9 Март, 2018 13:46 6 664 12

Неочакваната премиера на Porsche

  • porsche-
  • mission e cross turismo
Неочакваната премиера на Porsche - 1

Женева, Швейцария. Екип на mobile.bg от мястото на събитието.

Една от най-неочакваните премиери изненада журналистите на автосалона в Женева. Става дума за един прототип на Porsche, представляващ електрически кросоувър. Иновацията се нарича Mission E Cross Turismo и е оборудвана със силов тракт, разполагащ с мощност от 600 конски сили. Германците заявиха, че тази кола може да се изстреля от място до 100 км/ч за 3.5 секунди, както и, че с едно зареждане може да измине 500 километра.Неочакваната премиера на Porsche
Още нещо любопитно е, че скоростта на зареждане ще е много висока. Това може да стане само с новите фирмени 800-волтови зарядни станции. Чрез тях, само за 15 минути електрическото Porsche ще може да се зареди с ток за 400-километров пробег. Иначе, що се отнася до габаритите на колата, Mission E Cross Turismo се доближава до Porsche Cayenne, но купето и клиренса са значително по-ниски.Неочакваната премиера на Porsche
В салона на електромобила има три сензорни екрана, единият от които отговаря за управление на климатичната инсталация. Другите два са свързани с останалите функции на колата, като интересното е, че когато погледът на водача попадне върху някой от тях, то шрифта се увеличава автоматично. Германците определят колата като Cross Utility Vehicle (CUV), въпреки че по форма Mission E Cross Turismo е по-близо до комби с повишена проходимост, отколкото до кросоувър.Неочакваната премиера на Porsche

Електрическият силов тракт е аналогичен с този от Mission E - два електромотора със системна мощност 600 коня и предаване на момента и на четирите колела, както и система за векторно разпределение на тягата. Вижте и Mission E Cross Turismo по време на представянето му в Женева.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 омЪскаряване

    7 0 Отговор
    Джантите !?!?
    Иначе Мъск, като го види и ще се изстреля в космоса ;)
  • 2 Браво

    8 1 Отговор
    Може да правят плахи крачки към електрическата мобилност, но са големи крачки. Така и мразещите Тесла ще има какво да харесват, защото макар и електрическо, това все пак е Porsche.

    Коментиран от #5, #11

  • 3 4223234

    5 6 Отговор
    Е това вече смърт с кисело зеле... мега добра кола! Не като лего-електричката тЕсла. Кола за по западно разположени европейци и тук там някоя местна бабанка.
  • 4 гост

    6 7 Отговор
    Добре де, но това са все супер-скъпи коли за над 100х.долара, в Европа над 100х.евро. На Мъск колите са значително по-евтини, изключвам модел Х и най-мощните модел С., които надминават посочената парична сума. Конкурентите започват с много над най-скъпите предложения на Мъск, да не говорим за модел 3, макар и да не върви съвсем добре производството, колите ще бъдат сглобени и доставени по-късно. Ако искаха да се конкурират можеше да разработват тези коли преди Мъск да пусне таква преди 10г., а те му смееха и подиграваха, сега всички се мерят с него. Далновидно, личи си за какво взимат милиони заплати.
  • 5 карчи

    14 5 Отговор

    До коментар #2 от "Браво":

    Когато Фердинант Порше е правил електрически коли Мъск е бил още в кожените "дисаги" на дедо си ;)
    Прочети малко автомобилна история !

    Коментиран от #6, #7

  • 6 гост

    7 9 Отговор

    До коментар #5 от "карчи":

    И къде му са сега електричките на Фердинанта? Въобще не може да става сравнение, Ферди е отдавна фалирал и купен от ВАГ, ясно!
  • 7 Японеца

    8 11 Отговор

    До коментар #5 от "карчи":

    Тоя изтъркан лаф си го сложи под кожените дисаги.

    Не е важно кой какъв е бил, важно е сега кой какъв е!

    А Фердинанд е измислил изрода VW "костенурка", голем срам!

    Коментиран от #8, #9

  • 8 гост

    11 2 Отговор

    До коментар #7 от "Японеца":

    да наречеш срам най-печелившия и най-обичан автомобил от дадена марка се изисква доста доста голяма липса на мозък
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 гост

    4 3 Отговор
    800-волтовите батерии и зарядни станции ще са стандарт за всички производители след 2021 г , когато това Порше все още ще си е "прототип" за разкарване по изложенията , да не говорим за смешните 600 коня и пробега 500 км , който по новия метод за отчитане всъщност е под 400 ! По същото време Тесла ще е продала над милион от Модел С и Х (според сегашните продажби) , заедно с данните от МИЛИАРДИТЕ навъртени от тях километри , а батерията и ще е поне с ДВА ПЪТИ по-голям капацитет , да не говорим за двигателите !!!! Та светлото бъдеще за Порше все още е далеееееч зад хоризонта , избършете си лигите !!!!!
  • 11 незнайко

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Браво":

    По утъпкан път и пътека лесно се върви !!! Визирам 10 годишния път на ТЕСЛА !!!

    Коментиран от #12

  • 12 мммддаааа

    1 0 Отговор

    До коментар #11 от "незнайко":

    ...ако си мислиш, че големите европейски компании са спали досега, то мястото ти не е в този форум....а, онова долнопробно изчадие на кола тесла ли беше чук ли беше, няма работа по европейските пътища....лесно запалима цветна техника си имаме предостатъчно! Язък, че носи името на най-великия "жичкаджия"!