През последните години корпорацията General Motors практически спря всякаква активност на Стария континент. Първоначално това се случи в Русия, после GM спря производството в Европа на корейските Chevrolet-и, а сега продаде и марката Opel на PSA.
В момента в ЕС General Motors е представен от марката Cadillac и от спортните коли на Chevrolet - Corvette и Camaro. За продажбата на тези автомобили работят 45 дилърски центъра, позиционирани основно в Германия и Швейцария.
И въпреки всичко това едно изказване на шефа на GM Мери Бара в края на миналата година потресе автомобилната общественост. Бизнес дамата заяви официално, че в концерна се обсъждат планове за завръщането му в Европа.
Автомобилните специалисти веднага започнаха със спекулации по темата, като най-вероятната от тях е GM отново да се опита да наложи в Европа сравнително евтините корейски Chevrolet-и.
В изказването на Мери Бара има и още един акцент и той е свързан с електромобилите на концерна. Не е изключено GM да опита нов пробив в Европа именно с електрически и автономни возила.
Към момента обаче в арсенала на GM такива почти липсват, като единствено Chevrolet Bolt може да се превърне в ударната сила на концерна в Европа. Тази кола обаче едва ли ще направи фурор на Стария континент.
Нискобюджетните Chevrolet-и също едва ли ще се котират добре в Европа, така че едва ли може да се вярва на думите на Бара и скорошно завръщане на General Motors в Европа не се очаква.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иван
Коментиран от #2, #3, #9
13:21 04.01.2018
2 Драго
До коментар #1 от "Иван":
Как разбра кое е кенеф, и кое е подобие на кола!15:05 04.01.2018
3 боко тиквата
До коментар #1 от "Иван":
Мърльо, много по-добри са от немските кенефи!Коментиран от #10
15:30 04.01.2018
4 Японеца
Тук властват немските еднодневки а3,гоуф, сеат, шкода и т.н. конфекция.
Всички притежатели са горди собственици на премиуми Е39, Е46, очиларки от 1999г, с-ки от 2003 и най-вече тди 1.9!
Всички пушат до небето, с премахнати дпф-и, без катализатори и ръмжащи гърнета от илиенци.Общо взето, убава работа, ама сиганска!
16:52 04.01.2018
5 до боко тиквата
Затова ли Шевролет Каптива, който струва 50 бона като нов, в момента струва 7-8 хиляди лева?
16:57 04.01.2018
6 до Японеца
Хахахахахаха, стотици хиляди Голфове, Астри, БМВ-та, Аудита и Мерцедеси на по половин милион километра се движат по отвратителните ни пътища и не се предават!
Къде са "здравите" японски автомобили, защо никой не ги кара?
Коментиран от #7
16:59 04.01.2018
7 LEGIONARIVS
До коментар #6 от "до Японеца":
на около полвин милион са били когато са ги внесли, вече са на повечко :D но факт е че още движат и още дълго ще за разлика от новите вече истински еднодневки18:24 04.01.2018
8 Иван
18:28 04.01.2018
9 Слави
До коментар #1 от "Иван":
Ех, ванКа, нито си карал кореиска нито френска маи но един приЯтел ти е разправял.18:40 04.01.2018
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 ВАГ
Немските автомобили са признати по цял свят ,дори и в Япония, и хората с пари си ги предпочитат.
Дали немските концерни се интерисуват от мнението на некви БГ прошляци ?!!!
19:33 04.01.2018
12 ГЖЛ
20:04 04.01.2018
13 АСКОНАТАН
20:22 04.01.2018
14 amv
20:25 04.01.2018
15 Зорлем
Иначе има логика да се върнат - след като Опел не са техни, няма да има вътрешнофирмен канибализъм.
Коментиран от #16
21:42 04.01.2018
16 БАЗЕ БАЗЕ
До коментар #15 от "Зорлем":
БаЗе кога амперата излезе преди години буквално нямаше конкуренция и затова цената и бе висока .Темата електромобил беше табу за много производители и хора .Сега когато на пазара има избор на електромобили цената на нов такъв електромобил падна ,както и се увеличи пробега му - ампера вече не е конкурентно способна да се справи с предложенията за ектромобили на пазара ! А иначе като се появи ампера беше изпреварила конкуренцията ,но предвид високата и цена от близо 80 бона хората не бяха готови за нея .Между другото смея да твърдя ,че на вторичния пазар в момента именно ампера и волт са две отлични предложения !Коментиран от #17
22:06 04.01.2018
17 Зорлем
До коментар #16 от "БАЗЕ БАЗЕ":
Е, то така и баба знае - хубава работа, ама скъпа. То и Конкорда беше яката техника, ама не прокопса, защото беше скъп и "непродаваем".А и според разни писания, дори и при тази висока цена на Амперата французите от ПСА сега пищят, че всяка продадена такава им носи загуба от 10-12 хил. евра. Може и да послъгват, но може и да не.
22:31 04.01.2018
18 Гого
Дали Шевролет може да се сравнява с нея?
Едва ли!
01:29 07.01.2018
19 вижся
11:39 08.01.2018
20 Мити
14:57 07.07.2018