Last news in Fakti

18 Януари, 2018 11:18 28 868 76

Маркионе: Не купувайте електромобили!

  • fiat chrysler automobiles-
  • серджо маркионе-
  • електромобили
Маркионе: Не купувайте електромобили! - 1

Шефът на Fiat Chrysler Automobiles (FCA) Серджо Маркионе направи интересно изявление пред журналисти по време на автомобилното изложение в Детройт. "Не съм чувал за нито един човек или организация, която печели от продажбата на електромобили", заяви Маркионе.

По думите на италианеца, FCA ще започне активно да разработва електромобили само тогава, когато законите започнат да го изискват. Според него дори и огромни инвестиции не биха гарантирали печалби на компания, занимаваща се само с електромобили.

Маркионе: Не купувайте електромобили!
Fiat 500e

По-рано Маркионе сподели пред медиите, че всеки електрически Fiat 500e носи по $20 000 загуби на компанията. Шефът на FCA завърши със съвета: "Не купувайте електромобили" и сподели, че през следващото десетилетие неговата компания няма да се занимава активно с електромобили, защото самите електрически превозни средства няма да се наложат в световен мащаб.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ЯК КАРАЧ

    208 64 Отговор
    АБСОЛЮТНО ПРАВ Е!

    Коментиран от #34

  • 2 Антиелектрика

    189 56 Отговор
    Какво стана сега - електрофилите май ще останат с пръст в уста накрая :)))))))))))))))))))))))))
    Но Маркионе какво ли разбира, той бледнее пред нашите форумни експерти тук - бухахахахахахахаха

    Коментиран от #17, #37, #40

  • 3 гост

    63 28 Отговор
    Това е като Вейрон: произвеждат 100 бройки и казват, че една им излиза 5млн, а те го продават за 2,5млн. Но следващата година това се променя, защото разходите за развойната дейност са тези, които генерират загубата, а не производственните разходи. Колкото повече расте бройката на производството, толкова повече развойната дейност се дели на по-голямо число. Също така не се калкулира и факта, че това know-how се използва и при други процеси, задвижвания и др., та не са само на минус. Добре, значи една Тесла модел 3 струва 35х.долара: батерия по обявени цени на квч е 7х.долара, техниката на колата да е още 10х.долара и излиза, че имат едни 15х.долара разлика от производствена цена и продажна цена, която трябва да покрие развойната дейност за модела.

    Коментиран от #5

  • 4 Зорлем

    65 11 Отговор
    Абе, французите от ПСА пищят от загубите за всяка продадена Опел Ампера, т.е. Шевролет Волт/Болт, така че тая сметка за развойните разходи не ще да е толкова бакалска.
  • 5 Антиелектрика

    51 31 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Но естествено, че ти разбираш много повече за развойната дейност в автомобилостроенето от шефа на Фиат!

    Направо се чудя понякога на наглостта ти!

    Коментиран от #27

  • 6 Дидо

    54 23 Отговор
    Ейй то имало и умни италианци.По света има милиард и половина коли и всичко за тях се разработва и произвежда навсякъде по света,докато това се случи с електромобилите и за да станат рентабилни ще минат сигурно 20-30 години поне.А самите коли че замерсяват да но не замърсяват най-много .Това са палаври.Да намалят мощността на автомобилите и екологията е в кърпа вързана
  • 7 Дидо

    29 13 Отговор
    Ейй то имало и умни италианци.По света има милиард и половина коли и всичко за тях се разработва и произвежда навсякъде по света,докато това се случи с електромобилите и за да станат рентабилни ще минат сигурно 20-30 години поне.А самите коли че замерсяват да но не замърсяват най-много .Това са палаври.Да намалят мощността на автомобилите и екологията е в кърпа вързана
  • 8 гост

    35 35 Отговор
    Тесла имат печалба, просто инвестират в поне 50% разтеж всяка година. Ако например VW трябваше за една година да порасне с 50% тоест от 10млн да скочат на 15, едва ли баланса щеше да им е положителен.

    Коментиран от #69

  • 9 ДДДДДД

    58 31 Отговор
    Нямаме пари за развойна дейност. Нямаме пари за развитие в сферата на електромобилите. Нормално е да реве не си купувайте електромобили. Колкото повече се купуват толкова пада шанса на фиат за печалби. Няма много пвоече какво да се извади от двигателите с вътрешно горене, затова и преминаваме към следващият вид енергия.

    Коментиран от #13

  • 10 НаТеслатаДръжката

    44 75 Отговор
    Ще си карам теслата и ще си печеля от криптовалута,а вие водете тези спорове на бензиностанцията или при кварталния майстор.Никой няма да спре прогреса,най-малко италианците,които за 100 години не се научиха да правят друго освен дизайн.

    Коментиран от #15, #23, #30

  • 11 Random

    55 54 Отговор
    Който си мисли че елекромобилите са по-нови и по-иновативни от ДВГ жестоко се е излъгал.
    Неслучайно развитието им е замразено в началото на 20-ти век.
    Просто са боклуци.
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 ДВГ

    18 4 Отговор

    До коментар #9 от "ДДДДДД":

    А от асинхронният има така ли?

    Какво искаш да извадиш повече не те разбирам, единственият недостатък е екологията. Тези които искат да вадят повече са правителствата и общините, ДВГ е като дойна крава вече.
  • 14 гост

    28 12 Отговор
    FCA има натрупани почти 7 милиарда долара дългове и в момента е разследвана от органите на САЩ за проблеми свързани със стабилността на Dodge Durango и Ram 1500.
    Според Forbes шефът на автомобилната група може да се реши на драстична стъпка - да продаде Alfa Romeo и Maserati.
    Това би повлияло зле, както на двете италиански марки, така и на имиджа на FCA.
    Според анализаторите от Evercore ISI Серджо Маркионе може да убеди борда на директорите на FCA, че продажбата на тези две марки ще спаси групата.
    Като най-печеливша и важна в нея е оценена Jeep, а под шапката на FCA са още Fiat, Dodge, Chrysler, Alfa Romeo, Maserati и почти загиналата Lancia.
    Серджо Маркионе обаче не веднъж е заявявал, че ще се пенсионира през 2018 година и ще остави FCA в безупречно финансово състояние, което означава изплащането на значителна част от милиардните дългове на групата. !!!!!!!
    Толкоз за "великия" мениджър , след мен и потоп !!!!
    http://auto.dir.bg/news.php?id=24881849
  • 15 Биткойн

    46 7 Отговор

    До коментар #10 от "НаТеслатаДръжката":

    А как е биткоинта расте ли НАДОЛУ :))
  • 16 гост

    20 7 Отговор
    „Заради сроковете, избрани за ограничаването на конвенционалните автомобили в Европа, ние също трябва да изберем електрификацията – заяви Маркионе. – Но според мен, това не е отговорът на нашите проблеми.”

    Босът на FCA допълни, че е нужно още време, за да се убедят автомобилните производители „коя точно технология ще надделее”.

    „Всички ние трябва да мислим и да действаме много бързо, ако искаме да останем част от съвременния живот – обясни Маркионе пред телевизия Bloomberg. – Най-големият страх у автомобилните компании е да не изостанеш от съперниците си. Ние сме по-бавна индустрия, решенията се взимат бавно. А Мъск мисли и действа със скоростта на ракета, затова е толкова напреднал в развитието на електромобилите.” !!!!!!!
    http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/32172-fca-shte-pravi-s-elektromobili-s-nejelanie/
  • 17 незнайко

    27 1 Отговор

    До коментар #2 от "Антиелектрика":

    Той просто си гледа интереса и ПЕЧАЛБАТА !
  • 18 гост

    11 14 Отговор
    Сравнени с по-голямата си и далеч по-богата конкуренция, Fiat Chrysler Automobiles куцат по всички параграфи: марж на печалба, разходи за изследвания и развитие, енергийна ефективност, хибриди, автономия – откъдето и да го погледнете, италиано-американският съюз тече като решето. Във времена на безпрецедентeн секторен глад за капитал FCA са единственият голям автомобилен производител с дълг, надвишаващ кеша.

    Главният изпълнителен директор Серджо Маркионе вярва, че сами FCA биха могли да оцелеят, но „в посредственост“. !!!!!!!!!!!!!

    Въпреки, че GM признават, че не са виждали смлените от Маркионе числа, твърдостта им е елмазена – да се работи с него е интересно, колкото нов фалит. Два месеца в борда са чистили от праха стария том, озаглавен „Сливане между GM и Chrysler“ и са открили толкова много противоречия, културни различия и надути прогнози за печалба, че са сменили заглавието му на: „Генерираща висок риск дейност“. Сложена под микроскопа, идеята е била безапелационно отхвърлена.

    Казано направо, единственото сливане, от което се интересуват на последния етаж в RenCen е това между потребителя и колата.

    Миш-маш с FCA?

    Бяхме там, опитахме го.

    Не. !!!!!!!!!!!!
    https://www.auto-press.net/а:Миш-маш-с-FCA-
  • 19 КРЪСТОНОСЕЦ

    35 18 Отговор
    ЕТО Е ЕДИН ПРОЗОРЛИВ И РАЗСЪЖДАВАЩ ЧОВЕК.
    Той навярно няма FACEBOOK, и за това е останал нормален.
  • 20 WRX

    25 6 Отговор
    Точно се бях засилил и бате Сержо ме отказа.
    Значи оставам си със 100 годишната талигата

    Коментиран от #43

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Йордан

    16 29 Отговор
    Кой е прав, времето ще покаже. Факт е, че електромобилите са по-бързи, по-умни и много по-икономични. Италианците са толкова назад в тази ниша, че са се отказали да се опитват да наваксат, което рано или късно ще им изиграе кофти номер. Иначе могат още да си рекламират колите с "Най-красивите", но само толкова, вече не са най-бързите, а и за красотата имат вече какво да се поспори. Животът си върви, а фиат си живеят в

    Коментиран от #76

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 варадин

    28 9 Отговор
    а пък аз ще си купя фиат когато на планетата земя няма друг производител
  • 25 ANONIMEN

    17 16 Отговор
    ВСЪЩНОСТ ТОЧНО ЗАКОНИТЕ ЩЕ ЗАБРАНЯТ КОНВЕНЦИОНАЛНОТО ДВГ. В ГЕРМАНИЯ Е ВЕЧЕ ПРЕДВИДЕНО ТОВА ДА СЕ СЛУЧИ СЛЕД 2030Г., А КЪМ НЕЯ СЕ ОЧАКВА ДА СЕ ПРИСЪЕДИНЯТ И ДРУГИ ГОЛЕМИ ЕВРОПЕЙСКИ СТРАНИ. А ОТ ЕЛЕКТРОМОБИЛИ СЕ ПЕЧЕЛИ ДОБРЕ И ТОВА ГО ДОКАЗА ТЕСЛА РОУДСТЪР И ЙЕЛОН МЪСК. ТОВА, ЧЕ ТОЙ НЕ РАЗБИРА ОТ БИЗНЕС, ЕФЕКТИВНОСТ И НОВИ ТЕХНОЛОГИИ Е ПРОБЛЕМ НА НЕГОВАТА КОМПАНИЯ И НЕГОВ СОБСТВЕН. ИНАЧЕ ЦЯЛАТА Т.Н. ЗЕЛЕНО ЛОБИ ДВИЖИ НЕЩАТА ЗА ЕЛЕКТРОМОБИЛИТЕ, АКО ВСИЧКИ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА ЗАПОЧНАТ ДА СЕ ДВИЖАТ НА ТОК, ПРОИЗВОДСТВОТО НА ТОК ТРЯБВА ДА НАРАСНЕ МНОГОКРАТНО, А САМОТО ДОПЪЛНИТЕЛНО ПРОИЗВОДСТВО НА ТОК ПАК ЩЕ ЗАМЪРСЯВА ОКОЛНАТА СРЕДА И НЯМА КАК ДА Е ИНАЧЕ ВЪПРЕКИ Т.Н. ВЪЗОБНОВЯЕМИ ЕНЕРГИЙНИ ИЗТОЧНИЦИ.
  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 ники

    18 10 Отговор

    До коментар #5 от "Антиелектрика":

    Има един лаф - "Когато светът се е запътил нанякъде, нищо не може да го спре".
    То е като да опиташ да продаваш налъми в ерата на обувките. Все ще има консерви дето ще продължават да си ги купуват, обаче накрая или ще шиеш кожени обувки, или няма да има какво да ядеш.
    Колкото до шефа на Фиат - до половин година ще са обърнали палачинката. Като са му толкова на загуба тия фиатчета защо ги правят. Защото ще останат на опашката даже след китайците.

    Коментиран от #29

  • 28 някой

    15 12 Отговор
    Само тоя ли прави такива сметки?Явно нито Тойота нито Тесла могат да смятат.Би трябвало до сега да са фалирали при загуба 20 000 на кола.

    Коментиран от #33

  • 29 Антиелектрика

    14 16 Отговор

    До коментар #27 от "ники":

    Айнщайн много правилно е казал, че само човешката глупост е безкрайна!
    Ти му обясняваш, че ДВГ е по-нова технология, то рупа ли рупа и си измисля накъде бил тръгнал света!

    Коментиран от #44

  • 30 Антон 1

    26 5 Отговор

    До коментар #10 от "НаТеслатаДръжката":

    Карай си Теслата и си харчи със здраве крипто валутата !

    Аз пък ще живея щастливо и без горното !:):):)
  • 31 Марио

    17 16 Отговор
    Ето един умен и интелигентен човек, който обяснява защо електромобилите са ненужни,непрактични и вредят още повече.Брово за хората които виждат истината като него
  • 32 по темата

    15 14 Отговор
    Производството на "иновативните" геймобили, по известни като електро, са в пъти по екологични замърсители от ДВГ, но за чукундурите с пуканки в главите, това не е реално, както не е реален и техния мизерно жалък живот.
  • 33 Тойота

    12 5 Отговор

    До коментар #28 от "някой":

    Тойота колко чисти електрички е продала че ми стана интересно, като абсолютни цифри и като процент от общите им продажби???
  • 34 ДДД

    11 3 Отговор

    До коментар #1 от "ЯК КАРАЧ":

    точно така печалбата на 1 място
    другите не го интересуват
    и шефа ви е прав,като ви плаща малко
    за вас ли да мисли или за печалбата си
    кои си ти бе робе?
  • 35 ДОКТОР експерт

    12 4 Отговор

    До коментар #12 от "Бъдеще":

    Ти от бъдещето ли идваш, или само живееш там???
    Диагноза: Остра шизо...ния, + силно изразено раздвоение на личността - въпреки липсата на личност.
    Предписание: Скок от 8ми етаж, или спиране на Facebook и интернет.
    И ай-вече НЕКАКВИ МЕДИКАМЕНТИ.
  • 36 Иван

    18 14 Отговор
    Ей много задръстени хора има в БГ като чета тук...
    Казал нещо ми казал че няма да разработва. И как и с какво като няма откъде да вземе пари за инвестиция. Затова и затриха Ланчия. Наливат в Алфа колкото могат, че да имат поне една марка за свяст, но и там един единствен модел само. Просто нямат пари за развойна дейност и не искат да преливат от печалбата на Ферари в другите марки, а вие вече се радвате и елктромобило хейтърите пишат в небивал душевен оргазъм на виж кво казал шефа на Фият. Всеки си гледа интереса. Просто е....А елекромобилите ще дойдат дали ще се пукате от яд или не и дали ви харесва няма никакво значение. След 10-на години ще пишете друго но сега драскате в типично хейтърстване просто срещу всяко ново нещо..

    Коментиран от #38, #56

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Антиелектрика

    10 14 Отговор

    До коментар #36 от "Иван":

    Леле, колко ме обиди. Извинявай, но си смешен - не може да пишеш правилно, а си тръгнал акъл да даваш кой е задръстен и кой е хейтър!

    Жалко, че си поредния ник, който не е разбрал, че новото е ДВГ, а не електричките!
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Гост2

    16 8 Отговор

    До коментар #2 от "Антиелектрика":

    Ти сядал ли си в съвременен EV? По-добре недей! Ще сънуваш кошмари. Бавно, гадно, шумно, тропа, клопа, постоянно регенериране на ДПФ, турбо лаг, постоянни течове на масла, скъпи вериги валове, ако забие дюза и влиза в авариен режим. EV е отврат!

    Коментиран от #41, #70

  • 41 Антиелектрика

    8 10 Отговор

    До коментар #40 от "Гост2":

    Остави ме мен, но май и Маркионе не е сядал в съвременно EV. Тази "привилегия" явно само ти си я имал - незнайния и анонимен електрофил пишещ с 1000 ника!
  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Random

    5 3 Отговор

    До коментар #20 от "WRX":

    Ми кой ти е виновен като не щеш да си купиш нова ?
    Карай си електричката отпреди 100 години.

    Коментиран от #45

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 История

    4 4 Отговор
    https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Електрически_двигател


    Първи постояннотокови електродвигатели
    Първият колекторен DC електромотор в състояние да задвижи машини е изобретен от британския учен William Sturgeon през 1832 година[3].

    Първи променливотокови електродвигатели
    През 1882 Никола Тесла открива принципите на въртящото магнитно поле и въвежда използването на въртящия момент за работа с машини.

    Акумулатор?

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Rechargeable_battery

    The lead–acid battery, invented in 1859 by French physicist Gaston Planté, is the oldest type of rechargeable battery.
  • 47 Антиелектрика

    8 5 Отговор

    До коментар #44 от "История":

    Колко пъти да ти казвам да не ме занимаваш?
    Има си официални данни г-н Лудко - първия автомобил с ДВГ е направен през 1885 г. от Карл Бенц, а първия електромобил е направен през 1835 г. Толкова по мозъчните ти глупотевини!

    "Електромобилите се появяват преди двигателите с вътрешно горене. Първите прототипи на електрически коли са били създадени още през 1835 г." - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB#%D0%98%D1%81%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%8F

    ТОЧКА!!! Ходи се лекувай някъде!!!
  • 48 комунист идиот

    12 10 Отговор
    Съвсем други неща говорят производителите на елекромобили.Това,че други компании са светлинни години пред ФИАТ само може да тревожи,господина...как му беше името.Краят на фосилните горива е близък.

    Коментиран от #49

  • 49 Антиелектрика

    9 8 Отговор

    До коментар #48 от "комунист идиот":

    Толкова е близък края на фосилните горива, че за това сега барел суров петрол е над 70$.
    Не, че е хубаво, но с този ник и да вярваш в светлото бъдеще, показва лека дезориентираност!
    Няма безплатен обяд за жалост и нито електромобилите, нито автомобилите ни правят независими.
  • 50 Техно

    7 6 Отговор
    За това ли понеже нямат бъдеще електромобилите,големи компании като Нисан,Рено,БМВ, увеличават значително производството на автомобили, а не забравяйте и че освен проблема с екологията причинен от бензиновите и дизеловите автомобили, петрола е изчерпаема суровина и след 15,20год. ще свърши, и умните хора вече го разбират и преориентират....
  • 51 газ до дупка ве

    12 9 Отговор
    италианците са умни и правят хубави коли с готин дизайн...
    винаги са гледали да се различават и именно ако стане така, че масово да се правят електрички, то те няма да правят такива и ще са ни алтернативата, и ще ударят джакпота пак както го правят с алфа ромео, ферари, ламбо... нищо че тия марки преминаха в други ръце :) стига с тия смотани ел. коли, пф!
  • 52 газ до дупка ве

    10 9 Отговор
    италианците са умни и правят хубави коли с готин дизайн...
    винаги са гледали да се различават и именно ако стане така, че масово да се правят електрички, то те няма да правят такива и ще са ни алтернативата, и ще ударят джакпота пак както го правят с алфа ромео, ферари, ламбо... нищо че тия марки преминаха в други ръце :) стига с тия смотани ел. коли, пф!

    Коментиран от #64

  • 53 Ами спри се

    5 3 Отговор

    До коментар #26 от "Антиелектрика":

    Спри да пишеш лъжи тогава!

    Коментиран от #55

  • 54 дани

    4 0 Отговор
    каква голяма грешка
  • 55 Антиелектрика

    6 2 Отговор

    До коментар #53 от "Ами спри се":

    Кое е лъжа, че нещо постът ти е постен като сивото ти вещество?!
  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Никой

    7 5 Отговор
    Някой да ви е казвал че за първите 10 години на 21 век сме се развили толкова колкото за целият 20 век ??? Така че забравете го това КОГА ще измислят технологията за ел. автомобилите...Те СА измислени вече ...който не вярва да си кара ДВГ ...това което си е отишло никой не може да го върне, а това което идва никой не може да го спре 😁
  • 58 Свилен

    5 6 Отговор
    Тоя какво е тръгнал да говори за печалби? Няма как без голями инветиции да наравят печалби в авто индустрията. Изглежда като мишка в сравнение със собственика на Tesla :D
    Sergio Marchionne общо богатство $60 милиона https://www.therichest.com/celebnetworth/celebrity-business/men/sergio-marchionne-net-worth/
    Elon Musk общо богатство $20.9 Милиарда https://www.forbes.com/profile/elon-musk/

    Коментиран от #59

  • 59 CEO

    5 2 Отговор

    До коментар #58 от "Свилен":

    Ти си поредният дето не прави разлика между собственик и Изпълнителен директор.
  • 60 13 МЪРЗЕЛ

    5 3 Отговор
    Браво! Браво! Браво! Най-накрая умен човек!
  • 61 Бизнесменът

    3 1 Отговор
    Абе хора, да ви наема да работите за моята компани? Доста сте запознати с икономика и финанси. Стартово 2800 Евро, 80%+ пътуване в чужбина. Който има интерес да ми пише.
  • 62 Ссссс

    4 2 Отговор
    Какво по естествено от това шефа на Фиат да каже не купувайте, при положение че губят по 20 000 на кола. Смотаняци
  • 63 Dima

    5 6 Отговор
    Тоя макарон, точно след пет години ще пее друга песен.. ако все още Фиат съществува и не е погълнат наново 😂
  • 64 Алфа Ромео

    5 4 Отговор

    До коментар #52 от "газ до дупка ве":

    Прав си колега, винаги ще има фенове на ДВГ автомобилите, и когато повечето концерни минат на електрички да не стане така че концерна ФИАТ да е печеливш, давам само насока за размисъл.....
  • 65 Истината

    2 0 Отговор
    Истината е проста хора, има ли пари, започва да се произвежда и продава на безбожна цена, и като започне да не се търси има мегдан в пъти да смъкват цената и пак да са на печалба.
    А който го интересува ,Българин от Пловдив само с 1500 лева инвестиция направи обикновена кола в електрически автомобил.
  • 66 Един

    3 0 Отговор
    Каквото и да ти говорят хората от бизнеса - става въпрос за пари!
  • 67 77777777

    4 0 Отговор
    Блейк,телепортирай ме!
  • 68 Ьаяжажо

    6 1 Отговор
    що да ги купуваме когато навсякъде се гори кюмюр и стари гуми.
    няма никакви санкции за кюмюрджиите и другите мерезливковци.
    да не говорим че батериите и производството на батериите са най-отровното нещо на света.
  • 69 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 70 Гост

    3 5 Отговор

    До коментар #40 от "Гост2":

    Забравихте отвратителният мирис на пушек, отвратителните усмивки на ДВГ-монтьорите и огромните печалби на автосервизите...
  • 71 Пламен Тодоров

    3 5 Отговор
    Стига бе! Шефът на групата производител на поне 30 от топ 50 най-замърсяващи модели автомобили в света е против електрическите автомобили. Това жабарче няма ли да осъзнае, че вече е късно да се смятат само корпоративните печалби, а на заден план да остава екологията. Нали нещо трябва да остане от тази планета за бъдещите поколения.
  • 72 Гост

    4 8 Отговор
    Логично е да мразите ЕVтата. Те ви напомнят всеки ден колко сте се излъгали, меко казано, купувайки си ДВГ автомобил. Вместо да си губите времето в спорове, стегнете си трошката и се опитайте да я продадете, защото вече почти никой не купува ДВГ. Сещате се каква е загубата ви след всеки изминат ден. EV IS COMING MY FRIEND !!!

    Коментиран от #75

  • 73 Бай Иван

    4 0 Отговор
    Предлагам другарката Фандъкова,да вземе поста на Мариконе,тя по ги разбира
  • 74 Дони

    3 0 Отговор
    В България като гледам са се засилили да купуват електромобили.Не могат да им смогнат.:)
  • 75 Антиелектрика

    5 1 Отговор

    До коментар #72 от "Гост":

    Що, ти Тесла ли караш на NFS - бухахахахахаах
  • 76 Тодик

    1 3 Отговор

    До коментар #22 от "Йордан":

    Ти какво управляваш някое немско тенеке ли не пиши глупости щото народа вярва на прочетеното повече а малко уроци не са ти излишни вярно дизайна на Италианския автомобил е уникален но и новаторството също Alfa първа повярва в системите за директно впръскване наBosch имало е едно условие 5 години на друг да не се доставят е минаха тея 5 години и какво измъдриха немците манипулация на софтуера а що се отнася до електротранспорта прав си но когато се дърпа ток от контактна мрежа с аку не става