След като състави антикласация на автомобилите, които попадат най-често в кампании за отстраняване на дефекти и подмяна на части със съмнително качество, американският сайт iSeeCars публикува и рейтинг на най-безпроблемните модели. Тези коли практически не попадат в сервизни кампании и губят най-малко време на собствениците си с ремонти, предписани от производителя.
1. Hyundai Accent
Малкият кореец е лидер сред моделите, които нямат нужда от доизкусуряване след излизането от завода. Accent може да се похвали и с отлична експлоатационна надеждност.
2. Chevrolet Equinox
Доскоро това SUV бе братовчед на Chevrolet Captiva и Opel Antara, но сегашното поколение е по-малко на размери и конкурира Toyota RAV4, Honda CR-V и т.н., но се продава по-слабо от преките си съперници.
3. Toyota Corolla
Това е най-масовият автомобил в света, но въпреки това Toyota някак съумява да го запази сух от пороя сервизни акции, които обявяваше в последните години.
4. Honda Civic
На година в САЩ се продават по 400 000 седана от този модел, но собствениците им нямат особени причини да следят бюлетините за отзоваване.
5. Honda CR-V
Наскоро един от бестселърите в сегмента получи ново поколение, но остава сред отличниците по най-малко сервизни акции.
6. Honda Accord
Японската марка явно няма проблеми с конструктивните дефекти.
7. Subaru Crosstrek
Познат в Европа под името XV, най-малкият кросоувър на Subaru премина на нова платформа миналата година.
8. Toyota Camry
Моделът отдавна не се продава в Европа, но е абсолютен лидер по продажби в класа си в САЩ и за това си има причини.
9. Hyundai Elantra
Моделът е сред най-продаваните компактни седани в САЩ.
10. GMC Terrain
По-луксозната и скъпа версия на Chevrolet Equinox става обект на сервизни акции също толкова рядко.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Гоуст
10:16 27.05.2018
2 Пчеличката Мая
Коментиран от #4, #50, #56
10:22 27.05.2018
3 Бесен Язовец
10:23 27.05.2018
4 Спеца
До коментар #2 от "Пчеличката Мая":
То щото са хубави амерските затова в САЩ си купуват немски! Хубави са ,,амеркансмите мускули" ама и цената им е хубава от 80 000 нагоре иначе Камаро,Мустанг,Еклипс 3 литровите нови са по 25 000$ и са скръббб и вс.бензин които харчат по 15-20 на 100 км!Коментиран от #5, #17, #18
10:27 27.05.2018
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 асддса
Едната година е напълно безпроблемен, но на сведващата изведнъж запова да се чупи и минава назад в класацията...
ОПРАВЕТЕ СИ НЕРАБОТЕЩИЯТ КОД ЗА КОМЕНТАРИТЕ. КЛАСАЦИЯТ ЛИ ТРЯБВА ДА ВИ НАПРАВЯ ПЪРВО ?
10:35 27.05.2018
7 Спеца
До коментар #5 от "думко":
А ти цял живот си карал 20 г.коли!10:35 27.05.2018
8 Голям Слон
Коментиран от #40
10:41 27.05.2018
9 Ben10
10:42 27.05.2018
10 112
10:43 27.05.2018
11 Кольо
10:46 27.05.2018
12 Ауууууу
11:02 27.05.2018
13 333
Коментиран от #15, #24, #51
11:09 27.05.2018
14 onq s konq
11:11 27.05.2018
15 112
До коментар #13 от "333":
Като си я гледате в сервиза по-красива ли ви се струва?11:14 27.05.2018
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Хойо
До коментар #4 от "Спеца":
Тоя па.В америка купували немски коли.Ти от коя планета падаш бе.Там всичко е японско бе брат.немските се броят на пръсти.Такива коментари недей да пишеш че е смешноКоментиран от #20
11:35 27.05.2018
19 Аксиома
11:35 27.05.2018
20 Спеца до Хретена от 18
До коментар #18 от "Хойо":
Щото нямат кинти затова си купуват ефтините японки тия които имат пари си взимат немско!Коментиран от #21, #22
11:42 27.05.2018
21 Хойо
До коментар #20 от "Спеца до Хретена от 18":
Първо-пише се кретен с К,а не с Х.Второ-отначало каза че амриканците карат немски коли.Казах ти че не е така и ти се съгласяваш с мен и обръщаш думата че карат японки щото нямат пари.Какъв велик аргумент.Американците нямали пари-хаааааааа ха .Не имат си пари хората само че японките са по добри.Това си го знаят хората.мисленето им е друго,не е като нашето-да вземеш 15 годишно бмв за пред кварталното кафе и да си мислиш че каваш премиум.Ай дега кажи кой е кретен11:53 27.05.2018
22 Франс
До коментар #20 от "Спеца до Хретена от 18":
Немското не е като едно време щото го прави германеца Али и кой знае в колко страни.Баничарките на Мерцедес и Рено в един завод ги правят.Действително качеството е Тойота Мазда и Субару дори в класациите на списание Аутобилд /дето за тях по -хубава кола от Фолксваген няма./ го признават.Верно е че колите в Америка предлагат повече за парите които са платени.Разходът за мощността е съизмерим и не е по- висок. Дори е по нисък от някой европейски модели с по малка мошност.12:14 27.05.2018
23 жигитайците
12:26 27.05.2018
24 mediator37
До коментар #13 от "333":
А аз даже си викам, да не би да съм пропуснал нещо важно, в смисъл, че класацията е за коли от времето на Луи дьо Финес. Толкова старомодно изглеждащи, грозни, чак болезнено.12:31 27.05.2018
25 Спеца до Хретените
Коментиран от #26
12:51 27.05.2018
26 Хойо
До коментар #25 от "Спеца до Хретените":
Точно това ти е проблема.Че си се качвал само в 20 годишни мерцедеси.Не си и помирисвал нова кола,камо ли да се качиш ,камо ли да караш.И ето от това мисленето ти е на равнище източна африка.Кажи сега кой е кретена,че не ми отговори одеве.Коментиран от #28
12:58 27.05.2018
27 onq s konq
13:05 27.05.2018
28 Спеца до Хретена от 18
До коментар #26 от "Хойо":
А на тебе проблена ти е че никога не си се качвал в Мерцедес и нямаш база за сравнение иначе др.песен ще запееш!13:09 27.05.2018
29 Телевизора на Елвис
Коментиран от #33
13:14 27.05.2018
30 Хойо
13:23 27.05.2018
31 Хойо
13:25 27.05.2018
32 ЕС сме ние
13:43 27.05.2018
33 Суйо
До коментар #29 от "Телевизора на Елвис":
И при нас това започва да се проумява. Затова българите с възможности купуват автомобили втора ръка, а не от автосалон. Смешно е да се изръсиш 50-60хил за автомобил 220к.с., да го караш по "междуселски" пътища или по първокласни НАТОВАРЕНИ на 180%. Кефа е нулев, разходите неоправдани. Никаква разлика с едно Пежо 3008 примерно за 12хил.Коментиран от #36
13:45 27.05.2018
34 483
13:55 27.05.2018
35 SubaruVarna
13:57 27.05.2018
36 VikiLexus
До коментар #33 от "Суйо":
Peugeot 3008 e 38 000 лв. и е семеен ван. Кефът е за децата и семейството в такъв.14:00 27.05.2018
37 447
14:08 27.05.2018
38 Plameni
15:03 27.05.2018
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 qwerty
До коментар #8 от "Голям Слон":
Имах мерцедес и само за времето за смяна на маслото при дилъра в Арлингтън, Вирджиния /justmercedes/се продадоха 3 автомобила. Не е като в БГ да се замислят за пари и т.н. банките дават кредити за всичко.....15:14 27.05.2018
41 Румен
15:44 27.05.2018
42 Легенда
продаденото BMW
17:07 27.05.2018
43 Голям Слон
Един една стара Алтима ми се развали скоростната кутия пред дилъра на форд. Отидох ужким за помощ при тях, а си тръгнах с чисто нов Фокус :-))) Купиха ми Алтимата за 2.000 долара, които се явиха първоначалната вноска. И после по 180 долара на месец..
Идейно там рядко някой нещо ремонтира капитално. Фирмените сервизи се заобикалят след изтичането на гаранцията. Т.е., специално тази статия аз си я виждам като реклама. Не може да пишеш каквото и да било за коли на по няколко месеца.
17:10 27.05.2018
44 Хонда
Коментиран от #45
18:01 27.05.2018
45 Хонда
До коментар #44 от "Хонда":
По-готина шофьорска атмосфера не съм виждал в автомобил. Удобно без тъпи глезотии. Луксозно без излишен кич и най-вече с малко пластмасов шит. Сядаш и единственото което ти се прави е да си караш.18:06 27.05.2018
46 Гост2
18:27 27.05.2018
47 ПУТКИН
18:38 27.05.2018
48 Potka
18:50 27.05.2018
49 Red star
19:18 27.05.2018
50 Майна с-ма
До коментар #2 от "Пчеличката Мая":
Така е. Няма по-готино нещо от автоматик с многолитров двигател. И (много важно) НЕ-български бензин. Но нали ни цакат с 50% акциз върху бензина по нареждане на ЕУ! Че чистим на 6 милиарда китайци и американци и африканци19:41 27.05.2018
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 ВАГ
21:37 27.05.2018
53 Алфа Ромео
00:12 28.05.2018
54 Смех Смех
13:56 28.05.2018
55 Смех Смех
14:14 28.05.2018
56 Стършел май
До коментар #2 от "Пчеличката Мая":
Ам отивай у Хамерика ма, Ко прайш у еуропата, да са кефиш, то у еуропата коли убави нема, туй БМВ,Мерцедес,Порше,Ферари,Ауди,то са каруци ,ний шъ си ги караме16:11 28.05.2018
57 Аналко
Така че останалите марки са за хората средна ръка. Няма Българин тук който да е в бизнеса с коли да кара японска или корейска кола. ))))Всеки търси немеца. Без VW разбира се . Не че другите марки нямат добри модели. Почти всичко съм карал, но като влезеш в луксозният клас.....не ти се излиза и разбираш защо струва повече пари. Хюндай Генезис напр. се опитаха да е лукс марка и конкуренция на големите но не е същото като Мерцедеса.....дава много проблеми. Но иначе не е лоша кола. Зависи от парите. Ако имаш възможност , караш лукс. Плюс това ние можем да вземем евтини коли от аукционите и да си ги оправяме. Аз взех миналата година за 6 бона Е320 2004 на 38.000 мили !!!!!! Като нов. Сега съм на 54х мили.....уникална. Изобщо има добри сделки тул, но пак казвам , който е в тоя бизнес тук или не е но взима що годе добри пари кара лукс. Той за това и се нарича лукс. Дава ти тази комбинация от усещане, кото другите коли не могат да предложат.
19:22 21.06.2019
58 Аналко
Така че останалите марки са за хората средна ръка. Няма Българин тук който да е в бизнеса с коли да кара японска или корейска кола. ))))Всеки търси немеца. Без VW разбира се . Не че другите марки нямат добри модели. Почти всичко съм карал, но като влезеш в луксозният клас.....не ти се излиза и разбираш защо струва повече пари. Хюндай Генезис напр. се опитаха да е лукс марка и конкуренция на големите но не е същото като Мерцедеса.....дава много проблеми. Но иначе не е лоша кола. Зависи от парите. Ако имаш възможност , караш лукс. Плюс това ние можем да вземем евтини коли от аукционите и да си ги оправяме. Аз взех миналата година за 6 бона Е320 2004 на 38.000 мили !!!!!! Като нов. Сега съм на 54х мили.....уникална. Изобщо има добри сделки тул, но пак казвам , който е в тоя бизнес тук или не е но взима що годе добри пари кара лукс. Той за това и се нарича лукс. Дава ти тази комбинация от усещане, кото другите коли не могат да предложат.
19:22 21.06.2019
59 Аналко
Така че останалите марки са за хората средна ръка. Няма Българин тук който да е в бизнеса с коли да кара японска или корейска кола. ))))Всеки търси немеца. Без VW разбира се . Не че другите марки нямат добри модели. Почти всичко съм карал, но като влезеш в луксозният клас.....не ти се излиза и разбираш защо струва повече пари. Хюндай Генезис напр. се опитаха да е лукс марка и конкуренция на големите но не е същото като Мерцедеса.....дава много проблеми. Но иначе не е лоша кола. Зависи от парите. Ако имаш възможност , караш лукс. Плюс това ние можем да вземем евтини коли от аукционите и да си ги оправяме. Аз взех миналата година за 6 бона Е320 2004 на 38.000 мили !!!!!! Като нов. Сега съм на 54х мили.....уникална. Изобщо има добри сделки тул, но пак казвам , който е в тоя бизнес тук или не е но взима що годе добри пари кара лукс. Той за това и се нарича лукс. Дава ти тази комбинация от усещане, кото другите коли не могат да предложат.
19:23 21.06.2019