13 Февруари, 2018 12:25 5 898 11

На ход е чудовищно Camaro с 1014 коня

  • chevrolet-
  • camaro-
  • specialty vehicle engineering-
  • yenko/sc stage ii
На ход е чудовищно Camaro с 1014 коня - 1

Американското ателие Specialty Vehicle Engineering представи една модификация на Chevrolet Camaro, която се нарича YENKO/SC Stage II и разполага с мощност от 1014 конски сили. Иновацията е построена на базата на версията SS с пакет 1LE и от нея ще бъдат произведени само 25 екземпляра.

Преработеното Camaro разполага с V-образен осемцилиндров двигател, работният обем на който е увеличен от 6.2 на 6.8 литра. Двигателят е комплектован с механичен нагнетател, с нов колянов вал, с ковани алуминиеви бутала, и с нова високопроизводителна бензинова помпа.

На ход е чудовищно Camaro с 1014 коня

След доработката агрегатът разполага с мощност от 1014 коня, а максималният въртящ момент става 1 185 Нм. Скоростната кутия е механична шестстепенна. Ще припомним, че мощността на стандартното Camaro SS е 461 конски сили.

В списъка с допълнително оборудване на YENKO/SC Stage II Camaro влизат още адаптивно окачване Magnetic Ride Control, самоблокиращ се диференциал с електронно управление, спортни пружини и амортисьори, спирачки Brembo и подобрена охладителна система.

На ход е чудовищно Camaro с 1014 коня


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 бегачка

    8 4 Отговор
    Не е зле за ежедневка - аз бих го барнал обаче още малко за да стане по приятен за каране - нещо от порядъка на 1400-1500 кс ;)
  • 2 Руското посолство

    8 7 Отговор
    Ама това сега наистина ли ще е 1000 коня??? Защото ние едни 180 коня не можем да направим,и за това малко не ми се вярва?

    Коментиран от #4

  • 3 Гост

    5 9 Отговор
    Тия смотани американци ако вземат да минат на по 4 клапана на цилиндър 1500 ще изкарат, ама не, ползват технология от 1920 г.
    Смотани американци.
  • 4 Гост

    3 6 Отговор

    До коментар #2 от "Руското посолство":

    2105 VFTS T16
    200 коня от 1.8 двигател през 1985(турбо, но не става дума за Група Б, трябва да се следват правилата).

    Samara EVA
    300коня за Група Б, малко закъсняват и група Б се закрива.

    2140KR
    175к.с. от 2.0 без турбо 1989.

    Коментиран от #7

  • 5 Иванчо l-ви

    2 6 Отговор
    Сега остана да го направят да завива и ще е супер !
  • 6 Ввв

    2 1 Отговор
    Ко каза,ко?6-степенна мехснична ръчна?!Браво бе!!!
  • 7 Руското посолство

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "Гост":

    Приятел пак ти липсват едни 700-800 кс!!! И това говорим за тунинг,не за състезателен вариант! Ако е така погледни драгстерите, там за какви мощности става въпрос. Аз пак казвам говоря за тунинг ,едното е с 1000+ кс другите "щяла" да е 180кс!!!! Ама кога не се знае?

    Коментиран от #9

  • 8 YAMAHA

    4 0 Отговор
    УНИКАЛНА вече не правят в Европата коли с такава мощ и ръчна кутия
  • 9 Някой

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "Руското посолство":

    Пише коя година, ама не си прочел. :/
  • 10 фонзи

    0 0 Отговор
    Абе какво по дяволите е "ЙЕНКО" ????

    Коментиран от #11

  • 11 бай Иван

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "фонзи":

    https://en.wikipedia.org/wiki/Don_Yenko