След като се справи с тежката артилерия на японското офроуд автомобилостроене Toyota Land Cruiser, Tesla Model X се изправя в двубой по дърпане на въже срещу Hummer H2. Електрическият кросоувър е от модификацията P90DL, разполага с 670 к.с. и 970 Нм, обут е в гуми Nokian Hakkapelitta 8 с размер 265/50 R19 и тежи 2 600 кг. 3 200-килограмовият Hummer има 6.0-литров V8 Vortec, който развива 321 к.с. и 488 Нм, и гуми Federal Couragia MT i 318/80 R17.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Физика
Браво все пак на собственика на Теслата че проявява малко разум щото ако беше пробвал малко по встрани на сухото щеше да изпищи на умряло.
Коментиран от #5
15:06 21.12.2017
2 Марио
Коментиран от #4
15:11 21.12.2017
3 Електрика
Този случай и сцеплението и въртящият момент е в полза на Хамъра. Ти какво очакваше?
Дори се учудвам как въобще успя да го издърпа на мокро при третият опит при такава разлика в теглата. В такъв случай МОЖЕ БИ, на лед ще има някакъв шанс да издърпа Хамъра.
Коментиран от #13
15:15 21.12.2017
4 Електрика
До коментар #2 от "Марио":
Защо смяташ че е нагласено? И според тебе ли гумите и теглото нямат никакво значение, а е важен само въртящият момент? А може би марката и модела на "джипа" ?Коментиран от #6
15:17 21.12.2017
5 гост
До коментар #1 от "Физика":
Браво , бързо реагират фактите ! Аз пък за твое учудване казвам да , издърпа я хамъра в случаите кагато беше на бавни с блокажи ! Като върна на бързи и нещата се обърнаха . Което значи какво ? След две години като дойде Х2 с моторите от Роадстер с 10 000 Нм и подходящия редуктор , Хамера ще бъде влачен по всяко време , а на него по-бавни няма да му сложат !Коментиран от #7
15:19 21.12.2017
6 Физика
До коментар #4 от "Електрика":
Защото във всяко състезание си има правила, ако не знаеш дори и в автомобилните спортове си има категории.Нагласено не в смисъл че не е вярно а че всичко е подбрано така че да няма състезание а просто демонстрация, като че ли правено от рекламно лице на Тесла?!?!?
15:33 21.12.2017
7 Физика
До коментар #5 от "гост":
Явно нищо не си разбрал а то си го има в клипа:1.Бавни със заключени диференциали;
2.Без бавни но със заключени диференциали;
3.Без бавни и без заключени диференциали.
Тоест последният път си беше като нормално АВД.
След две години след 5 години след 10 години ти все това си знаеш обаче хамарът е от 2002 година а Теслата от 2015 ??????
И все едното ще се развива а другото щяло да стой на едно място. Едно нещо се развива ако има нужда от него а не безцелно ако ще се прави нещо само за мерене на п---и се стига до пректа на Арабатите.
Тесла вместо да прави простотии да вземе да направи една кола като Голфа на прилична цена с приличен интериор за да може градовете да си отдъхнат малко а не да си мери оная работа кой е по най най.
Коментиран от #8
16:09 21.12.2017
8 ШШФ
До коментар #7 от "Физика":
Абе Хамъра защо първите два пъти държи спирачка?Коментиран от #11
17:07 21.12.2017
9 оМъскариха се
Тестът с Тойотата трябва да се преповтори, защото е фалшив !
Коментиран от #10
18:12 21.12.2017
10 Електрика
До коментар #9 от "оМъскариха се":
Не знам защо като чуете Тесла, все едно някой ви бърка отзад!Карали ли сте някога Тесла? Поне возили ли сте се? Откъде ви идва омразата?
Как така собствениците на Тесла са най-удовлетворени от покупката си в сравнение с всички останали производители?
Всеки девети от 10 собственика на Тесла биха си купили отново Тесла.
За BMW и Mercedes всеки 7 от 10 биха повторили.
След като собствениците си ги харесват, кои сте вие за да им кажете че грешат? Никой не ви пречи да си харесвате Mercedes, Трабант или каквото и да е. Това си е ваш избор. Оставете свободния избор и на останалите.
Всеки един автомобил си има и предимства и недостатъци, затова се произвеждат толкова много марки, всяка марка има множество модели, като всеки модел си има различни опции за избор.
В клипът с Toyota, ако бъдем обективни, рекламата не беше на Тесла, а на гумите Nokian!
18:36 21.12.2017
11 Физика
До коментар #8 от "ШШФ":
Ще ти отговоря конкретно но преди това аз ще те питам две неща:1.От кога спирачката не е стандартна част от автомобила и не може да се ползва, все едно аз да те питам защо теслата си вкючва ludicrous mode или защо натиска педала на газта???
2.Ти като застанеш в мола примерно и излизаш от -3 ниво като отпуснеш спирачката и колата не тръгва назад пак ли ще ме питаш защо натискаш спирачката?
А сега конкретно на въпроса Хамърът има такъв MODE на трансмисията TorqueTrac4 при който спирачката се задейства без водачът да натиска спирачката когато усети че губи сцепление.
18:55 21.12.2017
12 Роман дизел
21:15 21.12.2017
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 mediator37
Което ще рече, че всеки селски трактор с тегло 3,2 тона ще размъква Хамъри и Тойоти накъдето реши, защото тракторите са направени само и единствено да теглят.
Коментиран от #15
08:50 22.12.2017
15 гост
До коментар #14 от "mediator37":
H2 технически няма нищо общо с военния. На базата на пикапите на GM е. Дизайнерси имитира H1, което си е военния MUMVEE.09:39 22.12.2017
16 Наблюдател
Съпоставимост на автомобилите по клас?
Тесла Х е луксозен SUV и не е ДЖИПКА /още по малко трактор/. Както се видя на ОФРОУД управлявана от аматьор се представи трагично.
Да се сравнява с джип който е двойно по тежък, с бавни скорости и блокаж на диференцирана е некоректно. Все едно Хамъра да се дърпа с трактор???
От класа на Тесла X са МВ G класа, BMW X5, X6, AUDI Q8 и т.н. и т.н.
За да са равни условията СЦЕПЛЕНИЕТО трябва да е еднакво - еднакви гуми, еднакво състояние на настилката.
17:41 22.12.2017
17 Само гост
П. С:за пича с въртящия момент.. Ако разбираш от статистиките в началото на клипа ще разбереш, че Теслата има по-голям.😉
Коментиран от #18
18:24 22.12.2017
18 Електрика
До коментар #17 от "Само гост":
Tesla има по-голям въртящ момент, ама друг път. Въртящият момент се мери на изхода на двигателя и се променя от скоростната кутия, раздатката и диференциала на Hummer-а. На първа бавна, въртящият момент е десетки хиляди нютон метра.Тесла няма скоростна кутия, и предавателното число е фиксирано, така че обявеният въртящ момент е максималният възможен.
21:35 22.12.2017
19 Инфо за ТеслаФобите
Тези двамата са журналисти от шоуто "Head to Head" и не са от клуба на феновете на Тесла /особено единия/
Но е забавно и се гледа с усмивка.
Това Бентли Теслата може да го дърпа и "назад" и "напред"?
А закачката със "спортния супер кар" Alfa Romeo 4C Spider e супер готина! м/у 4-тата и 5-тата минута.
Видеото е направено като Том и Джери - и да не знаеш английски пак ти е смешно!!!
01:40 23.12.2017