В официалния профил на Jaguar в YouTube бе публикувано видео от драг надпревара между електрическия кросоувър I-Pace и Tesla Model X. Според правилата на състезанието печели автомобилът, който успее да ускори до 60 мили/ч (97 км/ч) и след това спре до пълен покой най-бързо. Зад воланите на двата електромобила сядат професионалните пилоти Мич Еванс и Тони Канаан.
Първият съперник на електрическия Jag е Tesla със 75-киловатчасова батерия, а след него идва ред на още по-бързия Model X 100D. Британската котка побеждава и в двата старта.
Jaguar I-Pace има два електромотора със сумарна мощност 400 к.с., захранвани от акумулатор с капацитет 90 кВтч. Кросоувърът ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.8 сек. Model X 75D изпълнява същото упражнение за 4.9, а 100D - за 4.7 сек. Tesla обаче предлага и още по-мощна версия на модела - P100D, която лепи стотака за 2.9 секунди.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 гост
Ягуар и Порше са се зели сериозно с пускането на електромобили, но при тях има конфликт заради факта че топ моделите са им бензинови и ако напавят електромобил да ускорява драстично по-бързо от тях трудно ще убеждават клиентите да се бръкнат с 300+ бона за бензиновите. Та за това и поршето и ягуара няма да ги направят да ускоряват под 4 и нещо секунди.
18:16 02.03.2018
3 Зорлем
18:38 02.03.2018
4 асдсад
Коментиран от #17
19:21 02.03.2018
5 hmhmhm
19:59 02.03.2018
6 Алфа Ромео
Коментиран от #9
21:20 02.03.2018
7 гнида
22:45 02.03.2018
8 Само Ваг
Коментиран от #15
22:54 02.03.2018
9 Филм
До коментар #6 от "Алфа Ромео":
Кой е филмам? Ще ми е интересно да го гледам.Коментиран от #19
22:55 02.03.2018
10 Реален
00:03 03.03.2018
11 гост
Кой си копува днес Jaguar ?????
Коментиран от #14
00:19 03.03.2018
12 Иван
Не се изказвай неподготвен момче...
00:25 03.03.2018
13 Реалист
09:46 03.03.2018
14 Гост
До коментар #11 от "гост":
Четейки те, само един въпрос възниква в мен - кой те е учил на български език?Срам и позор е на 3-ти март, някой да пише кОпува!!!
09:46 03.03.2018
15 гост
До коментар #8 от "Само Ваг":
И ето, малко след средата на февруари, германското издание Süddeutsche Zeitung писа, че неназован германски премуим автопроизводител е платил "около €185,000, без транспортни и митнически разходи за Model 3".В статията пише, че колата е била тествана всячески от инженерите в продължение на 10 дена, преди да започнат да я разглобяват.
Ето споделени от тях впечатления:
"Тествахме всяка отделна система, но особено впечатлени останахме от силовата електроника. Компактна, разширяема, изцяло интегрирана, модулна, лесно достъпна, добре защитена, на разумна цена и изумително интелигента в много детайли."
Друга оценка е за "перфектност в минималистичния дизайн", но това всеки може да го заключи, ако е фен на такива изпълнения по принцип.
Това не е първото разглобяване на Tesla електромобил в Германия. Миналата година Audi си купи Model X още преди да започнат доставките за Европа. Mercedes направи подобно нещо, но по доста брутален начин и остана само BMW.
Коментиран от #34
12:27 03.03.2018
16 гост
12:39 03.03.2018
17 Nicola
До коментар #4 от "асдсад":
Това за качеството си е твое мноние и то няма нищо общо с реалните факти. А те са в новината от днес:"Германски инженери силно впечатлени след разглабяне на Tesla Model 3"
"Тествахме всяка отделна система, но особено впечатлени останахме от силовата електроника. Компактна, разширяема, изцяло интегрирана, модулна, лесно достъпна, добре защитена, на разумна цена и изумително интелигента в много детайли."
По непотвърдена информация става въпрос за БМВ, тъй като Мерцедес го направиха вече с Tesla под наем по възможно най-селския начин. Немците са цивилизовани само привидно...
12:40 03.03.2018
18 бай Пешо
Коментиран от #21
12:58 03.03.2018
19 Алфа Ромео
До коментар #9 от "Филм":
Не мога точно да ти кажа колега, хванах малко случайно даваха го вчера по БНТ 1, май беше преди 20:00 часа. Леко се изумих че е имало по това време толкова електрички, като казаха че някои от тях са минавали до 100 мили с едно зареждане. Едисон и Хенри Форд са имали проект да произвеждат масова евтина електричка, но впоследствие незнайно защо Хенри Форд се е отметнал и е решил че колата му ще е с ДВГ.13:46 03.03.2018
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 гост
До коментар #18 от "бай Пешо":
Трябва и някаква тоалетна да ти измислят в колата докато ги минаваш тия 1000км без да спираш. А за следващите 1000 сигурно застъпва втория шофьор и така ще се менкате за оставащите 5000 нали?15:15 03.03.2018
22 Аре
Коментиран от #23, #24, #28
17:59 03.03.2018
23 гост
До коментар #22 от "Аре":
Скоро , скоро , Вуте , даже не си представяш колко !!Коментиран от #25
18:05 03.03.2018
24 Антиелектрика
До коментар #22 от "Аре":
Ще спечели ако състезанието е 10 минути - хахахахаххахаТе състезанията във Формула Е показват колко може да издържи една батерия и то със скопена мощност - едва 25 минути. Пък все си мисля, че технологиите във Формула Е са малко по-иновативни от тези на Тесла и този Ягуар.
Истината е проста - електричките са много тежки заради батериите и ако се карат по магистрала с 140 км/ч, пробегът им пада драстично. За това Формула Е ползва смешните 270 к.с., защото ако са по-мощни хем ще станат свръхтежки, хем ще им пада батерията по-бързо - физика, какво да правиш.
18:07 03.03.2018
25 Антиелектрика
До коментар #23 от "гост":
Колко скоро Пено? Какво ти каза кристалната сфера?Я кажи кога да си купя земя в Сибир, че нали тук щяло да стане Сахара - бухахахахахахаха
18:09 03.03.2018
26 гост
Йeнc Kepcтaн, диpeĸтop нa дeпapтaмeнтa зa oĸoлнaтa cpeдa в Xaмбypг, зaяви, чe знaцитe мoгaт дa бъдaт пocтaвeни в paмĸитe нa cлeдвaщитe няĸoлĸo ceдмици, ĸaĸтo и чe гpaдът "щe бъдe нaй-вepoятнo пъpвия в cтpaнaтa", ĸoйтo щe пpeдпpиeмe мяpĸaтa.
https://money.bg/auto/parvi-grad-v-germaniya-obyavi-zabrana-za-dizelovi-avtomobili.html
Коментиран от #27
18:31 03.03.2018
27 Антиелектрика
До коментар #26 от "гост":
А това какво общо имаше със състезанието за Льо Ман и невъзможността на миксерите да се състезават наравно с бензиновите ДВГ?Тази статия я прати на дизеловия ти електрофилен съмишленик, не на мен. Аз дизел не карам и няма да карам, защото не ме кефи.
Коментиран от #30
18:47 03.03.2018
28 Да да
До коментар #22 от "Аре":
Ти кога за последно кара 24 часа нон стоп? Сигурно ти е ежедневие! Защо не си купиш мобифон ,а ползваш смартфон? Мобифона има 3-4 пъти по-голям обхвaт! И това е всичко което има!20:27 03.03.2018
29 Злоба
20:28 03.03.2018
30 Да да
До коментар #27 от "Антиелектрика":
Сега си представи един миксер на който му се сменя батерията? Спираш,с една количка вадят изтощената,с друга вкарват заредената! Има си и една вградена за всеки случай! Не чакаш да се зарежда,дори не наливаш бензин или нафта. Всичко става за минута! Но хората не се занимават с простотии,а не че не могат да го направят.Коментиран от #31
20:32 03.03.2018
31 Антиелектрика
До коментар #30 от "Да да":
Вместо да се правим на философи, просто чета какво пише и какво е в действителност!"Пробегът с едно зареждане на батерията трае около 25 минути, затова правилникът предвижда задължително спиране в бокса, при което вместо да се презарежда батерията (пълното презареждане отнема около 50 минути), пилотът се качва във втория си болид."
Толкоз с фантазиите ти. Или мислиш, че те във Формула Е са някакви тъпаци, а ти гениалния си се сетил, че вместо цял болид, може да се смени само батерията. Пиши им - предполагам с тази "велика" твоя идея ще станеш милионер.
И още един факт:
"Издаваният от болида шум при висока скорост е около 80 децибела и е по-висок от този на автомобил с бензинов двигател (70 децибела)."
И още един факт:
"Минималното допустимо тегло на болида заедно с пилота е 888 кг (от които акумулаторните батерии са 320 кг)"
Коментиран от #37
20:58 03.03.2018
32 Гого
21:02 03.03.2018
33 Gost
те някой друг та си толкова компетентен
21:20 03.03.2018
34 Зорлем
До коментар #15 от "гост":
Е, щом го пише в някакъв сайт в Интернет, няма начин да не е 100% вярно, нали?Малей, наистина някои хора кълват на гола кукичка, завързана с канап към бастун.
21:22 03.03.2018
35 Марони
21:24 03.03.2018
36 Gost
те някой друг та си толкова компетентен
21:26 03.03.2018
37 гост
До коментар #31 от "Антиелектрика":
Не е лошо от време на време да си опресняваш информацията иначе почваш да ставаш за смях , Първо от този сезон има нови батерии , които издържат цялото състезание и няма да има повече смяна на болиди !!! Второ колко според теб от 660 кг на Ф1 болид се падат на двигател , трансмисия , радиатори , бензинов резервоар (100 кг пълен само за него) и ауспух ??? Май доста повече от 320 , а ?? А пък за шума направо се оля !!! Значи ще сравняваме болид от Формула със шосеен автомобил !!!! Освен дето нямат нищо общо , шума на болида не е от двигателя , а от ТРАНСМИСИЯТА с прави зъби , каквато е и на всички болиди , пистови и рали автомобили с ДВГ , но там просто двигателя е по-шумен и от нея , що не сравни шума от Ф1 и Формула Е ??Коментиран от #38
23:00 03.03.2018
38 Антиелектрика
До коментар #37 от "гост":
Да бе, аз ставам за смях, че цитирам нещо конкретно, а ти си много сериозен с твоите кристални топки и простотии?!Първо, то ще да е страшно постижение, че една батерия ще изкарва 40 минути състезание.
Второ, колко мислиш, че тежи един 1,6 литров двигател и ауспуха? Или викаш те електричките нямат радиатор за охлаждане на батериите и нямат трансмисия?
А можеш ли да четеш изобщо? Много ясно е написано - 320 кг САМО ЗА БАТЕРИИТЕ. Ел.двигателят да не е някакъв антигравитационен компонент и да не тежи. Поредната ти нелепица!
А най-голямата ти тъпотия е да отричаш РЕАЛНО измерени данни за нивото на шума. Я кажи колко децибела са в Тесла, дай реални данни да ги съпоставим.
23:48 03.03.2018
39 Nissan
.Карай само японец
23:56 03.03.2018
40 Батерии
1. по-леки за един и същ капацитет
2.с по-голям капацитет за единица тегло и обем, от което автоматично следва повече мощност и пробег
3. По ниска цена за килограм батерия, заради подобрение на технологиите и икономии от мащаба.
Само въпрос на време е, да се достигне до параметри които всеки си е поставил индивидуално за тегло, цена, пробег и време за зареждане на 100км пробег. Параметри като мощност и ускорение не вярвам да са проблем за някой още на този първоначален етап на развитие на технологиите за съвременни електромобили.
Коментиран от #41
05:11 04.03.2018
41 Антиелектрика
До коментар #40 от "Батерии":
Ей, многониковия електрофил, сън не те лови да тролиш и облъчваш денонощно!То какво друго ви остана освен да говорите какво щяло да стане в бъдеще. Само, че кристалните ви топчици не вълнуват трезвомислещия и разумен човек!!!
08:53 04.03.2018
42 Йорджи!
09:03 04.03.2018
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Xcgtffgh
17:54 04.03.2018
46 ДВГ
Ако и Порше влязат в този капан са мъртви!!!!
Коментиран от #47
08:09 05.03.2018
47 Антиелектрика
До коментар #46 от "ДВГ":
Абе Ягуар да ти кажа, имат такива модели с ДВГ, че не знам как ти хрумно нещо?E-type и XJ 220 са автомобилни икони.
Сега загубиха идентичност, но пък пуснаха XE Project 8 с 600 к.с. които го правят пълен хегемон в класа си и дори новите Alfa Giulia QV, C63 AMG, M3 и RS4 са далеч след него като динамика. Та именно този XE ускорява за 3,3 до 100 км/ч и прави обиколка на Ринга за 7:21 минути - с цели 11 секунди по-бързо от следващия в класа си Alfa Giulia QV.
Така, че Ягуар си се развиват чудесно, но индийските собственици искат и електромобил, защото в Индия и Китай имат огромен пазар на миксери.
Коментиран от #48
10:15 05.03.2018
48 ДВГ
До коментар #47 от "Антиелектрика":
Абе те и ланча имат в миналото ама вече сме 21 век!!!За ринга сме го водили 1000 пъти този разговор. Този Ягуар дето ти го споменаваш е като Руските олимпиици тоест назобен за тест на стандартни коли!!!!
Първо трябва да се научиш да играеш честно и после да играеш играта.
И освен това го сравняваш с Алфа която не е точно сред супер спортистите нали така. Та въпросът ми е ако си седан защо ти трябват 600 коня под капака????
За електричките нека да има повече ама не постоянно да се сравняват с тесла и да ми дават 0-100 от сутрин до вечер няма ли друго какво да покажат.
Коментиран от #49
11:25 05.03.2018
49 Антиелектрика
До коментар #48 от "ДВГ":
Защо да не играят честно? Имат си конкуренти във всеки клас - XE vs. 3-er, XF vs 5-er, XJ vs 7-er, E-pace vs X3, F-pace vs X5 и F-type vs 911.Какво им липсва, както виждаш си имат вече доста богата гама, включително и миксер.
И аз съм съгласен да има електрички, но защо трябва да се налагат с диктатура и със субсидии от моите мари, без някой да ме е питал?!
Коментиран от #50
11:57 05.03.2018
50 ДВГ
До коментар #49 от "Антиелектрика":
Защото на ринга Ягуар не пускат кола която се продава за движения по пътищата!!!!!!И после казват вижте ме по-бърз съм от Алфа!!!!!! Ама коя алфа тази дето си я купуваш от магазина нали така!!!!!!
Тоест сток срещу модифицирана. Е като си я модифицирал ходи на състезания и там покажи колко си бърз.
Забележи алфата е 375 коня а Ягуара 600!!!!! Та сериина кола компактен седан на 600 коня е безмислено не мислиш ли????А колко струва ягуара с този двигател???
Коментиран от #51
12:25 05.03.2018
51 Антиелектрика
До коментар #50 от "ДВГ":
Стига бе човек, пишеш пълни глупости. Ягуарът си се продава, но просто е лимитирана серия и цената му е над 300 000 лева: https://media.jaguar.com/news/2017/11/jaguar-xe-sv-project-8-worlds-fastest-saloon-car-record-nurburgring-nordschleife-lapОсвен това Алфата е 510 к.с. и не знам къде сънува тези 375 к.с. с които е поставен рекордът на Ринга с нея, преди Ягуар да го подобрят:
http://auto.offnews.bg/news/Novini_1/Alfa-Romeo-Giulia-Quadrifoglio-schupi-rekorda-na-Niurburgring-otno_16084.html#ad-image-0
Не разбирам какъв е този неприязън към тази марка? Лично аз съм карал 7 години евтин Ягуар и бях много доволен от него. Ти ако си имал разочарования с марката е друг въпрос.
Коментиран от #52
15:49 05.03.2018
52 ДВГ
До коментар #51 от "Антиелектрика":
Да само дето прочете ли какво пише????Първо правят прототип и забележи слагат му:
full rollcage
OEM two-seat Track Pack
OEM Michelin Pilot Sport Cup 2
Също отзад спойлер като спортен автомобил
И правят рекорда с това муле преди да се появи истинската кола!!!!!
След това като правят рекорда правят специална серия от 300 бройки с цена OT 150 000 GBP и казват на тази кола прототипа направи рекорд, но никога не го правят със серииният автомобил!!!!!
За мен това не е честна надпревара но за 5 минути слава човек е готов на всичко.
За алфата е моя грешка 510 коня е.
Коментиран от #53
17:31 05.03.2018
53 Антиелектрика
До коментар #52 от "ДВГ":
Всеки си има предпочитания.Обаче ми е любимо като чета как електричките били по-бързи на Ринга, без някой да се сети, че абсолютния рекорд е на 35 годишна кола с ДВГ и едва 635 к.с.
Иначе нито аз, нито ти някога ще караме коли над 500 к.с. заради лобистките еконорми.
17:57 05.03.2018