Наточените автомобили от типа хечбек винаги са се радвали на популярност и внимание от страна на автомобилните фенове. В повечето случаи те радват с динамика и добра управляемост, като в същото време са практични и пригодени за всекидневна употреба. Някои от тях отдавна са се превърнали в култови, но има и доста несполучливи наточени хечбекове. Ето три от тях.
Alfa Romeo Arna
Започваме с това, че всъщност тук едва ли можем да говори за истинска Alfa. Всъщност автомобилът от снимката представлява Nissan Pulsar, при това сглобен в Италия. С последното автоматически отпада японската надеждност, а мощността от 95 конски сили е доста малка, дори и по критериите на 80-те години на миналия век.
Peugeot 207 GTi
Предшествениците на този хот-хеч - 206 GTi и особено 205 GTi бяха отлични наточени хечбекове. 205-ицата отдавна е с култов статут, а моделът след нея намаза малко от популярността ѝ. 207 GTI обаче не успява да продължи славата им. На наточеното Peugeot не му липсва мощност, нито агресивен външен вид. Основната вина за провала му е посредствената управляемост.
Renault Clio V6
V-образен шестцилиндров средно разположен двигател, който е високооборотен не звучи никак зле, особено, когато е монтиран на леко купе като Clio. Оказва се обаче, че французите са сбъркали. Моторът е прекалено тежък и прекалено голям, а самата кола - много скъпа, двуместна и почти без багажник. Това не е никакъв хечбек.
Volkswagen Golf III GTI
Първата генерация на GTI се явява родоначалник на класа на наточените хечбекове или известен още като хот-хеч. След това обаче и прочутият Golf GTI има неуспешни версии. Такава е третата генерация и по-конкретно първият двигател. Той е с почти идентична мощност, като този от двойката, а колата е значително по-тежка. Истината е, че впоследствие от Волсбурк вадят агрегат със 150 коня, която значително оправя нещата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 MasterBoy
Коментиран от #21, #45
11:14 21.02.2018
2 ......
11:17 21.02.2018
3 Запознат
Коментиран от #8
11:20 21.02.2018
4 Радев
Коментиран от #55
11:24 21.02.2018
5 Clio V6
Реното е уникално и никога няма да загуби цената си.
За разлика от останалите. За разлика и от вас.
Коментиран от #9
11:25 21.02.2018
6 АБВ
Коментиран от #7, #24, #33, #43
11:37 21.02.2018
7 Петър
До коментар #6 от "АБВ":
Ти си с десен волан, сниман е с поредната камера. И от мен да знаеш няма такава кола като Голфа, не Френски не Италиански не Немски...Коментиран от #11, #19
12:06 21.02.2018
8 Марто
До коментар #3 от "Запознат":
То е едно и също - The Arna was largely based on the N12 series Nissan Pulsar / Nissan Cherry12:15 21.02.2018
9 Марто
До коментар #5 от "Clio V6":
Това, че е уникално, не значи, че е сполучливо. Не може на толкова малка кола да сложиш такъв кютук за двигател. Та, по-добре ти чети малко повече за автомобили, а не давай оценка на доказани автори.Коментиран от #13, #49
12:18 21.02.2018
10 BMWPower
12:45 21.02.2018
11 Пабло
До коментар #7 от "Петър":
Голфът е с десен волан.Виж номера на колата,не е огледален.13:23 21.02.2018
12 бмве34
Коментиран от #14, #16, #40
14:23 21.02.2018
13 Темида
До коментар #9 от "Марто":
Не е казал, че е сполучлив, а само, че ще си запази цената. което е факт.14:47 21.02.2018
14 Бачо Киро
До коментар #12 от "бмве34":
Реното за което става въпрос не е въобще с предно предаване. Става въпрос за автомобил със средно-разположен двигател със задно задвижване. Произведени са малко над 1000 бройки от тях и още от началото си бяха интересни - 255 коня, средно разположен двигател, задно задвижване ... За много по-малко пари от Порше...Затова и въпреки непрактичността си, колата и до ден днешен държи цена. Не е средностатистическо Рено и не попада в тази група въобще. Втората фаза е правена от Порше и Рено Спорт. Не знам въобще защо я водят тук в групата хечбек, колата е по-скоро колекционерска с тези 1000 бройки...
15:17 21.02.2018
15 Stoich
15:46 21.02.2018
16 АБВ
До коментар #12 от "бмве34":
ЯЗЪК ,ЧЕ ХАРЕСВАШ БМВ Е34.ПРОЧЕТИ И ПОСЛЕ ПИШИ.ЦЕНТРАЛЕН МОТОР И ЗАДНО!!!!РЕНО КЛИО V6Коментиран от #20
16:07 21.02.2018
17 Грешка
17:00 21.02.2018
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 АБВ
До коментар #7 от "Петър":
Да НЯМА ТАКАВА "кола"КАТО ГОЛФА...НЯМА. НА ТРИ ГУМИ В ЗАВОИ...АБЕ ННЯЯМММАА.ПРАВ СИ!!!18:13 21.02.2018
20 бмв е34
До коментар #16 от "АБВ":
абе реното ясно просто ми беше мисълта за хувата "предна предавка"19:16 21.02.2018
21 Разбирач
До коментар #1 от "MasterBoy":
Къде го гледаш? На картинки ли? Виждал си GTi колкото и чудовището от Лох нес.20:30 21.02.2018
22 Phase 1
Коментиран от #23
20:57 21.02.2018
23 Phase 1
До коментар #22 от "Phase 1":
Забравих думичката hand...пишеше "Hand assembled in Sweden"21:17 21.02.2018
24 СмеХурко
До коментар #6 от "АБВ":
Сутринта, докато пътувах в командировка към Добрич със служебната " Дачия", ме изпревари в един завой рязградско стабилно " БМВ" и така се стабилизира на покрив в нивата, че шестима мъже едва го върнахме в правилната конфигурация, за да извадим двамата келеша от него! Та, приятелю! Може и да е световна марка, но все се ползва от малоумници и за това дори мъглата го изкарва от пътя!Коментиран от #30, #31
21:59 21.02.2018
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Аушвиц
и тази година е на първо място.Вие от Факти вземете малко да се информирате преди да пишете ГЛУПОСТИ и някой да Ви се смее!
Коментиран от #29
22:25 21.02.2018
27 ДДД
даже да вземеш от там частите всичко свършва
Публикувано във факти.бг: С последното автоматически отпада японската надеждност
22:48 21.02.2018
28 лаик
23:07 21.02.2018
29 ABV
До коментар #26 от "Аушвиц":
Най-ПРОДАВАНА....защоро света се НАПЪЛНИ с прости ПРОВИНЦИАЛИСТИ дори в Германия...които гледат да е ,,ЗАКРЪГЛЕНА,,а как завива и как е на краш тест не им пука...ПОСЛЕ....ЗАЩО ...ОТРЕПАХ ДЕЦАТА...АМА КЪСНО....да не говорим за България...ТРАГЕДИЯ...САМО БРОЯТ КОЛКО ЛИТРА НАФТА ХАРЧИ.Неподозират ,че черните чували вече ги чакат!!!!00:04 22.02.2018
30 АБВ
До коментар #24 от "СмеХурко":
Да затова F1 е с задно...това ли намекваш.А знаеш ли СПЕЦИАЛИСТЕ ,че BMW е ЕДНА ОТ МАЛКОТО СЕРИЙНИ КОЛИ С РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ 50/50 .ОТ 20 Г.....НО ТОВА НА теб НИЩО НЕ ТИ ГОВОРИ...НАЛИ...ЯСНО Е ОТ ОЩЕ ПРЕДИШ.ПОСТ.......ПУБЕРИ. От село с BMW за 3000 лв. И гуми ....ГАЛОШ!!!!!И СПЕЦА КАТО теб с изводите!!!ПЪРВО СЕ НАУЧИ ДА КАРАШ ,А ПОСЛЕ ПРОБВАИ BMW .Затова цял свят дрифти с BMW....но тези които могат да КАРАТ КОЛИ .Дрифт-контролирано пързаляне/инфо за такива като теб/аиде с твоя голф или астра или....дрифти....хаха. КОНТРОЛ!!!!!ПАНИМАЕШ.... Ф1 от 2019 е 4х4 и с предно...за СТАБИЛНОСТ..ще пукна от СМЯХ С вас..баиКоментиран от #32, #35, #41, #46
00:20 22.02.2018
31 Геро
До коментар #24 от "СмеХурко":
Всяка марка с двама келеши вътре си е полски експонат.:))Коментиран от #34
00:21 22.02.2018
32 Коч
До коментар #30 от "АБВ":
DTM също е с ЗАДНО ДОРИ И АЛУДИ ,КОИТО ДА С ПРЕДНО ПР.....тихо спецове. алуди е с предно и по принуда слагат на по-мощните над 200кс 4х4 защото кола с такава мощност и ПРЕДНО Е САМОУБИЙСТВО.ТЕ СА С ПРЕДНО.!!!00:25 22.02.2018
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 ABV
До коментар #31 от "Геро":
ТОЧНО!!!КАЗАНО00:30 22.02.2018
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 гощо
Коментиран от #56
07:10 22.02.2018
37 VITALITI
09:51 22.02.2018
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Slavic Vibes
12:47 22.02.2018
40 Кумa Лисa
До коментар #12 от "бмве34":
Бaце,Точно на това ренде, двигателя му е в багажника!
Това е пистов Aвтомобил !!!
17:09 22.02.2018
41 Ицо
До коментар #30 от "АБВ":
"цял свят дрифти с BMW"...това наистина ме разсмя:)) Може би представата ти за целия свят се свежда до няколко ентосиаста в БГ. Не си спомням да съм виждал някой в родината на дрифта Япония да дрифти с BMW. В САЩ може и да се срещне някои друг баварец, но това ще е изключение. Дрифта е много скъп спорт, а най-евтиния вариант да го практикуваш е с БМВ. За това у нас всички дрифтъри го предбочитат. А БГ не е цял свят ;)10:47 23.02.2018
42 Жицата
Беемвистите да не са дървят че 60% от тях и маслото не могат да си позволят да сменят с оригинално. И това че че карат 25 годишни бабки не ги праи батки. За реното съм удивен че е тук то в същност не е в този клас като цяло. А за голфа... Абе голфа си е голф лошото е че са измешали автомобили от съвсем различни поколения.
22:13 16.03.2018
43 GTI
До коментар #6 от "АБВ":
Абе АБВ ли си къв си незнам ама си типичен прост тъп селтак които си е купил с кредит някакъв кенеф с марката BMW тоес Бърка Масло Вода само ще ти кажа защото виждам че си много прост и задръстен че едно GTI ще ти направи кочината която караш за смях мухльо прост22:10 19.03.2018
44 Плювам вА прао в лицето
18:40 09.09.2018
45 Бийвър
До коментар #1 от "MasterBoy":
Хахаха, снимката е при 240 км/ч. 😁20:56 14.10.2019
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Бръмбар
10:36 16.10.2019
48 GTI фен
Коментиран от #51
22:00 24.12.2019
49 Ами
До коментар #9 от "Марто":
Интересно виждане изкара го явно на дизел 50 60 коня. Обаче тази кола е преработена за рали 6 цилиндъра турбо 4по 4. Къде са я направили семеен хеч не знам. Има и клио 6 цилиндъра уилямс движи се прилично като субару на чакъл. Идеално за жена ти и детето ти над 100 по черен път семейна кола 😆 рено 5 преди това също.23:22 24.12.2019
50 VW-банда
Коментиран от #52
09:12 25.12.2019
51 Мотор-2e
До коментар #48 от "GTI фен":
Подкрепям !!Kолата си беше супер за времето си.09:22 25.12.2019
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Fakti
08:31 26.12.2019
54 Иван
13:39 26.12.2019
55 Hihdgj
До коментар #4 от "Радев":
Ti dobreli si ve23:39 26.12.2019
56 Onq
До коментар #36 от "гощо":
Всичките от тая класация на завоите посират21:28 16.06.2020