2 Февруари, 2018 10:50 81 080 100

Едно скъпо и трудно за обслужване Subaru, което обаче си заслужава

  • subaru-
  • outback-
  • h6
Едно скъпо и трудно за обслужване Subaru, което обаче си заслужава - 1

Миналата година Subaru отбеляза 45 години от представянето на първия модел с постоянно задвижване на четирите колела. Въпреки немалкото време тази марка си остана екзотика.

Японската марка има армия от верни почитатели, но пък от друга страна никога не е инкасирала кой знае какви продажби. Техните автомобили са винаги с 4х4 предаване и с опозитни двигатели.

Още по-редки са шестцилиндровите боксери. Такъв се интегрира в модела Outback Н6 - един автомобил, оборудван с шестцилиндров боксер, който е скъп и труден за обслужване, но въпреки това си заслужава.

Шестакът е с работен обем 2 999 см3, и с мощност 210 конски сили. Разходът по заводски данни е 9.6 литра на 100 километра пробег, но в действителност е доста по-голям. Моментът се предава на четирите колела през четиристепенен автомат.

Едно скъпо и трудно за обслужване Subaru, което обаче си заслужава

Шестцилиндровите боксери на Subaru са страхотни двигатели. Имат невероятен звук, достатъчно мощност и са изключително надеждни. Но след няколко десетки хиляди километра и те имат нужда от нова водна помпа или пък от обтегачи и водачи на веригите.

А ремонтните дейности, за да се случи това са малък кошмар, който включва сваляне на акумулатор, всмукателен колектор, източване на маслото и антифриза, сваляне на капак, фиксиран с цифром и словом 50 болта, и едва след това може да смените съответните части.

Събирането на всичко това изисква специален силикон на Fuji и много търпение. Да не говорим, че у нас специализираните сервизи за Subaru не са много, а ни всички могат да свършат работата добре.

Иначе, квартални майстори колкото щеш, но Subaru не е лъжица за всяка уста. Ако обаче ви допада странната външност на Outback, искате високопроходимо комби с просторен салон и практичен багажник и с шестцилиндров опозитен двигател, то обърнете внимание на Outback Н6.

Едно скъпо и трудно за обслужване Subaru, което обаче си заслужава


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Max

    38 10 Отговор

    До коментар #1 от "не е оферта":

    Ами предложи ти някоя здрава според теб кола???

    Коментиран от #3

  • 3 личен опит

    33 63 Отговор

    До коментар #2 от "Max":

    Тойота !!!!
  • 4 някойситам

    111 51 Отговор
    Имам такъв автомобил. Купих го за 6000 лв и смених всичко което може да се смени за още 5000 лв. От тогава не е мръднало нищо, което значи, че не е чак кошмар в обслужване, ако веднъж си го стегнал както трябва.

    Коментиран от #19, #37, #76, #80

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 да бъдем точни

    50 10 Отговор
    Лека корекция не всички субару са 4х4 ;)

    Коментиран от #12

  • 8 Izrut

    46 34 Отговор
    Не по-голям таралеж в гащите, отколкото и всеки друг автомобил. Ако си вземеш един редови шестак, дали ще ти е лесно и евтино обслужването? Едвали. И не, аз не карам Субару - аз съм голфаджия, но ако ми изпадне читав Форестър или такова Легаси, без да се замисля скачам. Да ще вкарам някой лев първоначално, може и повече пари да лапне, ама после знам, че ми е мир на главата. Всичките компоненти на боксерите са високо горе, а мотора стои по-ниско и това е потенциален плюс, защото не се прашат и нахвърлят с гняс като при останалите редови мотори...(независимо дали има кора под двг-то)
  • 9 П38

    18 4 Отговор
    Каква тойота.бензинова с VVTI ли......
  • 10 Ползвател

    55 14 Отговор
    Не е скъп или труден за ремонт, едно от малкото верни неща в статията е, че трябва да се пипа от специалист. В сравнение с други коли на тази възраст, тази може спокойно да се препоръча, но средния разход е 10/100. Отплаща се с динамика, комфорт и изключителна проходимост.
  • 11 Ервин

    49 108 Отговор
    Такъв туч +2 тона къде ни тръгва ни спира не бих си купил.
    Не съм фен на тежките ламарини с интериор на микровълнова!

    Коментиран от #48

  • 12 Недей да говориш глупости

    117 5 Отговор

    До коментар #7 от "да бъдем точни":

    Всяка кола на Субару (Не Дайхатсу или Сузуки) след 1997г. произведена е била 4х4 с изключение на BRZ.

    Към Ервин (коментар 11). Тази кола, на снимката, третата генерация е 1,500 килограма, как ги изчисли 2 тона не те знам, може би с тебе вътре и с жената.

    Коментиран от #28, #72

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 bibendum

    82 14 Отговор
    Кви 10 литра горяло средно? В семеството имаме два Форестъра. Единия е 2.0 150 коня, другия 2.5 XT 211 коня. Малкия гори 12-14 литра градско, големия 18 литра. Това 6 цилиндровото ще е поне 15-20 литра градско.
  • 15 stanleykubrick

    24 36 Отговор
    Бащата си взе последния форестър с 2.0 дизеловия двигател, вярно интериора е кофти, но разхода е невероятно нисък за кола с такива размери. Извън градско 5-6. Градско към 7-8. Но то си е и до умението на шофьора да знае как да кара икономично предполагам. Пък доколкото знам от семейни приятели, които карат субару, казват, че никога не влизали в сервизи.

    Коментиран от #77

  • 16 PlimP

    39 16 Отговор
    50 болта, все едно при мерцедес, бенве, тойота и т.н. са по-малко и там е същата тъпня, ами ай да не се задълбавам в подробности, специално тойота са мега олигофрени, ц мерси
  • 17 Автомонтьор

    59 16 Отговор
    Миналото лято Точно такова Субару,Плевен-Синеморец-Плевен,изгори точно 8/100 газ с двам възрастни и две деца+багаж догоре,с каране далеч от цел икономия.Градско не надвишава 15/100 газ.Частите изобщо не са по-скъпи от европейските аналози на колата,с тая разлика,че е класи отгоре като надеждност.Големия минус е динамиката,която я убива допотопният автомат,който пък за сметка на това е надежден.
  • 18 име на гост

    59 126 Отговор
    Японски батал! Скъпи части, тежи като гюле и се усеща което вече е прожблем. Главите текът като на кьрав кон окото, ръжда отдолу че и отгоре понякога. Вътре интериора е скучен и остарял още когато я пускат на пазара. Седалките естествено НЕ от кожа се изтриват и цепят като на стара индиянка петите. Да го обслужиш ти трябват два вагона с пари и някой който наистина разбира. А тия дето уж разбират се оказва, че нищо не разбират. Бе Българска работа. Единствено автомата е жилав и от всички бройки които съм карал и докаръл не ми е създавал ядове. Това с течащите радиатори и глави нещо не го споменавате по нагоре. Що така? Пък всеки който дойде на оглед на такъв варел само това гледа. А разхода ......... абе вие луди ли сте бе??? Къв е тоя шестак дето харчи под 15 в града? Явно сте карали субару само на сън. Аз поне с това се занимавам и през ръцете са ми минали хиледи коли. Да не говорим и какви са клиентите за тези коли - Сектанти с въпросници ти лексикон от едно време. То е залягане, чоплене ръчкане, па втори, па трети оглед, па с жената после с децата и накрая ....... ми ние ще го обмислим и след седмица като вземем решение ще ти се обадим. Хубавото е че в последно време хората разбраха това къв клозет е и спряха да ги купуват.

    Коментиран от #20, #22, #23, #36, #51

  • 19 нисана

    21 15 Отговор

    До коментар #4 от "някойситам":

    Аз пък имам от 4 години x-trail бензин 2007г. и съм сменил само един датчик на коляновия вал за стотина лева, но оригинален на Nissan. Много яка и непретенциозна кола за риба.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 компира

    64 5 Отговор
    аз пък имам совалка
    редовно ходя до луната и обрано - там си садя компира
    значи за 10 милиона километра само масло сменям и наливам течен водород от станциите на койота дето си зареждат водородните коли - на всякъде ги има
    ей тук до нас до гетото един дошо държи най евтината !
  • 22 ej20

    51 14 Отговор

    До коментар #18 от "име на гост":

    Тези коли ,който си "вкарвал" и "докарвал " ,явно са били на незнайни милиони км !
    Като всяка ,втора на пазара са "сцепени" от каране и тук започват ремонтите !
    Незнам само, къде ги сънуваш тези "два вагона пари " за обслужване ?
    Ама каквито продавачите ,такива и сервизите и продавачите !
  • 23 знам

    37 50 Отговор

    До коментар #18 от "име на гост":

    Еваларка батко каза им истината за прехвалените кашлици, дето вика съседа ейй от тея глупаци с субару оправих на дъщерята апартамента.
  • 24 субарист

    43 4 Отговор
    карам тет такова същото от снимката вече 6 години. Понеже ми беше голям мерак в началото по сервизи, глави, радиатори, полуоски, дискове, ама всичко дето требе да се направи за да ми еколата както искам. Да ама не - майсторите дето ги "разбират" НЕ ги разбират или по-скоро спекулират, че са малко, много често претупват работата и свалят по няколко кожи. След 2-3-4 торби с пари, колата не стана така, както обичам да си правя колите и се отказах. Много правилно решение - 4-та година само масло и един акумулатор, има си някакви болежки ама се научих да не им обръщам внимание. Паля юркане до дупка - харчи ама за тва е газчицата и тва е. Така ще я карам дорде грохне и не я бракувам, което като я гледам няма да е скоро, щото продаване няма:))))

    Коментиран от #95

  • 25 СССР

    19 39 Отговор
    УАЗ 469!

    УАЗ 469Б!

    УАЗ 452!

    УАЗ HUNTER!

    ДРУГОТО Е ИЗМИШЛЬОТИНА!
  • 26 Недей Да Говориш Глупости

    41 6 Отговор
    Карал той, коли на по 900 хил. километра неподдържани, Нов Внос, каран от "Баба Швейцарка до магазина и обратно", тея схеми ние ги знаем. Проблема с главите е при 2.5 Мотора, не 6 цилиндровия.
    Ей ти кола на 332 хиляди километра, реални, без отварян мотор, карана на Газ от '99 година. После ми говерете, кое надежно, кое не е надежно.

    Коментиран от #30

  • 27 bulgar

    3 26 Отговор
    volvo xc 70 all terrain !!!!

    Коментиран от #33

  • 28 Random

    10 15 Отговор

    До коментар #12 от "Недей да говориш глупости":

    Impreza има базова модификация с предно.
    За всички генерации.

    Коментиран от #29

  • 29 Недей Да Говориш Глупости

    10 2 Отговор

    До коментар #28 от "Random":

    Не, Версията с предно предаване се предлага последно през 1996-та година.

    Коментиран от #47

  • 30 знам

    21 10 Отговор

    До коментар #26 от "Недей Да Говориш Глупости":

    хахаха е тва постижение ли е според тебе аз на ескорт направих на 600 000 на газ и го продадох работещ като ги стигнеш тях пак ела да пишеш

    Коментиран от #31

  • 31 Недей Да Говориш Глупости

    12 3 Отговор

    До коментар #30 от "знам":

    Не, не смятам, че е постижение, в колата има доста живот още, въпроса е на кого ще му се занимава да я поддържа, защото на мен едва ли ще ми се занимава с 20 годишна кола още много.
  • 32 Гошо

    6 9 Отговор
    Е това е от 93 май,изглежда ужасно!
  • 33 Жената-шофьор

    3 1 Отговор

    До коментар #27 от "bulgar":

    то е крос кънтри и халдекс 3 то поколение
  • 34 Страничен наблюдател

    20 4 Отговор
    Тука на времето някой имаше бмв. Само прехвалени статии и възхваляващи коментари за бмв. После това беше с Хондите, сега явно някой има Субару дето скоро ще се продава
  • 35 оня с коня

    18 60 Отговор
    комшията има такова.не знам как стана ама тая зима като падне малко сняг и ми звъни да го дъппам с ТДС-а че не можел да издрапа
  • 36 Евала

    9 11 Отговор

    До коментар #18 от "име на гост":

    Евала пичаго. Знаел ли като те засече някой с такава кола как го псуваш? - Да ти прегрее мотора! - много силна клетва и се сбъдва.

    Коментиран от #40

  • 37 Пепи

    3 5 Отговор

    До коментар #4 от "някойситам":

    От тогава колко км мина за колко години?
  • 38 РАСО

    16 22 Отговор
    ...ако сте мазохисти,правете такива коли, ако сте безпорядъчно богат, купете си такава кола......едно влизане в сервиз ще ви струва цялата заплата......

    Коментиран от #39, #93

  • 39 КУЧЕ

    19 5 Отговор

    До коментар #38 от "РАСО":

    АВЕ РАЗБИРАЧ ТИ КАКВА КОЧИНА КАРАШ КАТО НЕ ЗНАЕШ НЕ СЕ ОБАЖДАЙ КАРАЙ СИ КЕНЕФА И НЕ СЕ БЪРКАЙ
  • 40 фау ве

    8 3 Отговор

    До коментар #36 от "Евала":

    Кво му се дървиш на човека бе, дал е най-точно обяснение, всичко, което е написал е самата истина.
    Твоя мотор да прегрее! Злобни хора, колкото искаш.

    Коментиран от #89

  • 41 фау ве

    18 25 Отговор
    За това си купувайте немско, германеца го е направил да е евтино, лесно за обслужване, е и ВАГ си имат издънки, но като цяло ФВ-тата са дуракоустойчиви и ремонтно-пригодни, по моргите е пълно с части, стават и от други марки, пак на ВАГ, както и от други модели. Субаруто сигурно е здраво, ама в България идват проблемните, което не се отнася само за тази марка!
    99,99% от колите втора ръка идват с проблеми, или ламарините, или двигателя и всеки сам решава, какво да вземе в зависимост от джоба.

    Коментиран от #50, #56, #62

  • 42 фау ве

    21 8 Отговор
    Моето ФВ е дърто, на 17 години, но си има доста датчици, drive-by-wire е. Направено е за домашни майстори, аз без да разбирам въобще свалих половината двигател, колектора, дросел, ламбди, алтернатора, също е на лесно място,
    Японците, няма къде да бръкнеш, пълно с всякакви джаджи. От години не съм опирал до майстори, всичко си правя сам, купувам си нови и хубваи части и си ги сменям, излиза ми доста евтино.
  • 43 Тука Шен Съм

    40 3 Отговор
    Ей, тва се катери като КОТКА ако сте му сложили хубави гуми!
    Не съм си мислел, че ще гледам, толкова грозна и примитивна лека кола с подобно уважение - ненормални са тея японци...
    Няма как да се хареса на европееца... Логично!
    Поздрави от мене дето съм тука ))
  • 44 ЛЕЛЕ

    40 2 Отговор
    Големи глупотевини.Елементарна ,здрава,надеждна....върви и се качва навсякъде.Лесна за обслужване и лишена от недуразуменията на евопейските коли.Мотора се чупи ама се прави.
  • 45 СУБАРУ

    32 3 Отговор
    РАЗХОД В ГРАДА ОКОЛО 15/100 ИЗВЪН ГРАДА 10/100 НЪДЕЖНА КОЛА ПРИ ВСЯКАКВИ ПЪТИЩА И МЕТЕРИОЛОГИЧНИ УСЛОВИЯ МНОГО ТРУДНО ЩЕ ВИ ОСТАВИ НА ПЪТЯ ЗА РАЗЛИКА ОТ ДРУГИТЕ КОЛИ
  • 46 Legacy

    22 2 Отговор
    Аз като си харесах Субару, реших да попитам един приятел ( монтьор ), да каже за колата дали става. Отговора му беше : " Здраво е като Хонда, ма харчи повече". Това ми беше достатъчно.
  • 47 Random

    3 6 Отговор

    До коментар #29 от "Недей Да Говориш Глупости":

    Втората генерация и тя има предно.
  • 48 Боляр

    14 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ервин":

    Личи си, че никога не си управлявал такъв автомобил. Поредният папагал....
  • 49 Боляр

    34 3 Отговор
    Скъпо и трудно беше преди 10 години. Вече са напълно достъпни за ремонт и обслужване. Всичко друго са градски легенди.
  • 50 Боляр

    33 4 Отговор

    До коментар #41 от "фау ве":

    Те точно поради тази причина VW ги няма в една класация за надеждност в света.
  • 51 Боляр

    9 6 Отговор

    До коментар #18 от "име на гост":

    Да, затова ги има навсякъде, защото не ги купуват.
  • 52 Сър Стенли Ройс

    56 4 Отговор
    Имам Субару и съм повече от доволен! Поздравявам всички фенове и притежатели на СУБАРУ! Единственото симетрично, а оттам истински проходимо 4х4 /AWD/

    Коментиран от #53

  • 53 Единствено

    6 25 Отговор

    До коментар #52 от "Сър Стенли Ройс":

    Истинско проходимо е УАЗ объркоал си рейса пиич.

    Коментиран от #57

  • 54 Петър Запрянов

    39 4 Отговор
    Карам същия аутбек 3 години.Внесен от Швейцария.Не го знам на колко стотици е!Разхода му е масло ВР5-40 и филтър за 10лв. на 10000км. Бензин м-у 8-15лт. зависи как караш.За разбирачите Субаро работи основно за авиационната и военната промишленост.Могат да правят заради това точни и здрави детайли.
  • 55 Иво

    41 6 Отговор
    Към всички ограничени и тесногръди тролове: Фен на трилъчевата марка и карам само такива коли,но свалям шапка на Субару!Немога да плюя по този автомобил въпреки че съм фен на така мразената тук марка от много коментиращи.
  • 56 Язе

    22 8 Отговор

    До коментар #41 от "фау ве":

    За това си купувайте немско, германеца го е направил да е евтино, лесно за обслужване, е и ВАГ си имат издънки, но като цяло ФВ-тата са дуракоустойчиви и ремонтно-пригодни, по моргите е пълно с части, стават и от други марки, пак на ВАГ, както и от други модели. Субаруто сигурно е здраво, ама в България идват проблемните, което не се отнася само за тази марка!


    Това се отнася за едни vw-та произведени преди 15-20 години.Сега нито са евтини,нито здрави и т.н.
  • 57 Сър Стенли Ройс

    21 2 Отговор

    До коментар #53 от "Единствено":

    Аз из гората не ходя с Легасито. УАЗ са хубави руски машини, не съм фен на офроуд-а и сега от Субару...през УАЗ...през КРАЗ...и ще стигнем до танкове и ракети сигурно. Говорим за лек автомобил! Това, за което е предназначено моето СУБАРУ, го върши прекрасно. Ограничава се до лек офроуд и дори тежки зими. И имам чисто нови гуми висок клас, което е доста важно, ПИИЧ!!!

    Коментиран от #59

  • 58 Чета и се чудя

    31 2 Отговор
    Преди 16 г. купих за дъщеря си Inpreza 1,8 атмосверен автомат 1993г. за да се учи да кара, сега я карам аз навъртях още 200 000 хиляди км. Стандартно обслужване, свещи не. Купувал, карал и ремонтирал съм всякакви коли, на тази само повечко бензин, малко ръжда на единия калник. НО БЕЗ НИКАКЪВИ РЕМОНТИ. Затова и на пазара са малко по-скъпи! Върви навсякъде и по всяко време, лов, риба, ски. Само 2,5 мотора до 2004 беше с 4 малки отвора на охлаждащата система и ако се заблееш се запушват и прегрява, но кой е виновен? Имам и 2,5 и 30H, Някои си говорят защото им се приказва а има хора със сериозен интерес. Да покараме заедно бараките по Витоша като падне снежец? Аз 1,8, че е по-ниска и по-слаба? Вие с каквото искате!
  • 59 Тези дни имаше качено в ютуб

    3 22 Отговор

    До коментар #57 от "Сър Стенли Ройс":

    Материал за проходимост на един лек наклон прехвалени и превъзнасяни машини като ауди,субару,хонда,бмв и други които стигаха до едно и също място където без зор достигаше и една дачия логан .
  • 60 Vasik Atanasova

    11 51 Отговор
    на това му късам главата с аудито
    пълен боклук нито дизайн нищо няма
    дрънгел
  • 61 Не се заблуждавайте

    16 16 Отговор
    Смешно е, че повечето поддръжници са виждали Субару само по улиците и в NFS. Дружно мастурбират без да знаят, каква беля на главата е. Имах Аутбек 2008. Взех го нов. Простих се със 68 хилки с идеята, че ще карам нещо сигурно и надеждно. Дрън дрън. Повдига ми се като се сетя за тези 6 години. Нищо общо със славата която им се носи. Много крехки, пукат глави, съединителните им се размирисват без причина, разхода няма общо с дадения по книжка, фугите между детайлите са различни, изкуствена кожа за 4 бона, спука се предното стъкло от студ в Карпатите. Отделно маховици, муфи, съединители. Разказа ми играта тоя боклук. Гади ми се като ги видя. Отделно механиците в сервиза им бяха в будна кома. Нямаха идея кво правят. Сигурно затова се ометоха от Варна. Може да има по-стари здрави модели , но вече са минало. И една корекция - има Субару и без 4х4.

    Коментиран от #67, #73

  • 62 Леле майко

    25 5 Отговор

    До коментар #41 от "фау ве":

    Немско, здраво, евтино за поддръжка- боже господи....
  • 63 Субару спец

    21 2 Отговор
    В общи линии, статията е доста наивна и пълна с глупости. Водната помпа на Н6 доста често може да изкара над 300 000км, веригите също.
  • 64 ЛЕЛЕ

    14 2 Отговор
    ...както веригата и обтегачите...трябва да на над 400хиляди за да сменяш верига....2.0 и 2.5 се поддържат много лесно .
  • 65 japimport

    3 0 Отговор
    До всички спорещи относно предно и постоянно на Субару, Това зависи от региона на дилъра и законите на държавата, за пример в Канада и Щатите може да купите Impreza, Legacy и XV само с предно, с постоянно плащате повече пътен данък и разбира се по-висока покупна цена. Също и марки и модели с предно като : Mazda CX7, CX5, Nissan Murano, Qashqai. Лично съм карал в щатите Nissan Murano с предно.
  • 66 бръснаря

    3 5 Отговор
    А някой да е сменял свещи ???Аз само съм правил отвори на подкалниците,пък после и тапички си направих

    Коментиран от #87

  • 67 фактолог

    4 5 Отговор

    До коментар #61 от "Не се заблуждавайте":

    Колега, абсолютно те подкрепям и ти съчувствам за Аутбека, аз имах 2005 със старият мотор, беше железен , за две години нищо не смених, беше десен волан и моя приятел който заминаваше(миграраше) за Англия ме помоли да му го продам. Доволен от предното си купих лично от Швейцария 2008 фейслифта много секси с педал-шифт скорости на волана и новият двигател. Направо ме разори за 1 година-4000лв. Известен в София специалист на Субару- Митака ми каза да я разкарам докато върви. И така за 1 година изгорях 8000лв. Верен на марката обаче, си купих Трибека, която беше ОК но много жадна и и трябваше 2000лв газова. Сега карам Lexus RX400H и си свиркам, 1.5 години само газ 10/100, без никакви ремонти.

    Коментиран от #70

  • 68 хихи

    27 5 Отговор
    Когато има статия относно Субару винаги има много хейтъри. Нещо май грозденцето...

    Коментиран от #71

  • 69 само на снимка

    7 5 Отговор
    имах трибека,от нова - нито е здрава, нито е качествена кола, повреждаха се най-невероятни неща, и буквално, никъде по света няма хора които да знаят как се ремонтират, само си препращат запитвания...

    и понеже много знаете, прочетете малко, в щатите потребители на субару искаха да съдят марката за непризнаване на дефекти, не знам как свършиха нещата, вече не ме интересува...

    Момчето, което купи колата направо ми беше жал за него, ...дано не му е правила много проблеми

    тук много малко хора са си имали работа с такива коли, като гледам
  • 70 Не се заблуждавайте

    7 7 Отговор

    До коментар #67 от "фактолог":

    Отървал си се и ти. Можеше просто да не сме случили на коли, но се съмнявам, защото са пълни с проблеми. Още повече - изведнъж рухват. Допадаше ми единствено прецизното управление, но то не е достатъчно. След нея взех нова Октавия Скаут. Просто съм удивен колко е здрава и практична. Двойното по нищо не отстъпва. Цената е с 20 Хил по-малко, харчи 3 пъти по-малко от Аутбека и имаше повече опции като я поръчвах. Вярно, че няма емблема на Субару , но не съм тръгнал на парад. След година-две ще взема пак Шкода.

    Коментиран от #81

  • 71 Отглеждам грозде

    12 6 Отговор

    До коментар #68 от "хихи":

    Грозденцето сме го яли вече и то от магазина. Ако караш някое Субару от преди 3-4 поколения, те разбирам. Най-вероятно мислиш, че и сегашните са толкова здрави. Уви, не са..
  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Милена

    16 1 Отговор

    До коментар #61 от "Не се заблуждавайте":

    Съжалявам, но не ти е било на късмет.Моя Фори много го жопкам, ей душица ме ми се разсърди нито веднъж.Обичам го като живо същество.
  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Ей ма на...

    16 2 Отговор
    Имам фористър от 5 г. Само масло и филтри,нищо че е турбо и звука който прави е музика за ушите,за горенето си гори-15 грацко,ама за 5 сек.-100км./ч ще трябва бензин....За колегата който внася автомобили- знаем какви кочини се копуват в "пакет" за да си струва да се работи този "занаят"(и аз го правих преди 15-16г.)...Караме 20г. коли и искаме да не се чупят- ами няма как... Поздрави на всички!
  • 76 Петър

    8 6 Отговор

    До коментар #4 от "някойситам":

    Ми,кво да има нужда като ти на практика си си купил още един? Надежден автомобил е такъв,който купуваш дори на старо и сменяш само комсумативи. Имам тойота корола от 99-та от 3 години и засега съм й сменял само масло и филтри без нито веднъж нещо да се развали. Субаруто има един голям плюс-може би най-доброто 4х4 заедно с аудито. Иначе си остава един много често развалящ се и ненадежден автомобил. Особено дизела
  • 77 Петър

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "stanleykubrick":

    Явно сюот срам си се лъжете по семейно :)
  • 78 село

    12 0 Отговор
    И аз съм фен на субару . Карал съм много марки но субару ми е на сърце имах джъсти, импреза и форестър вярно боксера си гори доста но на газ се ядва . Скъпи са ангренажите но и на други автомобили не са много по евтини с импрезата имах проблем , разбита шпонка на ангренажното колело на коляновия вал ,всичко беше много зле ако бях отишална майстор трябваше и вала да сменя, но!!! В гаража с телоподаващото го възтанових половин ден ми отне процедурата шпонковия канал стана като при здрав вал . Сглобих всичко и така 60000 км яздене, уникални машини са за офроуд няма спиране в кал в сняг а стези бързи и бавни можеш и камион да дръпнеш. Големия проблем им е ръждата първо под калниците гният . Простичък съвет като купувате субару бръкнете под задния калник до самия амортисиор има ли някаква ръжда там ще я намерите първо !!! В момента карам тойота но скоро пак се качвам на SUBARU
  • 79 гощо

    4 12 Отговор
    Аз харесвам грозни коли и по тази причина и Субаро харесвам! Проблема е че са капризни трошляци,скъпи части и няма кой да ги прави! Ако нещата бяха по добре бих подкарал един Форестер аз лично с 2,5 турбо

    Коментиран от #82

  • 80 Фриман

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "някойситам":

    Така ли?))
  • 81 Гост

    18 2 Отговор

    До коментар #70 от "Не се заблуждавайте":

    Да бе, 4х4 на Шкода не отстъпвала по нищо на Субару - хахахахахаха
    Това, че си се набутал с най-смотаното поколение на най-тъпия им модел, си е твой проблем. Ама да твърдиш, че кожата била изкуствена и 4х4 било като на Шкода, показва какви глупости пишеш!
    Всяка марка си има хубави и лоши модели.
  • 82 Гост

    23 0 Отговор

    До коментар #79 от "гощо":

    Ти да не живееш в някое село? Трошляци били, скъпи били частите и нямало кой да ги прави - това го твърдиш, защото имаш 2,5 турбо Форестър ли?
    Ей такива форумни "експерти", най-много ги "харесвам"! Като започнеш да говориш от опит, тогава давай някакви заключения.
    Иначе мога да ти кажа колко са "скъпи" частите, защото имам такава кола и знам РЕАЛНО какви са им цените - водната помпа е 100 лева, радиатор е 200 лева. Не знам друга кола с 230 к.с. да е с по-евтини части.
    А за това дали са трошляци, изобщо няма да го коментирам, защото е ясно какъв заблуден хейтър си!
    Ама нали трябва глупостта да се показва - давайте, пишете на воля да се разбере колко ви е багажчето!
  • 83 OUTBACK H6

    20 0 Отговор
    вече 5-та година го карам тоя змей, след като го купих му направих пълно обслужване, което ми излезна около 4500 лв...от тогава до сега само бенз и масло (като му дойде време) градско разхода започва от 12, но извън- ако се кара спокойно според ограниченията и т.н. последния път ми даде малко над 10 от Варна до София- пълна до горе с народ+ пълен горен багажник 525л и два велосипеда от зад...тия дето си мислят, че по-малката кубатура сваля разхода...ходете се гръмнете! не съжалявам за нито една похарчена стотинка по колата!
  • 84 Текемо

    7 1 Отговор
    Аутбак 2012г.2.5 bifuel с brc газ от Италия автомат колата е купена нова на 250км сега е на 267000км.на 70000км. Реика от моя джоб 2500лв.штото гаранцията не ми я признават в бг. На 100000км гарнитури на главите ама си карам щото за 270к на газ ми е ок. Гори ми 10газ друго не се е чупило. Маслото в автомата на 60000км.оште е здраво това CVT да не повярваш. Докато не се прецака ще го карам. А иде сас здраве.
  • 85 Spec b

    9 0 Отговор
    Хахаххаа гроздето е кисело:))) субитата са коли като всяка друга - имат си предимствата и недостатъците но не са за всеки:) да някой от ремонтите са сериозни но в никакъв случай по-скъпи от на немските "премиуми"... Карам 2ро легаси с по-мощен двг. от първото и докато не се разпадне не го давам:D да H6 харчи, моя е 245 понита 2005-та год. (под 16 в града не пада), На 220k и още не му е отварян матора... Ноо съединителчето приплака оригиналното.. То е от тежко краче:) със здраве и мн. Безаварийни и спрете да пишете глупости в стила на "една жена каза...", факт е, че надеждните модели са до 2009-та след това мн. Ревизии по моторите и тъпотии - факт - проблеми.. Турботата горят масло нови от магазина, проблеми по електрониката и тн.... Но това се отнася за конкретни модели/двигатели, не за марката като цяло... Някои мерцедеси са по чупливи от фиат:) какво да плюем марката ли сега..?!:)
  • 86 Лост

    3 16 Отговор
    Пък на мен батко ми каза да не си купувам японски дрънч, щот Ко се счупи нещо, ще трябва да продаваме гарсониерата... С мебелите
  • 87 Subaru owner

    5 1 Отговор

    До коментар #66 от "бръснаря":

    Преди около 6 часа, отне ми точно 15 минути.
    Това е колата, друга не искам и няма да си взема !
  • 88 ВАГ

    1 3 Отговор
    На това му липсва само алуминиевата стълба отгоре :)
  • 89 Евала

    3 1 Отговор

    До коментар #40 от "фау ве":

    Пичаго, нещо май тъпичък идваш. Д А Т И П О Я С Н Я:
    На човека съм му казал "Евала"! - мнението му е обективно.
    Добавил съм, че когато някой със Субаро те засече, може да го напсуваш по описания начин. Просто така се казва. Това е израз. Никой който ругае, реално не си пожелава сексуален контакт с бабичката която е майка на опонента му. Това също е просто израз!

    Май не си бил много силен в училище, нали?
  • 90 The Terminator

    2 5 Отговор
    Не се карайте! Купете си honda и нещата ще са ок.
  • 91 redordead

    9 1 Отговор
    Като говорите и предлагате други марки, за да се семни този модел, говорете за подобно комби 4х4 - сега, нека видим кои са подобни - Шкода октавия и супърб, някое ауди куатро и някое волво - интересно ми е, каква е цената за тяхната поддръжка, защото аз когато навремето си взех следващият модел аутбек, от сервиза ми казаха - не е евтино за поддръжка, но е най-евтино то този тип автомобили - голямо, високопроходимо комби с 4х4...

    Та, понеже някой предлагат Хонда - коя Хонда ще ми предложите, която да е 4х4, голямо комби, автомат и около 250 коня?

    Коментиран от #96

  • 92 Сороткин

    2 1 Отговор
    Не е ли малко старичък тоз модел, не се произвежда от 15 години вече...
  • 93 Механик

    5 0 Отговор

    До коментар #38 от "РАСО":

    Защо се изказват само некомпетентни и неграмотни хора ,които са виждали такава кола само на картинка. Когато се качиш да покараш Subaru в зимни условия с хубави зимни гуми едва тогава може да говориш ! А колкото до торбите с пари за обслужване това пълни глупости нормални цени за качествени части и консумативи. Единственото вярно е ,че Subaru трябва да се пипа от грамотни майстори .
  • 94 Тедо

    1 0 Отговор
    Важно е къде ще попаднете.
    Механици много, майстори малко
    Аз препоръчвам 1040 Subaru сервиз.
    Честни, точни и бързи
  • 95 AdiBas

    0 2 Отговор

    До коментар #24 от "субарист":

    Има продаване, що да няма, само намери някой" свидетел на Йехова " с четири деца и си готов:)
  • 96 AdiBas

    0 4 Отговор

    До коментар #91 от "redordead":

    Къде нареди куатрото до този извор на вицове, бе, как не те досрамя?!
  • 97 Иво

    2 0 Отговор
    Карам Импреза 1,6/2003 въобще не е скъпа за потдръжка въпреки ,че строших 4 спускателни клапана но ще сменя 8 заради дефектна ролка частите са 380 лева ,и тук възниква въпросът коя кола е евтина при подобна авария
  • 98 Дъгето

    6 0 Отговор
    Абе аман от разбирачи.Повечето са имали по една кола в живота и веднага разбират.В семейството имаме 5 коли 2 Субару легаси и оутбек и двете 2007 вече са по на 400 хил и нищо не е правено само накладки и хубави масла.Вярно под 13 в София забравете.Всички плюят и рената но аз лично карам едно купувано ново от магазина и го ползвам за разносна търговия бензин 1.4 на 52009 км.за 10 години няма чупене мотора само ходова част се прави.Имам два немски кенефа на по 4 и 6 години немогат да стъпят на малкия пръст на реното за субаруто база за сравнение няма.Прекалено ще е да ги похваля едното е дизел другото бензин подкарах ги за служебни и се отказах бах ти скъпата поддръжка и се троши всеки ден.За 1 година по тях и общо 80000 съм дал 4600 лв.сравнение с реното там за 10 години са 3000 а на двете субарута са 4500 лв.Не ми ги хвалете тия немски кенефи само японец и рено.
  • 99 Георги

    0 0 Отговор
    Винаги съм искал да си купя Субару и нещо се отказвам в последния момент. Боксера е остарял двигател. Правен е за въздушно охлаждане и винаги имат проблем с охлаждането. Не знам.. имат хубаво 4х4. Това им е най-големият +. Иначе сега карам Bmw e39 525d. На магистрала рядко падам под 150 и много много рядко ме е изпреварвал някой със Субару. Едва ли е защото са слаби, може да не е добре обезшумено. За мен лично най-добрият двигател е шест цилиндъра, редови със задно предаване или 4x4 - класика! Сърцето ме дърпа към Субару, разума към X3.. ще видим кое ще натделее. ПС моето Bmw го взех на реални 180 000, сега е на 420000 и съм дал сумарно около 2000лв за ремонти за 10 години каране. Сега вече започна да се чупи това онова и ще го сменям
  • 100 Борко

    0 0 Отговор
    Като собственик на 3 субару ,H6, 2.5 adw и 3.0Rn
    могс да кажа да не си взимате 2.5 освен че правих ремонт на двигателя, няма охлаждане с друг радиатор на скоростната кутия и повече от 1000 км недейте кара.
    h6 е най добрата кола която съм карал през живота си а съм на 38.... тази кола е венец на автомобилостроенето за хора които искат кола която да мине навсякъде и да вдига 180 без грижи.