":

    Щом ти трябва кола, за да се почувстваш мъж значи имаш някакъв проблем. Иначе коментар нямащ нищо общо със статията. Малките коли могат да бъдат забавни, особено в града. Хората които казват, че малките коли са женски страдат от синдрома на малката п**ка и обичат да бъдат виждани в големи х6ци и q7ци да изглеждат мъжки и мачо. Жалка работа. Има и хора които мислят рационално и логично.
  • 11 Алфа Ромео

    2 0 Отговор
    Тоя направи най-зле изглеждащите БМВ-та за всички времена.
  • 12 гуньо простия

    5 0 Отговор
    В първия момент помислих, че нова мултипла са изкарали
  • 13 Дикембе Мутомбо

    3 0 Отговор
    Определено има напредък, откакто е напуснал БМВ. Тази изглежда по-добре от предишните му творения...
  • 14 CuMo

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "Никой":

    Свежо ти изглежда на теб, в селската ти чотура. Ти сигурно си от тия екзистенциалисти дето по стената л..на да им размажат, ще започнат да припадат какъв експресионизъм е показан и какво чувство лъха от творбата на автора

    Коментиран от #15

  • 15 Никой

    3 3 Отговор

    До коментар #14 от "CuMo":

    Не знам дали съм от тия, ама явно сме болшинство, защото е60 е най продаваната и успешна 5ца на всички времена. Има коли, които като излязат изглеждат страхотно първите 2 месеца и после остаряват, бмвтата от времето на Бенгъл не са от тях. Но всичко това е субективно и важното е да не се обиждаме лично и да вадим заключения за един и друг, защото ето това е селско.
  • 16 222

    1 0 Отговор
    Само заради Е65 трябва публично да го обесят тоя
  • 17 гост

    0 1 Отговор
    Дифузьорът отзад много ще помага на аеродинамиката на тази кола. Инка добро попадение е стъклото с обратен наклон, макар и леко грозновато, има смисъл, така и покрива е с по-голяма използваема площ. Колите на бъдещето не се очертава да са красиви или стилни, а функционални и практични, значи тази е такава.