4 Януари, 2018 12:12 18 815 20

Евтините корейски Chevrolet-и се завръщат в Европа?

  • gm-
  • general motors-
  • европа

През последните години корпорацията General Motors практически спря всякаква активност на Стария континент. Първоначално това се случи в Русия, после GM спря производството в Европа на корейските Chevrolet-и, а сега продаде и марката Opel на PSA.

В момента в ЕС General Motors е представен от марката Cadillac и от спортните коли на Chevrolet - Corvette и Camaro. За продажбата на тези автомобили работят 45 дилърски центъра, позиционирани основно в Германия и Швейцария.

И въпреки всичко това едно изказване на шефа на GM Мери Бара в края на миналата година потресе автомобилната общественост. Бизнес дамата заяви официално, че в концерна се обсъждат планове за завръщането му в Европа.

Автомобилните специалисти веднага започнаха със спекулации по темата, като най-вероятната от тях е GM отново да се опита да наложи в Европа сравнително евтините корейски Chevrolet-и.

В изказването на Мери Бара има и още един акцент и той е свързан с електромобилите на концерна. Не е изключено GM да опита нов пробив в Европа именно с електрически и автономни возила.

Към момента обаче в арсенала на GM такива почти липсват, като единствено Chevrolet Bolt може да се превърне в ударната сила на концерна в Европа. Тази кола обаче едва ли ще направи фурор на Стария континент.

Нискобюджетните Chevrolet-и също едва ли ще се котират добре в Европа, така че едва ли може да се вярва на думите на Бара и скорошно завръщане на General Motors в Европа не се очаква.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Иван

    19 83 Отговор
    Тези корейски Шевролети са бледо подобие на кола единствено френските кенефи са по-зле.

    Коментиран от #2, #3, #9

  • 2 Драго

    47 7 Отговор

    До коментар #1 от "Иван":

    Как разбра кое е кенеф, и кое е подобие на кола!
  • 3 боко тиквата

    46 26 Отговор

    До коментар #1 от "Иван":

    Мърльо, много по-добри са от немските кенефи!

    Коментиран от #10

  • 4 Японеца

    42 17 Отговор
    В Европа няма на кого да ги продават.
    Тук властват немските еднодневки а3,гоуф, сеат, шкода и т.н. конфекция.
    Всички притежатели са горди собственици на премиуми Е39, Е46, очиларки от 1999г, с-ки от 2003 и най-вече тди 1.9!
    Всички пушат до небето, с премахнати дпф-и, без катализатори и ръмжащи гърнета от илиенци.Общо взето, убава работа, ама сиганска!
  • 5 до боко тиквата

    21 17 Отговор
    И от кой точно немски автомобил е по-добро това корейско недоразумение?
    Затова ли Шевролет Каптива, който струва 50 бона като нов, в момента струва 7-8 хиляди лева?
  • 6 до Японеца

    21 18 Отговор
    Еднодневки?
    Хахахахахаха, стотици хиляди Голфове, Астри, БМВ-та, Аудита и Мерцедеси на по половин милион километра се движат по отвратителните ни пътища и не се предават!
    Къде са "здравите" японски автомобили, защо никой не ги кара?

    Коментиран от #7

  • 7 LEGIONARIVS

    18 5 Отговор

    До коментар #6 от "до Японеца":

    на около полвин милион са били когато са ги внесли, вече са на повечко :D но факт е че още движат и още дълго ще за разлика от новите вече истински еднодневки
  • 8 Иван

    19 5 Отговор
    Ами карам Авео 2007 г от 3 месеца взето на 120000км от първи собственик и като гледам как е изработено най -много още 50000 км да изкара и ще е на дереджето на 25 годишна немска кола милионник!
  • 9 Слави

    21 7 Отговор

    До коментар #1 от "Иван":

    Ех, ванКа, нито си карал кореиска нито френска маи но един приЯтел ти е разправял.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 ВАГ

    26 7 Отговор
    Този Шевролет ще конкурира само Дачия .
    Немските автомобили са признати по цял свят ,дори и в Япония, и хората с пари си ги предпочитат.
    Дали немските концерни се интерисуват от мнението на некви БГ прошляци ?!!!
  • 12 ГЖЛ

    2 3 Отговор
    Как ще нямат електрички, имат - cadillac elr, най-красивия ел автомобил
  • 13 АСКОНАТАН

    6 3 Отговор
    GMC ........... Са без аналог като двигатели.
  • 14 amv

    19 6 Отговор
    Карах Chevrolet kalos 5 години.Такова животно няма.Никъде не ме остави,обслужването беше стотинки.Незнам може аз да съм уцелил на добра бройка но останах с много добро впечатление от него .Продадох го защото ни отесня!
  • 15 Зорлем

    0 3 Отговор
    Абе, това Швертолет Болт не беше ли същото като Опел Хампера? Защото ако е така, и като знем този ел. Опел как "добре" се продава (на предполагаема хуубава загуба!), голямо завръщане ще падне.

    Иначе има логика да се върнат - след като Опел не са техни, няма да има вътрешнофирмен канибализъм.

    Коментиран от #16

  • 16 БАЗЕ БАЗЕ

    4 2 Отговор

    До коментар #15 от "Зорлем":

    БаЗе кога амперата излезе преди години буквално нямаше конкуренция и затова цената и бе висока .Темата електромобил беше табу за много производители и хора .Сега когато на пазара има избор на електромобили цената на нов такъв електромобил падна ,както и се увеличи пробега му - ампера вече не е конкурентно способна да се справи с предложенията за ектромобили на пазара ! А иначе като се появи ампера беше изпреварила конкуренцията ,но предвид високата и цена от близо 80 бона хората не бяха готови за нея .Между другото смея да твърдя ,че на вторичния пазар в момента именно ампера и волт са две отлични предложения !

    Коментиран от #17

  • 17 Зорлем

    4 0 Отговор

    До коментар #16 от "БАЗЕ БАЗЕ":

    Е, то така и баба знае - хубава работа, ама скъпа. То и Конкорда беше яката техника, ама не прокопса, защото беше скъп и "непродаваем".

    А и според разни писания, дори и при тази висока цена на Амперата французите от ПСА сега пищят, че всяка продадена такава им носи загуба от 10-12 хил. евра. Може и да послъгват, но може и да не.
  • 18 Гого

    1 1 Отговор
    Имам Опел Астра 2010 г.
    Дали Шевролет може да се сравнява с нея?
    Едва ли!
  • 19 вижся

    1 1 Отговор
    Daewoo
  • 20 Мити

    2 0 Отговор
    Имам Круз 2009 150к.с. Страхотен е.